Je hebt ongetwijfeld logopedie en waarschijnlijk psychotherapie gehad dus? En iets als PMT of haptotherapie? Alexandertherapie en Mensendieck?quote:Op maandag 25 januari 2016 16:54 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Jazeker. Bijna dagelijks doe ik een oefening. Heb je nog meer methoden om te ontstressen?
Dit dus. Een vriend van mij stottert, voor hem heel naar. Ik stoor me er totaal niet aan. Vind het rot voor hem als hij zichtbaar ongemakkelijk wordt.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, dat lijkt me lastig, inderdaad.
Ik kan me wel voorstellen dat het jou veel meer stress geeft dan dat een ander er last van heeft, als je begrijpt wat ik bedoel.
Op dinsdag 26 januari 2016 09:47 schreef sibella2 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:09 schreef K44S het volgende:
[..]
[/b]
Zou niet moeten uitmaken.
Als de dame(of heer) in kwestie al geen respect kan opbrengen om hem te laten uitspreken of na te gaan doen. Dan ligt dat eerder aan de date dan aan hemAbsoluut, ik bedoel meer dat je je daar zelf misschien prettiger bij voelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje zelfspot: Zou wel een komische date zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:11 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Absoluut, ik bedoel meer dat je je daar zelf misschien prettiger bij voelt.
Ik zou ook denken dat als het stotteren stressgerelateerd is, dat wederzijds begrip en weten van elkaar wat diegene doormaakt, het stotteren ook wat minder zou kunnen zijn?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:13 schreef K44S het volgende:
[..]
Beetje zelfspot: Zou wel een komische date zijn.
Kan je iig om elkaar lachen
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:09 schreef K44S het volgende:
[..]
[/b]
Zou niet moeten uitmaken.
Als de dame(of heer) in kwestie al geen respect kan opbrengen om hem te laten uitspreken of na te gaan doen. Dan ligt dat eerder aan de date dan aan hemIk heb ook een vriend die stottert, veel mensen maken zijn woorden af om te helpen aangezien ze ervaren dat hij moeite heeft met ze uitspreken. Dat hij daar niet op zit te wachten is wat anders en weten veel mensen ook niet van tevoren. Dus niet altijd direct van het negatieve uitgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Ik vind het enigszins vergelijkbaar als iemand die achter het stuur zit.Dat de bijrijder gaat zeggen hoe de bestuurder moet gaan rijden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik heb ook een vriend die stottert, veel mensen maken zijn woorden af om te helpen aangezien ze ervaren dat hij moeite heeft met ze uitspreken. Dat hij daar niet op zit te wachten is wat anders en weten veel mensen ook niet van tevoren. Dus niet altijd direct van het negatieve uitgaan.
Dat is toch basisschoolniveau?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik heb ook een vriend die stottert, veel mensen maken zijn woorden af om te helpen aangezien ze ervaren dat hij moeite heeft met ze uitspreken. Dat hij daar niet op zit te wachten is wat anders en weten veel mensen ook niet van tevoren. Dus niet altijd direct van het negatieve uitgaan.
creepy en denigrerend. Ze schrijft iets als professioneel persoon en jij brengt haar terug naar iets om aan jouw behoefte te voldoen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:37 schreef krulbrullie het volgende:
Is het prima om een vrouw een mail te sturen via het mail-adres van de uni? Ik ken haar omdat ze iets in het universiteitsblad had gepubliceerd en als je iemands naam kent, dan weet je ook de email. Dus zo gek is het niet. Of toch te creepy? We hebben overeenkomstige interesses gezien dat artikel, dus dat is al niet zo gek. Zou ik dan veinzen dat ik haar op basis van professionele redenen een mail stuur of omwille van persoonlijke redenen?
Dit past toch in dit topic? Dat van die datingapps is dan voor de nummer 2, maar dit gaat gewoon over contact maken, al dan niet fysiek. Maar ik kan niet een vrouw op de campus hier zomaar aanspreken, daar moet ik een aanleiding voor hebben.
Met welk doel?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:37 schreef krulbrullie het volgende:
Is het prima om een vrouw een mail te sturen via het mail-adres van de uni? Ik ken haar omdat ze iets in het universiteitsblad had gepubliceerd en als je iemands naam kent, dan weet je ook de email. Dus zo gek is het niet. Of toch te creepy? We hebben overeenkomstige interesses gezien dat artikel, dus dat is al niet zo gek. Zou ik dan veinzen dat ik haar op basis van professionele redenen een mail stuur of omwille van persoonlijke redenen?
Dit past toch in dit topic? Dat van die datingapps is dan voor de nummer 2, maar dit gaat gewoon over contact maken, al dan niet fysiek. Maar ik kan niet een vrouw op de campus hier zomaar aanspreken, daar moet ik een aanleiding voor hebben.
dat hij het hier post en heeft over interesse voorwenden maakt in mijn ogen wel duidelijk hoe hij haar ziet hoor...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:43 schreef j1nxnl het volgende:
[..]
Met welk doel?
Een date? Dan wat rhubarbje zegt.
Om een discussie / communicatie op te starten over een gemeend gezamelijke intresse met als doel verrijking van ofwel jouw dan wel haar kennis? Moet kunnen.
Overigens optie 2 NIET faken anders ben je terug naar creepy. Niet gefaked, wel gemeend is een "proffesionele" ontmoeting wel mogelijk en wie weet wat daar eventueel later nog uit voort komt.
Oh zeker wel, maar er zijn misschien nog andere mensen die mee lezen die wel de juiste toon uit het bericht weten te halen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat hij het hier post en heeft over interesse voorwenden maakt in mijn ogen wel duidelijk hoe hij haar ziet hoor...
Kun je haar niet opzoeken op Facebook/Social Media en via die weg contact zoeken?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:37 schreef krulbrullie het volgende:
Creepy. Als iemand dat bij mij via Twitter zou doen 'op basis van mijn werk' zou ik die blokkeerknop vrij snel gevonden hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:52 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Kun je haar niet opzoeken op Facebook/Social Media en via die weg contact zoeken?
Dat. Hell, zelfs op LinkedIn zou ik zo iemand waarschijnlijk nog niet snel toevoegen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Creepy. Als iemand dat bij mij via Twitter zou doen 'op basis van mijn werk' zou ik die blokkeerknop vrij snel gevonden hebben.
Als je haar zou schrijven aan de hand en ook over het artikel is er weinig creepys aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:37 schreef krulbrullie het volgende:
Ligt er aan hoe het gebracht wordt. Het is creepy als het bericht als volgt gaat: 'Hé, ik heb je artikel gelezen en jij lijkt mij wel een leuk persoon, zin om wat te drinken?' Maar als hij gewoon een gesprekje begint en inhoudelijk op het artikel reageert en daar misschien een wat persoonlijker gesprek uitrolt vind ik het helemaal niet creepy.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Creepy. Als iemand dat bij mij via Twitter zou doen 'op basis van mijn werk' zou ik die blokkeerknop vrij snel gevonden hebben.
Die hele poster is creepy. Wil via een promotieplek met studentes aanpappen omdat ze op de een of andere manier afhankelijk van hem zijn. Ik zou niets wat hij in die zin zou willen doen NIET als creepy bestempelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:00 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe het gebracht wordt. Het is creepy als het bericht als volgt gaat: 'Hé, ik heb je artikel gelezen en jij lijkt mij wel een leuk persoon, zin om wat te drinken?' Maar als hij gewoon een gesprekje begint en inhoudelijk op het artikel reageert en daar misschien een wat persoonlijker gesprek uitrolt vind ik het helemaal niet creepy.
Niet geschoten is altijd mis. Maar ik zou niet haar e-mail adres van de universiteit gebruiken.
je weet toch niet of het een leuk persoon is aan de hand van een professioneel artikel? En als het door een man geschreven was zou je toch ook niet denken 'hey die knakker past goed in mijn vriendengroep. Ik vraag of hij eens lasagne komt eten'quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:00 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe het gebracht wordt. Het is creepy als het bericht als volgt gaat: 'Hé, ik heb je artikel gelezen en jij lijkt mij wel een leuk persoon, zin om wat te drinken?' Maar als hij gewoon een gesprekje begint en inhoudelijk op het artikel reageert en daar misschien een wat persoonlijker gesprek uitrolt vind ik het helemaal niet creepy.
Niet geschoten is altijd mis. Maar ik zou niet haar e-mail adres van de universiteit gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |