SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waardeloze TTFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
In het begin van dit seizoen een aantal keer onnodig balverlies gehad, maar in de spaarzame minuten die hij daarna gekregen heeft heb ik hem daarop niet meer kunnen betrappen. Laten we hopen dat hij geleerd heeft van het begin van het seizoenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In veel thuis wedstrijden kan het prima, maar het blijft een slap lulletje die te vroeg is gehaald.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Liever Sink dan Gudeljquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In het begin van dit seizoen een aantal keer onnodig balverlies gehad, maar in de spaarzame minuten die hij daarna gekregen heeft heb ik hem daarop niet meer kunnen betrappen. Laten we hopen dat hij geleerd heeft van het begin van het seizoenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
----Cil
Tete--Veltman--Dijks
---------Riedewald
---Bazoer----------Sink
------------Klaassen
--Ghazi--Milik---Younes.
3-4-3
![]()
![]()
Eens. Die is nog veel meer betrokken geweest bij tegendoelpunten dan Sinkquote:
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tete is geblesseerdquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
----Cil
Tete--Veltman--Dijks
---------Riedewald
---Bazoer----------Sink
------------Klaassen
--Ghazi--Milik---Younes.
3-4-3
----Cil
Rhijn--Veltman--Dijks
---Riedewald --
Bazoer-Klaassen
-------Sink
--Ghazi--Milik---Younes.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maar hij heeft ook een aantal geweldige goals gemaakt. Volgens mij al 5 ofzo?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens. Die is nog veel meer betrokken geweest bij tegendoelpunten dan Sink![]()
Dat ben ik ookquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:28 schreef FritzWepper het volgende:
Vanavond weer tegen de nummer vier?
Ze zullen in Rotterdam wel wekelijks blij zijn met ons.Wordt voor Feyenoord nog een hele klus om derde te worden. Voor Heracles niet zo bang, voor Utrecht wel.
![]()
Vitesse zie ik er ook wel bij komen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat ben ik ookWordt voor Feyenoord nog een hele klus om derde te worden. Voor Heracles niet zo bang, voor Utrecht wel.
![]()
Tja, als je elke wedstrijd drie keer van een meter of 30 vuurt zal er ook wel eens eentje in dwarrelen. Ietwat gechargeerd gezegd natuurlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Maar hij heeft ook een aantal geweldige goals gemaakt. Volgens mij al 5 ofzo?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
dat is ook weer overdreven, hij heeft best een aardig schot.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, als je elke wedstrijd drie keer van een meter of 30 vuurt zal er ook wel eens eentje in dwarrelen. Ietwat gechargeerd gezegd natuurlijkFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat zou dan volgens die logica ook voor Sneijder geldenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, als je elke wedstrijd drie keer van een meter of 30 vuurt zal er ook wel eens eentje in dwarrelen. Ietwat gechargeerd gezegd natuurlijk![]()
![]()
kijk gewoon even naar het doelpunt saldo, dat lijkt mij meer de uitkomst te worden van de laatste speelrondequote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat ben ik ookWordt voor Feyenoord nog een hele klus om derde te worden. Voor Heracles niet zo bang, voor Utrecht wel.
1: Ajax
2: PSV
3: Vitesse
4: Fey
5: Utrecht
6: HerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Daarom zeg ik er ook direct bij dat ik nogal chargeerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat is ook weer overdreven, hij heeft best een aardig schot.Die zie ik toch iets minder vaak kansloze schoten van 30 meter het stadion uit rossen. Daarnaast totaal andere voetballers welquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat zou dan volgens die logica ook voor Sneijder geldenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Denk dat hij van Frank zo af en toe moet schieten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom zeg ik er ook direct bij dat ik nogal chargeer
[..]
Die zie ik toch iets minder vaak kansloze schoten van 30 meter het stadion uit rossen. Daarnaast totaal andere voetballers wel![]()
Hij heeft natuurlijk wel een goed schot, maar dan hebben Schone en Ghazi ook. Trouwens die laatste knalt ook alles de parkeerplaats op, komt zelden een goede voorzet van.![]()
Ik schat vites eigenlijk niet zo heel hoog in dit jaar, zeker op basis van die wedstrijd tegen Ajax. Weinig echt creatieve spelers. Utrecht wel. Heb een paar wedstrijden bezocht en als die het op hun heupen krijgen, spelen ze geweldig.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kijk gewoon even naar het doelpunt saldo, dat lijkt mij meer de uitkomst te worden van de laatste speelronde
1: Ajax
2: PSV
3: Vitesse
4: Fey
5: Utrecht
6: Her![]()
Tuurlijk, Sneijder is een held. Maar ik probeer maar aan te geven dat je als speler ook moet durven te schieten. Clasie schoot bijvoorbeeld nooit. Schot van Gudelj vind ik echt prima.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom zeg ik er ook direct bij dat ik nogal chargeer
[..]
Die zie ik toch iets minder vaak kansloze schoten van 30 meter het stadion uit rossen. Daarnaast totaal andere voetballers wel![]()
Durven schieten op het goede moment, dan zijn we het wel redelijk eensquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tuurlijk, Sneijder is een held. Maar ik probeer maar aan te geven dat je als speler ook moet durven te schieten. Clasie schoot bijvoorbeeld nooit. Schot van Gudelj vind ik echt prima.
Opportunisme natuurlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk dat hij van Frank zo af en toe moet schieten.![]()
Hij heeft natuurlijk wel een goed schot, maar dan hebben Schone en Ghazi ook. Trouwens die laatste knalt ook alles de parkeerplaats op, komt zelden een goede voorzet van.
Ik moet bij deze opmerking trouwens meteen weer denken aan de aftrap in de WK-finale na de goal van Iniesta. Schoot Sneijder de bal direct van de aftrap op doel, een van de meest kansloze dingen die ik ooit op een voetbalveld heb gezien.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zie ik toch iets minder vaak kansloze schoten van 30 meter het stadion uit rossen.![]()
Tete met succes geopereerd. Verwachte hersteltijd blijft hetzelfdeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ik heb een bloemetje gestuurd namens ons allenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:29 schreef Tagliano het volgende:
Tete met succes geopereerd. Verwachte hersteltijd blijft hetzelfdeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: