http://www.dcrainmaker.co(...)-the-comparison-toolquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:59 schreef McTwente het volgende:
Ik heb ook een vraag:
Heeft DC Rainmaker de mogelijkheid de geteste horloges te filteren op eigenschap?
In dit geval zoekt een loopmaatje een horloge met navigatiemogelijkheid. Ik weet dat dat er niet veel zijn, maar als je ze eruit kunt filteren op de site zou dat ideaal zijn.
Echt afgehaakt heb jij niet hoor wij zijn ook wat gaan versnellen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:42 schreef McTwente het volgende:
[..]
Wij hebben er 3 uur en 26 minuten over gedaan. Guard en TWC nog iets sneller, op het eind ben ik afgehaakt met een andere loper.
Maar zoals bijna alles, is ook dit persoonlijk. In hetzelfde weekend liep een duo hem in 2 uur 7 of zo. En vorig jaar deed ik over dezelfde trail nog 3 uur 47 minuten.
Inderdaad dit item.. De waarheid ligt zeker ergens in het midden. Alleen wordt nu alleen de slechte kant belicht. Een beetje stemmingmakerij bij mensen die dit soort programma's heilig geloven.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Was een item in het programma Radar:
[..]
Denk dat de waarheid ergens in het midden ligt. Er zullen vast mensen in die winkels lopen die goede adviezen geven, maar er zal ook een hoop bullshit verkocht worden.
Als je volwaardige navigatie wilt, kun je volgens mij het beste een TomTom GO om je pols binden.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:37 schreef m0ridin het volgende:
[..]
http://www.dcrainmaker.co(...)-the-comparison-tool
En wat betreft de FR235... Met die app kun je dacht ik 1 route tegelijk op je horloge laden. Je moet de route via de website plannen en activeren voor je horloge. Hoe het in de praktijk werkt, geen idee verder, maar een echt volledige navigatie is het verder niet volgens mij...
Fenix 3 HR. Kost wel aardig wat.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:17 schreef McTwente het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Ik heb hem doorgegeven. De combinatie navigatie en hartslagmeting via het horloge maakt het volgens mij onmogelijk een bestaand horloge te vinden, dat hieraan voldoet (zonder een app zoals die jij tipte).
Ook dat kan met een app via je telefoon en je klokje. Je moet dan echter wel garmin navigon app hebben a 70¤ ongeveer. Of je neemt een garmin epix, alhoewel ik mij afvraag hoe goed deze dingen in het bos en over de heide heen het doen met navigeren.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je volwaardige navigatie wilt, kun je volgens mij het beste een TomTom GO om je pols binden.
#TeamSuuntoquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:48 schreef YUR het volgende:
Als je wilt navigeren met je klokkie kom je volgens mij uit bij de Garmin Fenix en de Suunto Ambit
Sja, misschien moet je denken aan de reden waarom je nu niet loopt. En waarom je die los zou laten. Ik snap de zin heel goed, zo net voor een evenement. Maar er komen nog zooooooveel wedstrijdenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb stiekem nog een beetje hoop voor Schoorl. Zou dat naief zijn?
De reden dat ik nu niet loop is dat ik 7-10 dagen rust zou nemen om alle blessures goed te laten herstellen, en ik ga morgen weer lopen en dan heb ik 13 dagen niet gelopen, op één keer 4km proberen na, maar dat is inmiddels ook alweer 9 dagen geleden. Dus dat is de reden niet. Mijn heup en enkel voel ik ook niet meer in rust. Als het morgen goed gaat, is het dus meer de vraag of het realistisch is om 2 weken later een 10km wedstrijd te lopen (in een snelheid waar ik enigszins blij mee kan zijn).quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
Sja, misschien moet je denken aan de reden waarom je nu niet loopt. En waarom je die los zou laten. Ik snap de zin heel goed, zo net voor een evenement. Maar er komen nog zooooooveel wedstrijdenTot zover het meest verstandige antwoord. Alleen jij kunt beslissen natuurlijk.
Deze link vergelijkt wel horloges, maar dan moet je al weten welke eigenschappen ze hebben. Dat bedoelde ik dus niet...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:37 schreef m0ridin het volgende:
[..]
http://www.dcrainmaker.co(...)-the-comparison-tool
En wat betreft de FR235... Met die app kun je dacht ik 1 route tegelijk op je horloge laden. Je moet de route via de website plannen en activeren voor je horloge. Hoe het in de praktijk werkt, geen idee verder, maar een echt volledige navigatie is het verder niet volgens mij...
Legt het voor aan een fysio evt. Die kan je daar vast wel gratis een advies in geven.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
De reden dat ik nu niet loop is dat ik 7-10 dagen rust zou nemen om alle blessures goed te laten herstellen, en ik ga morgen weer lopen en dan heb ik 13 dagen niet gelopen, op één keer 4km proberen na, maar dat is inmiddels ook alweer 9 dagen geleden. Dus dat is de reden niet. Mijn heup en enkel voel ik ook niet meer in rust. Als het morgen goed gaat, is het dus meer de vraag of het realistisch is om 2 weken later een 10km wedstrijd te lopen (in een snelheid waar ik enigszins blij mee kan zijn).
Ja, eerst maar eens afwachten hoe het morgen gaat, de fysio heeft in ieder geval aangeraden echt goed de tijd te nemen voor warming up, rekken strekken etc.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Legt het voor aan een fysio evt. Die kan je daar vast wel gratis een advies in geven.
Mij lijkt het wel te doen.
310xt, 920xt, suunto (alle versies)quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:17 schreef McTwente het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Ik heb hem doorgegeven. De combinatie navigatie en hartslagmeting via het horloge maakt het volgens mij onmogelijk een bestaand horloge te vinden, dat hieraan voldoet (zonder een app zoals die jij tipte).
Ja of lekker gaan fietsen of autorijden.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je volwaardige navigatie wilt, kun je volgens mij het beste een TomTom GO om je pols binden.
ik ben er de laatste tijd niet echt in thuis, maar een optische HRM en (basis)navigatie is nog niet common place nee. Ik weet zelfs niet zeker of die combi er al is...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:17 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ah, aangezien de reden de reden niet is zou ik dan maar een muntje opgooien.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
De reden dat ik nu niet loop is dat ik 7-10 dagen rust zou nemen om alle blessures goed te laten herstellen, en ik ga morgen weer lopen en dan heb ik 13 dagen niet gelopen, op één keer 4km proberen na, maar dat is inmiddels ook alweer 9 dagen geleden. Dus dat is de reden niet. Mijn heup en enkel voel ik ook niet meer in rust. Als het morgen goed gaat, is het dus meer de vraag of het realistisch is om 2 weken later een 10km wedstrijd te lopen (in een snelheid waar ik enigszins blij mee kan zijn).
Ik geloof dat je een cynische comment probeert te maken maar ik snap hem niet helemaal.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:16 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah, aangezien de reden de reden niet is zou ik dan maar een muntje opgooien.
https://www.endomondo.com/profile/16401301quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:48 schreef flipsen het volgende:
Loopt die Diederik eigenlijk nog, na zijn M van Amsterdam? Volgens mij volgden enkelen hier hem via Endomondo?
Die hebben allemaal hartslagmeting in het horloge zelf, zonder borstband?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
310xt, 920xt, suunto (alle versies)
Fenix 3 HR is volgens mij echt de enige op dit moment.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:55 schreef McTwente het volgende:
[..]
Die hebben allemaal hartslagmeting in het horloge zelf, zonder borstband?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |