Dus zo doe jij dat.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:08 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Voel je niets van met licht uit.
Het was niet echt een vraag, hun antwoord stond al vast en mijn computer doet gek, denk dat ze mij aan het hacken zijn. :Squote:Op woensdag 27 januari 2016 21:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ze het vroegen, had je het toch ook beleefd kunnen weigeren, toch?
inbox weer gehackt?quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het was niet echt een vraag, hun antwoord stond al vast en mijn computer doet gek, denk dat ze mij aan het hacken zijn. :S
De belhamels!quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het was niet echt een vraag, hun antwoord stond al vast en mijn computer doet gek, denk dat ze mij aan het hacken zijn. :S
Ik kan het niet weten voor een ander he lieverd. Ik bedoel mezelf seks hebben met lelijke mensen.quote:
Dat doe ik zelf liever niet maar ik respecteer je keuze als vrij individu.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik kan het niet weten voor een ander he lieverd. Ik bedoel mezelf seks hebben met lelijke mensen.
Hoop dat je er wat aan hebt om mee te kunnen lezen hoe ik al die FOK!sters regel.quote:
ik maak aantekeningen en ga zo Opso lastigvallenquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop dat je er wat aan hebt om mee te kunnen lezen hoe ik al die FOK!sters regel.
Denk dat ze zich verstopt hebben in hoink zijn snor.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
De belhamels!
Ze zijn nu gevlucht zeker
Ik ook niet meer, maar ooit viel ik op karakter.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat doe ik zelf liever niet maar ik respecteer je keuze als vrij individu.
Vroeg je om pics ?quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop dat je er wat aan hebt om mee te kunnen lezen hoe ik al die FOK!sters regel.
slim welquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:11 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, maar ooit viel ik op karakter.
hahaquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:11 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, maar ooit viel ik op karakter.
Tetouaribo?quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik kan het niet weten voor een ander he lieverd. Ik bedoel mezelf seks hebben met lelijke mensen.
waaaaat :squote:Op woensdag 27 januari 2016 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik maak aantekeningen en ga zo Opso lastigvallen
wnr regel je mij nou eens? ;squote:Op woensdag 27 januari 2016 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dies niet lelykquote:
Arme Hoink, kan hij z'n snor ontluizenquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk dat ze zich verstopt hebben in hoink zijn snor.
Ben je gayquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:12 schreef JimmyDean het volgende:
Heb nog nooit een vrouw met karakter ontmoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |