Ik denk het ook. Voor de Suunto liefhebbers, check Wiggle. De Ambit 2 voor net iets meer dan 200 euro.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:15 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Fenix 3 HR is volgens mij echt de enige op dit moment.
Nou, dan zou ik elke ochtend als de wekker gaat nooit een marathon kunnen lopen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als je op elk moment van de dag/week/maand 'ja' kan antwoorden als een vriend je meevraagt om even een halve marathon te lopen.
Ik ben liever lui dan moe. En die Jekel ook zie ik, dat kan je geen hardlopen meer noemen met die frequentie.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
https://www.endomondo.com/profile/16401301
Een korte google leert: ja, maar niet heel veel
Ik zie het al voor me.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:08 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik train op zondag met een groep in het bos en moet op het einde (duurt 2 uur) altijd een beetje huilen.
Wat valt daar dan onder? De überdemping eruit? Dat zou hun hele filosofie onderuit halen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:12 schreef YUR het volgende:
Hoka One One gaat overigens ook met "normale" schoenen komen
Oh sorry, die wens had ik niet meegekregen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:55 schreef McTwente het volgende:
[..]
Die hebben allemaal hartslagmeting in het horloge zelf, zonder borstband?
Ik zal extra gaan ploegen voor jou.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Morgen de hele dag regen. Ik ben benieuwd hoe het parcours van de Safarirun erbij ligt zondag
Ja, ik denk dat ik daar ook aan moet geloven.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Of je kuiten versterkenHeb je oefeningen voor, kan met krachttraining. Heeft mij ook gigantisch geholpen.
Oh jollyquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zal extra gaan ploegen voor jou.![]()
Morgen moet ik nog vroeg op ook, zondag kan ik pas uitslapen.
Hobbel met mij mee en doe alsof je m'n pacer ben! Ik ga op ontspanning lopen en hopen dat er nog een beetje een tijd uit rolt waar ik blij mee kan zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
De reden dat ik nu niet loop is dat ik 7-10 dagen rust zou nemen om alle blessures goed te laten herstellen, en ik ga morgen weer lopen en dan heb ik 13 dagen niet gelopen, op één keer 4km proberen na, maar dat is inmiddels ook alweer 9 dagen geleden. Dus dat is de reden niet. Mijn heup en enkel voel ik ook niet meer in rust. Als het morgen goed gaat, is het dus meer de vraag of het realistisch is om 2 weken later een 10km wedstrijd te lopen (in een snelheid waar ik enigszins blij mee kan zijn).
Nou, roep eens een tijd...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hobbel met mij mee en doe alsof je m'n pacer ben! Ik ga op ontspanning lopen en hopen dat er nog een beetje een tijd uit rolt waar ik blij mee kan zijn
#teamlekkerbinnenblijvenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Morgen de hele dag regen. Ik ben benieuwd hoe het parcours van de Safarirun erbij ligt zondag
Ik ga zo wel ja...klein loopje naar schoonouders, met in principe alleen maar wind tegen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:23 schreef Vork het volgende:
Gaat er vandaag nog iemand naar buiten om een rondje te rennen? Wat een baggerweer zeg, ik vond het op de fiets al een hele opgave. Straks snel naar huis (wind mee als het goed is) en dan trek ik morgen wel de hardloopschoenen weer aan. #teamlekkerbinnenblijven vandaag, nou ja, soort van dan.
Ik snap hem wel en ik hem eigenlijk wel erg scherp (en grappig). Ze probeert jouw gewoon te behoeden dat je niet te snel te veel weer gaat opbouwen nadat je een tijd eruit bent geweest vanwege een blessure. Vul ik even ongevraagd in. Maar jij beslist natuurlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik geloof dat je een cynische comment probeert te maken maar ik snap hem niet helemaal.
Ja, straks lekker 15,2 km langs de hunebeddenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:23 schreef Vork het volgende:
Gaat er vandaag nog iemand naar buiten om een rondje te rennen? Wat een baggerweer zeg, ik vond het op de fiets al een hele opgave. Straks snel naar huis (wind mee als het goed is) en dan trek ik morgen wel de hardloopschoenen weer aan. #teamlekkerbinnenblijven vandaag, nou ja, soort van dan.
Vrij weinig? Heb je pijn na een training?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gisteren trouwens mijn verste afstand ever gelopen: 18 km. En het mooiste is: vrij weinig pijn erna, misschien gaat het lichaam er wel aan wennen. Geeft vertrouwen voor de HM!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |