Ondanks dat hij wat schwung in dit Ajax zou brengen lijkt hij mij overbodig als je Bazoer, Van de Beek, Klaassen, Sinkgraven en Gudelj in je selectie hebt. Daarmee zou je een prima middenveld op moeten kunnen stellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie gefap op Ziyech begint overdreven vormen aan te nemen.
Kalm aan tammoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dat zijn tegenwoordig huisvrouwen en afgekeurde half tamme.
Je uitspraak klopt dus als een bus
Er is gewoon geen middenveld aanwezig. Dat is ronduit pijnlijk zeg maar schokkend voor een fier koploper.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ondanks dat hij wat schwung in dit Ajax zou brengen lijkt hij mij overbodig als je Bazoer, Van de Beek, Klaassen, Sinkgraven en Gudelj in je selectie hebt. Daarmee zou je een prima middenveld op moeten kunnen stellen.
Sinkhiv en Aidsdelj sturen we dan naar Siberië.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ondanks dat hij wat schwung in dit Ajax zou brengen lijkt hij mij overbodig als je Bazoer, Van de Beek, Klaassen, Sinkgraven en Gudelj in je selectie hebt. Daarmee zou je een prima middenveld op moeten kunnen stellen.
Met Bazoer, Klaassen en Sinkgraven zou je toch een prima middenveld moeten hebben. Bazoer is verdedigend en aanvallend goed, Klaassen is een prima speler zolang hij vooruit denkt en datzelfde geldt voor Sinkgraven.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is gewoon geen middenveld aanwezig. Dat is ronduit pijnlijk zeg maar schokkend voor een fier koploper.
Sinkgraven is toch niet zo slecht? Al heb ik deze wedstrijd niet gezien, behalve de laatste 10 minuten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:38 schreef Abed het volgende:
[..]
Sinkhiv en Aidsdelj sturen we dan naar Siberië.
Als je met een zes zou spelen, ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met Bazoer, Klaassen en Sinkgraven zou je toch een prima middenveld moeten hebben. Bazoer is verdedigend en aanvallend goed, Klaassen is een prima speler zolang hij vooruit denkt en datzelfde geldt voor Sinkgraven.
Mag ik je complimenteren met deze spitsvondige woordspelingen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:38 schreef Abed het volgende:
[..]
Sinkhiv en Aidsdelj sturen we dan naar Siberië.
Je moet toch keuzes maken? Je speelt met een zes of met een tien, of je moet met 2 spitsen spelen. Je kunt niet 3 middenvelders een beetje doelloos rond laten zwerven. Dat. Kan. Niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je met een zes zou spelen, ja.
Iemand die dit even aan De Boer door kan geven?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet toch keuzes maken? Je speelt met een zes of met een tien, of je moet met 2 spitsen spelen. Je kunt niet 3 middenvelders een beetje doelloos rond laten zwerven. Dat. Kan. Niet.
0 uit 4 geen bal komt aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:41 schreef MrStock het volgende:
Dat Gudelj de vrije trappen niet eens fatsoenlijk kan leggen... tering...
Neuh doe maar niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iemand die dit even aan De Boer door kan geven?
Wij hebben Tete niet meer, derhalve toch al kansloosquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh doe maar niet.Straks worden jullie nog kampioen door dit advies.
MOTM Cillessenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wij hebben Tete niet meer, derhalve toch al kansloos
Ik zou voor deze wedstrijd helemaal niemand MOTM makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |