Bouten bij de shell controleer je door er tegen aan te tikken, nooit aandraaien, shell protocolquote:
Opa en oma neukte elkaar once upon a timequote:
Is bijzonder weiniggggggggggggggggggggggggggquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:51 schreef Neverknown het volgende:
alll i knowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Maar WHC hoort bij mij gvd.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:46 schreef Catkiller het volgende:
Zou mijn leger vrezen wel, ga WCH en hzaw rekruteren en die hebben niks te verliezen dus daar moet je voor oppassen.
Teuntje wordt vanavond gekiddnaptquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is bijzonder weinigggggggggggggggggggggggggg
(L)quote:
lekker rustigquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:52 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Teuntje wordt vanavond gekiddnapt
Nou......quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bouten bij de shell controleer je door er tegen aan te tikken, nooit aandraaien, shell protocol
Eindelijk je GHB niet meer hoeven delen.quote:
preciesquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eindelijk je GHB niet meer hoeven delen.
kan gebeurequote:Op woensdag 27 januari 2016 20:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik krijgt luipaarden nachtjurkje als add en nee ik heb er niet op gezocht.
Wat een leuk weetjequote:Op woensdag 27 januari 2016 20:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bouten bij de shell controleer je door er tegen aan te tikken, nooit aandraaien, shell protocol
toch nie ergquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik krijgt luipaarden nachtjurkje als add en nee ik heb er niet op gezocht.
ik geniet van mn freebird bestaan nog ff:$quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wanneer gaan we dan ditdat shmikshmak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |