N00b.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:59 schreef zeer het volgende:
[..]
Ga maar gewoon helemaal weg en neem Otto mee.
ik alleen maarquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ken geen mensen van FOK! gelukkig
Wat heeft ie uitgevreten?quote:
Eens.quote:
Mannen gan voorquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je naar mij stuurt maak ik selfie met luipaarddress
Remqo, TARDIS. en Matip vroegen of ik stompen wilde, kan je ze bannen voor mij?quote:
ga ik jou niet zeggen, ik wil dat hij voorlopig maagd blijftquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha kutleven mensen van FOK! zijn raar.
(wat is Teun's account?)
Wat een demonisering, ik heb indertijd gewoon mijn straf uitgezeten hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga ik jou niet zeggen, ik wil dat hij voorlopig maagd blijft
ik stond aan jouw kantquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Remqo, TARDIS. en Matip vroegen of ik stompen wilde, kan je ze bannen voor mij?
Dat moet geen probleem worden. Verbaas me oprecht dat jij een vrouw zo gek hebt gekregen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wil dat hij voorlopig maagd blijft
ja maar je blijft verdachtquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat een demonisering, ik heb indertijd gewoon mijn straf uitgezeten hoor.
Op elk potje past een dekseltje zegt men ook wel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat moet geen probleem worden. Verbaas me oprecht dat jij een vrouw zo gek hebt gekregen.
Als ze het vroegen, had je het toch ook beleefd kunnen weigeren, toch?quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Remqo, TARDIS. en Matip vroegen of ik stompen wilde, kan je ze bannen voor mij?
ach gut de sc kneus wil ook weer meedoenquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat moet geen probleem worden. Verbaas me oprecht dat jij een vrouw zo gek hebt gekregen.
Zal wel niet knap zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:06 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltje zegt men ook wel.
gr niels
Niels' dekseltje kost dan wel 450 Bahtquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:06 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltje zegt men ook wel.
gr niels
Voel je niets van met licht uit.quote:
Dus zo doe jij dat.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:08 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Voel je niets van met licht uit.
Het was niet echt een vraag, hun antwoord stond al vast en mijn computer doet gek, denk dat ze mij aan het hacken zijn. :Squote:Op woensdag 27 januari 2016 21:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ze het vroegen, had je het toch ook beleefd kunnen weigeren, toch?
inbox weer gehackt?quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het was niet echt een vraag, hun antwoord stond al vast en mijn computer doet gek, denk dat ze mij aan het hacken zijn. :S
De belhamels!quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het was niet echt een vraag, hun antwoord stond al vast en mijn computer doet gek, denk dat ze mij aan het hacken zijn. :S
Ik kan het niet weten voor een ander he lieverd. Ik bedoel mezelf seks hebben met lelijke mensen.quote:
Dat doe ik zelf liever niet maar ik respecteer je keuze als vrij individu.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik kan het niet weten voor een ander he lieverd. Ik bedoel mezelf seks hebben met lelijke mensen.
Hoop dat je er wat aan hebt om mee te kunnen lezen hoe ik al die FOK!sters regel.quote:
ik maak aantekeningen en ga zo Opso lastigvallenquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop dat je er wat aan hebt om mee te kunnen lezen hoe ik al die FOK!sters regel.
Denk dat ze zich verstopt hebben in hoink zijn snor.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
De belhamels!
Ze zijn nu gevlucht zeker
Ik ook niet meer, maar ooit viel ik op karakter.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat doe ik zelf liever niet maar ik respecteer je keuze als vrij individu.
Vroeg je om pics ?quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop dat je er wat aan hebt om mee te kunnen lezen hoe ik al die FOK!sters regel.
slim welquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:11 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, maar ooit viel ik op karakter.
hahaquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:11 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, maar ooit viel ik op karakter.
Tetouaribo?quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik kan het niet weten voor een ander he lieverd. Ik bedoel mezelf seks hebben met lelijke mensen.
waaaaat :squote:Op woensdag 27 januari 2016 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik maak aantekeningen en ga zo Opso lastigvallen
wnr regel je mij nou eens? ;squote:Op woensdag 27 januari 2016 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dies niet lelykquote:
Arme Hoink, kan hij z'n snor ontluizenquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk dat ze zich verstopt hebben in hoink zijn snor.
Ben je gayquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:12 schreef JimmyDean het volgende:
Heb nog nooit een vrouw met karakter ontmoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |