Ik wil een uitzending van deze ge-wel-di-ge talkshow herbeleven of terugkijken.quote:Eva Jinek licht haar overstap toe: "De plannen van de KRO-NCRV spreken zeer tot de verbeelding. Naast een wekelijks programma heeft de KRO-NCRV ook de ambitie om een dagelijkse talkshow te maken en dat perspectief past goed bij mijn persoonlijke ambities. Met mijn overstap komt een einde aan een mooie tijd bij WNL. Ik ben erg dankbaar voor de kansen die WNL me heeft geboden en het plezier dat we de afgelopen jaren hebben gehad."
Taco Rijssemus, Mediadirecteur KRO: "Het is bekend dat wij een actieve bijdrage willen leveren aan de opinieprogrammering van de NPO, ook in de toekomstige samenwerking met de NCRV. Met het aantrekken van Eva zetten we die ambitie extra kracht bij. Ze is een gedreven journaliste, met bijna tien jaar ervaring en een groot aantal belangrijke nieuwsuitzendingen op haar cv. Als talkshow host brengt Eva naast haar journalistieke instinct ook veel persoonlijkheid en flair met zich mee. Dat profiel is precies wat wij zochten."
De wekelijkse talkshow van Jinek zal na de zomer te zien zijn. Hoewel Jinek voorlopig in dienst treedt van de KRO, vallen haar programma?s onder de fusiecombinatie KRO-NCRV. Vanaf 1 januari 2014 wordt het dienstverband van Jinek ook formeel aan die constructie aangepast.
Eva Jinek (13 juli 1978) heeft haar studie geschiedenis aan de Universiteit Leiden afgerond in 2004. In datzelfde jaar begon haar journalistieke carrière bij de buitenlandredactie van het NOS Journaal. Vanaf 2008 presenteerde zij het NOS Journaal. Ook was zij co-auteur van het boek Het Maakbare Nieuws: een verhalenbundel van achttien buitenlandjournalisten. In 2009 werd Jinek genomineerd voor de Talent Award van het Gouden Televizier-Ring Gala. In 2011 stapte Jinek over naar WNL waar ze, afwisselend met twee collega's, het dagelijks ontbijtprogramma Vandaag de Dag presenteert; en op zondagochtend de talkshow Eva Jinek op Zondag. Sinds maart 2011 is Jinek een van de vaste presentatoren van het radioprogramma Met het Oog op Morgen. Daarnaast interviewt zij wekelijks een bekende Nederlander voor haar rubriek in De Telegraaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
De ziekte van sp3c.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom zijn er zo veel mensen die een vraagzin niet beginnen met een hoofdletter en afsluiten met een vraagteken?
iemand?quote:
Ik had vandaag de gedachte nog dat er een mod bij moest komen. Verstandige keuze, lijkt me.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Welkom en succes Leandra
Voor een PvdA'er is het anders stevige taal. En hij kan zich in Europa bewijzen door deze kwestie daadwerkelijk aan te pakken.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Timmerfrans wil weer goedkoop scoren
Beetje laat Hansquote:Op maandag 25 januari 2016 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor een PvdA'er is het anders stevige taal. En hij kan zich in Europa bewijzen door deze kwestie daadwerkelijk aan te pakken.
Jij en ik weten dat hij dat nooit gaat doen.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor een PvdA'er is het anders stevige taal. En hij kan zich in Europa bewijzen door deze kwestie daadwerkelijk aan te pakken.
ongelofelijk hequote:
Laatst waren ze zelfs een rap van Ice Cube live aan het ondertitelenquote:Op maandag 25 januari 2016 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat showtje kijk ik werkelijk waar nooit
Muziek überhaupt ondertitelenquote:Op maandag 25 januari 2016 23:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Laatst waren ze zelfs een rap van Ice Cube live aan het ondertitelen
Hard gelachen
Nee. Maar ik help mensen die hun leven daar sowieso niet zeker zijn liever dan de mensen die deze mensen juist terroriseren om hun geaardheid.quote:
daar doe ik geen uitspraken overquote:
Je zou maar vluchten voor homogeweld van moslims en dan in de Schilderswijk terecht komen.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Je zou maar in een islamitisch land wonen en homo zijn
Kijk maar in de voetbalwereld!quote:Op maandag 25 januari 2016 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Homorechten zijn hier ook niet zomaar ontstaan, daar moet je voor knokken, niet als een pussy vluchten.
Ik denk dat je veel kan hem kan zeggen, maar niet dat hij graag geassocieerd wil worden met pussyquote:Op maandag 25 januari 2016 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Homorechten zijn hier ook niet zomaar ontstaan, daar moet je voor knokken, niet als een pussy vluchten.
De racismekaart die ze vaak trekken hier slaat nergens opquote:Op maandag 25 januari 2016 23:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Precies. Dus kan ik me prima indenken dat we gevluchte homo's een voorkeursbehandeling geven. Dat zijn ook niet de vluchtelingen waar we problemen mee zullen krijgen.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
dit begint inderdaad lang te duren.quote:
Ging hij weer dansen?quote:Op maandag 25 januari 2016 23:34 schreef JanCees het volgende:
Wat een legendarische uitzending van Late Night net
Hebben jullie die even gemist
Vertel mij meerquote:Op maandag 25 januari 2016 23:34 schreef JanCees het volgende:
Wat een legendarische uitzending van Late Night net
Hebben jullie die even gemist
Homorechten bestaan niet. Mensenrechten wel. En mensenrechten zoals wij die kennen - universele mensenrechten - gaan met geen mogelijkheid gerespecteerd en nageleefd worden in landen die door een intolerante haatreligie worden gedomineerd. Ik snap prima dat zulke jongeren elders een beter bestaan zoeken, in plaats van een gegarandeerde dood.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:29 schreef DrDentz het volgende:
quote:
Links is van mij in ieder geval.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Wiens kontje was nou van Herman? Links of rechts?
50 inch koekoekquote:Op maandag 25 januari 2016 23:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Marc weet zelfs m'n 50" scherm op te vullen.
Hij haalt miljarden binnenquote:Op maandag 25 januari 2016 23:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou hij schudt wat handjes, poe poe.
Ja in z'n eentje.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij haalt miljarden binnenben jij zo'n d66'er ofzo?
De grootste crimineel van Nederland zal je bedoelenquote:
Eerder degene die de baan als koning aanneemtquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Bea bedankt
Willie
Onthoofden dat plebs dat onze monarchie zo aanspreekt
Nou als je het aangeboden krijgt..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eerder degene die de baan als koning aanneemt
Wat doe jij op Koningsdag?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eerder degene die de baan als koning aanneemt
Laatste keer was ik aan het haxballen.quote:
+1quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laatste keer was ik aan het haxballen.
Een groot toneelstuk manquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou als je het aangeboden krijgt..
Als ik koning was zou ik de maker van Lucky TV ook onthoofden, eens kijken of mensen het dan nog zo grappig vinden. I AM THE LAW
Stamt nog uit z'n RTL salarissen.quote:
Volgens mij heb jij wat tegen D66.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Pechtold die zegt dat Hachchi afstand neemt van wachtgeld is een toneelstuk.
Gelukkig krijg je dan een tweede, derde, vierde, vijfde, etc. kansquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
volgende haxballroom krijgt de naam "D66 partijhuis"
twitter:JinekLive twitterde op dinsdag 26-01-2016 om 15:46:24De man van Erna van Hoof kwam om na het redden van een politieagente. Vanavond vertelt ze haar aangrijpende verhaal https://t.co/umu422yGjc reageer retweet
twitter:JinekLive twitterde op dinsdag 26-01-2016 om 15:10:12Met @berobeyer en Reinout Scholten van Aschat praat Jinek over het #IFFR waar ruim 100 films in wereldpremière gaan https://t.co/1j659S0wfv reageer retweet
twitter:JinekLive twitterde op dinsdag 26-01-2016 om 14:35:50Vanaf donderdag is hét muziekprogramma @detiendevantijl weer terug! Vanavond vertelt @TijlMTBeckand er alles over https://t.co/7xdH4jb9hJ reageer retweet
twitter:PeterRdeV twitterde op zaterdag 16-05-2015 om 22:43:28In Manchester voor ManUnited - Arsenal. Zin in! http://t.co/O4w03FPSUh reageer retweet
Goedenavondquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tevens, hallo ik kijk ook mee.
Bommen alleen kunnen geen vrede brengen. Zorgt ook weer voor draagvlak voor die IS-knakkers. Waarmee ik ook weer niet wil zeggen dat je het niet moet doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:08 schreef DrDentz het volgende:
Hoe kan ik aan IS duidelijk maken dat ik niet achter de bombardementen op hun gebouwen sta?
Reizen naar Syrie en je aansluiten bij IS.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:08 schreef DrDentz het volgende:
Hoe kan ik aan IS duidelijk maken dat ik niet achter de bombardementen op hun gebouwen sta?
Jensen betaalt hem niet meer.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Misschien is 'André Pronk' een act. En is hij nu figurant.
Zodra hij geconfirmeerd heeft dat het geld op zijn rekening is gestort.quote:
hij zit te internetbankieren onder de tafelquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zodra hij geconfirmeerd heeft dat het geld op zin rekening is gestort.
ik ook, hoor je ook echt totaal niets van.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me ook af hoe het met Michael Schumacher is
daar zal op gegeven moment de stekker wel uit getrokken worden, lijkt mij.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me ook af hoe het met Michael Schumacher is
Hij gaat er pas zitten als het gestort isquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zodra hij geconfirmeerd heeft dat het geld op zijn rekening is gestort.
Rijke mensen laten ze langer in liever dan de gemiddelde Piet Verdriet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
daar zal op gegeven moment de stekker wel uit getrokken worden, lijkt mij.
De slet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:46 schreef Intellectueel het volgende:
Di Caprio heeft Kate Winslet ook eens in de auto gehad.
Begint inderdaad zielig te worden. Wel een aardige meid, maar kan helemaal niet presenteren. Komt ook helemaal niet zo slim over vind ik.quote:
Joh.. da's Tsjechisch...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:54 schreef luxerobots het volgende:
Is er muziek wat jij niet kent.
Wat spreekt Jinek vreselijk Nederlands.
Ik stem watquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat/wat/wie... Wat was het nou?
Taalpuristen zijn harder nodig dan ooit. De taal verloedert in een schrikbarend tempo. Steeds meer foutief taalgebruik begint de norm te worden.quote:
Iedereen vertrouwt op autocorrectie.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Taalpuristen zijn harder nodig dan ooit. De taal verloedert in een schrikbarend tempo. Steeds meer foutief taalgebruik begint de norm te worden.
verloederdquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Taalpuristen zijn harder nodig dan ooit. De taal verloederd in een schrikbarend tempo. Steeds meer foutief taalgebruik begint de norm te worden.
Precies, de taalpuristen van nu zijn de gemiddelde taalgebruikers van 20 jaar geleden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Taalpuristen zijn harder nodig dan ooit. De taal verloedert in een schrikbarend tempo. Steeds meer foutief taalgebruik begint de norm te worden.
Taal is sociaal geconstrueerd en altijd dynamisch geweest. Zo lang men verstaanbaar blijft vind ik het best. Mensen die puurheid in taal nastreven vind ik een beetje zielig en zitten wat mij betreft op hetzelfde niveau als postzegelverzamelaars en vliegtuigspotters.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
Taal is niet alleen maar je verstaanbaar maken, het is veel meer dan dat.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:59 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Taal is sociaal geconstrueerd en altijd dynamisch geweest. Zo lang men verstaanbaar blijft vind ik het best. Mensen die puurheid in taal nastreven vind ik een beetje zielig en zitten wat mij betreft op hetzelfde niveau als postzegelverzamelaars en vliegtuigspotters.
Doodsverwensing, ban.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:02 schreef Intellectueel het volgende:
Die hele Lama's kliek mag wat mij betreft zo snel mogelijk in een waterkering donderen. Zonder zwemvest.
Wat precies?quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:00 schreef Coco98 het volgende:
Taal is niet alleen maar je verstaanbaar maken, het is veel meer dan dat.
Tijl zit er morgen nog.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:02 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Tijl gaat gewoon door![]()
![]()
Journaal wacht wel.
Dan wens ik jou de kanker toe.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:03 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij zegt daar niets over doodgaan.
Wat natuurlijk een bijzonder slecht idee is, omdat autocorrectie allerlei samengestelde woorden niet herkent. Ook is autocorrectie gebaseerd op het Groene Boekje, met lelijke woorden als barbecueën erin. Volgens het Witte Boekje zou je barbecuen moeten schrijven, maar daar komt dan zo'n rode streep onder te staan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iedereen vertrouwt op autocorrectie.
Open er een topic over.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat natuurlijk een bijzonder slecht idee is, omdat autocorrectie allerlei samengestelde woorden niet herkent. Ook is autocorrectie gebaseerd op het Groene Boekje, met lelijke woorden als barbecueën erin. Volgens het Witte Boekje zou je barbecuen moeten schrijven, maar daar komt dan zo'n rode streep onder te staan.
Ik erger me ook rot aan:
- Saudi-Arabië (noem het gewoon Saoedi-Arabië)
- Het voluit schrijven van leeftijden, zoals "Het vijftienjarige meisje" en "Het meisje is vijftien jaar". Leeftijd schrijf je in cijfers, dus: Het 15-jarige meisje. Het meisje is 15 jaar.
- KLB / Wilt
- De ziekte van die, dus "het team die kampioen werd", met ook de bijbehorende hypercorrectie, zoals Jinek net deed: "Is er muziek dat jij niet kent"
- "Hun" in plaats van zij. "Hun werden kampioen". Brrr....
Derhalve ook geen doodsverwensing.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan wens ik jou de kanker toe.
Kun je ook overleven.
En Jeroen van Koningsdinges dan?quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:04 schreef Szura het volgende:
Tijl is nog wel de grootste kneus van alle Lama's
Klopt. Maar dan krijg je wel een ban aan de broek wegens verkeerd taalgebruik.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan wens ik jou de kanker toe.
Kun je ook overleven.
Als....zijndequote:Op woensdag 27 januari 2016 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat natuurlijk een bijzonder slecht idee is, omdat autocorrectie allerlei samengestelde woorden niet herkent. Ook is autocorrectie gebaseerd op het Groene Boekje, met lelijke woorden als barbecueën erin. Volgens het Witte Boekje zou je barbecuen moeten schrijven, maar daar komt dan zo'n rode streep onder te staan.
Ik erger me ook rot aan:
- Het voluit schrijven van leeftijden, zoals "Het vijftienjarige meisje" en "Het meisje is vijftien jaar". Leeftijd schrijf je in cijfers, dus: Het 15-jarige meisje. Het meisje is 15 jaar.
- KLB / Wilt
- De ziekte van die, dus "het team die kampioen werd", met ook de bijbehorende hypercorrectie, zoals Jinek net deed: "Is er muziek dat jij niet kent"
Grappig, maar ik trap er niet in.quote:
- "me" in plaats van "m'n"quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik erger me ook rot aan:
- KLB / Wilt
Sowieso m'nquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
- "me" in plaats van "m'n"
Ik ben niet tegen elke vorm van taalverandering. Ik ben tegen foutief taalgebruik. Zo is "hun" een bezittelijk voornaamwoord. "Zij reden in hun auto" en niet "Hun reden in hun auto".quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:59 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Taal is sociaal geconstrueerd en altijd dynamisch geweest. Zo lang men verstaanbaar blijft vind ik het best. Mensen die puurheid in taal nastreven vind ik een beetje zielig en zitten wat mij betreft op hetzelfde niveau als postzegelverzamelaars en vliegtuigspotters.
Ik stel me zo voor dat er een enigszins intelligente organisme in een oneindig universum is dat zich in zijn kortstondige leven druk maakt over dit soort triviale dingen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen elke vorm van taalverandering. Ik ben tegen foutief taalgebruik. Zo is "hun" een bezittelijk voornaamwoord. "Zij reden in hun auto" en niet "Hun reden in hun auto".
Ik vind het prima dat bepaalde woorden uit de mode raken en dat er nieuwe woorden voor in de plaats komen. Maar ik vind het niet prima dat "hun" de plaats van zij gaat innemen. Ik vind het ook niet prima dat mensen niet weten hoe ze onzijdige woorden moeten behandelen. En ik vind het ook niet prima dat er een in tv-reclame onlangs "Wilt er iemand nog koffie" te horen was.
Inderdaad ook fout. Net als de constructie "zoals bijvoorbeeld", die je ook steeds vaker hoort. Beide woorden betekenen precies hetzelfde.quote:
Godver! Welke tv-reclame? Nu ook al taalverloedering in tv-reclames, die voorheen zo hoogstaand waren.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen elke vorm van taalverandering. Ik ben tegen foutief taalgebruik. Zo is "hun" een bezittelijk voornaamwoord. "Zij reden in hun auto" en niet "Hun reden in hun auto".
Ik vind het prima dat bepaalde woorden uit de mode raken en dat er nieuwe woorden voor in de plaats komen. Maar ik vind het niet prima dat "hun" de plaats van zij gaat innemen. Ik vind het ook niet prima dat mensen niet weten hoe ze onzijdige woorden moeten behandelen. En ik vind het ook niet prima dat er een in tv-reclame onlangs "Wilt er iemand nog koffie" te horen was.
'Nooit en te nimmer' ook. Maar daar maak jij je waarschijnlijk niet druk over. Dat is dan weer psychologisch.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
Inderdaad ook fout. Net als de constructie "zoals bijvoorbeeld", die je ook steeds vaker hoort. Beide woorden betekenen precies hetzelfde.
Lijkt me normaal. Ik gebruik altijd correct Nederlands, ook in appjes. Ik beweer niet dat ik foutloos schrijf, maar ik streef er altijd wel naar.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:07 schreef Intellectueel het volgende:
Mensen die in correct en formeel Nederlands appjes versturen.
intelligent, zonder e erachterquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:09 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat er een enigszins intelligente organisme in een oneindig universum is dat zich in zijn kortstondige leven druk maakt over dit soort triviale dingen.
Een reclame van Blokker, enkele maanden geleden. Zie hier: KLB / Wiltquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Godver! Welke tv-reclame? Nu ook al taalverloedering in tv-reclames, die voorheen zo hoogstaand waren.
Ik spreek altijd naar mijn omgeving. Dus wanneer ik een intellectuele of filosofische discussie voer dan probeer ik vaak dure woorden uit mijn hersenpan te toveren, terwijl wanneer ik met mijn allochtoonse broeders chill is dan is het vaak 'waar jij, en wat jij doen vandaag'. Ik ben wat dat betreft heel pragmatisch.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
Lijkt me normaal. Ik gebruik altijd correct Nederlands, ook in appjes. Ik beweer niet dat ik foutloos schrijf, maar ik streef er altijd wel naar.
"Nooit en te nimmer" is een gangbare uitdrukking, net zoals als "Niks, nada, noppes".quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:11 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
'Nooit en te nimmer' ook. Maar daar maak jij je waarschijnlijk niet druk over. Dat is dan weer psychologisch.
Dat bedoel ik. Het één is gangbaar en sociaal geaccepteerd, terwijl het ander als storend en foutief wordt gezien.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
"Nooit en te nimmer" is een gangbare uitdrukking, net zoals als "Niks, nada, noppes".
Maar als je dan een post vol moeilijke woorden gebruikt en simpele dt-fouten maakt neemt niemand je meer serieus.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:17 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik spreek altijd naar mijn omgeving. Dus wanneer ik een intellectuele of filosofische discussie voer dan probeer ik vaak dure woorden uit mijn hersenpan te toveren, terwijl wanneer ik met mijn allochtoonse broeders chill is dan is het vaak 'waar jij, en wat jij doen vandaag'. Ik ben wat dat betreft heel pragmatisch.
Geeft niet. Ik streef niet naar acceptatie of serieus genomendheid op het internet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:23 schreef Specularium het volgende:
Maar als je dan een post vol moeilijke woorden gebruikt en simpele dt-fouten maakt neemt niemand je meer serieus.
nonsensquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:21 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het één is gangbaar en sociaal geaccepteerd, terwijl het ander als storend en foutief wordt gezien.
Taalpurisme is wat dat betreft complete nonsense.
Daar moet een piemel in.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar als je dan een post vol moeilijke woorden gebruikt en simpele dt-fouten maakt neemt niemand je meer serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |