abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159495811
Oh en de Kruidvat had inderdaad kleine rijstewafeltjes ^O^
pi_159496038
Maar suiker is toch niet per definitie verkeerd? :? In fruit zitten ook suikers ;)

Naja, dat is dus wat ik bedoelde met dat er niet één lijn in te trekken is :+ maar ik geloof dat de meeste artsen / cb's e.d. nummer 2 nog wel aanbevelen, maar nummer 3 eigenlijk vrijwel niet.
pi_159496340
Ik heb toevallig zowel een bus Nutrilon 1 als 2 in huis staan. In 1 zit 7,3 gram suiker per 100ml en in 2 6,5 gram.
pi_159496342
Ja, maar daar zijn ze inderdaad al aanwezig. Ik snap niet zo goed waarom ze het aan zo'n product toevoegen als ze dat met 0 tot 6 maanden ook niet doen.
pi_159496427
Was de nummer 2 en 3 niet bedacht om reclame te kunnen maken?
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_159496552
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:47 schreef Selvaria het volgende:
Ik heb toevallig zowel een bus Nutrilon 1 als 2 in huis staan. In 1 zit 7,3 gram suiker per 100ml en in 2 6,5 gram.
Ja, maar het verschil zit hem geloof ik in melksuikers of geraffineerde suikers.

En het is ook niet veel, maar ik snap niet zo goed waarom ze die nou toevoegen.
pi_159496587
Ik vind het in beide varianten eigenlijk wel veel, het is per 100 ml he. :o Ik ben alleen niet zo'n goede etiketlezer dat ik ook daadwerkelijk kan herleiden om welke suikers het gaat.
pi_159496793
Het verschil in suikers tussen 1 en 2 is niet veel bedoel ik.
En of het uberhaupt veel is.. in melk zitten sowieso suikers (lactose), ik lees dat het in koemelk 4 tot 5 % is. Dat komt dan wel redelijk overeen. In Nutrilon 2 zit ook maltodextrine, dat is geraffineerde suiker.
(maar goed, het hele 'suikerprobleem' is een wereld op zich waar ik ook geen verstand van heb, allemaal evil als je sommige sites leest :+ )
pi_159496960
Snelle Google search geeft aan dat fv-fabrikanten (de duivels in hoogst eigen persoon, I know >:) ) claimen dat de maltodextrine nodig is vanwege een verschil in samenstelling, om zo de oplosbaarheid en de stabiliteit te kunnen handhaven.

Los van de suikers vind ik het eigenlijk niet zo gek dat fv verschilt van 0-6 en 6-12 mnd, aangezien 6 mnd qua bijvoeding ook wel echt een keerpunt is. Kan me dan ook goed voorstellen dat de voedingsbehoefte van baby's ook echt wel veranderd rond die leeftijd. Dus vraag me af of nummer 2 echt 'verzonnen' is, enkel en alleen om er dan reclame voor te kunnen maken...

Maar goed, fv-moeder en cognitieve dissonantie enzo :+
pi_159497010
Het leven was een stuk eenvoudiger toen we nog collectief een stuk dommer waren en Google nog niet bestond :+
pi_159497182
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:54 schreef -Spring het volgende:
De dichtstbijzijnde Ikea zit hier 100 km vandaan.
Ik ga morgen waarschijnlijk naar Ikea. Meenemen?
Er is een kans dat we niet gaan overigens...
pi_159497320
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 17:37 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ik ga morgen waarschijnlijk naar Ikea. Meenemen?
Er is een kans dat we niet gaan overigens...
Graag!
pi_159497556
Shopaholic, hoe hebben je meiden het gehad bij de GO?

Cholula! Wat een acrobaatje heb je!

Bandana slabbers heb ik bij de H&M gekocht.

Dat vergelijken vind ik soms ook lastig, maar soms ook helemaal niet. Ik vraag me soms wel af of ik overbezorgd ben of dat anderen dat van me vinden, omtrent het eten van J. Elke keer al die instructies en speciaal eten op het kdv en bij oppas vanwege zijn allergie.

Veel plezier op de meet morgen, voor wie gaat!

Gisteren ging voor het eerst zitten, vandaag liet hij zien dat als hij wil, hij ook kan kruipen!
pi_159497790
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 17:45 schreef -Spring het volgende:

[..]

Graag!
Als je even online winkelt en me via pm laat weten welke kleuren en hoeveel etc, ga ik mijn best doen!
pi_159497805
Hupje, wat heeft J een haast ineens!! *O*
pi_159497875
Wat goed van J!

Hier heeft M net twee rijstewafeltjes weggewerkt. Tot nu toe kwam van de groente alles wat per ongeluk bijna doorgeslikt werd vanzelf weer naar buiten (doorslikken, kom nou :{w ), maar van de wafeltjes kan ik echt 70-80% niet terugvinden op de vloer of stoel :+
pi_159497892
Go J.! Snellie ineens. O+

En er zullen vast mensen zijn die dat vinden Hupje, maar als er iets misgaat zit jij er nog een hele dag/avond/nacht mee, dus lekker je eigen gevoel volgen. :)
pi_159498285
J kon zich al optrekken en stappen, dus hij miste een paar eerdere stappen ;)
Maar dit is wel heel leuk!

Oh, mijn baby wint vandaag de slechtst-geklede-baby-van-het-jaar-verkiezing. Vriend had hem een blauwe trui met streepjes aan gedaan, op een blauwe broek met streepjes. Nét andere tinten blauw en een ander soort strepen :')
  vrijdag 29 januari 2016 @ 18:40:57 #169
409579 LuDann
All the way
pi_159498312
Ik kwam vandaag iets tegen over dat je kindjes geen of niet teveel rijstewafels zou moeten geven, ik denk ik deel het even met jullie.

http://healthbytes.me/kin(...)wafels-niet-te-eten/

Ik probeerde mijn baby net in bad te doen maar dat was Gil ende Krijs. Ze vond het echt Niet Leuk. Normaal gesproken douchen we altijd samen maar ik lees hier wel eens dat kindjes na een badje zo lekker gaan slapen en dat is iets waar Wolk wat moeite mee heeft nu. Zijn er nog meer baby's die badjes stom vinden?
pi_159498589
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:40 schreef LuDann het volgende:
Ik kwam vandaag iets tegen over dat je kindjes geen of niet teveel rijstewafels zou moeten geven, ik denk ik deel het even met jullie.

http://healthbytes.me/kin(...)wafels-niet-te-eten/

Ik probeerde mijn baby net in bad te doen maar dat was Gil ende Krijs. Ze vond het echt Niet Leuk. Normaal gesproken douchen we altijd samen maar ik lees hier wel eens dat kindjes na een badje zo lekker gaan slapen en dat is iets waar Wolk wat moeite mee heeft nu. Zijn er nog meer baby's die badjes stom vinden?
Ja, de mijne. :{ Van de een op andere dag ook, eerst vond 'ie 't heerlijk en nu ist al weken steeds drama.
pi_159498728
G vond t badje ook niets, pas nadat hij is begonnen met baby zwemmen kan hij het waarderen. Maar t baby bad gebruiken we niet meer, hij ligt bijna helemaal klem, en trapt al t water eruit. Sinds kort ga ik met hem in het grote bad O+ hij ligt dan op mijn buik in het water
pi_159498844
Wij gaan ook in het grote bad. Wel alleen als de duutser er is, want iemand moet de kleine wel aanpakken en afdrogen...Hij vind het geweldig. Ik hou hem dan tussen mijn benen met m'n hand onder z'n nek, en laat hem zo 'zwemmen'...In maart gaan we babyzwemmen, heb ik zin in!
  vrijdag 29 januari 2016 @ 19:32:55 #173
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_159499579
Hupje, wat goed van J!

Pas een artikel gelezen dat 2 ook niet perse moest. Wij gebruiken die nu wel. Maar ik ga niet op 3 ofzo overstappen.

Meiden hebben het leuk gehad bij de GO. Zij vond ze ook gezellig. Ze hebben met haar dochtertje gespeeld. En ik had lekker even voor mezelf. Dat was best fijn!
pi_159502131
N. is vandaag eindelijk opgeroepen voor babyzwemmen, zondag mogen we voor het eerst. O+ Man moet werken, maar gelukkig gaat een vriendin al een hele tijd op de zondagochtend en kan ze me helpen met alles. Zin in. O+
pi_159502629
Over babyzwemmen gesproken.. Wie heeft dé afdroog tip? Ik heb zo'n baby badlaken maar binnen tien seconden is dat ding doorweekt, ik ben doorweekt en G is vochtig. Ik pak m nu aan in een badlaken, wissel t badlaken voor een handdoek en gebruik twee hydrofielen, 1 om m droog te deppen en de ander om m eenmaal afgedroogd op te leggen zodat hij niet nat wordt van t natte verschoningsmatje maar iets in mij zegt dat dat simpeler moet kunnen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')