Komt omdat ik intelligent ben, dan heeft het ruimte nodigquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is toch ook zo joh plofkop
Zou mijn leger vrezen wel, ga WCH en hzaw rekruteren en die hebben niks te verliezen dus daar moet je voor oppassen.quote:
goede redenering welquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Komt omdat ik intelligent ben, dan heeft het ruimte nodig
At your servicequote:Op woensdag 27 januari 2016 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou mijn leger vrezen wel, ga WCH en hzaw rekruteren en die hebben niks te verliezen dus daar moet je voor oppassen.
ja, dat is toch het motto van tegenwoordigquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit serieus nemen holypepperoni
Bewijs het ff anders.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Komt omdat ik intelligent ben, dan heeft het ruimte nodig
Aahaha so garrppig xDquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, dat is toch het motto van tegenwoordig
en nu gaan ze allemaal zeggen, zal jou een serieus nemen en dan moeten we allemaal lachen want super grappig en origineel
wtf ik ben al twee jaar je viendje kutquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
EINDELIJK EEN FOK VRIENDJE
WAT ZULLEN WE GAAN DOEN CATKILLER
WIE GAAN WE PESTEN?
ik zal strijden om jouw waarden bij anderen op te dringen aan anderenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou mijn leger vrezen wel, ga WCH en hzaw rekruteren en die hebben niks te verliezen dus daar moet je voor oppassen.
kom xje sekse danquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aahaha so garrppig xD
Ik haat al die relaties sjezus mn vriendinnen gaan ook al aan de man blijf single ofzo
oh jaquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wtf ik ben al twee jaar je viendje kut
Wijven met dit soort praatjes hebben meestal als eerst kinderenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aahaha so garrppig xD
Ik haat al die relaties sjezus mn vriendinnen gaan ook al aan de man blijf single ofzo
ik wil denk ik wel een soort relatie met iemand die ik mag zeg maar maar niet dat het echt gelijk trouwen enzo is maar ook geen verkering want weetje gewoon normaal ofzo danquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aahaha so garrppig xD
je mocht houses toch wel?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil denk ik wel een soort relatie met iemand die ik mag zeg maar maar niet dat het echt gelijk trouwen enzo is maar ook geen verkering want weetje gewoon normaal ofzo dan
Hallo mooie damequote:Op woensdag 27 januari 2016 20:49 schreef Neverknown het volgende:
Goede avond dames en herennnnnnnnnn
Jou:$quote:
Dont worry ik heb ze uitgesteld tot mn 27equote:Op woensdag 27 januari 2016 20:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wijven met dit soort praatjes hebben meestal als eerst kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |