abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159394720
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:54 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Jazeker. Bijna dagelijks doe ik een oefening. Heb je nog meer methoden om te ontstressen?
Je hebt ongetwijfeld logopedie en waarschijnlijk psychotherapie gehad dus? En iets als PMT of haptotherapie? Alexandertherapie en Mensendieck?
pi_159395554
Goed te zien dat er nu strak gemodereerd word op het "gejammer" en de "lief dagboek" posts.

Bedankt!
pi_159401582
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 17:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

O, dat lijkt me lastig, inderdaad.
Ik kan me wel voorstellen dat het jou veel meer stress geeft dan dat een ander er last van heeft, als je begrijpt wat ik bedoel.
Dit dus. Een vriend van mij stottert, voor hem heel naar. Ik stoor me er totaal niet aan. Vind het rot voor hem als hij zichtbaar ongemakkelijk wordt.

Is daten met een andere (ex-) stotteraar niet wat voor je? Dat iemand begrijpt hoe het voelt?
  dinsdag 26 januari 2016 @ 10:09:51 #154
416020 K44S
The bearded man
pi_159401902
[quote]1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 09:47 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Dit dus. Een vriend van mij stottert, voor hem heel naar. Ik stoor me er totaal niet aan. Vind het rot voor hem als hij zichtbaar ongemakkelijk wordt.

Is daten met een andere (ex-) stotteraar niet wat voor je? Dat iemand begrijpt hoe het voelt?
[/quote]

Zou niet moeten uitmaken.

Als de dame(of heer) in kwestie al geen respect kan opbrengen om hem te laten uitspreken of na te gaan doen. Dan ligt dat eerder aan de date dan aan hem

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_159401950
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 10:09 schreef K44S het volgende:

[..]

[/b]

Als de dame(of heer) in kwestie al geen respect kan opbrengen om hem te laten uitspreken of na te gaan doen. Dan ligt dat eerder aan de date dan aan hem

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut, ik bedoel meer dat je je daar zelf misschien prettiger bij voelt.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 10:13:10 #156
416020 K44S
The bearded man
pi_159401976
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 10:11 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Absoluut, ik bedoel meer dat je je daar zelf misschien prettiger bij voelt.
Beetje zelfspot: Zou wel een komische date zijn :9.
Kan je iig om elkaar lachen ;)
pi_159402015
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 10:13 schreef K44S het volgende:

[..]

Beetje zelfspot: Zou wel een komische date zijn :9.
Kan je iig om elkaar lachen ;)
Ik zou ook denken dat als het stotteren stressgerelateerd is, dat wederzijds begrip en weten van elkaar wat diegene doormaakt, het stotteren ook wat minder zou kunnen zijn?
  dinsdag 26 januari 2016 @ 10:23:08 #158
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_159402149
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 10:09 schreef K44S het volgende:

[..]

[/b]

SPOILER
Ik heb ook een vriend die stottert, veel mensen maken zijn woorden af om te helpen aangezien ze ervaren dat hij moeite heeft met ze uitspreken. Dat hij daar niet op zit te wachten is wat anders en weten veel mensen ook niet van tevoren. Dus niet altijd direct van het negatieve uitgaan.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_159402158
Is het stotteren tegenwoordig niet al volledig sociaal geaccepteerd? Ik bedoel ik kom ook wel eens een stotterend persoon tegen. Het is altijd maar even een minuutje "wennen" om niet de zin af te willen maken, maar daarna vervaagd dat en volgen gewoon gesprekken zonder akward momentjes.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 10:28:11 #160
416020 K44S
The bearded man
pi_159402242
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 10:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ik heb ook een vriend die stottert, veel mensen maken zijn woorden af om te helpen aangezien ze ervaren dat hij moeite heeft met ze uitspreken. Dat hij daar niet op zit te wachten is wat anders en weten veel mensen ook niet van tevoren. Dus niet altijd direct van het negatieve uitgaan.
Ik vind het enigszins vergelijkbaar als iemand die achter het stuur zit.Dat de bijrijder gaat zeggen hoe de bestuurder moet gaan rijden.
Daar zit je namelijk ook niet op te wachten terwijl de bijrijder het ook goed bedoelt.

Als hij hier geen moeite mee heeft... prima.

Je merkt toch duidelijk dat iemand stottert?
pi_159402405
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 10:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dat is toch basisschoolniveau? :@
  dinsdag 26 januari 2016 @ 11:12:08 #162
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159403195
Ik ga vaak onbedoeld mee stotteren :@
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 26 januari 2016 @ 11:37:51 #163
453280 krulbrullie
Ik ga weer naar buiten!
pi_159403711
Is het prima om een vrouw een mail te sturen via het mail-adres van de uni? Ik ken haar omdat ze iets in het universiteitsblad had gepubliceerd en als je iemands naam kent, dan weet je ook de email. Dus zo gek is het niet. Of toch te creepy? We hebben overeenkomstige interesses gezien dat artikel, dus dat is al niet zo gek. Zou ik dan veinzen dat ik haar op basis van professionele redenen een mail stuur of omwille van persoonlijke redenen?

Dit past toch in dit topic? Dat van die datingapps is dan voor de nummer 2, maar dit gaat gewoon over contact maken, al dan niet fysiek. Maar ik kan niet een vrouw op de campus hier zomaar aanspreken, daar moet ik een aanleiding voor hebben.
pi_159403778
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:37 schreef krulbrullie het volgende:
Is het prima om een vrouw een mail te sturen via het mail-adres van de uni? Ik ken haar omdat ze iets in het universiteitsblad had gepubliceerd en als je iemands naam kent, dan weet je ook de email. Dus zo gek is het niet. Of toch te creepy? We hebben overeenkomstige interesses gezien dat artikel, dus dat is al niet zo gek. Zou ik dan veinzen dat ik haar op basis van professionele redenen een mail stuur of omwille van persoonlijke redenen?

Dit past toch in dit topic? Dat van die datingapps is dan voor de nummer 2, maar dit gaat gewoon over contact maken, al dan niet fysiek. Maar ik kan niet een vrouw op de campus hier zomaar aanspreken, daar moet ik een aanleiding voor hebben.
creepy en denigrerend. Ze schrijft iets als professioneel persoon en jij brengt haar terug naar iets om aan jouw behoefte te voldoen.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_159403826
quote:

Met welk doel?

Een date? Dan wat rhubarbje zegt.

Om een discussie / communicatie op te starten over een gemeend gezamelijke intresse met als doel verrijking van ofwel jouw dan wel haar kennis? Moet kunnen.

Overigens optie 2 NIET faken anders ben je terug naar creepy. Niet gefaked, wel gemeend is een "proffesionele" ontmoeting wel mogelijk en wie weet wat daar eventueel later nog uit voort komt.
pi_159403845
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:43 schreef j1nxnl het volgende:

[..]

Met welk doel?

Een date? Dan wat rhubarbje zegt.

Om een discussie / communicatie op te starten over een gemeend gezamelijke intresse met als doel verrijking van ofwel jouw dan wel haar kennis? Moet kunnen.

Overigens optie 2 NIET faken anders ben je terug naar creepy. Niet gefaked, wel gemeend is een "proffesionele" ontmoeting wel mogelijk en wie weet wat daar eventueel later nog uit voort komt.
dat hij het hier post en heeft over interesse voorwenden maakt in mijn ogen wel duidelijk hoe hij haar ziet hoor...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_159403859
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat hij het hier post en heeft over interesse voorwenden maakt in mijn ogen wel duidelijk hoe hij haar ziet hoor...
Oh zeker wel, maar er zijn misschien nog andere mensen die mee lezen die wel de juiste toon uit het bericht weten te halen.
pi_159403997
quote:

Kun je haar niet opzoeken op Facebook/Social Media en via die weg contact zoeken?
pi_159404038
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:52 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Kun je haar niet opzoeken op Facebook/Social Media en via die weg contact zoeken?
Creepy. Als iemand dat bij mij via Twitter zou doen 'op basis van mijn werk' zou ik die blokkeerknop vrij snel gevonden hebben.
Ja doei.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 11:56:22 #170
141482 Q.
JurassiQ
pi_159404059
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Creepy. Als iemand dat bij mij via Twitter zou doen 'op basis van mijn werk' zou ik die blokkeerknop vrij snel gevonden hebben.
Dat. Hell, zelfs op LinkedIn zou ik zo iemand waarschijnlijk nog niet snel toevoegen.
For great justice!
  dinsdag 26 januari 2016 @ 11:56:51 #171
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_159404074
quote:

Als je haar zou schrijven aan de hand en ook over het artikel is er weinig creepys aan.

Zou je het enkel doen omdat je haar leuk vindt vind ik het toch anders. Zou dan idd kijken of ze op facebook zit en dan toevoegen als vriend. En vanuit daar een bericht sturen ofzo.

Aan de andere kant, als je het leuk kan brengen is het misschien niet eens zo erg, maar het zou dan wel in de trant moeten zijn dat als zij niet reageert of wat dan ook en jullie zien elkaar daarna dat die mail niet tussen jullie in zou staan (qua inhoud ofzo)
  dinsdag 26 januari 2016 @ 11:59:02 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159404107
Je wilt het veinzen, dus je begint al verkeerd qua insteek. Ja, creepy.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159404138
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ligt er aan hoe het gebracht wordt. Het is creepy als het bericht als volgt gaat: 'Hé, ik heb je artikel gelezen en jij lijkt mij wel een leuk persoon, zin om wat te drinken?' Maar als hij gewoon een gesprekje begint en inhoudelijk op het artikel reageert en daar misschien een wat persoonlijker gesprek uitrolt vind ik het helemaal niet creepy.

Niet geschoten is altijd mis. Maar ik zou niet haar e-mail adres van de universiteit gebruiken.
pi_159404154
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:00 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ligt er aan hoe het gebracht wordt. Het is creepy als het bericht als volgt gaat: 'Hé, ik heb je artikel gelezen en jij lijkt mij wel een leuk persoon, zin om wat te drinken?' Maar als hij gewoon een gesprekje begint en inhoudelijk op het artikel reageert en daar misschien een wat persoonlijker gesprek uitrolt vind ik het helemaal niet creepy.

Niet geschoten is altijd mis. Maar ik zou niet haar e-mail adres van de universiteit gebruiken.
Die hele poster is creepy. Wil via een promotieplek met studentes aanpappen omdat ze op de een of andere manier afhankelijk van hem zijn. Ik zou niets wat hij in die zin zou willen doen NIET als creepy bestempelen.
Ja doei.
pi_159404207
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:00 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

je weet toch niet of het een leuk persoon is aan de hand van een professioneel artikel? En als het door een man geschreven was zou je toch ook niet denken 'hey die knakker past goed in mijn vriendengroep. Ik vraag of hij eens lasagne komt eten'

Ze schrijft zoiets als professioneel persoon en om professionele redenen. Niet als iemand die terug gebracht wordt tot iets wat je kunt daten en maar random benaderd wil worden door mannen die haar verder helemaal niet kennen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')