SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest opeens aan Eddy Wally denkenquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:46 schreef LadyOracle het volgende:
Haha. Amai, dat woord heb ik lang niet meer gehoord. :-)
En nu moet ik denken aan Wally McKey. Google dat maar. En vraag me niet waarom ik die ken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik moest opeens aan Eddy Wally denken
Veel plezier samenquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
Omgekleed om te gaan hardlopen. Merk nu toch echt wel héél veel verschil met het aandoen van kleding die ik al een tjid niet aangehad heb door mijn blessure. Zo nog even m'n oefeningen / opwarmen doen voordat Mr.Mo thuiskomt en dan samen op pad
Hardlopen samen met hem gaat nooit wat worden. Maar hij gaat wel 3-4x per week heel gedisciplineerd naar de sportschool! Alleen dan op tijdstippen die mij éven niet uitkomen (middernacht en zoquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
Komt vast goedHij loopt wel minder nu ik ook minder loop; samen lopen is een stuk leuker
Al gaan we vanavond samen naar de club!
Mijn HB waarde is in minder dan een jaar van 8.5 naar 7.6 gegaan (oke, bij de tweede poging vandaag 7.8) dus het kan best snel veranderen. Ik heb voor mijn gevoel niet echt iets veranderd aan mijn eetpatroon, ben eerder méér volkoren producten, eieren, rozijnen etc gaan eten dan minder. Het enige wat ik me kan voorstellen is het effect van meer/harder sporten dus meer bloedvolume, dan gaat je ijzer bij dezelfde voeding ook omlaag.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:36 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik leef al zeven jaar zonder vlees en vijf jaar zonder andere dierlijke producten, en mijn ijzer zat aan de bovengrens twee jaar geleden. Dus ik zou zeggen dat het wel moet kunnen om er genoeg van binnen te krijgen. Ben wel benieuwd wat het nu is, ga binnenkort even laten prikken, omdat ik bijna geen brood e.d. meer kan eten. En blijkbaar heeft mijn vader een mysterieuze aandoening waarbij vitamine D spontaan verdwijnt. En calcium ook trouwens. Ze weten niet hoe of wat en dus niet of het erfelijk is, dus ik moet dat voortaan in de gaten gaan houden. Calcium had ik laatste keer wel laten prikken, was toen ook aan de bovengrens. D nog nooit laten prikken.
Lekker ook? Niet goed gelezen.. Heel lekker dusquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had trouwens echt een opwarmmaaltijd die heel lekker was en met dikke prima voedingswaarden!
http://www.ah.nl/producte(...)verse-pasta-ossobuco
En in de bonus!
Ja heel lekker! Wel erg knapperige boontjes, maar daar houd ik zelf juist veel meer van dan van doorgegaarde groenten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:10 schreef eleusis het volgende:
[..]
Lekker ook?
Ik had een Wagner Tuna pizza. Best veel kcal (1054), maar niet eens zo vies.
Ik had die met zalmquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had trouwens echt een opwarmmaaltijd die heel lekker was en met dikke prima voedingswaarden!
http://www.ah.nl/producte(...)verse-pasta-ossobuco
En in de bonus!
Denk het wel, dat is bijna geen bodem, een slaphangend flapje met daarop wat tomatensausquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Al zijn die Ristorante dingen geloof ik wel wat minder?
Thanks voor de tipquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:13 schreef douche-eendje het volgende:
La_Tramposa, kijk ook eens naar ijzerrijke producten combineren met vitamine C, en combinatie ijzer+zuivel vermijden.
Ik eet nu zo'n 10 jaar vegetarisch en ben van bloeddonor een tijd geleden naar plasma overgestapt, mijn hb ligt rond de 9 momenteel
Goed bezigquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:16 schreef Saarah het volgende:
Vandaag een mijlpaal, voor het eerst een 7 vooraan (en dus eveneens een ATL)!!![]()
Sinds 8 oktober 2015 16,8 kilo afgevallen. Nog minstens 3,2 kilo te gaan, liefst nog een kilo of 3-4 meer, in het ideale geval (en als ik dat kan volhouden).
Die van mij doet handballen.. kan ik beter niet mee doenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil ook wel graag samen sporten met kerel, maar mijn kerel is aartslui
Heeft hij deze gelezen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga zondag met mijn vriend naar de sportschool, hij gaat me écht leren krachttrainen dus dat zal wel spierpijn worden
Hmm nee ik moest hem juist smeken om mee te gaanquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heeft hij deze gelezen?https://www.t-nation.com/(...)g-your-girl-to-train
Ik moest het even googlen, maar die losse kaart is zodat je nu met z'n tweeën kan en dan straks kan jij alleen op zijn basic fit kaart?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm nee ik moest hem juist smeken om mee te gaanHet is zijn basic fit pas maar hij gaat echt nooit, nu heb ik zo'n losse 'sporttegoed.nl' kaart gekocht.
Ik kan altijd al op zijn basic fit kaart ja, die zijn per huishouden in principe. Je kan dan alleen nooit tegelijk idd.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest het even googlen, maar die losse kaart is zodat je nu met z'n tweeën kan en dan straks kan jij alleen op zijn basic fit kaart?
Wauw, wat knap zeg!quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:16 schreef Saarah het volgende:
Ik lees hier nog steeds alles mee, maar post niet zo vaak aangezien ik jullie niet zo goed "ken" en niet te veel wil binnendringen of iets dergelijk![]()
Maar ik wil toch mijn vorderingen nog eens posten omdat ik zo fier ben. Vandaag een mijlpaal, voor het eerst een 7 vooraan (en dus eveneens een ATL)!!![]()
Sinds 8 oktober 2015 16,8 kilo afgevallen. Nog minstens 3,2 kilo te gaan, liefst nog een kilo of 3-4 meer, in het ideale geval (en als ik dat kan volhouden).
De progressie in centimeters:
Linkerbovenarm: - 4 cm
Taille: - 15 cm
Buik/heupen: - 21 cm
Linkerbovenbeen; - 5,5 cm
Linkeronderbeen (kuit): - 4 cm
ok, want ik weet niet hoe vaak je samen wilt gaan, want anders is zo'n sporttegoedkaart best duur? Ik zag dat basicfit hier 5,95 per keer kost en als je dan vaker dan 3x per maand gaat heb je het er al uit als je zelf een abonnement neemt. Of wil je eerst even kijken of het wel wat is?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kan altijd al op zijn basic fit kaart ja, die zijn per huishouden in principe. Je kan dan alleen nooit tegelijk idd.
Netjes eten, amper snoepen, veel sporten. En verder geen idee. Ga dit tempo ook nooit volhouden natuurlijk.quote:
In principe bijna nooitquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, want ik weet niet hoe vaak je samen wilt gaan, want anders is zo'n sporttegoedkaart best duur? Ik zag dat basicfit hier 5,95 per keer kost en als je dan vaker dan 3x per maand gaat heb je het er al uit als je zelf een abonnement neemt. Of wil je eerst even kijken of het wel wat is?
Dan kan je idd beter gewoon lekker op zijn kaart gaanquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:29 schreef La_Tramposa het volgende:
In principe bijna nooitIk kan prima zelf sporten, maar voor af en toe is het wel leuk.
Ja. Ik hoor elke keer hoeveel ik wel niet afgevallen ben, heb zo iets van nu weet ik het wel ;pquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:02 schreef Rauw. het volgende:
Zijn jullie ook wel eens zat van de complimenten? Hoe goed bedoelt ze ook zijn...
Nee, ik hoor bijna nooit wat van mensen. En ik zie het zelf niet echt omdat het zo langzaam gaat, dus ik ben blij als iemand het merkt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:02 schreef Rauw. het volgende:
Zijn jullie ook wel eens zat van de complimenten? Hoe goed bedoelt ze ook zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
Ik had een paar weken geleden een Ristorante met spinazie voor 859 kcal ofzo, die was lekkerquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja heel lekker! Wel erg knapperige boontjes, maar daar houd ik zelf juist veel meer van dan van doorgegaarde groenten.
Hmm dat is wel heel veel kcal, daarom neem ik nooit meer diepvriespizza'sAl zijn die Ristorante dingen geloof ik wel wat minder?
De Pollo met spinazie vind ik heerlijkquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had een paar weken geleden een Ristorante met spinazie voor 859 kcal ofzo, die was lekker
Hoor inderdaad al de hele week goede berichten van jequote:Op donderdag 28 januari 2016 02:46 schreef LadyOracle het volgende:
1865 in, 2742 uit, dus ik ben tevreden. Gisteren 2119 in en 2920 uit. De hele week al lekker bezig eigenlijk.
Zat vanochtend nog steeds op 82.4. Jammer, want ik denk dat ik mijn doel van 81.5 op 1 februari niet meer ga halen. Maar misschien de 82 nog wel.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:31 schreef LadyOracle het volgende:
Oh en echt een offtopic TMI meisjesvraag, dus wees gewaarschuwd...Nooit gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:31 schreef LadyOracle het volgende:
Oh en echt een offtopic TMI meisjesvraag, dus wees gewaarschuwd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good morning! Dagje met veel lopen vandaag. Ga het centrum in om nette bovenkleding te kopen (in maat 38 ipv 42)
Lijstje:
O: oats m kaneel en krenten
L: toats gerookte zalm, bak yogurt of kwart m appel en een peer
T: smoothie van havermelk, banaan, rode vruchten, schepje oats
S: uurtje zumba
D: maaltijdsalade met gerookte kip en wat orzo
[ Bericht 16% gewijzigd door Negentiendertig op 28-01-2016 07:54:11 ]
Wat goed gedaan!quote:Op donderdag 28 januari 2016 08:08 schreef Brighteyes het volgende:
Nu is de schade van die twee trips nul namelijk.
Wat fijn Mo, geen pijn! Goed bezig jij.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme wat een fijne training was dat!!!!!!!!!!!
3.2km speed training gedaan, en het was (en is!!!!! ) pijnvrij. Ik kan wel janken van blijdschapzeker als ik naar mijn segment snelheden keek: vood mijn gevoel ging ik rustig, maar zat op de 4.50min/km op de 200m stukken die snel moesten. Hoezee.
Nu snel avondeten. Honger.
Hee netjes!quote:Op donderdag 28 januari 2016 08:24 schreef Sunnythesun het volgende:
76.4 netNice! Nog 4.4 te gaan dit jaar
Iedereen die mij 2 weken niet ziet zeggen serieus dat ik "alweer zoveel afgevallen" ben.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:28 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Nee, ik hoor bijna nooit wat van mensen. En ik zie het zelf niet echt omdat het zo langzaam gaat, dus ik ben blij als iemand het merkt.
Wowquote:Op donderdag 28 januari 2016 08:08 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe, -3kg sinds maandag!
Geen wonder dat alles me te strak zak, ik voelde me bijna zo'n blowfish.
Lekker lijkt me dat! Ik moet zelf nog maar een paar kilo voor ik weer in de gewone maten val en in Esprit enz pas. Ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 28 januari 2016 07:47 schreef Negentiendertig het volgende:
Ga het centrum in om nette bovenkleding te kopen (in maat 38 ipv 42)
Irritant is dat!! Even kritisch kijken kan vast geen kwaad. En vooral: niet opgeven. Op een gegeven moment komt er echt weer beweging in. Ik heb regelmatig dit soort plateaus. Frustrerend maar ook tijdelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2016 08:33 schreef Cathmar het volgende:
Ik sta stil. Al 3 weken. Ik word er een beetje depri van. Vanavond eens even rustig zitten om eens kritisch naar de calorieen te kijken. En een 'meer-beweeg-plan' maken. Het is toch een valkuil om te denken: minder eten. Want ik houd me netjes aan de calorieen en mfp helpt daar goed bij. Maar![]()
Goede bezigquote:Op donderdag 28 januari 2016 09:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog een half puntje en ik zit op gezonde BMIHoewel het ook maar weer een richtlijn is: toch een fijn idee
De stelregel is toch ook 7000 kcal tekort voor 1kg vetverlies? Dus dan doe je het gewoon prima!quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:34 schreef LadyOracle het volgende:
Doe je je best, superveel meer verbrand dan gegeten, dus dan denk je: 'nou, nu moet er toch wel wat af zijn, eens even kijken hoeveel'.
Twee ons erbij. Zucht. Afvallen is soms echt stomvervelend.
Over twee weken genomen is er 1.2 kilo af bij bijna 6000 kcal meer verbrand dan geconsumeerd. Maar daarvan was de helft deze week, en deze week is er niks af, 20 januari stond ik ook op 82.6. Lichamen werken raar. Het zou zoveel meer motiveren als je het effect gewoon per dag kon zien, meteen nadat je meer of minder gegeten had.
Dat zou fijn zijn. Om een beetje gemotiveerd te blijven ook belangrijk lijkt me. Iets leuks?quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:28 schreef MutedFaith het volgende:
Vandaag thuis, want iedereen is in Utrecht en daar hebben ze geen bank om op te zitten voor me. Morgen een afspraak voor een nieuwe opdracht.
Dat weet ik ergens wel, maar mijn hoofd weigert dat vandaag te accepteren.quote:
Op papier lijkt t me wel wat ja!quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:37 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn. Om een beetje gemotiveerd te blijven ook belangrijk lijkt me. Iets leuks?
Geloof me, ik keek wat beduusd toen Mr.Mo vanochtend wegreed, met die dingen in z'n topkofferquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geloof me, ik keek wat beduusd toen Mr.Mo vanochtend wegreed, met die dingen in z'n topkoffer
Het duurt ook gewoon lang voor het beeld dat je van iemand hebt verandert. Zeker als jij al jaren te dik was, dan is het voor andere mensen lastig om te onthouden hoe je er nu ook al weer uit ziet en is dat gewoon steeds weer een 'Oh ja!' En daarbij denk ik dat ze het echt wel gewoon heel aardig en supportive bedoelen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 08:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Iedereen die mij 2 weken niet ziet zeggen serieus dat ik "alweer zoveel afgevallen" ben.
Het kan zijn dat door verbranding van vet en bouwen van spier de weegschaal wat anders laat zien hoor. En m'n broeken zitten ook wel weer wat losser na een maand... Maar op een gegeven moment klink het niet meer serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |