Ja, maar het verschil zit hem geloof ik in melksuikers of geraffineerde suikers.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:47 schreef Selvaria het volgende:
Ik heb toevallig zowel een bus Nutrilon 1 als 2 in huis staan. In 1 zit 7,3 gram suiker per 100ml en in 2 6,5 gram.
Ik ga morgen waarschijnlijk naar Ikea. Meenemen?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:54 schreef -Spring het volgende:
De dichtstbijzijnde Ikea zit hier 100 km vandaan.
Graag!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik ga morgen waarschijnlijk naar Ikea. Meenemen?
Er is een kans dat we niet gaan overigens...
Als je even online winkelt en me via pm laat weten welke kleuren en hoeveel etc, ga ik mijn best doen!quote:
Ja, de mijne.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:40 schreef LuDann het volgende:
Ik kwam vandaag iets tegen over dat je kindjes geen of niet teveel rijstewafels zou moeten geven, ik denk ik deel het even met jullie.
http://healthbytes.me/kin(...)wafels-niet-te-eten/
Ik probeerde mijn baby net in bad te doen maar dat was Gil ende Krijs. Ze vond het echt Niet Leuk. Normaal gesproken douchen we altijd samen maar ik lees hier wel eens dat kindjes na een badje zo lekker gaan slapen en dat is iets waar Wolk wat moeite mee heeft nu. Zijn er nog meer baby's die badjes stom vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |