N00b.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:59 schreef zeer het volgende:
[..]
Ga maar gewoon helemaal weg en neem Otto mee.
ik alleen maarquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ken geen mensen van FOK! gelukkig
Wat heeft ie uitgevreten?quote:
Eens.quote:
Mannen gan voorquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je naar mij stuurt maak ik selfie met luipaarddress
Remqo, TARDIS. en Matip vroegen of ik stompen wilde, kan je ze bannen voor mij?quote:
ga ik jou niet zeggen, ik wil dat hij voorlopig maagd blijftquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha kutleven mensen van FOK! zijn raar.
(wat is Teun's account?)
Wat een demonisering, ik heb indertijd gewoon mijn straf uitgezeten hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga ik jou niet zeggen, ik wil dat hij voorlopig maagd blijft
ik stond aan jouw kantquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Remqo, TARDIS. en Matip vroegen of ik stompen wilde, kan je ze bannen voor mij?
Dat moet geen probleem worden. Verbaas me oprecht dat jij een vrouw zo gek hebt gekregen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wil dat hij voorlopig maagd blijft
ja maar je blijft verdachtquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat een demonisering, ik heb indertijd gewoon mijn straf uitgezeten hoor.
Op elk potje past een dekseltje zegt men ook wel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat moet geen probleem worden. Verbaas me oprecht dat jij een vrouw zo gek hebt gekregen.
Als ze het vroegen, had je het toch ook beleefd kunnen weigeren, toch?quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Remqo, TARDIS. en Matip vroegen of ik stompen wilde, kan je ze bannen voor mij?
ach gut de sc kneus wil ook weer meedoenquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat moet geen probleem worden. Verbaas me oprecht dat jij een vrouw zo gek hebt gekregen.
Zal wel niet knap zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:06 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltje zegt men ook wel.
gr niels
Niels' dekseltje kost dan wel 450 Bahtquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:06 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltje zegt men ook wel.
gr niels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |