Godverdomme. Dramaqueen.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:55 schreef Deezertje het volgende:
Ook deze week nog geen date trouwens. tot vrijdag is ze druk en weekend ook al vol. Ik voel de grond langzaamaan onder mijn voeten verdwijnen, totdat ze deze week zeker 'ineens' tijd heeft gevonden.
Tja, sommige mensen hebben verder nog een leven.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:55 schreef Deezertje het volgende:
Ook deze week nog geen date trouwens. tot vrijdag is ze druk en weekend ook al vol. Ik voel de grond langzaamaan onder mijn voeten verdwijnen, totdat ze deze week zeker 'ineens' tijd heeft gevonden.
Oh en ze is altijd ineens weg en de momenten dat ik haar zie is ze niet alleen dus aanspreken gaat dan beetje lastig (ze is niet met een groep bekenden). Ik moet het echt hebben dat ik haar zie en dan meteen aanspreken anders kan het zo dagen duren voordat ik haar weer zie.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus ... Je zit op een afstandje een beetje jaloersig te simmen, maar zelf initiatief nemen?
En de rest van mijn post?
Tijd is altijd vrij te maken als je wilt. Zeker als je al bijna 2 weken appt heb je in al die uren apptijd wel een momentje vrij kunnen maken.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:02 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen hebben verder nog een leven.
Oké, wanneer ga je haar hint begrijpen dan? Of wanneer hak je zelf de knoop door dat ze de moeite niet waard is als ze (naar jouw mening) niet genoeg moeite doet om je te zien?quote:Op maandag 25 januari 2016 15:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tijd is altijd vrij te maken als je wilt. Zeker als je al bijna 2 weken appt heb je in al die uren apptijd wel een momentje vrij kunnen maken.
Alles moet maar wanneer jij het eist lijkt het wel.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tijd is altijd vrij te maken als je wilt. Zeker als je al bijna 2 weken appt heb je in al die uren apptijd wel een momentje vrij kunnen maken.
Misschien heeft ze zet zoveel motivatie en doorzettingsvermoben voor deze date, als jij voor je scriptiequote:Op maandag 25 januari 2016 15:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat als je populaire meiskes ambieert..quote:Op maandag 25 januari 2016 14:01 schreef Deezertje het volgende:
Als je je Crush met iemand anders ziet praten is dat ook niet echt lekker voor je zelfvertrouwen..
Zou jouw toekomstige vriendin nog wel met mannen mogen praten, of gaat jouw zelfvertrouwen daar ook kapot van?quote:Op maandag 25 januari 2016 14:01 schreef Deezertje het volgende:
Als je je Crush met iemand anders ziet praten is dat ook niet echt lekker voor je zelfvertrouwen..
Door professionele hulp te zoeken voor je beperking.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:22 schreef Jaeger85 het volgende:
Hoe zet je stap 1 wanneer je een niet oplosbare beperking hebt die je in grote mate hindert in het sociale verkeer?
Als ik weet dat de relatie helemaal lekker zit wel. Je leest ook te vaak op Viva e.d. dat argwaan niet voor niks is.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:21 schreef Ludachrist het volgende:
Deezer, je hebt er vast per ongeluk overheen gelezen, dus nog maar een keer:
[..]
Zou jouw toekomstige vriendin nog wel met mannen mogen praten, of gaat jouw zelfvertrouwen daar ook kapot van?
Hij heeft hulp ivm zijn ASS, maar hij gaat daar niet verder op in.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Door professionele hulp te zoeken voor je beperking.
Maar als jij denkt dat het niet lekker zit, dan niet?quote:Op maandag 25 januari 2016 15:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik weet dat de relatie helemaal lekker zit wel. Je leest ook te vaak op Viva e.d. dat argwaan niet voor niks is.
Dan zou ik er extra op letten ja, maar niet verbieden. Dat werkt averechtsquote:Op maandag 25 januari 2016 15:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maar als jij denkt dat het niet lekker zit, dan niet?
Dat weet je ook van het VIVA-forum?quote:Op maandag 25 januari 2016 15:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan zou ik er extra op letten ja, maar niet verbieden. Dat werkt averechts
Nee, maar wat verboden is trekt juist mensen aan om 't te doen / ontdekken..quote:Op maandag 25 januari 2016 15:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat weet je ook van het VIVA-forum?
Je moet het eens proberen, je vriendin iets verbieden. Kijken wat ze doet.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, maar wat verboden is trekt juist mensen aan om 't te doen / ontdekken..
Klopt ja, zie je ook vaak terug in die realitysoaps enzo op RTL. En laatst nog film gezien met Ben Stiller die dat beeld ook nogeens bevestigde!quote:Op maandag 25 januari 2016 15:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik weet dat de relatie helemaal lekker zit wel. Je leest ook te vaak op Viva e.d. dat argwaan niet voor niks is.
En als 20 jaar alle mogelijke beschikbare professionele hulp op dat vlak niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd?quote:Op maandag 25 januari 2016 15:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Door professionele hulp te zoeken voor je beperking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |