abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 januari 2016 @ 02:06:16 #101
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_159399635
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 21:07 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Hoe komen we af van migranten die:
- hun papieren weggegooid hebben
- een vals Syrisch paspoort hebben
- liever in de illegaliteit verdwijnen dan teruggaan
- niet meer toegelaten worden in het land van herkomst
Om te beginnen moet je elke vluchteling behandelen als een zwaar ongewenste illegaal.
Bij binnenkomst DNA, vingerafdrukken, irisscans, foto's en wat al nog niet meer.
Daarna gewoon plaatsen in een interneringskamp totdat de juiste identiteit bekend is.
Mocht identiteit niet bekend zijn, binnen zeg maar een maand, deze illegalen dumpen in een goelag. Rusland heeft nog wel stukjes sneeuw vrij waar voor een kleine betaling mensen gehuisvest kunnen worden.
Het binnen Europa gevangenzetten van deze criminelen is enkel een beloning, je moet het een straf maken.
pi_159399724
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 01:32 schreef Vallon het volgende:

[..]

Cool. 's FF snel doorgescand en mijn indruk is dat Eritrea niet zo erg is als wordt geschetst. Tuurlijk zijn er dingen die anders zijn maar het is niet (meer) zoals onze vluchtelingwerkers hier wordt verteld.

Paar willekeurige quotes:

[..]

In andere EU landen worden Eritreeërs toch ook terug gestuurd? Waarom in NL niet. Opbokken met dat volk
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_159399845
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 18:45 schreef Physsic het volgende:
Om het draagvlak voor vluchtelingenopvang in stand te houden, moet je die mensen zo snel mogelijk uitzetten'', zegt Timmermans.
De essentie van heel het huidige vluchtelingenprobleem. Dit wordt binnen de partij trouwens al maandenlang gezegd, het is geen verrassing dat ook hij er nu mee komt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 26 januari 2016 @ 02:45:45 #104
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_159399854
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 02:21 schreef maryen65 het volgende:
[..]
In andere EU landen worden Eritreeërs toch ook terug gestuurd? Waarom in NL niet. Opbokken met dat volk
Ik denk dat het probleem in NL o.a. is dat wanneer een eenmaal gevestigde mening voet aan de grond heeft, daar nauwelijks meer van af geweken kan worden.

Het beeld wat de media ons gulzig aanreikt als totale waarheid wat van harte wordt aangedikt door belanghebbenden. Een traan hier, een schreeuw en een hoopje kinderlijke ellende daar.
Dat wil niet zeggen dat er bewust wordt gelogen, wat trouwens een westers denkconcept is, maar dat je het verhaal hoort wat je kennelijk wilt vernemen.
Je wordt een beetje besmet met wat je wilt geloven/horen van de ander die daar handig als autoverkoper op inspeelt.

Voorbeeld, jeugdzorg. Wat daar vaak gebeurd is dat een klein probleem vergroot wordt omdat er anders geen hulp kan worden gegeven. Wat gebeurd er dus..... de problemen worden stelselmatig verder uitvergroot en gesimplificeerd. Er is pas "hulp" mogelijk wanneer er voldoende indicatoren zijn dus wat doe je als "hulpverlener", zorgen dat je slachtoffer de indicatie krijgt.
Niet door echt te liegen maar de zaak wat anders qua proportie te schetsen.
Ik durf te wedden dat deze beroepsvernauwende hulp ook gebeurd in/bij asielprocedures.

Zo ook het vluchtelingenprobleem. Je gaat dat heel anders benaderen wanneer je kan (maar ook wil) bedenken dat mensen wel's uit zijn op een (zeer begrijpelijk) voordeel.
Ik denk dat (slimme) Timmerfrans aanvoelt dat wat nu gebeurd niet meer geloofwaardig was en dus aan het voorsorteren is.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_159399880
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 02:45 schreef Vallon het volgende:

[..]

Ik denk dat het probleem in NL o.a. is dat wanneer een eenmaal gevestigde mening voet aan de grond heeft, daar nauwelijks meer van af geweken kan worden.

Het beeld wat de media ons gulzig aanreikt als totale waarheid wat van harte wordt aangedikt door belanghebbenden. Een traan hier, een schreeuw en een hoopje kinderlijke ellende daar.
Dat wil niet zeggen dat er bewust wordt gelogen, wat trouwens een westers denkconcept is, maar dat je het verhaal hoort wat je kennelijk wilt vernemen.
Je wordt een beetje besmet met wat je wilt geloven/horen van de ander die daar handig als autoverkoper op inspeelt.

Voorbeeld, jeugdzorg. Wat daar vaak gebeurd is dat een klein probleem vergroot wordt omdat er anders geen hulp kan worden gegeven. Wat gebeurd er dus..... de problemen worden stelselmatig verder uitvergroot en gesimplificeerd. Er is pas "hulp" mogelijk wanneer er voldoende indicatoren zijn dus wat doe je als "hulpverlener", zorgen dat je slachtoffer de indicatie krijgt.
Niet door echt te liegen maar de zaak wat anders qua proportie te schetsen.
Ik durf te wedden dat deze beroepsvernauwende hulp ook gebeurd in/bij asielprocedures.

Zo ook het vluchtelingenprobleem. Je gaat dat heel anders benaderen wanneer je kan (maar ook wil) bedenken dat mensen wel's uit zijn op een (zeer begrijpelijk) voordeel.
Ik denk dat (slimme) Timmerfrans aanvoelt dat wat nu gebeurd niet meer geloofwaardig was en dus aan het voorsorteren is.
Timmermans' grootste kwaliteit is dat hij prima weet te zeggen wat men wil horen. In diverse talen ook nog.

Er vervolgens iets mij doen? Op die kwaliteit heb ik hem nog niet kunnen betrappen.
pi_159400044
Dus kom je weer uit waarom men hem plotseling naar voren schuift als de meest ideale man om het vluchtelingenprobleem op te lossen. Politiek steekspel van de media?
pi_159400199
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 18:58 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Grote delen van Syrië zijn anders ook veilig. In Damascus doen mensen boodschappen en zijn de nachtclubs gewoon open.
Bron?
International
pi_159400506
Wat een walgelijke gladde glibber-aal is het ook hè. :r Zo onbetrouwbaar als de pest. De enige reden waarom hij nou zo stoer praat is om zijn positie veilig te stellen of om er beter van te worden.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 08:25:27 #109
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_159400829
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 07:41 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat een walgelijke gladde glibber-aal is het ook hè. :r Zo onbetrouwbaar als de pest. De enige reden waarom hij nou zo stoer praat is om zijn positie veilig te stellen of om er beter van te worden.
Daarin verschilt hij toch niet van andere politici?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 08:47:28 #110
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_159400965
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 02:06 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Om te beginnen moet je elke vluchteling behandelen als een zwaar ongewenste illegaal.
Bij binnenkomst DNA, vingerafdrukken, irisscans, foto's en wat al nog niet meer.
Daarna gewoon plaatsen in een interneringskamp totdat de juiste identiteit bekend is.
Mocht identiteit niet bekend zijn, binnen zeg maar een maand, deze illegalen dumpen in een goelag. Rusland heeft nog wel stukjes sneeuw vrij waar voor een kleine betaling mensen gehuisvest kunnen worden.
Het binnen Europa gevangenzetten van deze criminelen is enkel een beloning, je moet het een straf maken.
Hehe en jij denkt dat de Russen aan jou achterlijk idee zouden meewerken? _O-
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_159400983
Timmermans is een racist.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_159401123
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 08:25 schreef Ringo het volgende:

[..]

Daarin verschilt hij toch niet van andere politici?
Het talent van deze sociaal-democraat om zich omhoog te likken is toch wel ongekend.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 09:53:54 #113
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_159401675
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 08:47 schreef Megumi het volgende:

[..]

Hehe en jij denkt dat de Russen aan jou achterlijk idee zouden meewerken? _O-
De Russen hebben geen enkel probleem met een stel ongewensten in Siberie.
pi_159401732
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 18:48 schreef Mani89 het volgende:
Oehh gaan we al die honderdduizenden mensen weer deporteren? Frans toch.
Frans gelooft nog in sprookjes. Ze gaan echt niet terug.
pi_159401771
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 09:53 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

De Russen hebben geen enkel probleem met een stel ongewensten in Siberie.
Hoogstens met hun eigen ongewensten. Waarom zij in godsnaam de problemen van andere landen zouden gaan oplossen voor een paar centen snap ik niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 10:13:04 #116
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_159401973
Terugsturen allemaal we lijken wel gek als we dit gaan toestaan.
Fade to Black
pi_159404579
Och jee , Timmermans & Co wordt wakker.

Dit weten / zeggen mensen (waaronder ik) verdomme al maanden , een dik half jaar alweer.

De debiliteit.

De ENORME debiliteit.

En de berg boter op z'n kop.

Is ook ENORM.
pi_159404653
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 08:49 schreef HSG het volgende:
Timmermans is een racist.
"Die Fahne hoch..."
Walgelijke vent die Timmermans, dit is islamofobie in zijn reinste vorm
pi_159404673
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:24 schreef DrMabuse het volgende:
Och jee , Timmermans & Co wordt wakker.

Dit weten / zeggen mensen (waaronder ik) verdomme al maanden , een dik half jaar alweer.

De debiliteit.

De ENORME debiliteit.

En de berg boter op z'n kop.

Is ook ENORM.
Allemaal de schuld van Wilders :(
pi_159404681
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 09:06 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het talent van deze sociaal-democraat om zich omhoog te likken is toch wel ongekend.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 12:38:26 #121
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_159404906
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 02:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Timmermans' grootste kwaliteit is dat hij prima weet te zeggen wat men wil horen. In diverse talen ook nog.
Er vervolgens iets mij doen? Op die kwaliteit heb ik hem nog niet kunnen betrappen.
Idd de man is gezegend met een perfecte communicatie en je hebt gelijk dat hij feitelijk alleen lege speeches en acte de presence kan geven. Hij zou het zeker goed doen als voorganger in de kerk.
Verder is de man een naast z'n talen, een onderscheidingen verzamelaar waar ik mij ondertussen ook bij afvraag waar hij dat nu precies aan & mee verdiend heeft.

Neem niet weg dat ik de man nog niet heb kunnen betrappen op malversaties en dat is al een groot goed in deze malle wereld.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  dinsdag 26 januari 2016 @ 14:29:49 #122
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_159407726
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 10:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hoogstens met hun eigen ongewensten. Waarom zij in godsnaam de problemen van andere landen zouden gaan oplossen voor een paar centen snap ik niet.
Jij snapt meer niet, maar dat maakt ook niet uit.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 15:32:51 #123
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159409321
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 01:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]

In het rapport staat dat Eritreeërs die terugkeren worden gezien als economische vluchtelingen, niet als vijand van de staat.
Dat doet mijn mening enigzins bijstellen. Dank voor het rapport :)
Permanent Verbannen
pi_159417655
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 00:30 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Het grootste deel van de economische vluchtelingen zal worden afgewezen, het probleem is dat ze dan een lang traject van beroepsprocedures kunnen ingaan.

Het opnemen in de samenleving met huizen en sociale zekerheid gebeurt ook pas nadat de asielzoeker een verblijfsstatus heeft.
Dat is toch belachelijk? Een verblijfsstatus zou altijd tijdelijk moeten zijn. Asiel is namelijk wat anders dan immigratie, maar komt al decennialang op hetzelfde neer.
pi_159417858
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 01:09 schreef Gerard_Geit het volgende:
Een ander probleem met Eritrea is dat op Eritrea ontvluchten de doodstraf of lange gevangenisstraffen staan. Hier asiel aanvragen is daarom ook een soort morele chantage; terugsturen zal namelijk waarschijnlijk leiden tot de dood. Het gevolg is dat we er mee opgescheept zitten.
Dus toch terugsturen. Hoe hard het ook klinkt. Want er worden dan mensen wellicht letterlijk de dood in gejaagd. Maar het alternatief is dat heel Eritrea (de intelligentie is zo laag dat ze zelf niet weten hoe een toilet werkt) hier naartoe komt, en dan kies ik liever de minst onaantrekkelijke optie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')