Ja, de mijne.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:40 schreef LuDann het volgende:
Ik kwam vandaag iets tegen over dat je kindjes geen of niet teveel rijstewafels zou moeten geven, ik denk ik deel het even met jullie.
http://healthbytes.me/kin(...)wafels-niet-te-eten/
Ik probeerde mijn baby net in bad te doen maar dat was Gil ende Krijs. Ze vond het echt Niet Leuk. Normaal gesproken douchen we altijd samen maar ik lees hier wel eens dat kindjes na een badje zo lekker gaan slapen en dat is iets waar Wolk wat moeite mee heeft nu. Zijn er nog meer baby's die badjes stom vinden?
Nou ehm.. Meestal douche of badder ik met hem dus dan ben ik al nat, dan sta ik er niet bij stilquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:14 schreef Cholula het volgende:
Hoe doe je dat dan als je met hem hebt gedoucht? Dan is G toch ook nat?
Zwembadnat is toch hetzelfde nat als badkamernat?
Je kan eens kijken hoe warm je het bad precies hebt. V die wilde alleen in bad als het water niet warmer was dan 35 graden. Frans vond dat echt te koud.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:40 schreef LuDann het volgende:
Ik kwam vandaag iets tegen over dat je kindjes geen of niet teveel rijstewafels zou moeten geven, ik denk ik deel het even met jullie.
Ik probeerde mijn baby net in bad te doen maar dat was Gil ende Krijs. Ze vond het echt Niet Leuk. Normaal gesproken douchen we altijd samen maar ik lees hier wel eens dat kindjes na een badje zo lekker gaan slapen en dat is iets waar Wolk wat moeite mee heeft nu. Zijn er nog meer baby's die badjes stom vinden?
Ik pak regelmatig Frits van mijn man aan als ze hebben gedoucht. 1 handdoek om hem lekker in te wikkelen en een xl hydrofiel op het aankleedkussen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou ehm.. Meestal douche of badder ik met hem dus dan ben ik al nat, dan sta ik er niet bij stilin het zwembad sta ik met kleding aan en voelt t daarna alsof ik zelf gezwommen heb
![]()
En vind ik t ook niet zo lastig want alle natte doeken flikker ik direct naast de commode in de wasmand.
Grappig eigenlijk, dat je pas na denkt over hoe iets makkelijker kan als iets je in de weg zit, zoals een stapel natte doeken in een plastic zakje proppen![]()
Kyaraik vond jouw plaatje er al zo raar staan tot ik realiseerde dat ik in een andere browser aan het typen was.
Ik moet gewoon een goed absorberende doek hebben, denk dat ik nu prutkwaliteit heb. Kan wel even kijken of ik een badjasje kan vinden van betere kwaliteit
Fedde is er zo een... Die moet echt bijna 40 graden bad anders kijkt ie heel moeilijk. Onder de 37 is het uberhaupt tegen sputteren, tenzij zwembadquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:47 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Je kan eens kijken hoe warm je het bad precies hebt. V die wilde alleen in bad als het water niet warmer was dan 35 graden. Frans vond dat echt te koud.
Je hebt ook kindjes die het fijn vinden om als zo'n dampend chinees washandje uit bad te komen.
Het water was 37,5 toen ik haar de eerste keer erin zette. Dat was meteen krijsen dus heb ik er wat koud water bijgedaan maar dat was ook niet goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:47 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Je kan eens kijken hoe warm je het bad precies hebt. V die wilde alleen in bad als het water niet warmer was dan 35 graden. Frans vond dat echt te koud.
Je hebt ook kindjes die het fijn vinden om als zo'n dampend chinees washandje uit bad te komen.
Ik neem aan 'ondanks', aangezien het artikel behoorlijk negatief is over opvolgmelk.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:39 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ben je nou dankzij of ondanks dit artikel overgegaan op nummer 2 Shop? Dat is me niet helemaal duidelijk.
We waren al over op nummer 2 voordat ik het artikel had gelezen. Ik dacht namelijk dat 2 wel nut hadquote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:39 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ben je nou dankzij of ondanks dit artikel overgegaan op nummer 2 Shop? Dat is me niet helemaal duidelijk.
De mijne krijste alles bij elkaar. Nu maak ik hem ongeveer 37 graden. (Het badje dan he) Ik maakte het wat te warm denk ik. Maar wat vooral bleek. Ik pakte hem gewoon op m'n arm met hand om zijn bovenarm, zoals geleerd zeg maar. Kom ik er laatst achtet als ik hem eerst in een zithouding erin doe aan het water laat wennen en dan langzaam in lighouding laat komen huilt hij helemaal niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:40 schreef LuDann het volgende:
+1! Hoewel 2 vingers ook vaak een duim is.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:01 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Nou, dé tip heb ik niet voor je, want een makkelijke slaper hier, maar als we haar wakker wegleggen wordt ze altijd wel rustig van een knuffeldoekje. Twee vingers in de mond om te sabbelen en met de andere hand aait ze met het doekje langs haar gezicht.
Sjaak doet hetzelfde. Ik rijd tegenwoordig iets sneller...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:48 schreef Hupje het volgende:
Ik lees leuke reacties over de meet, fijn dat het geslaagd is!
Heeft iemand dé tip voor mij?
J is een moeilijke slaper. Hij slaapt alleen als alle omstandigheden en de timing goed zijn. Als we even weggaan en thuiskomen rond slaaptijd, valt hij vaak nét voor we thuis zijn in de MC in slaap. Zodra de motor uit gaat, wordt hij wakker. En dan lukt het me niet meer om hem in bed te krijgen (en zit hij van vermoeidheid zichzelf in de weg)...
Sneuquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:28 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb ook de tip niet voor je helaas, hupje.
L is zo zielig dat hij zelfs de borst niet wilt en hele dikke tranen huilt. Paracetamol werkt voor geen meter.
Ik weet het niet precies. Koorts en hoesten en niet willen/kunnen slapen, zelfs niet bij ons.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:52 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Sneuwaar heeft hij last van?
beterschap, arm kleintjequote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:13 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Koorts en hoesten en niet willen/kunnen slapen, zelfs niet bij ons.
Hoeveel mg paracetamol krijgt hij? Hier was op een gegeven moment een "d'oh!" momentje toen het niet werkte dat hij al lang over het gewicht heen was voor de 120 mg en 240 mocht.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:13 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Koorts en hoesten en niet willen/kunnen slapen, zelfs niet bij ons.
Dentinox geprobeerd? Dat is bij ons altijd zo'n laatste dingetje...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:13 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Helaas niet in huis...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dentinox geprobeerd? Dat is bij ons altijd zo'n laatste dingetje...
Beterschap en sterkte
120 mg. 240 Mg is vanaf 10 kg toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hoeveel mg paracetamol krijgt hij? Hier was op een gegeven moment een "d'oh!" momentje toen het niet werkte dat hij al lang over het gewicht heen was voor de 120 mg en 240 mocht.
Kunnen het zijn oortjes zijn? Dan helpt goed neussprayen wel eens, en evt bedje wat omhoog.
klinkt als oorontsteking. ik zou even de HAP bellen voor overleg ..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:30 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Helaas niet in huis...
[..]
120 mg. 240 Mg is vanaf 10 kg toch?
We geven al sinds gisteren om de 8 uur paracetamol.
Neusspray en Luuf ook al geprobeerd. En bedje is meteen heel hard huilen, dus dan maar de hele avond bij ons op schoot kermen.
Ik weet de kgs niet uit mijn hoofd, maar mijn speklap was dat wel rond de negen maanden al. Misschien wat vroeg voor jullie dus, ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:30 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Helaas niet in huis...
[..]
Neusspray en Luuf ook al geprobeerd. En bedje is meteen heel hard huilen, dus dan maar de hele avond bij ons op schoot kermen. Heeft een hele schorre huil nu, zielig.
Ach gos, armequote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:30 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Helaas niet in huis...
[..]
Neusspray en Luuf ook al geprobeerd. En bedje is meteen heel hard huilen, dus dan maar de hele avond bij ons op schoot kermen. Heeft een hele schorre huil nu, zielig.
Dit inderdaad. Ik zou ook ff bellen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
klinkt als oorontsteking. ik zou even de HAP bellen voor overleg ..
Wat sneu..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:13 schreef Mariposas het volgende:
[..]
zo rustig is hij normaal dus ook niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:47 schreef kazy het volgende:
[..]
Ach gos, armeVanmiddag leek hij juist zo rustig. Ik had er geen idee van dat hij zich totaal niet lekker voelde.
Nee niet echt, maar lief van je!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:58 schreef faptist het volgende:
[..]
Wat sneu..
Woon je in de omg van Dordt? dan kom ik het met alle liefde brengen. (dentinox of pumpkin butt(?) )
Al denk ik ook dat het aan de oren ligt. Beterschap!
komop met die pofferstoelichtingquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:03 schreef Bloesem. het volgende:
OchermBeterschap voor je kleintje en sterkte voor jou! En onschuldig bij oorontsteking is een stukje ui achter het oor plakken met een pleister
baat t niet... (behalve de stank dan, die is even niet te harden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |