ik vraag het toch lief manquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan jezelf, Noord Korea.
HAHA iedereen negeert jouquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wie is het kutst hoink of catkiller?
.. Ben een stoere man hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Man man man de mannen zijn zelfs verwijfd ik word lesbisch
Ik kan niet tegen de zachte Geehee van hoink en catkiller is een meisje dusjaquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wie is het kutst hoink of catkiller?
Nee gewoon koppig doorgaan.quote:
quote:
quote:
k madequote:Op woensdag 27 januari 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen de zachte Geehee van hoink en catkiller is een meisje dusja
haha jij bent een meisjequote:
Doe normaal ga kantoorseks met hem hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:41 schreef Oberkullie het volgende:
Moet al de hele week een afspraak maken met de teringhotte collega maar ik durf niet.
Stuur morgen wel alles op de mail
Vuile Noordse kuthoer.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen de zachte Geehee van hoink en catkiller is een meisje dusja
wrm gelijk seks wrm niet kijken of het ook gewoon klikt?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe normaal ga kantoorseks met hem hebben
Eerst seks dan pas kijken of het klikt is beste motto everquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm gelijk seks wrm niet kijken of het ook gewoon klikt?
wat sletterig zegquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eerst seks dan pas kijken of het klikt is beste motto ever
is toch ook zo joh plofkopquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die tardis denkt dat ik een waterhoofd heb
Komt omdat ik intelligent ben, dan heeft het ruimte nodigquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is toch ook zo joh plofkop
Zou mijn leger vrezen wel, ga WCH en hzaw rekruteren en die hebben niks te verliezen dus daar moet je voor oppassen.quote:
goede redenering welquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Komt omdat ik intelligent ben, dan heeft het ruimte nodig
At your servicequote:Op woensdag 27 januari 2016 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou mijn leger vrezen wel, ga WCH en hzaw rekruteren en die hebben niks te verliezen dus daar moet je voor oppassen.
ja, dat is toch het motto van tegenwoordigquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit serieus nemen holypepperoni
Bewijs het ff anders.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Komt omdat ik intelligent ben, dan heeft het ruimte nodig
Aahaha so garrppig xDquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, dat is toch het motto van tegenwoordig
en nu gaan ze allemaal zeggen, zal jou een serieus nemen en dan moeten we allemaal lachen want super grappig en origineel
wtf ik ben al twee jaar je viendje kutquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
EINDELIJK EEN FOK VRIENDJE
WAT ZULLEN WE GAAN DOEN CATKILLER
WIE GAAN WE PESTEN?
ik zal strijden om jouw waarden bij anderen op te dringen aan anderenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou mijn leger vrezen wel, ga WCH en hzaw rekruteren en die hebben niks te verliezen dus daar moet je voor oppassen.
kom xje sekse danquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aahaha so garrppig xD
Ik haat al die relaties sjezus mn vriendinnen gaan ook al aan de man blijf single ofzo
oh jaquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wtf ik ben al twee jaar je viendje kut
Wijven met dit soort praatjes hebben meestal als eerst kinderenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aahaha so garrppig xD
Ik haat al die relaties sjezus mn vriendinnen gaan ook al aan de man blijf single ofzo
ik wil denk ik wel een soort relatie met iemand die ik mag zeg maar maar niet dat het echt gelijk trouwen enzo is maar ook geen verkering want weetje gewoon normaal ofzo danquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aahaha so garrppig xD
je mocht houses toch wel?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil denk ik wel een soort relatie met iemand die ik mag zeg maar maar niet dat het echt gelijk trouwen enzo is maar ook geen verkering want weetje gewoon normaal ofzo dan
Hallo mooie damequote:Op woensdag 27 januari 2016 20:49 schreef Neverknown het volgende:
Goede avond dames en herennnnnnnnnn
Jou:$quote:
Dont worry ik heb ze uitgesteld tot mn 27equote:Op woensdag 27 januari 2016 20:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wijven met dit soort praatjes hebben meestal als eerst kinderen
Bouten bij de shell controleer je door er tegen aan te tikken, nooit aandraaien, shell protocolquote:
Opa en oma neukte elkaar once upon a timequote:
Is bijzonder weiniggggggggggggggggggggggggggquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:51 schreef Neverknown het volgende:
alll i knowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Maar WHC hoort bij mij gvd.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:46 schreef Catkiller het volgende:
Teuntje wordt vanavond gekiddnaptquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is bijzonder weinigggggggggggggggggggggggggg
(L)quote:
lekker rustigquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:52 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Teuntje wordt vanavond gekiddnapt
Nou......quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bouten bij de shell controleer je door er tegen aan te tikken, nooit aandraaien, shell protocol
Eindelijk je GHB niet meer hoeven delen.quote:
preciesquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eindelijk je GHB niet meer hoeven delen.
kan gebeurequote:Op woensdag 27 januari 2016 20:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik krijgt luipaarden nachtjurkje als add en nee ik heb er niet op gezocht.
Wat een leuk weetjequote:Op woensdag 27 januari 2016 20:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bouten bij de shell controleer je door er tegen aan te tikken, nooit aandraaien, shell protocol
toch nie ergquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik krijgt luipaarden nachtjurkje als add en nee ik heb er niet op gezocht.
ik geniet van mn freebird bestaan nog ff:$quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wanneer gaan we dan ditdat shmikshmak
Drm juistquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ik geniet van mn freebird bestaan nog ff:$
Buitenlander hè, dan krijg je dat soort dingen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en kreeftx
crip gedaan de trut
mij staat het wel goed hoor ik netquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk lelijk
BLEGHquote:
nou je zou het bijna denken....quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Buitenlander hè, dan krijg je dat soort dingen.
Ga maar gewoon helemaal weg en neem Otto mee.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:59 schreef Kurovski het volgende:
Wat een niveautje of zal ik even verdergaan met het maritiem betonningsstelsel? Nog lang niet klaar daarmee namelijk.
Is maritiem betonningsstelsel slang voor gay seks?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:59 schreef Kurovski het volgende:
Wat een niveautje of zal ik even verdergaan met het maritiem betonningsstelsel? Nog lang niet klaar daarmee namelijk.
niels is juist een fantastische aanvulling met weetjes waar niemand op zit te wachten man, wat doe je nouquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:59 schreef zeer het volgende:
[..]
Ga maar gewoon helemaal weg en neem Otto mee.
Pics van jou in luipaarddress plsquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mij staat het wel goed hoor ik net
quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:59 schreef Kurovski het volgende:
deel met mijquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pics van jou in luipaarddress pls
Zie je wel dat Otto verder volledig ongewenst is.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niels is juist een fantastische aanvulling met weetjes waar niemand op zit te wachten man, wat doe je nou
otto is een domme hoerquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:01 schreef zeer het volgende:
[..]
Zie je wel dat Otto verder volledig ongewenst is.
als je naar mij stuurt maak ik selfie met luipaarddressquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pics van jou in luipaarddress pls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |