Drm juistquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ik geniet van mn freebird bestaan nog ff:$
Buitenlander hè, dan krijg je dat soort dingen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en kreeftx
crip gedaan de trut
mij staat het wel goed hoor ik netquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk lelijk
BLEGHquote:
nou je zou het bijna denken....quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Buitenlander hè, dan krijg je dat soort dingen.
Ga maar gewoon helemaal weg en neem Otto mee.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:59 schreef Kurovski het volgende:
Wat een niveautje of zal ik even verdergaan met het maritiem betonningsstelsel? Nog lang niet klaar daarmee namelijk.
Is maritiem betonningsstelsel slang voor gay seks?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:59 schreef Kurovski het volgende:
Wat een niveautje of zal ik even verdergaan met het maritiem betonningsstelsel? Nog lang niet klaar daarmee namelijk.
niels is juist een fantastische aanvulling met weetjes waar niemand op zit te wachten man, wat doe je nouquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:59 schreef zeer het volgende:
[..]
Ga maar gewoon helemaal weg en neem Otto mee.
Pics van jou in luipaarddress plsquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mij staat het wel goed hoor ik net
quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:59 schreef Kurovski het volgende:
deel met mijquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pics van jou in luipaarddress pls
Zie je wel dat Otto verder volledig ongewenst is.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niels is juist een fantastische aanvulling met weetjes waar niemand op zit te wachten man, wat doe je nou
otto is een domme hoerquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:01 schreef zeer het volgende:
[..]
Zie je wel dat Otto verder volledig ongewenst is.
als je naar mij stuurt maak ik selfie met luipaarddressquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pics van jou in luipaarddress pls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |