SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest opeens aan Eddy Wally denkenquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:46 schreef LadyOracle het volgende:
Haha. Amai, dat woord heb ik lang niet meer gehoord. :-)
En nu moet ik denken aan Wally McKey. Google dat maar. En vraag me niet waarom ik die ken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik moest opeens aan Eddy Wally denken
Veel plezier samenquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
Omgekleed om te gaan hardlopen. Merk nu toch echt wel héél veel verschil met het aandoen van kleding die ik al een tjid niet aangehad heb door mijn blessure. Zo nog even m'n oefeningen / opwarmen doen voordat Mr.Mo thuiskomt en dan samen op pad
Hardlopen samen met hem gaat nooit wat worden. Maar hij gaat wel 3-4x per week heel gedisciplineerd naar de sportschool! Alleen dan op tijdstippen die mij éven niet uitkomen (middernacht en zoquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
Komt vast goedHij loopt wel minder nu ik ook minder loop; samen lopen is een stuk leuker
Al gaan we vanavond samen naar de club!
Mijn HB waarde is in minder dan een jaar van 8.5 naar 7.6 gegaan (oke, bij de tweede poging vandaag 7.8) dus het kan best snel veranderen. Ik heb voor mijn gevoel niet echt iets veranderd aan mijn eetpatroon, ben eerder méér volkoren producten, eieren, rozijnen etc gaan eten dan minder. Het enige wat ik me kan voorstellen is het effect van meer/harder sporten dus meer bloedvolume, dan gaat je ijzer bij dezelfde voeding ook omlaag.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:36 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik leef al zeven jaar zonder vlees en vijf jaar zonder andere dierlijke producten, en mijn ijzer zat aan de bovengrens twee jaar geleden. Dus ik zou zeggen dat het wel moet kunnen om er genoeg van binnen te krijgen. Ben wel benieuwd wat het nu is, ga binnenkort even laten prikken, omdat ik bijna geen brood e.d. meer kan eten. En blijkbaar heeft mijn vader een mysterieuze aandoening waarbij vitamine D spontaan verdwijnt. En calcium ook trouwens. Ze weten niet hoe of wat en dus niet of het erfelijk is, dus ik moet dat voortaan in de gaten gaan houden. Calcium had ik laatste keer wel laten prikken, was toen ook aan de bovengrens. D nog nooit laten prikken.
Lekker ook? Niet goed gelezen.. Heel lekker dusquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had trouwens echt een opwarmmaaltijd die heel lekker was en met dikke prima voedingswaarden!
http://www.ah.nl/producte(...)verse-pasta-ossobuco
En in de bonus!
Ja heel lekker! Wel erg knapperige boontjes, maar daar houd ik zelf juist veel meer van dan van doorgegaarde groenten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:10 schreef eleusis het volgende:
[..]
Lekker ook?
Ik had een Wagner Tuna pizza. Best veel kcal (1054), maar niet eens zo vies.
Ik had die met zalmquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had trouwens echt een opwarmmaaltijd die heel lekker was en met dikke prima voedingswaarden!
http://www.ah.nl/producte(...)verse-pasta-ossobuco
En in de bonus!
Denk het wel, dat is bijna geen bodem, een slaphangend flapje met daarop wat tomatensausquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Al zijn die Ristorante dingen geloof ik wel wat minder?
Thanks voor de tipquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:13 schreef douche-eendje het volgende:
La_Tramposa, kijk ook eens naar ijzerrijke producten combineren met vitamine C, en combinatie ijzer+zuivel vermijden.
Ik eet nu zo'n 10 jaar vegetarisch en ben van bloeddonor een tijd geleden naar plasma overgestapt, mijn hb ligt rond de 9 momenteel
Goed bezigquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:16 schreef Saarah het volgende:
Vandaag een mijlpaal, voor het eerst een 7 vooraan (en dus eveneens een ATL)!!![]()
Sinds 8 oktober 2015 16,8 kilo afgevallen. Nog minstens 3,2 kilo te gaan, liefst nog een kilo of 3-4 meer, in het ideale geval (en als ik dat kan volhouden).
Die van mij doet handballen.. kan ik beter niet mee doenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil ook wel graag samen sporten met kerel, maar mijn kerel is aartslui
Heeft hij deze gelezen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga zondag met mijn vriend naar de sportschool, hij gaat me écht leren krachttrainen dus dat zal wel spierpijn worden
Hmm nee ik moest hem juist smeken om mee te gaanquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heeft hij deze gelezen?https://www.t-nation.com/(...)g-your-girl-to-train
Ik moest het even googlen, maar die losse kaart is zodat je nu met z'n tweeën kan en dan straks kan jij alleen op zijn basic fit kaart?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm nee ik moest hem juist smeken om mee te gaanHet is zijn basic fit pas maar hij gaat echt nooit, nu heb ik zo'n losse 'sporttegoed.nl' kaart gekocht.
Ik kan altijd al op zijn basic fit kaart ja, die zijn per huishouden in principe. Je kan dan alleen nooit tegelijk idd.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest het even googlen, maar die losse kaart is zodat je nu met z'n tweeën kan en dan straks kan jij alleen op zijn basic fit kaart?
Wauw, wat knap zeg!quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:16 schreef Saarah het volgende:
Ik lees hier nog steeds alles mee, maar post niet zo vaak aangezien ik jullie niet zo goed "ken" en niet te veel wil binnendringen of iets dergelijk![]()
Maar ik wil toch mijn vorderingen nog eens posten omdat ik zo fier ben. Vandaag een mijlpaal, voor het eerst een 7 vooraan (en dus eveneens een ATL)!!![]()
Sinds 8 oktober 2015 16,8 kilo afgevallen. Nog minstens 3,2 kilo te gaan, liefst nog een kilo of 3-4 meer, in het ideale geval (en als ik dat kan volhouden).
De progressie in centimeters:
Linkerbovenarm: - 4 cm
Taille: - 15 cm
Buik/heupen: - 21 cm
Linkerbovenbeen; - 5,5 cm
Linkeronderbeen (kuit): - 4 cm
ok, want ik weet niet hoe vaak je samen wilt gaan, want anders is zo'n sporttegoedkaart best duur? Ik zag dat basicfit hier 5,95 per keer kost en als je dan vaker dan 3x per maand gaat heb je het er al uit als je zelf een abonnement neemt. Of wil je eerst even kijken of het wel wat is?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kan altijd al op zijn basic fit kaart ja, die zijn per huishouden in principe. Je kan dan alleen nooit tegelijk idd.
Netjes eten, amper snoepen, veel sporten. En verder geen idee. Ga dit tempo ook nooit volhouden natuurlijk.quote:
In principe bijna nooitquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, want ik weet niet hoe vaak je samen wilt gaan, want anders is zo'n sporttegoedkaart best duur? Ik zag dat basicfit hier 5,95 per keer kost en als je dan vaker dan 3x per maand gaat heb je het er al uit als je zelf een abonnement neemt. Of wil je eerst even kijken of het wel wat is?
Dan kan je idd beter gewoon lekker op zijn kaart gaanquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:29 schreef La_Tramposa het volgende:
In principe bijna nooitIk kan prima zelf sporten, maar voor af en toe is het wel leuk.
Ja. Ik hoor elke keer hoeveel ik wel niet afgevallen ben, heb zo iets van nu weet ik het wel ;pquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:02 schreef Rauw. het volgende:
Zijn jullie ook wel eens zat van de complimenten? Hoe goed bedoelt ze ook zijn...
Nee, ik hoor bijna nooit wat van mensen. En ik zie het zelf niet echt omdat het zo langzaam gaat, dus ik ben blij als iemand het merkt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:02 schreef Rauw. het volgende:
Zijn jullie ook wel eens zat van de complimenten? Hoe goed bedoelt ze ook zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
Ik had een paar weken geleden een Ristorante met spinazie voor 859 kcal ofzo, die was lekkerquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja heel lekker! Wel erg knapperige boontjes, maar daar houd ik zelf juist veel meer van dan van doorgegaarde groenten.
Hmm dat is wel heel veel kcal, daarom neem ik nooit meer diepvriespizza'sAl zijn die Ristorante dingen geloof ik wel wat minder?
De Pollo met spinazie vind ik heerlijkquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had een paar weken geleden een Ristorante met spinazie voor 859 kcal ofzo, die was lekker
Hoor inderdaad al de hele week goede berichten van jequote:Op donderdag 28 januari 2016 02:46 schreef LadyOracle het volgende:
1865 in, 2742 uit, dus ik ben tevreden. Gisteren 2119 in en 2920 uit. De hele week al lekker bezig eigenlijk.
Zat vanochtend nog steeds op 82.4. Jammer, want ik denk dat ik mijn doel van 81.5 op 1 februari niet meer ga halen. Maar misschien de 82 nog wel.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:31 schreef LadyOracle het volgende:
Oh en echt een offtopic TMI meisjesvraag, dus wees gewaarschuwd...Nooit gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:31 schreef LadyOracle het volgende:
Oh en echt een offtopic TMI meisjesvraag, dus wees gewaarschuwd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good morning! Dagje met veel lopen vandaag. Ga het centrum in om nette bovenkleding te kopen (in maat 38 ipv 42)
Lijstje:
O: oats m kaneel en krenten
L: toats gerookte zalm, bak yogurt of kwart m appel en een peer
T: smoothie van havermelk, banaan, rode vruchten, schepje oats
S: uurtje zumba
D: maaltijdsalade met gerookte kip en wat orzo
[ Bericht 16% gewijzigd door Negentiendertig op 28-01-2016 07:54:11 ]
Wat goed gedaan!quote:Op donderdag 28 januari 2016 08:08 schreef Brighteyes het volgende:
Nu is de schade van die twee trips nul namelijk.
Wat fijn Mo, geen pijn! Goed bezig jij.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme wat een fijne training was dat!!!!!!!!!!!
3.2km speed training gedaan, en het was (en is!!!!! ) pijnvrij. Ik kan wel janken van blijdschapzeker als ik naar mijn segment snelheden keek: vood mijn gevoel ging ik rustig, maar zat op de 4.50min/km op de 200m stukken die snel moesten. Hoezee.
Nu snel avondeten. Honger.
Hee netjes!quote:Op donderdag 28 januari 2016 08:24 schreef Sunnythesun het volgende:
76.4 netNice! Nog 4.4 te gaan dit jaar
Iedereen die mij 2 weken niet ziet zeggen serieus dat ik "alweer zoveel afgevallen" ben.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:28 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Nee, ik hoor bijna nooit wat van mensen. En ik zie het zelf niet echt omdat het zo langzaam gaat, dus ik ben blij als iemand het merkt.
Wowquote:Op donderdag 28 januari 2016 08:08 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe, -3kg sinds maandag!
Geen wonder dat alles me te strak zak, ik voelde me bijna zo'n blowfish.
Lekker lijkt me dat! Ik moet zelf nog maar een paar kilo voor ik weer in de gewone maten val en in Esprit enz pas. Ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 28 januari 2016 07:47 schreef Negentiendertig het volgende:
Ga het centrum in om nette bovenkleding te kopen (in maat 38 ipv 42)
Irritant is dat!! Even kritisch kijken kan vast geen kwaad. En vooral: niet opgeven. Op een gegeven moment komt er echt weer beweging in. Ik heb regelmatig dit soort plateaus. Frustrerend maar ook tijdelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2016 08:33 schreef Cathmar het volgende:
Ik sta stil. Al 3 weken. Ik word er een beetje depri van. Vanavond eens even rustig zitten om eens kritisch naar de calorieen te kijken. En een 'meer-beweeg-plan' maken. Het is toch een valkuil om te denken: minder eten. Want ik houd me netjes aan de calorieen en mfp helpt daar goed bij. Maar![]()
Goede bezigquote:Op donderdag 28 januari 2016 09:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog een half puntje en ik zit op gezonde BMIHoewel het ook maar weer een richtlijn is: toch een fijn idee
De stelregel is toch ook 7000 kcal tekort voor 1kg vetverlies? Dus dan doe je het gewoon prima!quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:34 schreef LadyOracle het volgende:
Doe je je best, superveel meer verbrand dan gegeten, dus dan denk je: 'nou, nu moet er toch wel wat af zijn, eens even kijken hoeveel'.
Twee ons erbij. Zucht. Afvallen is soms echt stomvervelend.
Over twee weken genomen is er 1.2 kilo af bij bijna 6000 kcal meer verbrand dan geconsumeerd. Maar daarvan was de helft deze week, en deze week is er niks af, 20 januari stond ik ook op 82.6. Lichamen werken raar. Het zou zoveel meer motiveren als je het effect gewoon per dag kon zien, meteen nadat je meer of minder gegeten had.
Dat zou fijn zijn. Om een beetje gemotiveerd te blijven ook belangrijk lijkt me. Iets leuks?quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:28 schreef MutedFaith het volgende:
Vandaag thuis, want iedereen is in Utrecht en daar hebben ze geen bank om op te zitten voor me. Morgen een afspraak voor een nieuwe opdracht.
Dat weet ik ergens wel, maar mijn hoofd weigert dat vandaag te accepteren.quote:
Op papier lijkt t me wel wat ja!quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:37 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn. Om een beetje gemotiveerd te blijven ook belangrijk lijkt me. Iets leuks?
Geloof me, ik keek wat beduusd toen Mr.Mo vanochtend wegreed, met die dingen in z'n topkofferquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geloof me, ik keek wat beduusd toen Mr.Mo vanochtend wegreed, met die dingen in z'n topkoffer
Het duurt ook gewoon lang voor het beeld dat je van iemand hebt verandert. Zeker als jij al jaren te dik was, dan is het voor andere mensen lastig om te onthouden hoe je er nu ook al weer uit ziet en is dat gewoon steeds weer een 'Oh ja!' En daarbij denk ik dat ze het echt wel gewoon heel aardig en supportive bedoelen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 08:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Iedereen die mij 2 weken niet ziet zeggen serieus dat ik "alweer zoveel afgevallen" ben.
Het kan zijn dat door verbranding van vet en bouwen van spier de weegschaal wat anders laat zien hoor. En m'n broeken zitten ook wel weer wat losser na een maand... Maar op een gegeven moment klink het niet meer serieus
quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:52 schreef MutedFaith het volgende:
Dankzij jullie ben ik nu dus weer te voet onderweg naar de winkel. Bedankt he.
Om chocolade te halen?quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:52 schreef MutedFaith het volgende:
Dankzij jullie ben ik nu dus weer te voet onderweg naar de winkel. Bedankt he.
Heel irritant en tevens heel herkenbaar.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:51 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Op papier lijkt t me wel wat ja!
En motivatie is zooo moeilijk op dit moment inderdaad. Ik zit dan wel 'gewoon' op kantoor, maar er is eigenlijk niks voor me te doen. Dus ik ben al bijna bij de achterkant van t internet.
Zijn voornamelijk mensen die ik ken van het sporten, dus pas nadat ik begon.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het duurt ook gewoon lang voor het beeld dat je van iemand hebt verandert. Zeker als jij al jaren te dik was, dan is het voor andere mensen lastig om te onthouden hoe je er nu ook al weer uit ziet en is dat gewoon steeds weer een 'Oh ja!' En daarbij denk ik dat ze het echt wel gewoon heel aardig en supportive bedoelen.
Ja. En ontbijtkoek.quote:
En vergeet de weightwatchersrepen niet. Voor de lekkere trek.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:58 schreef MutedFaith het volgende:
Goeie! En de light chips uiteraard.
Liegen heeft ook zo weinig zin he.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar je bent er wel eerlijk over
Moet jij je bril opzetten Moblo?quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ga je nog sporten vandaag Loon?
Ik ga vandaag mijn voormalig PT in elkaar meppen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, je lijst was erboven!
*blind*
Dank, dank! Fijnvrij zijn is hemels. Ik geniet er maar van zolang het duurtquote:Op donderdag 28 januari 2016 08:30 schreef Cathmar het volgende:
Wat fijn Mo, geen pijn! Goed bezig jij.
Net even gegoogled wat flapjacks precies zijn en man wat ziet dat er lekker uit! strakjes maar even golden syrup meenemen van de M&Squote:Op donderdag 28 januari 2016 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
Had gisteren dus een hele tray flapjacks gemaakt, met orange chocolate topping. Ze zijn echt zó goddelijk lekker. Helft meegenomen naar m'n veldwerk, zelf één stukje op, en vandaag de andere helft aan Mr.Mo meegegeven om z'n collega's blij mee te maken
Je zult, net als met bijvoorbeeld een Evy, heel snel verbetering zien met uithoudingsvermogen bij zwemmen. Inmiddels kan ik die 2km (weer) crawlend volhouden zonder rust, maar dat was toen ik het zwemmen een paar maanden geleden weer oppakte niet 't gevalquote:Op donderdag 28 januari 2016 11:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat verbrand je met zwemmen eigenlijk weinig calorieën zeg! Terwijl het toch best inspannend voelt. Geen wonder dat die topzwemsters vaak nog een beetje vetjes hebben
Maar het ging wel lekker! Elk 3e baantje borstcrawl gedaan, een tijd geleden hield ik dat niet eens een heel baantje vol omdat ik alleen maar inefficient aan het spetteren en het proesten was.
En ik ben een beetje een bodemloos vat vanochtend, al zit ik nu na duizend dingen wel eindelijk vol. Mijn lichaam had het echt even nodig denk ik. Maar een lijstje zal ik maar niet posten
psst, ze hebben Golden Syrup ook gewoon in de AH tegenwoordigquote:Op donderdag 28 januari 2016 10:35 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Net even gegoogled wat flapjacks precies zijn en man wat ziet dat er lekker uit! strakjes maar even golden syrup meenemen van de M&S
Oh, en 77,8 hiernog maar 12,8kg te gaan
Mja ik weet niet eens of het uithoudingsvermogen maar ook gewoon mezelf minder vermoeien door wat efficienter te zwemmenquote:Op donderdag 28 januari 2016 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je zult, net als met bijvoorbeeld een Evy, heel snel verbetering zien met uithoudingsvermogen bij zwemmen. Inmiddels kan ik die 2km (weer) crawlend volhouden zonder rust, maar dat was toen ik het zwemmen een paar maanden geleden weer oppakte niet 't geval
Techniek is zéér belangrijk bij alle sporten, maar bij zwemmen misschien nog wel 't meestequote:Op donderdag 28 januari 2016 11:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja ik weet niet eens of het uithoudingsvermogen maar ook gewoon mezelf minder vermoeien door wat efficienter te zwemmenWant ik kan prima een uur schoolslag doen, maar in het begin was ik met borstcrawl als een soort dolle hond door het water aan het gaan.
Een duikbrilletje en een badpak zouden nog wel helpen
Maar ik merkte nu zelfs dat er echt flink verschil zat tussen mijn borstcrawl en schoolslag-snelheid, dat was voorheen ook nooit!
Ik heb dit ook regelmatig gehad. Elke keer 'opgelost' door 2 dagen op onderhoud te eten, om de stofwisseling aan te slingeren. Dan wordt je tijdelijk wel iets zwaarder, door vocht, maar daarna val je wel weer af bij een calorietekort. Dit wordt ook wel refeed genoemd, misschien ken je deze theorie al, maargoed. Ik herkende er in dus dacht, probeer je te helpenquote:Op donderdag 28 januari 2016 08:33 schreef Cathmar het volgende:
Ik sta stil. Al 3 weken. Ik word er een beetje depri van. Vanavond eens even rustig zitten om eens kritisch naar de calorieen te kijken. En een 'meer-beweeg-plan' maken. Het is toch een valkuil om te denken: minder eten. Want ik houd me netjes aan de calorieen en mfp helpt daar goed bij. Maar![]()
Serieus?quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:46 schreef GotC het volgende:
[..]
psst, ze hebben Golden Syrup ook gewoon in de AH tegenwoordig
quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
Er staan hier vier taarten in de hal vanwege het vertrek van een collega en ik heb er echt totaal geen behoefte aan!How bizar... Maar niet te veel overnadenken, gewoon vasthouden!
Ja, daar ben ik nog steeds niet over uitquote:Op donderdag 28 januari 2016 09:37 schreef La_Tramposa het volgende:
De stelregel is toch ook 7000 kcal tekort voor 1kg vetverlies? Dus dan doe je het gewoon prima!
quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
Er staan hier vier taarten in de hal vanwege het vertrek van een collega en ik heb er echt totaal geen behoefte aan!How bizar... Maar niet te veel overnadenken, gewoon vasthouden!
Nu eis ik antwoorden ook!quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik nog steeds niet over uitWant Amerikaanse websites hebben het bijv massaal over 3500 kcal per pond en in Amerika is een pond geen halve kilo
Zo zijn er wel meer kleine rekenkundige dingetjes waar ik vragen over heb en die me niet lijken te kloppen. Je basaalmetabolisme is bijv 1600 kcal, een mooie 66,66etc kcal per uur. Nu ga je een uur wandelen en voeg je dat toe aan een fitnessapje etc. Die zegt dat je met jouw gewicht 300 kcal hebt verbrand. Dus nu is je verbruik voor die dag volgens dat programma 1600+300=1900 kcal. Maar had je in dat uur niet ook al 66,66 kcal aan basaalmetabolisme? Zat dat wel of niet bij die 300 kcal in?
Ik wil duidelijkheid
Lyles? Die kon ik laatst juist niet meer vinden.quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:46 schreef GotC het volgende:
[..]
psst, ze hebben Golden Syrup ook gewoon in de AH tegenwoordig
Het is een vuistregel he, dus dat verschil tussen pond en halve kg is te nauwkeurig om daar echt gevolgen op te hebben denk ikquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik nog steeds niet over uitWant Amerikaanse websites hebben het bijv massaal over 3500 kcal per pond en in Amerika is een pond geen halve kilo
Zo zijn er wel meer kleine rekenkundige dingetjes waar ik vragen over heb en die me niet lijken te kloppen. Je basaalmetabolisme is bijv 1600 kcal, een mooie 66,66etc kcal per uur. Nu ga je een uur wandelen en voeg je dat toe aan een fitnessapje etc. Die zegt dat je met jouw gewicht 300 kcal hebt verbrand. Dus nu is je verbruik voor die dag volgens dat programma 1600+300=1900 kcal. Maar had je in dat uur niet ook al 66,66 kcal aan basaalmetabolisme? Zat dat wel of niet bij die 300 kcal in?
Ik wil duidelijkheid
Dat. Als je gewoon dagelijks zorgt op een 'normale' inname te zitten, eet wanneer je lichaam zegt 'ik lust wat!' (en dit ook leert te herkennen/onderscheiden van lekkere trek, en ook iets wat je moet leren als je van heel zwaar komt, want dan ben je gewend meer te eten, dan is jezelf minder aanleren te eten ook van belang... en dan dus eerst wel trek negeren.. heel proces), dan wanneer je denkt "Ik heb 500 verbrand, ik ga er 500 aaneten vandaag!" want dan zit ie zo weer aan (zeg) 2600kcal als je normaal op 2100 zit, en dat is ook niet de bedoeling, tenzij je topsporter bent ofzo.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:35 schreef La_Tramposa het volgende:
De klaagzang 'ik heb zo en zoveel meer verbrand dan ik eet maar val toch niet af' gaat op lange termijn volgens mij gewoon nooit op, meer uit dan in is afvallen.
Dat dus ook niet hèquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Het enige wat je precies kunt meten is je inname.
Nee oke, daar heb je gelijk in. Maar daarbij geloof ik nog wel in de wet van grote getalen, als je alles altijd even consequent invoert zal er net zo vaak een bias naar boven als naar beneden zijn, dus dat zou zich uit moeten middelen. Tenzij we massaal genaaid worden door voedingsproducenten.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat dus ook niet hè100 gram van iets is heeft niet altijd exact hetzelfde aantal kcal. Net zoals er niet altijd evenveel vitamine B1 of C of D of wat dan ook in zit. Al die hoeveelheden zijn gemiddelden van heel vaak testen.
Yep, bij de broodsmeersels van de week nog gezienquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lyles? Die kon ik laatst juist niet meer vinden.
Daarom vind ik fitbit ook fijner dan MFPquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is een vuistregel he, dus dat verschil tussen pond en halve kg is te nauwkeurig om daar echt gevolgen op te hebben denk ik
En wat betreft dat 2e heb je gelijk ja, het is niet ipv 0 kcal die je anders verbrand zou hebben, daar houden die apps geen rekening mee. Al is je 'basisverbruik' natuurlijk niet over de hele dag gelijk, dus het zou onmogelijk zijn om precies te weten wat je netto verbruikt.
Daarom neem ik de schattingen qua verbruik ook maar niet al te serieus. Het enige wat je precies kunt meten is je inname. En als je op basis van je geschatte verbruik een kcal-tekort zou moeten hebben maar je valt niet af, dan verbruik je blijkbaar toch minder lijkt mij. De klaagzang 'ik heb zo en zoveel meer verbrand dan ik eet maar val toch niet af' gaat op lange termijn volgens mij gewoon nooit op, meer uit dan in is afvallen.
Je hebt zo van die dagen! Maar tot nu toe heb je prima keuzes gemaakt johquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:47 schreef Negentiendertig het volgende:
Pff, ook hier al de hele dag honger. Zal wel door de intensieve workout van gister komen. So far de honger kunnen stillen met een bakje boerenkoolsalade, een banaan, en een flesje kokoswater van de Marqt. Straks voor het sporten maar een flinke bak kwark.
ik maakte slechtere keuzes met merci en wit brood met hagelslag en speculoospasta naast mijn geplande lijstje...quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:47 schreef Negentiendertig het volgende:
Pff, ook hier al de hele dag honger. Zal wel door de intensieve workout van gister komen. So far de honger kunnen stillen met een bakje boerenkoolsalade, een banaan, en een flesje kokoswater van de Marqt. Straks voor het sporten maar een flinke bak kwark.
Daar heb ik echt geen last van gelukkig! Ik krijg juist honger van cardioquote:Op donderdag 28 januari 2016 17:49 schreef BananaPancake het volgende:
Het nadeel van krachttraining vind ik toch wel echt dat ik er zo'n honger van krijg!
Hahahaquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
Kan jij geen andere naam nemen? Ik lees elke keer LPF fan...
[ afbeelding ]
Rest van de tekstquote:"So, if Oprah can’t do permanent lifelong weight loss, maybe it can’t be done. Oprah is also crazy rich. If Oprah can’t buy permanent lifelong weight loss, maybe it can’t be bought. And that sucks. But it is also incredibly freeing."
Soms moet dat kunnenquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Als elke dag was zoals vandaag, was ik binnen een maand 80kg denk ik. Maar ik heb er maar even aan toegegeven. Ik ben ook hyperproductief geweest, en misschien had mijn hoofd (en lichaam) dit even nodig. En ik heb me nu bijna misselijk gegeten aan allerlei dingen die ik mezelf normaal gesproken ontzeg (of nouja.. ook gewoon minder behoefte aan heb), dus misschien heb ik er nu weer even een lange tijd genoeg van
quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
Kan jij geen andere naam nemen? Ik lees elke keer LPF fan...
[ afbeelding ]
In de app vond ik m niet meer. Net als de mani nootjesquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Yep, bij de broodsmeersels van de week nog gezien. Wel nu in squeeze flesjes en niet in elke AH.
Als het maar gesmaakt heeft. Vanaf nu weer netjes danquote:Op donderdag 28 januari 2016 17:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik maakte slechtere keuzes met merci en wit brood met hagelslag en speculoospasta naast mijn geplande lijstje...
Tot zojuist. Ik bakte flapjacks (bedankt Moblo), en at een puntje. Bam, 300kcalquote:Op donderdag 28 januari 2016 16:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt zo van die dagen! Maar tot nu toe heb je prima keuzes gemaakt joh
Het is allemaal niet zo heel ernstig, maar ik heb dus een ontsteking van mijn achillespees en gisteren heeft de sportfysiotherapeut m'n hiel getapet en vanmorgen stond ik voor het eerst in maanden op zónder pijn daar![]()
Ik wil die tape houden!!
Ik zwem juist omdat ik vind dat je best wat verbrand haha. Doe wel rustig baantjes zwemmen met schoolslag. Kan ook niet meer. Borstcrawl kan ik niet doen met mijn arm. ( Moet hem afplakken en dan gaat het sneller los)quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat verbrand je met zwemmen eigenlijk weinig calorieën zeg! Terwijl het toch best inspannend voelt. Geen wonder dat die topzwemsters vaak nog een beetje vetjes hebben
Maar het ging wel lekker! Elk 3e baantje borstcrawl gedaan, een tijd geleden hield ik dat niet eens een heel baantje vol omdat ik alleen maar inefficient aan het spetteren en het proesten was.
En ik ben een beetje een bodemloos vat vanochtend, al zit ik nu na duizend dingen wel eindelijk vol. Mijn lichaam had het echt even nodig denk ik. Maar een lijstje zal ik maar niet posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Ene kant omdat het uitkwam zo, anderzijds omdat ik niet persé op hoog tempo meer af wil vallen (oa met het oog op los vel).quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom eet je de hele fucking week slecht als je probeert af te vallen?
Maar kun je dan niet ook gewoon beter goede dingen eten?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ene kant omdat het uitkwam zo, anderzijds omdat ik niet persé op hoog tempo meer af wil vallen (oa met het oog op los vel).
Ik probeer langzaam aan om op ideaal onderhoud te komen en als je nog niet eerder op je gewilde gewicht gezeten hebt dan weet je niet waar dat is.
Ik heb nu dagelijks rond de 2500/2600kcal gehad tov een 2100/2300kcal in normale weken.
Het zou voor de meesten hier vast heel raar klinken, maar ik ben tevreden met een 100/110kg op mijn 190cm (Al is mijn doel eigenlijk 99.9kg, omdat dat zo lang geleden is dat ik het woog en omdat het kan). De enige verandering die ik daarna graag zie is dat er wat meer vet voor spier vervangen word.
Yes, maar deze week kwam het allemaal wat anders uit met het vieren van stage van vriendin en het ook rekening moeten houden met haar wensen (en daar ben ik heel erg slecht in).quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar kun je dan niet ook gewoon beter goede dingen eten?
Ik denk dat in elk eetpatroon ook slechte dingen moeten passen, maar met meerdere dagen achter elkaar doe je jezelf uiteindelijk geen plezier denk ik...
Moah, met de kerst nog vers in het achterhoofd lijkt het er nu wel opquote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:53 schreef MutedFaith het volgende:
Zoeen week heeft iedereen wel een keer (gehad) denkik. Zolang je niet elke maand zoeen week hebt..
Het is bij mij een uur vroegerquote:
Netjes hoor!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 07:39 schreef Wh00pWh00p het volgende:
Vanmorgen was de weegschaal heel lief voor me; 85,9! (kom van 89 begin januari)
Oja... tuurlijk. Goedemorgen...pffquote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is bij mij een uur vroeger![]()
![]()
En mijn werk-commute is 70 mijl (110km)![]()
Maar ik moet niet zeuren natuurlijk, want ik hoef er maar 1 á 2 keer in de week heen.
Oh, ook fijn. Ook zoveel werkzaamheden? Het waren hier 35 mijl van de 70 eerst. Nu nog maar 20quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:58 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
Oja... tuurlijk. Goedemorgen...pff![]()
2x in de week is dan nog te overzien idd.
Zit iedere dag op z'n 70/100 heen. Het rijden is dus bekend
Oefquote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:17 schreef Rauw. het volgende:
Mocht willen dat ik thuis bezig kon voor een paar dagen in de week.
150km enkele reis hier. 5 dagen in de week.
Het begint bij mij nu toch wel akelig snel komen in een week of 2/3 tijdquote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Rauw, ook als je snel af valt trekt het losse vel nog wel bij, het gaat alleen op een eigen tempo.
ik denk ook eigenlijk dat met jouw stats dat ook niet meer helemaal goed komt. Niet om je te ontmoedigen, maar ik merk bij mezelf ook onherstelbare schade na mijn zwangerschap, ben tot ruim 111 kilo opgerekt geweest en dat vel wordt nooit meer wat het was. Helaas.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Het begint bij mij nu toch wel akelig snel komen in een week of 2/3 tijd![]()
Hoorde juist dat het nooit helemaal zou herstellen?
nee ja och, je bent toch al getrouwd hequote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
Hier komt het denk ik ook nooit meer helemaal goed, en ik ben de 100kg niet over geweest (voor zover ik weet). Het blijft altijd wat slapjes vrees ik. Maar daar kan ik niet zoveel aan veranderen, dus ach...
Was er ook niet vanuit gegaan, maar de afgelopen weken zie ik het wel heel snel losser worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk ook eigenlijk dat met jouw stats dat ook niet meer helemaal goed komt. Niet om je te ontmoedigen, maar ik merk bij mezelf ook onherstelbare schade na mijn zwangerschap, ben tot ruim 111 kilo opgerekt geweest en dat vel wordt nooit meer wat het was. Helaas.
Los vel dezelfde problemen als extreem overgewicht? Waar heb je dat dan vandaan?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:31 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Was er ook niet vanuit gegaan, maar de afgelopen weken zie ik het wel heel snel losser worden.
Stoor mij er overigens niet aan qua hoe het eruit ziet, maar het blijkt nogal problemen te veroorzaken. (zelfde als extreem overgewicht)
Klopt, maar langzaam of snel afvallen heeft daar volgens mij weinig invloed op.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Het begint bij mij nu toch wel akelig snel komen in een week of 2/3 tijd![]()
Hoorde juist dat het nooit helemaal zou herstellen?
Ik bedoel voornamelijk qua huidproblemen natuurlijk. (ontstekingen en de hele teringzooi)quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Los vel dezelfde problemen als extreem overgewicht? Waar heb je dat dan vandaan?
ja ok, maar heb je echt van die flappen dan? Dat is wel kutquote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik bedoel voornamelijk qua huidproblemen natuurlijk. (ontstekingen en de hele teringzooi)
Nee, nog niet en dat wil ik ook juist graag voorkomen. 't is gewoon een beetje wrinkly rond de navel nu en een hangpensje. Maar 'n goede pens stoor ik mij niet echt aan.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ok, maar heb je echt van die flappen dan? Dat is wel kutik heb die overhang vooralsnog alleen bij mijn navel gelukkig, en dan ook echt minimaal. Toen ik nog dikker was had ik meer last van mijn plooien dan nu.
Ik denk dat als jij niet streeft naar 70 kilo, dat het dan uiteindelijk wel redelijk goed komtquote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee, nog niet en dat wil ik ook juist graag voorkomen. 't is gewoon een beetje wrinkly rond de navel nu en een hangpensje. Maar 'n goede pens stoor ik mij niet echt aan.
Dat kan een blinde nog zien!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:18 schreef Lonaa het volgende:
Nou ja, PT zei gisteren wel dat ie goed kon zien dat ik smaller was geworden.
quote:
Wat vind je van de BWL?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:35 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje voor vandaag
O: kwarktaart
T: 3 passievruchten
L: 2 speltboterhammen met kaas en gebakken ei
T: bwl
D: Sweet potato, roasted pepper soup
Vanavond naar de band dus ik moet ergens vandaag mijn yogalesje nog zien te plannen. Hmmm, mss nu maar eventjes doen. Ben toch even gestopt met werken voor lunch.
Het bevalt me wel.quote:
Mooi zoquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het bevalt me wel.Het zijn mooie kleine porties en ik heb niet de neiging om meteen nog iets anders er achteraan te gooien.
Niet het eten de schuld geven maar jezelf... jij stopt het in je mond.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:44 schreef sararaats het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen teveel gehakt (weliswaar gebakken) gegeten.
Schaam me dood want eigenlijk moet ik afvallen.
Ik steek het deze keer op de Bicky Dressings. Moeten ze maar zo lekker niet zijn.
Misschien ook een keer bespreken met huisarts (best een kreng ze) en psychotherapeute.
Als medicatie heb ik Cymbalta en de anticonceptiepil (omdat ik steeds ziek was tijdens de periode)
Krijg je meer honger van je medicijnen?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:44 schreef sararaats het volgende:
Ik steek het deze keer op de Bicky Dressings. Moeten ze maar zo lekker niet zijn.
Misschien ook een keer bespreken met huisarts (best een kreng ze) en psychotherapeute.
Als medicatie heb ik Cymbalta en de anticonceptiepil (omdat ik steeds ziek was tijdens de periode)
Dat doe ik ook idd! 1 keer in de week is het patatdag. rest van de week eet ik gezond.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
Tsja Sara, ik weet niet of ik daar nu direct mee naar de huisarts zou gaan. Bij afvallen is het vaak een kwestie van even "door de zure appel heen bijten", in het begin is het echt even heel moeilijk maar als je daar doorheen bent gaat het steeds makkelijker. En als je een paar dagen nee kan zeggen tegen verleidingen ben je van je ergste drang af.
En af en toe een keer iets lekkers is ook helemaal geen schande. Probeer anders met jezelf 1 dag in de week af te spreken waarop je iets ongezonds mag eten, bijvoorbeeld op zaterdag! Dan weet je altijd dat het maar maximaal zes dagen duurt voor je er weer aan kan toegeven
Moet of wil? Als je het niet wil, houdt het al snel op is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:44 schreef sararaats het volgende:
Ah. Ik mag van mezelf geen Cola Zero meer drinken in de week dus dan zal het met de frietjes enz ook zo zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
Tsja Sara, ik weet niet of ik daar nu direct mee naar de huisarts zou gaan. Bij afvallen is het vaak een kwestie van even "door de zure appel heen bijten", in het begin is het echt even heel moeilijk maar als je daar doorheen bent gaat het steeds makkelijker. En als je een paar dagen nee kan zeggen tegen verleidingen ben je van je ergste drang af.
En af en toe een keer iets lekkers is ook helemaal geen schande. Probeer anders met jezelf 1 dag in de week af te spreken waarop je iets ongezonds mag eten, bijvoorbeeld op zaterdag! Dan weet je altijd dat het maar maximaal zes dagen duurt voor je er weer aan kan toegeven
Weleens geprobeerd af te vallen met medicijnen waar je honger van krijgt? (Dat is nl heel goed mogelijk in dit geval). Makkelijk lullen, wil niet zeggen dat het ook makkelijk te doen is. Mijn ex had het ook, die kwam 18 kilo aan op antidepressiva en raakte ze zo weer kwijt toen ie stopte. Als je constant honger hebt is het een stuk moeilijker om niks in je mond te stoppen dan wanneer je er maar drie keer per dag aan denkt. Dat dan bespreken met je arts vind ik helemaal niet vreemd.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:49 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Niet het eten de schuld geven maar jezelf... jij stopt het in je mond.
Ik heb meer honger ja. Ik slik 60mg.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:50 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Krijg je meer honger van je medicijnen?
Verder heeft het weinig zin om je op één onderdeel van één maaltijd te richten. Het gaat erom wat je over de hele dag eet. Als de rest in orde is, is wat gehakt of dressing geen probleem.
Ik stuiter ook van colaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:52 schreef sararaats het volgende:
Ah. Ik mag van mezelf geen Cola Zero meer drinken in de week dus dan zal het met de frietjes enz ook zo zijn.
Ik ben van gewone Cola afgestapt omdat:
1. Je wordt er dik van
2. Ik blijf dan stuiteren
Dat is zeker zo, maar ik vind het in het algemeen te makkelijk om te roepen dat mensen het zelf doen. Ja, idealiter eten we allemaal precies genoeg en heel gezond, en in theorie is het inderdaad een kwestie van gewoon niet altijd eten waar je zin in hebt. Maar gezien half Nederland een dikke pens heeft, is dat blijkbaar wat te simpel gedacht. En ik ben ook niet zo van het heel individualistische denken. Als een volk massaal te dik wordt, is er een collectief probleem, blijkbaar.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat je honger krijgt van de medicijnen maakt het inderdaad lastig, maar weten wat je in je mond stopt en hoeveel kcal dat is helpt vaak ook al een boel met gezonde keuzes maken. Zo helpt sla met honingmosterd dressing niet beter tegen de honger dan sla zonder honingmosterd dressing en toch scheelt het gauw 100 kcal.
hoezo? mja meningen verschillen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:34 schreef LPFAN het volgende:
Ik vind belgische friet juist erg vies haha.
Zoals ik laatst al zei heb ik al weken zin in mcdonalds. Ik neem altijd een Mcchicken dus ik denk dat ik morgen zelf ga proberen het te makenDan zijn de calorieën ook een stuk minder
Dat is niet iets voor dit topic om over je wonden te praten... en het is mijn mening ja. Ik vind het gewoon niet lekker. Te dik en te klef.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoezo? mja meningen verschillen.
allez, ik zal me eens klaarmaken voor de dokter. het is echt een vieze wonde. sorry aan diegenen die aan het eten zijn.
sorryquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:54 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dat is niet iets voor dit topic om over je wonden te praten... en het is mijn mening ja. Ik vind het gewoon niet lekker. Te dik en te klef.
Je bent zelf dik en klef!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:54 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dat is niet iets voor dit topic om over je wonden te praten... en het is mijn mening ja. Ik vind het gewoon niet lekker. Te dik en te klef.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:22 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Je bent zelf dik en klef!Ik ben wel dik maar niet klefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
Zit bijna iedere dag bij een andere klant. In de IT en dan nog zoveel moeten rijdenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ook fijn. Ook zoveel werkzaamheden? Het waren hier 35 mijl van de 70 eerst. Nu nog maar 20![]()
_!
Crap...dat zijn geen geintjesquote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:17 schreef Rauw. het volgende:
Mocht willen dat ik thuis bezig kon voor een paar dagen in de week.
150km enkele reis hier. 5 dagen in de week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Yea!! dat wil je horen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ouch!
Wel lief! Maar Ouch!I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
oeps
[..]ZoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutlijstje vandaag, maar goed, het was lekker:
O: oats m rozijnen en kaneel
L: salade met gerookte zalm, eitje, yuzu dressing, flapjack
D: 6 calamarisringen, hele gegrilde dorade met een kleine salade, gepofte aardappel, 3 aardappel wedges, creme brulee
[..]hmmm, ik vind het eigenlijk wel schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn ons tripje Berlijn aan het plannen... Waar anderen musea uitzoeken, zoeken wij leuke restaurants
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
Berlijn is idd geweldig! heb een stedentrip gedaan van 3 dagen. En dat is echt te kort voor Berlijnquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:36 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik heb nog nooit afhaalpizza gegeten
BerlijnNog nooit zo positief verrast geweest. Man, wat een leuke stad is dat. Hopelijk van het voorjaar weer eens heen. Er is zoveel te zien in Europa.
Ervaring?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:35 schreef MutedFaith het volgende:
Beter dan dat je foto nog steeds aan de wall of fame van de plaatselijke pizzatent hangt.
Vertel over je wond?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoezo? mja meningen verschillen.
allez, ik zal me eens klaarmaken voor de dokter. het is echt een vieze wonde. sorry aan diegenen die aan het eten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En die van Isabeau ook
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan daarna gewoon je standaard-bestelling opzeggen?
In een pm-etje dan graag?quote:
Nou, mijn ene oma was toch echt heel dikquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 08:00 schreef Brighteyes het volgende:
Nice going Isa!!!
Ik krijg trws uitslag van mijn nieuwe fitbit Charge HR...er schijnt een dusdanig kleine hoeveelheid nickel in de gesp te zitten dat je er geen last van zou moeten hebben, maar helaas dus wel. Ik heb het van te voren niet gecheckt omdat ik er vanuit ging dat een ding wat je vrijwel nonstop om hebt wel nickelfree zou zijn...
Het is maar een klein beetje en pas na een week, maar toch.Nu maar nagellak erop gesmeerd en om mijn andere arm, hopen dat het met wisselen te doen is.
Daar reageer ik ook zo heftig opquote:Op zaterdag 30 januari 2016 08:00 schreef Brighteyes het volgende:
Nice going Isa!!!
Ik krijg trws uitslag van mijn nieuwe fitbit Charge HR...er schijnt een dusdanig kleine hoeveelheid nickel in de gesp te zitten dat je er geen last van zou moeten hebben, maar helaas dus wel. Ik heb het van te voren niet gecheckt omdat ik er vanuit ging dat een ding wat je vrijwel nonstop om hebt wel nickelfree zou zijn...
Het is maar een klein beetje en pas na een week, maar toch.Nu maar nagellak erop gesmeerd en om mijn andere arm, hopen dat het met wisselen te doen is.
Nickelallergieclub!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar reageer ik ook zo heftig opEn ik zou ook hebben gedacht: rubberen bandje, wat kan er mis gaan. Balen zeg. Nagellak helpt bij mij bij knopen soms ook. Soms niet.
Sporten was lekker. Volgende week toch nog iets eerder, want er waren al allemaal mannen aan het trainenEn ik heb een schema gekregen om eindelijk eens een pull up te kunnen doen, maar allemachtig, wat ben ik zwaar als ik hang
Echt? Mijn oma's waren allebei zo mager dat ik bang was dat ZE weg zouden waaien als er over de dijk gingen wandelen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 07:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, mijn ene oma was toch echt heel dikIk herinner me haar altijd een beetje waggelend en dat er altijd veel te eten en snoepen in huis was. En we kregen ook altijd een grote mars van haar als we naar huis gingen.
Eh, ja, echt?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:51 schreef mrspoeZ het volgende:
Echt? Mijn oma's waren allebei zo mager dat ik bang was dat ZE weg zouden waaien als er over de dijk gingen wandelen.
Oorbellen met dat spul, huuuquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had 1 dikke schommeloma, met goeie heupen en altijd chocolaatjes en winegums en knakworstjes.
En 1 magere die meer van de appels was. Overigens bakte zij de lekkerste zandkoekjes die er zijn, dat wel.
Wat zijn er veel mensen he, met die allergie, stom dat het niet gewoon standaard niet meer gebruikt wordt.
Dat overkomt me niet meer. Ik heb alles zilver of goud. Dat is zo ellendig, bij je orenquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oorbellen met dat spul, huuu
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat overkomt me niet meer. Ik heb alles zilver of goud. Dat is zo ellendig, bij je oren
Mijn buik is vaak wel met bultjes en rood door de knopen van een broek. Nu valt het wel mee, want ik draag in de winter vaak een hemd.
Waarom koeken als ontbijt?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:16 schreef sararaats het volgende:
ik reageer het hardste op sparadrap op mijn gezicht.
pure mishandeling met mijn operatie aan de neus.
maar goed, ik heb als ontbijtje een pakje Parovitakoeken Original op.
nu nog geen honger eigenlijk.
Heb je een recept? klinkt wel goed!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:01 schreef LadyOracle het volgende:
Zelfgemaakte burgers <3
Kikkererwten, mais en koriander voornamelijk. Ze vielen niet uit elkaar, maar waren wel iets te nat. Voor een eerste poging was het echter niet slecht.
Ja! Receptje?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:01 schreef LadyOracle het volgende:
Zelfgemaakte burgers <3
Kikkererwten, mais en koriander voornamelijk. Ze vielen niet uit elkaar, maar waren wel iets te nat. Voor een eerste poging was het echter niet slecht.
http://www.jamieoliver.co(...)e-best-vegan-burger/quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:05 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Heb je een recept? klinkt wel goed!
Thanks!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:36 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
http://www.jamieoliver.co(...)e-best-vegan-burger/
Wow, dat is een heftige keelontsteking dan!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:01 schreef Shandaly het volgende:
Lijstje:
L - klein glaasje sinaasappelsap
D - banaan
T - klein glaasje cola
Keelontsteking is kut![]()
Die zitten in de HF box van volgende week. Ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:36 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
http://www.jamieoliver.co(...)e-best-vegan-burger/
aanstellerij.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:01 schreef Shandaly het volgende:
Lijstje:
L - klein glaasje sinaasappelsap
D - banaan
T - klein glaasje cola
Keelontsteking is kut![]()
Die zegt: gewèldigquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik moest opeens aan Eddy Wally denken
Tof dat je neefje getuige mag zijnquote:Op zondag 31 januari 2016 09:14 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, gisteren lekker gegeten in het restaurant.
En meteen mijn neefje als getuige voor mijn bruiloft gevraagd
Lijstje voor vandaag:
O: groene smoothie
L: in de stad, weet nog niet wat
D: hutspot
T: 2 wijntjes
Verder vast nog iets van sport
Ja tochquote:
Nog nooit gemaakt, hopelijk lukt het!quote:
het is niet zo moeilijkquote:Op zondag 31 januari 2016 14:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nog nooit gemaakt, hopelijk lukt het!
Vast wel! Lekker joh. Smakelijk alvastquote:Op zondag 31 januari 2016 14:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nog nooit gemaakt, hopelijk lukt het!
quote:Op zondag 31 januari 2016 13:16 schreef Lonaa het volgende:
Vetpercentage laten meten: 30,3. Dat vind ik best wel positief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |