SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waardeloze TTFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
In het begin van dit seizoen een aantal keer onnodig balverlies gehad, maar in de spaarzame minuten die hij daarna gekregen heeft heb ik hem daarop niet meer kunnen betrappen. Laten we hopen dat hij geleerd heeft van het begin van het seizoenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In veel thuis wedstrijden kan het prima, maar het blijft een slap lulletje die te vroeg is gehaald.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Liever Sink dan Gudeljquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In het begin van dit seizoen een aantal keer onnodig balverlies gehad, maar in de spaarzame minuten die hij daarna gekregen heeft heb ik hem daarop niet meer kunnen betrappen. Laten we hopen dat hij geleerd heeft van het begin van het seizoenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
----Cil
Tete--Veltman--Dijks
---------Riedewald
---Bazoer----------Sink
------------Klaassen
--Ghazi--Milik---Younes.
3-4-3
![]()
![]()
Eens. Die is nog veel meer betrokken geweest bij tegendoelpunten dan Sinkquote:
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tete is geblesseerdquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
----Cil
Tete--Veltman--Dijks
---------Riedewald
---Bazoer----------Sink
------------Klaassen
--Ghazi--Milik---Younes.
3-4-3
----Cil
Rhijn--Veltman--Dijks
---Riedewald --
Bazoer-Klaassen
-------Sink
--Ghazi--Milik---Younes.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maar hij heeft ook een aantal geweldige goals gemaakt. Volgens mij al 5 ofzo?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens. Die is nog veel meer betrokken geweest bij tegendoelpunten dan Sink![]()
Dat ben ik ookquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:28 schreef FritzWepper het volgende:
Vanavond weer tegen de nummer vier?
Ze zullen in Rotterdam wel wekelijks blij zijn met ons.Wordt voor Feyenoord nog een hele klus om derde te worden. Voor Heracles niet zo bang, voor Utrecht wel.
![]()
Vitesse zie ik er ook wel bij komen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat ben ik ookWordt voor Feyenoord nog een hele klus om derde te worden. Voor Heracles niet zo bang, voor Utrecht wel.
![]()
Tja, als je elke wedstrijd drie keer van een meter of 30 vuurt zal er ook wel eens eentje in dwarrelen. Ietwat gechargeerd gezegd natuurlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Maar hij heeft ook een aantal geweldige goals gemaakt. Volgens mij al 5 ofzo?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
dat is ook weer overdreven, hij heeft best een aardig schot.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, als je elke wedstrijd drie keer van een meter of 30 vuurt zal er ook wel eens eentje in dwarrelen. Ietwat gechargeerd gezegd natuurlijkFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat zou dan volgens die logica ook voor Sneijder geldenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, als je elke wedstrijd drie keer van een meter of 30 vuurt zal er ook wel eens eentje in dwarrelen. Ietwat gechargeerd gezegd natuurlijk![]()
![]()
kijk gewoon even naar het doelpunt saldo, dat lijkt mij meer de uitkomst te worden van de laatste speelrondequote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat ben ik ookWordt voor Feyenoord nog een hele klus om derde te worden. Voor Heracles niet zo bang, voor Utrecht wel.
1: Ajax
2: PSV
3: Vitesse
4: Fey
5: Utrecht
6: HerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Daarom zeg ik er ook direct bij dat ik nogal chargeerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat is ook weer overdreven, hij heeft best een aardig schot.Die zie ik toch iets minder vaak kansloze schoten van 30 meter het stadion uit rossen. Daarnaast totaal andere voetballers welquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat zou dan volgens die logica ook voor Sneijder geldenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Denk dat hij van Frank zo af en toe moet schieten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom zeg ik er ook direct bij dat ik nogal chargeer
[..]
Die zie ik toch iets minder vaak kansloze schoten van 30 meter het stadion uit rossen. Daarnaast totaal andere voetballers wel![]()
Hij heeft natuurlijk wel een goed schot, maar dan hebben Schone en Ghazi ook. Trouwens die laatste knalt ook alles de parkeerplaats op, komt zelden een goede voorzet van.![]()
Ik schat vites eigenlijk niet zo heel hoog in dit jaar, zeker op basis van die wedstrijd tegen Ajax. Weinig echt creatieve spelers. Utrecht wel. Heb een paar wedstrijden bezocht en als die het op hun heupen krijgen, spelen ze geweldig.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kijk gewoon even naar het doelpunt saldo, dat lijkt mij meer de uitkomst te worden van de laatste speelronde
1: Ajax
2: PSV
3: Vitesse
4: Fey
5: Utrecht
6: Her![]()
Tuurlijk, Sneijder is een held. Maar ik probeer maar aan te geven dat je als speler ook moet durven te schieten. Clasie schoot bijvoorbeeld nooit. Schot van Gudelj vind ik echt prima.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom zeg ik er ook direct bij dat ik nogal chargeer
[..]
Die zie ik toch iets minder vaak kansloze schoten van 30 meter het stadion uit rossen. Daarnaast totaal andere voetballers wel![]()
Durven schieten op het goede moment, dan zijn we het wel redelijk eensquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tuurlijk, Sneijder is een held. Maar ik probeer maar aan te geven dat je als speler ook moet durven te schieten. Clasie schoot bijvoorbeeld nooit. Schot van Gudelj vind ik echt prima.
Opportunisme natuurlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk dat hij van Frank zo af en toe moet schieten.![]()
Hij heeft natuurlijk wel een goed schot, maar dan hebben Schone en Ghazi ook. Trouwens die laatste knalt ook alles de parkeerplaats op, komt zelden een goede voorzet van.
Ik moet bij deze opmerking trouwens meteen weer denken aan de aftrap in de WK-finale na de goal van Iniesta. Schoot Sneijder de bal direct van de aftrap op doel, een van de meest kansloze dingen die ik ooit op een voetbalveld heb gezien.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zie ik toch iets minder vaak kansloze schoten van 30 meter het stadion uit rossen.![]()
Tete met succes geopereerd. Verwachte hersteltijd blijft hetzelfdeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ik heb een bloemetje gestuurd namens ons allenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:29 schreef Tagliano het volgende:
Tete met succes geopereerd. Verwachte hersteltijd blijft hetzelfdeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het voordeel aan Heracles is dat die net als Vitesse altijd willen voetballen, dus kijk je niet tegen zo'n muur aan.
Ib4 Frank Heracles zet een muur neer waar wij niet doorheen kwamen.Laat de zon in je hart.![]()
'Om te voetballen heb je twee teams nodig'quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:58 schreef JapieJapo het volgende:
Het voordeel aan Heracles is dat die net als Vitesse altijd willen voetballen, dus kijk je niet tegen zo'n muur aan.
Ib4 Frank Heracles zet een muur neer waar wij niet doorheen kwamen.![]()
Prima back, onderschatte speler.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:21 schreef Class het volgende:
Stiekem wel lekker datie niet verkocht is![]()
Ik weet even niet meer of het Celtic- of Molde-thuis was, maar in één van die wedstrijden was van Rhijn zo erbarmelijk slecht dat ik toen voor mezelf heb besloten dat ik 'm nooit meer in Ajax 1 wilde zien. Ondanks dat het me een absoluut sympathieke vent lijkt.![]()
Heb eerlijk gezegd een tijd niet meer op hem gelet. Maar hij heeft ook goede periodes gehad, ik herinner het me eigenlijk juist als een prima back. Beter dan Van der Wiel bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:29 schreef FritzWepper het volgende:
Ik weet even niet meer of het Celtic- of Molde-thuis was, maar in één van die wedstrijden was van Rhijn zo erbarmelijk slecht dat ik toen voor mezelf heb besloten dat ik 'm nooit meer in Ajax 1 wilde zien. Ondanks dat het me een absoluut sympathieke vent lijkt.![]()
Aanvankelijk wel, maar als je daarna twee seizoenen staat te schutteren kan het geen vormdipje meer zijn. Ik hoop dat 'ie tot het herstel van Tete nog iets van de oude van Rhijn gaat laten zien, beter voor hem, beter voor Ajax.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heb eerlijk gezegd een tijd niet meer op hem gelet. Maar hij heeft ook goede periodes gehad, ik herinner het me eigenlijk juist als een prima back. Beter dan Van der Wiel bijvoorbeeld.
Het was overigens Ajax - Molde FK die van Rhijn nog mocht spelen ivm schorsing Tete. Zijn optreden toen leek wel sabotage.![]()
Hij zal nu in ieder geval gemotiveerd zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is een redelijk complete speler. Hij is alleen totaal geen winnaarstype.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Prima back, onderschatte speler.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Ik vraag me altijd af of Frank soms denkt dat het andere team kwam om te korfballen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:22 schreef Sked het volgende:
[..]
'Om te voetballen heb je twee teams nodig'Laat de zon in je hart.![]()
Ga toch weg, kan er geen reet vanquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Prima back, onderschatte speler.![]()
Vind ik eigenlijk gek, want als je hem in zijn interviews ziet dan is het echt een topgozer. Maar zeggen dat je er alles aan doet om te winnen is inderdaad iets anders dan het ook daadwerkelijk doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:02 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Hij is een redelijk complete speler. Hij is alleen totaal geen winnaarstype.![]()
We gaan het de komende weken inderdaad zien. Misschien baseer ik mezelf nog iets teveel op de tijd dat hij (ook onder Van Gaal) nog even bij Oranje speelde. Die tijd was hij bij Ajax ook goed.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:52 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Aanvankelijk wel, maar als je daarna twee seizoenen staat te schutteren kan het geen vormdipje meer zijn. Ik hoop dat 'ie tot het herstel van Tete nog iets van de oude van Rhijn gaat laten zien, beter voor hem, beter voor Ajax.Dat was erg slecht ja.quote:Het was overigens Ajax - Molde FK die van Rhijn nog mocht spelen ivm schorsing Tete. Zijn optreden toen leek wel sabotage.![]()
Veltman lichte hamstringklachtentwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 26-01-2016 om 17:40:51NIEUWS: Leeroy Owusu (19) uit voorzorg toegevoegd aan wedstrijdselectie: https://t.co/Ad2ZYmRGV6 #ajaher https://t.co/N6d20YV0H1 reageer retweet
De negentienjarige Owusu zit sinds 2004 in de jeugdopleiding van Ajax en deed op maandagavond aan de kant van Jong Ajax nog de hele wedstrijd mee tegen NAC Breda. De Amsterdammers wonnen die ontmoeting met 2-1. Mocht Owusu gaan spelen, dan doet hij dat met rugnummer 39.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Gewoon afscheid van nemen en hem een baan aanbieden als jeugdtrainer ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:29 schreef FritzWepper het volgende:
Heitinga komt echt nooit meer aan de bak he?RED ONS HENNIEGOD![]()
Scenario had ik zelfs een klein beetje op gerekend in de winterstop.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon afscheid van nemen en hem een baan aanbieden als jeugdtrainer ofzo![]()
De Ajacied was betrokken bij een vechtpartij en zou zich bij aanhouding verzet hebben. Volgens de aanklager heeft hij de agent vastgegrepen bij zijn keel of nek. Daarbij heeft de agent volgens justitie een schaafwond opgelopen. Daarnaast zou Tete hem hebben beledigd met de woorden: 'Ik verdien miljoenen en jij bent een kankerlijer.'
ACABVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Week of 10 a 12 de bak in, dat zal 'm leren !quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:56 schreef Caland het volgende:
De Ajacied was betrokken bij een vechtpartij en zou zich bij aanhouding verzet hebben. Volgens de aanklager heeft hij de agent vastgegrepen bij zijn keel of nek. Daarbij heeft de agent volgens justitie een schaafwond opgelopen. Daarnaast zou Tete hem hebben beledigd met de woorden: 'Ik verdien miljoenen en jij bent een kankerlijer.'
ACABAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Volgens mij heeft Van Rhijn al een hele tijd geen wedstrijd meer gespeeld dus zo gek is dat niet. Speelde zaterdag ook prima tegen Brown.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat geldt in ongeveer dezelfde mate voor Mikey natuurlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Van Rhijn al een hele tijd geen wedstrijd meer gespeeld dus zo gek is dat niet. Speelde zaterdag ook prima tegen Brown.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De Boer geeft vaak hoog op over v/d Hoorn, dus ik vind het ook niet verrassend dat hij de blessure van Tete aangrijpt om eens niet te hoeven kiezen tussen Mikey en Veltman.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het geen gekke opstelling. In de zin van: verwachtingsniveau @ FdB![]()
Anders is het ook wel klaar met die vent hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:36 schreef S0nic het volgende:
Hopelijk laat Sinkgraven zien dat hij in de basis hoort te staan.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Deze wedstrijd zal inderdaad beslissend zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:43 schreef Abed het volgende:
[..]
Anders is het ook wel klaar met die vent hoor.![]()
quote:Door de blessure van Kenny Tete is een vertrek van Ricardo van Rhijn bij Ajax niet meer aan de orde. De rechtsback wilde vanwege zijn reserverol graag weg uit Amsterdam en een tranfser werd hem ook gegund door Ajax, maar Ajax-trainer Frank de Boer wil Van Rhijn nu toch behouden.
"De blessure van Tete heeft de situatie veranderd. We weten wat we aan Ricardo hebben. Op dit moment mag hij zeker niet weg", aldus De Boer voor de camera van Fox Sports. De Boer kiest dinsdagavond tegen Heracles Almelo overigens niet voor Van Rhijn maar voor Joël Veltman als rechtsback.![]()
![]()
Gudelj postbodevoetballerHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Is LVG al ontslagen? Zal vandaag toch gaan gebeuren?VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Spelen tegen een muurquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:18 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Je-hebt-twee-ploegen-nodig-voor-een-wedstrijd...
Gedomineerd
Wedstrijd onder controle
Wachten op het juiste moment
Willen supporters vermaken
Gaat steeds beter![]()
Jaquote:. Beiden weekenden sinds de winterstop gespeeld. 1.5 week geleden ook JL
edit:
Ah van Rhijn ook de 18e. Vreemdalsof er geen logica achter zit net zoals alle andere beslissingen van Frankie
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Van Rhijn heeft ook JL gespeeld dus wat dat betreft vind ik dat wel meevallenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:21 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ja. Beiden weekenden sinds de winterstop gespeeld. 1.5 week geleden ook JL
Jah zie het nu ook. Raar dusquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Van Rhijn heeft ook JL gespeeld dus wat dat betreft vind ik dat wel meevallen"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Spelen tegen een muur
Gedomineerd
Wedstrijd onder controle
Wachten op het juiste moment
Willen supporters vermaken
Gaat steeds beter![]()
![]()
Ik weet niet wat droeviger is. De vrije trappen en corners van gudelj of de grasmat
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Gudeljquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef fathank het volgende:
Ik weet niet wat droeviger is. De vrije trappen en corners van gudelj of de grasmat![]()
Alleen Bazoer is steeds in bewegingquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:24 schreef Gruisman het volgende:
Ze lopen zo weinig zonder bal he.. Logisch dat je er niet doorheen komt![]()
Het ergste is dat je gewoon weet dat het kut wordt en het dan nog tegenvalt
Mag niet van Frankie. Anders staat je restverdediging niet klaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:24 schreef Gruisman het volgende:
Ze lopen zo weinig zonder bal he.. Logisch dat je er niet doorheen komt
Dit is al 5 jaar aan de gang met verschillende spelers. Dat is de bedoeling"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Waarom ga ik hier wekelijks weer voor zitten.
Als ik een avond chagrijnig wil zijn ga ik wel naar mijn vriendin.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Hij wilde toch Barcelona-voetbal spelen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:29 schreef gniffie het volgende:
[..]
Mag niet van Frankie. Anders staat je restverdediging niet klaar.
Dit is al 5 jaar aan de gang met verschillende spelers. Dat is de bedoeling![]()
Ik woon samen. Ik kijk zodat ik drie kwartier kan zeggen dat ik voetbal kijk en ze stil moet zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:30 schreef Abed het volgende:
Waarom ga ik hier wekelijks weer voor zitten.
Als ik een avond chagrijnig wil zijn ga ik wel naar mijn vriendin.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Waarschijnlijk denkt hij ook dat dit erop lijkt ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Hij wilde toch Barcelona-voetbal spelen?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
0-0 met rust, wie had dat kunnen voorspellen.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik begin te vermoeden dattie niet beter kan. Die domme acties recht tegen de man op lopenquote:. Heeft bij lange na niet het atletische vermogen van z'n grote voorbeeld CR7.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Gudelj
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.![]()
Enerverende helft.
Doe mij er nog maar zo eentje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Precies. En het kan wel aantrekkelijker maar niet met een tegenstander die zo verdedigend speelt (wat ze helemaal niet doen, bijna iedereen vangt de tegenstander op rond de middellijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denkt hij ook dat dit erop lijkt ofzo"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Mijn ogen bloeden momenteel, is dat normaal?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik voel me gewoon echt schuldig naar m'n vriendin toe dat ik deze aids op zet in plaats van een leuke film.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik woon samen. Ik kijk zodat ik drie kwartier kan zeggen dat ik voetbal kijk en ze stil moet zijn.![]()
Voor een goede wedstrijd heb je twee ploegen nodigquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Precies. En het kan wel aantrekkelijker maar niet met een tegenstander die zo verdedigend speelt (wat ze helemaal niet doen, bijna iedereen vangt de tegenstander op rond de middellijn.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik ben getrouwd ik hou van kwelling. En vind naast geestelijke pijn, visuele pijn nog veel leukerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik woon samen. Ik kijk zodat ik drie kwartier kan zeggen dat ik voetbal kijk en ze stil moet zijn.Narf!![]()
Dat zou ik als een meevaller beschouwen. Meestal is het ergerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:33 schreef Abed het volgende:
Mijn ogen bloeden momenteel, is dat normaal?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Druppelt het of stroomt het?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:33 schreef Abed het volgende:
Mijn ogen bloeden momenteel, is dat normaal?![]()
Dat zijn tegenwoordig huisvrouwen en afgekeurde half tamme.quote:
Je uitspraak klopt dus als een busNarf!![]()
Kopballetje Mikey in de laatste minuut dan maar.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ondanks dat hij wat schwung in dit Ajax zou brengen lijkt hij mij overbodig als je Bazoer, Van de Beek, Klaassen, Sinkgraven en Gudelj in je selectie hebt. Daarmee zou je een prima middenveld op moeten kunnen stellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie gefap op Ziyech begint overdreven vormen aan te nemen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Al is die Gudelj bijna net zo slecht als Maher. Pijnlijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kalm aan tammoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dat zijn tegenwoordig huisvrouwen en afgekeurde half tamme.
Je uitspraak klopt dus als een busHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Er is gewoon geen middenveld aanwezig. Dat is ronduit pijnlijk zeg maar schokkend voor een fier koploper.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ondanks dat hij wat schwung in dit Ajax zou brengen lijkt hij mij overbodig als je Bazoer, Van de Beek, Klaassen, Sinkgraven en Gudelj in je selectie hebt. Daarmee zou je een prima middenveld op moeten kunnen stellen.![]()
Sinkhiv en Aidsdelj sturen we dan naar Siberië.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ondanks dat hij wat schwung in dit Ajax zou brengen lijkt hij mij overbodig als je Bazoer, Van de Beek, Klaassen, Sinkgraven en Gudelj in je selectie hebt. Daarmee zou je een prima middenveld op moeten kunnen stellen.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Met Bazoer, Klaassen en Sinkgraven zou je toch een prima middenveld moeten hebben. Bazoer is verdedigend en aanvallend goed, Klaassen is een prima speler zolang hij vooruit denkt en datzelfde geldt voor Sinkgraven.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is gewoon geen middenveld aanwezig. Dat is ronduit pijnlijk zeg maar schokkend voor een fier koploper.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sinkgraven is toch niet zo slecht? Al heb ik deze wedstrijd niet gezien, behalve de laatste 10 minuten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:38 schreef Abed het volgende:
[..]
Sinkhiv en Aidsdelj sturen we dan naar Siberië.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als je met een zes zou spelen, ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met Bazoer, Klaassen en Sinkgraven zou je toch een prima middenveld moeten hebben. Bazoer is verdedigend en aanvallend goed, Klaassen is een prima speler zolang hij vooruit denkt en datzelfde geldt voor Sinkgraven.![]()
Mag ik je complimenteren met deze spitsvondige woordspelingen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:38 schreef Abed het volgende:
[..]
Sinkhiv en Aidsdelj sturen we dan naar Siberië.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je moet toch keuzes maken? Je speelt met een zes of met een tien, of je moet met 2 spitsen spelen. Je kunt niet 3 middenvelders een beetje doelloos rond laten zwerven. Dat. Kan. Niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je met een zes zou spelen, ja.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat Gudelj de vrije trappen niet eens fatsoenlijk kan leggen... tering...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Iemand die dit even aan De Boer door kan geven?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet toch keuzes maken? Je speelt met een zes of met een tien, of je moet met 2 spitsen spelen. Je kunt niet 3 middenvelders een beetje doelloos rond laten zwerven. Dat. Kan. Niet.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
0 uit 4 geen bal komt aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:41 schreef MrStock het volgende:
Dat Gudelj de vrije trappen niet eens fatsoenlijk kan leggen... tering...Narf!![]()
Neuh doe maar niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iemand die dit even aan De Boer door kan geven?Straks worden jullie nog kampioen door dit advies.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wij hebben Tete niet meer, derhalve toch al kansloosquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh doe maar niet.Straks worden jullie nog kampioen door dit advies.
MOTM Cillessenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wij hebben Tete niet meer, derhalve toch al kansloos
Ik zou voor deze wedstrijd helemaal niemand MOTM makenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gudelj er uit en een voetballer er in. We hebben hem toch niet nodig in deze wedstrijd.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Kan hij samen met Anwar tegen Fled-de-rus aanlopen.quote:'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
BALANSquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:46 schreef Catch22- het volgende:
Gudelj er uit en een voetballer er in. We hebben hem toch niet nodig in deze wedstrijd.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maar zelfs die Serero zou beter zijn dan Gudelj.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maakt toch niet uit. Dat weet je zelf ook welquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:46 schreef Catch22- het volgende:
Gudelj er uit en een voetballer er in. We hebben hem toch niet nodig in deze wedstrijd."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Roep dit niet te hard in dit topicquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar zelfs die Serero zou beter zijn dan Gudelj.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heeft Gudelj fans?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Roep dit niet te hard in dit topic
Vincent Bijlo zeker?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Moet haast wel jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft Gudelj fans?
Vincent Bijlo zeker?
Zelfs z'n pa is na die tattoo geen fan meerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft Gudelj fans?
Vincent Bijlo zeker?![]()
Middelmatige back. Toch was deze Gudelj bij AZ best aardig. Maar dat was Maher, zoals gezegd, ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:53 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zelfs z'n pa is na die tattoo geen fan meer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar goed ook misschien. Al zal het wel weer een incidentje zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:54 schreef FritzWepper het volgende:
We zijn er lang mee weg gekomen, maar nu gaat dit non-voetbal puntverlies opleveren.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
2-0quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:54 schreef FritzWepper het volgende:
We zijn er lang mee weg gekomen, maar nu gaat dit non-voetbal puntverlies opleveren.![]()
Mag tegen Roda geen donder uitmakenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:56 schreef FritzWepper het volgende:
Spelen we Roda-uit met van Rhijn, Vd Hoorn, Veltman en ViergeverMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zou 4-4-2 kunnen werken?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Laat iemand anders die vrije trappen en corners nemen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat een negatieve zaadploeg is dat Heracles
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Bizar dat een wedstrijd van Ajax mij nog tegen kan vallenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Deze kutwedstrijd is allesbehalve te danken aan Heraclesquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Wat een negatieve zaadploeg is dat HeraclesMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je hebt inderdaad 2 ploegen nodig voor goed voetbalquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Wat een negatieve zaadploeg is dat HeraclesRED ONS HENNIEGOD![]()
Gewoon fatsoenlijke noppen deronder en niet als primma donna's bij elke scheet onderuit gaan glijden...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:14 schreef MrStock het volgende:
Gewoon fatsoenlijke noppen deronder en niet als primma donna's bij elke scheet onderuit gaan glijden...RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:14 schreef MrStock het volgende:
Gewoon fatsoenlijke noppen deronder en niet als primma donna's bij elke scheet onderuit gaan glijden...
Ghazi heeft wel constant 2 man bij zich...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Dan moet er iemand vrijstaan...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:17 schreef MrStock het volgende:
Ghazi heeft wel constant 2 man bij zich...![]()
Niet als je met 4 man op een rijtje achterin staatquote:
Dit tempo/ manier van spelen had je toch ook een x aantal minuten eerder kunnen doen?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Vanaf minuut 1!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:22 schreef Abed het volgende:
Dit tempo/ manier van spelen had je toch ook een x aantal minuten eerder kunnen doen?![]()
Natuurlijk niet. Heracles is nu namelijk kapotgespeeldquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:22 schreef Abed het volgende:
Dit tempo/ manier van spelen had je toch ook een x aantal minuten eerder kunnen doen?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dominerengenot.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Heracles is nu namelijk kapotgespeeld'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Oke hij glijdt uit. Maar dat was heel erg grappig"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Achja maar een min of 75 te laat gaan aanvallen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
doe jezelf dit niet aanquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:27 schreef Enchanter het volgende:
ik kom net thuis , is het wat ?
nee zeker![]()
GVD ik gooi zo nog een koekepan door het scherm.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Als je dacht dat het na de vorige twee wedstrijden niet triester kon is het wel een opzienbarende wedstrijdquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:27 schreef Enchanter het volgende:
ik kom net thuis , is het wat ?
nee zekerMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat zou wel een beetje dom zijn he?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:29 schreef Abed het volgende:
GVD ik gooi zo nog een koekepan door het scherm.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Waar bak je dan nog je pannenkoeken mee?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:29 schreef Abed het volgende:
GVD ik gooi zo nog een koekepan door het scherm.![]()
Wat zijn er veel lege plekken op de tribunes. Treden de Toppers gelijktijdig op in de Ziggo Dome ofzo?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2016 22:32:09 ]![]()
Hallo Sunrisequote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:31 schreef Sloggi het volgende:
Wat zijn er veel lege plekken op de tribunes. Treden de toppers gelijktijdig op in de Ziggo Dome ofzo?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
zo erg ?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je dacht dat het na de vorige twee wedstrijden niet triester kon is het wel een opzienbarende wedstrijd![]()
Ik ben inmiddels overleden![]()
Geen kans weggegeven!quote:Of nouja 1tje maar daar zorgde het veld voor dat het geen kans werd.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het is heel simpel, een compleet nieuwe voorhoede kopen samen met een linksback want mijn schoonmoeder kan nog beter voetballen dan die dijks.![]()
Onbetwiste basiskracht op LB in oranje volgens velen hier.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Dijks rent even een marathon
bal over de achterlijn![]()
Roberto Carlos is stinkjaloersquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:33 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Onbetwiste basiskracht op LB in oranje volgens velen hier.RED ONS HENNIEGOD![]()
Pep, onee Van Gaal of toch Mourinho?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wie gaat het dan beter doen ? huehuehue![]()
Gedomineerd ook nog welquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:34 schreef Enchanter het volgende:
puntje , 0 gehouden.
daar maar bij houden danMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Samen met Van Beek de beste twee verdedigers van de eredivisiequote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:33 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Onbetwiste basiskracht op LB in oranje volgens velen hier.![]()
Doe toch maar Martin Jolquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Pep, onee Van Gaal of toch Mourinho?RED ONS HENNIEGOD![]()
Gewoon even de grootste mogelijkheid van de wedstrijd verneuken door zelf te schieten ipv af te geven. Lekker hoor.quote:![]()
Als die ook nog moet nadenken om een bal te geven is het echt niks. Schot proberen is het bestequote:![]()
Je bedoeld veltman hopelijk? Die dijks kan niks man, alleen zijn lichaam gebruiken. geen techniek, inzicht of snelheid. Willems is 3 klassen beter, serieus.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:34 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Samen met Van Beek de beste twee verdedigers van de eredivisie![]()
Milik had t ook verneukt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon even de grootste mogelijkheid van de wedstrijd verneuken door zelf te schieten ipv af te geven. Lekker hoor.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Wat een tyfuszooiHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dijks is degelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je bedoeld veltman hopelijk? Die dijks kan niks man, alleen zijn lichaam gebruiken. geen techniek, inzicht of snelheid. Willems is 3 klassen beter, serieus.![]()
quote:Op zondag 24 januari 2016 12:40 schreef Donnis het volgende:
[..]
Mitchell Dijks liet ook weer zien dat het dé linksback van NL elftal voor de komende jaren is.![]()
![]()
Genante match.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgens mij vloek ik in de kerk, maar de laatste 20-30 minuten zat Ajax er anders bovenop. Was vreselijk slordig, maar allemaal niet zo heel erg. Alleen jammer dat het begin zo vreselijk saai was.![]()
Deze ploeg verloor 10 dagen geleden tegen Twente met 4-0.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niks weggegeven, ofja op die ene kans na. Veel balbezit , aardig wat kansen. Alleen jammer dat die er niet ingingen.
Aldus Frank.Snelle Egel![]()
Resultaat compleet terecht natuurlijk. Wat een aanfluiting om thuis zo tegen Heracles te spelen.Dit, dus.![]()
oh ja hoor, twee jaar verketterd maar nu zou onze rechtsback de verlosser zijn geweestquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:39 schreef Class het volgende:
Tjonge jonge, begin dan gvd gewoon met V. Rhijn![]()
twitter:vkwillemvissers twitterde op dinsdag 26-01-2016 om 22:39:53Gruwelijk saai, Ajax. Echt gruwelijk. #ajaher reageer retweet
![]()
Snap niet dat Serrero weg moet, donder die slappe hap van een Gudelj in de kliko.
De tering verdedigend is het niks en aanvallend nog minder en dan geweldige schot
En dat veld... plaggen zooiNarf!![]()
Wat is daar onjuist aan?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:40 schreef BadderHaring het volgende:
Maar gelukkig speelt Ajax bijna geen lastige uit-wedstrijden meer, hè jongens?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Waar bleef je?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:40 schreef BadderHaring het volgende:
Maar gelukkig speelt Ajax bijna geen lastige uit-wedstrijden meer, hè jongens?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Dit was een incident.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:40 schreef BadderHaring het volgende:
Maar gelukkig speelt Ajax bijna geen lastige uit-wedstrijden meer, hè jongens?Snelle Egel![]()
Eens met Willem Vissers. Nog een reden om mezelf van een brug te gooienquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:40 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:vkwillemvissers twitterde op dinsdag 26-01-2016 om 22:39:53Gruwelijk saai, Ajax. Echt gruwelijk. #ajaher reageer retweet
Je wou zeggen dat toen v.Rhijn erin kwam het niet beter ging draaienquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:40 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja hoor, twee jaar verketterd maar nu zou onze rechtsback de verlosser zijn geweest?
![]()
Blijf bij ons makkerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens met Willem Vissers. Nog een reden om mezelf van een brug te gooien![]()
Broer van Maher?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:40 schreef Cavaliers het volgende:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel weer veel supporters verkleed als stoeltje.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:40 schreef Tortugal het volgende:
Gelukkig was de arena wel vol vanavond, aan de topsupport heeft het niet gelegen![]()
Het is zo makkelijk om een fitte invaller op te hemelen. Fischer had ook 10 keer meer dreiging dan Youness.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:41 schreef Class het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat toen v.Rhijn erin kwam het niet beter ging draaien?
Voorgaande keren was het andersom toen Youness juist de invaller was.![]()
De wortels hechten niet goed omdat het gras aan de bovenkant te kort is.
- Ronald.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Vind jij niet dat een iets meer aanvallend ingestelde back veel logischer is tegen Heracles dan een centrumverdediger?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk om een fitte invaller op te hemelen. Fischer had ook 10 keer meer dreiging dan Youness.
Voorgaande keren was het andersom toen Youness juist de invaller was.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Deze jongens gaan aanvallend teveel denken en teveel verkrampen als het even niet lukt, daardoor creeer je veel te weinig.
Duur puntverlies dit.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
exit Frank, serieus.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Deze jongens gaan aanvallend teveel denken en teveel verkrampen als het even niet lukt, daardoor creeer je veel te weinig.
Duur puntverlies dit.![]()
Een back die twee jaar is verketterd om zijn voorzetten in de tribune.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vind jij niet dat een iets meer aanvallend ingestelde back veel logischer is tegen Heracles dan een centrumverdediger?
Misschien, maar het is zo vreselijk opportuun om met de opmerking te komen dat het achterlijk was om niet met Van Rhijn te beginnen.
Daarnaast was het niet (alleen) Van Rhijn die het beter liet draaien, Ajax probeerde in de laatste 20 minuten met zijn allen nog wat eruit te persen. Alsof ze hoopten dat Heracles inmiddels in slaap was gesukkeld.![]()
Ben het op zich met je eens, maar er zijn weinig namen waarvan ik direct zeg dat ik ze bij Ajax zou willen (en die haalbaar zijn)quote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Goeie post Adames.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Een back die twee jaar is verketterd om zijn voorzetten in de tribune.
Misschien, maar het is zo vreselijk opportuun om met de opmerking te komen dat het achterlijk was om niet met Van Rhijn te beginnen.
Daarnaast was het niet (alleen) Van Rhijn die het beter liet draaien, Ajax probeerde in de laatste 20 minuten met zijn allen nog wat eruit te persen. Alsof ze hoopten dat Heracles inmiddels in slaap was gesukkeld.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ik ben wel met je eens dat het opportuun is om het op basis van die invalbeurt te zeggen jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Een back die twee jaar is verketterd om zijn voorzetten in de tribune.
Daarnaast was het niet (alleen) Van Rhijn die het beter liet draaien, Ajax probeerde in de laatste 20 minuten met zijn allen nog wat eruit te persen. Alsof ze hoopten dat Heracles inmiddels in slaap was gesukkeld.
Knap he, het is moeilijker dan je denkt om een goed fluitconcert te geven terwijl je ook nog verkleed bent als stoeltje.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wel weer veel supporters verkleed als stoeltje.![]()
Frank levert al drie jaar lachwekkend grafvoetbal af en slaagt er toch weer in om nog een slechter team neer te zetten.![]()
Die aankoop is onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:46 schreef S0nic het volgende:
Gudelj met de aanvoerdersband om is wel het dieptepunt van dit jaar. Nu al.![]()
Als Ajax nu gewoon eens een echte spits koopt, hoef je ook niet naar PSV te kijken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:45 schreef Schijf het volgende:
Psv heeft kampioen worden nu in eigen handDit, dus.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: