abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 januari 2016 @ 11:42:03 #51
416931 yats
(non) Average Joe
pi_159377209
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat in ons hoofd je dan nog onschuldig kan aanklooien. Hoe ouder ze worden (dames van 25+), des te meer ze verwachten, niet qua intieme ervaring, maar wel waar je staat in het leven of ze hebben de leuke 'experimenteer' tijd al gehad. Wat jou juist aantrekkelijk en onderscheidend maakt van de rest van de mannen. Iets mysterieus doet het altijd goed. Er zijn genoeg mannen van eind 20 die meiden van 19 weten te paaien, maar die beschikken vaak van iets waar die meiden (nog) tegenop kijken...
Wat een onzin. Ik heb redelijk veel gedate de afgelopen twee jaar en de leeftijdscategorie van mijn dates varieerde tussen de 20 en de 32. Als er iets is dat ik je nu kan zeggen dan is het dat er totaal geen algemene conclusies te trekken zijn. Sommige dates van begin 20 waren juist erg volwassen en serieus en die date van 32 was dat juist totaal niet. En ook qua experimenteren waren juist de oudere dates daar meer toe bereid omdat die zich meer open durven te stellen. De enige reden waarom ik momenteel liever weer (iets) jongere vrouwen date is omdat ik momenteel geen kinderwens heb en ook nog niet weet of die er gaat komen waar veel vrouwen van 30 dat wel hebben. Maar ook hier geldt, dat hebben ze echt niet allemaal.

Oh, en even een correctie op jouw gedachtengang, ik ben echt geen bijzondere man, ben nu net 30 geworden, maar had wel op een date kunnen gaan met een collega van 18 die dat duidelijk aangaf. Alleen vind ik dat te jong...

Jouw (jullie) probleem zit veel dieper. Het is eerder sociale onhandigheid en te starre gedachten die je dwars zit dan iets anders.Doe daar eerst eens wat aan!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 25 januari 2016 @ 11:42:44 #52
453280 krulbrullie
Ik ga weer naar buiten!
pi_159377224
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:29 schreef Deezertje het volgende:
Er zijn serieus meiden die geen fuck geven om wat hun man doet als ze niet samen zijn.
Was het maar waar. Als ze daadwerkelijk er niets om zouden geven dat ik op mijn 25ste pas ben afgestudeerd, ben afgewezen voor mijn PhD-traject, geen sociaal leven heb en alleen maar solo hobbies heb, dan zou ik nu de ene na de andere vrouw aanspreken. Maar door mijn beperkingen durf ik vrijwel niemand te contacten. Met contacten bedoel ik contact zoeken op een datingapp/site.
pi_159377244
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:35 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Dit dus.

Deezer, Wat bedoel je met meiden die geen fuck geven?
Niet uitmaakt wat iemand doet in zijn leven.
pi_159377245
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:42 schreef krulbrullie het volgende:

[..]

Was het maar waar. Als ze daadwerkelijk er niets om zouden geven dat ik op mijn 25ste pas ben afgestudeerd, ben afgewezen voor mijn PhD-traject, geen sociaal leven heb en alleen maar solo hobbies heb, dan zou ik nu de ene na de andere vrouw aanspreken. Maar door mijn beperkingen durf ik vrijwel niemand te contacten. Met contacten bedoel ik contact zoeken op een datingapp/site.
Ja de oorzaak is natuurlijk extern.
pi_159377297
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Niet uitmaakt wat iemand doet in zijn leven.
Nee het maakt vrouwen geen fuck uit als een man een saaie lul is die nooit wat te vertellen heeft omdat hij nooit wat doet.
  maandag 25 januari 2016 @ 11:46:28 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159377318
Maar je vooral blijven wentelen in zelfmedelijden, vooral alles buiten jezelf zoeken, vooral blijven vasthouden aan denkbeelden die je nog geen steek verder hebben gebracht.
Voor je het weet ben je 35 en maagd. En wil je nog steeds die 19-jarige.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159377326
Echt als ik Deezer of Syndroom IRL tegen zou komen dan had ik echt zoooooo hard ze een pets op hun acterhoofd gegeven met de woorden. WAKE UP!

Pfffffff, stelletje zielig heikneuters zijn jullie, echt waar, kan er niets politiek correct meer van maken.
pi_159377399
Als jullie wereldbeeld van oppervlakkige onervaren 18jarigen overigens klopt, maak je nog steeds geen kans, toen ik nog thuis woonde en op zoek was naar een oudere date, zocht ik in ieder geval iemand uit die niet meer bij mama woonde, waar je de avond van je leven mee kon beleven, stappen etc.,

Die 25-jarige zoekt naast bovenstaande ook nog naar iemand met diepgang en waar je een toekomst mee kan opbouwen.

Vertel me maar, in welke categorie vallen jullie?
pi_159377474
Jeetje, na de 25 al afgeschreven. Het is maar goed dat jullie de grens voor de vrouwen die eventueel het voorrecht mogen hebben jullie te daten niet erg hoog ligt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_159377575
Het is maar goed dat ik op m'n 25e nog even snel getrouwd ben! :o
Ja doei.
pi_159377593
Ik zie syndroom en Deezer al voor me straks op hun 35e nog steeds de studentencafe's inlopen, hopen op die ene 19-jarige strakke studente die hun maagdelijkheid aan ze zal schenken.

En maar wachten en wachten.............

A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 25 januari 2016 @ 11:58:58 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159377625
Voorbijlopen, bedoel je.
pi_159377665
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
Slim wel. Had ik ook moeten doen voor ik mezelf een kort pittig kapsel liet knippen en kilo's aankwam. Ik ben weg, moet me tussen mijn plooien gaan wassen! :W
pi_159377679
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:00 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Slim wel. Had ik ook moeten doen voor ik mezelf een kort pittig kapsel liet knippen en kilo's aankwam. Ik ben weg, moet me tussen mijn plooien gaan wassen! :W
Vergeet de zalf op je doorligplekken niet.
Ja doei.
pi_159377700
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
Voor de rest heb ik voornamelijk een ''probleem'' met het inschatten van hoe zal een ander reageren.
In mijn hoofd gaat er al een stappenplan aanvooraf met als ik tegen persoon X zeg : en fijn weekend gehad? hoe zal die reageren, en wat kan ik hier weer op zeggen en wat als die alleen een kort antwoord geeft hoe ga ik het gesprek dan verder.
Zelden gaat het natuurlijk zoals ik zelf verwacht dat het gaat aangezien ik totaal geen mensenkennis heb en het volgens mij ook best wel onmogelijk is om in te schatten wat een ander nu precies gaat zeggen.
Het is ook niet even efficiënt om je eigen dialoog te schrijven en het kan ook reuzeleuk zijn om je eens te laten verrassen door de ander. Probeer anders voor jezelf het iets minder strak uit te denken en meer in mogelijkheden te denken. De achterliggende algemene techniek van open vragen stellen en dan inhaken op wat de ander zegt is niet zo moeilijk als je dat eenmaal een beetje doorhebt. Kun je jezelf die vragen terugstellen zodat je alvast een antwoord klaar hebt. Had je een fijn weekend? Wat heb je gedaan? Wat wil je nog doen? Etc. als voorbeelden..

quote:
De suggesties voor het zoeken naar een nieuwe groeps activiteit is iets wat ik wel overweeg. Echter iets sportiefs is niet echt mijn ding. Maar dan moeten er nog genoeg andere dingen overblijven.
Wat vindt je leuk om te doen en wat zou je meer willen doen?
In het algemeen kun je naar beneden scrollen richting de centrale topics in dit subforum voor Fokmeettopics. Check ook eens nmlk.nl
pi_159377722
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Vergeet de zalf op je doorligplekken niet.
Dank voor de reminder. Zie je, die aftakeling is niet alleen lichamelijk.
pi_159377858
Ach, maak jullie niet druk. Waar doe je het nog voor? Niet voor de seks, want dat word toch een zooitje met die incontinentie.
pi_159377963
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, daar kom je goed weg. Misschien dat Syndroom destijds ook nog wel even een avontuurtje met je had gewild, maar dat gaat nu mooi niet meer gebeuren he. Dikke pech voor jou!
pi_159377968
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
De lijst van dingen om bang voor te zijn is nagenoeg eindeloos.
De lijst van dingen waarvan ik me voorstel te gaan genieten is nagenoeg nihil. Nee. Niet nagenoeg.
Echt he. Godver, je zal dat 18-jarige meisje zijn die al hun shit moet gaan oplossen. :{
pi_159377991
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:13 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Echt he. Godver, je zal dat 18-jarige meisje zijn die al hun shit moet gaan oplossen. :{
Ik ben blij voor dr dat ze niet bestaat.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159378160
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:01 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Het is ook niet even efficiënt om je eigen dialoog te schrijven en het kan ook reuzeleuk zijn om je eens te laten verrassen door de ander. Probeer anders voor jezelf het iets minder strak uit te denken en meer in mogelijkheden te denken. De achterliggende algemene techniek van open vragen stellen en dan inhaken op wat de ander zegt is niet zo moeilijk als je dat eenmaal een beetje doorhebt. Kun je jezelf die vragen terugstellen zodat je alvast een antwoord klaar hebt. Had je een fijn weekend? Wat heb je gedaan? Wat wil je nog doen? Etc. als voorbeelden..

[..]

Wat vindt je leuk om te doen en wat zou je meer willen doen?
In het algemeen kun je naar beneden scrollen richting de centrale topics in dit subforum voor Fokmeettopics. Check ook eens nmlk.nl
Bedankt voor het advies, zeker de tip wat betreft vragen stellen die je ook terug aan jezelf kan vragen is een goede die ga ik zeker onthouden en uitproberen.

Wat betreft dingen die ik leuk vind, tekenen is iets wat ik graag doe en weer zou willen oppaken misschien een tekencursus zoeken.
Fok meettopic('s) zal ik zeker eens bekijken en de site nmlk.nl ziet er erg intressant uit.
Nu eens kijken of er een evenment is in in de buurt wat me wat lijkt.
pi_159378286
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:21 schreef anotherRandomdude het volgende:
Wat betreft dingen die ik leuk vind, tekenen is iets wat ik graag doe en weer zou willen oppaken misschien een tekencursus zoeken.
Fok meettopic('s) zal ik zeker eens bekijken en de site nmlk.nl ziet er erg intressant uit.
Misschien eens kijken bij je buurthuis of volksuniversiteit ofzo?
Vast geen stormloopevenement, maar eentje kan al voldoende zijn natuurlijk. Zelf een activiteit voorstellen om bijvoorbeeld eens naar een museum te gaan met een expo over tekenen ofzo? In CRE was er ook en topic met tips voor workshops enzo dacht ik..
pi_159378318
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ben blij voor dr dat ze niet bestaat.
Inderdaad, maar als ik er aan denk zie ik mijn zusje voor me. Een jonge meid van net 19 die al genoeg heeft aan haar eigen onzekerheden en dat die dan met zo'n project thuiskomt (gelukkig heeft ze al een vriendje). :{
pi_159378344
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:21 schreef anotherRandomdude het volgende:

[..]

Bedankt voor het advies, zeker de tip wat betreft vragen stellen die je ook terug aan jezelf kan vragen is een goede die ga ik zeker onthouden en uitproberen.

FOK! meets zijn over het algemeen echt leuk. Houd je van bordspelletjes bijvoorbeeld?
Ja doei.
  maandag 25 januari 2016 @ 12:31:22 #75
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159378394
Nee die komen er wel op deze manier. Een 18 jarige die ze zoeken is zelfs nog een stuk volwassener en sociaal sterker. Die weten heel goed dat ze juist die 2 gasten moeten ontwijken! Wat zit je te kijken viezerik, pedo :{w reacties zullen ze krijgen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_159378430
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

FOK! meets zijn over het algemeen echt leuk. Houd je van bordspelletjes bijvoorbeeld?
Speel bordspellen naar mijn mening veels te weinig, maar geniet er wel van als ik ze dan eindelijk is een keer speel. Maar wat gebeurt er dan eingelijk over het algemeen op z'n FOK! meet?
pi_159378493
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:31 schreef ook_gek het volgende:
Nee die komen er wel op deze manier. Een 18 jarige die ze zoeken is zelfs nog een stuk volwassener en sociaal sterker. Die weten heel goed dat ze juist die 2 gasten moeten ontwijken! Wat zit je te kijken viezerik, pedo :{w reacties zullen ze krijgen.
Als je nooit oogcontact maakt kom je ook nergens.. Hoe zie jij ons voor je dan? Qua uiterlijk/uitstraling doen en laten?
pi_159378495
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:32 schreef anotherRandomdude het volgende:

[..]

Speel bordspellen naar mijn mening veels te weinig, maar geniet er wel van als ik ze dan eindelijk is een keer speel. Maar wat gebeurt er dan eingelijk over het algemeen op z'n FOK! meet?
Dat ligt er maar aan wie het organiseert en vanuit welk forum/welk groepje mensen. Er gaan mensen gewoon een drankje drinken in een kroeg, er zjin mensen die bordspelmeets organiseren, parkhangmeets, bandkijkmeets, eetmeets.
Ja doei.
  maandag 25 januari 2016 @ 12:46:52 #79
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_159378748
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als je nooit oogcontact maakt kom je ook nergens.. Hoe zie jij ons voor je dan? Qua uiterlijk/uitstraling doen en laten?
Euhm het gaat niet alleen maar om oogcontact, het gaat ook om de benadering en om hoe het gesprek verloopt. Daarbij kan je in het eerste moment aangetrokken voelen tot elkaar, met elkaar seks hebben en er toch achter komen dat je eigenlijk weinig in gemeen hebt tot elkaar.

Maar dit soort dingen behoor je eerst te ervaren misschien zou je ook dat ingeprente plaatje van een relatie en waarvoor jou een vrouw aan moet voldoen eerst los moeten laten.

Dus zorg ervoor dat je een keer in de "friendzone" beland, heb losbandige seks met een vrouw of met meerdere vrouwen. Probeer de "vrouw" te ervaren zoals zij is en je merkt dat over gefantaseerde beeld aan een relatie of waar een vrouw voor jou aan behoort te voldoen slechts één grote illusie is om niet uit je "safe space" te hoeven komen.
Hoe stout is Konijntjuh!
  maandag 25 januari 2016 @ 12:47:02 #80
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159378752
quote:

[..]

Sociaal, contact gestoord beide een vorm van autisme waar het probleem ook zit maar daar nul comma nul aan willen doen. En de vrouw zien als een wonder pil en sex als een level up zien.

Thuis wonend en om zich heen schreeuwen dat de wereld kut, gemeen en oneerlijk is en het kalimero effect om het af te maken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_159378843
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Sociaal, contact gestoord beide een vorm van autisme waar het probleem ook zit maar daar nul comma nul aan willen doen. En de vrouw zien als een wonder pil en sex als een level up zien.

Thuis wonend en om zich heen schreeuwen dat de wereld kut, gemeen en oneerlijk is en het kalimero effect om het af te maken.
Hou op, de vrouwen drijven bijna weg nu.
pi_159378963
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dit. Ga eerst eens een cursus sociale vaardigheden doen voordat je hier gaat huilen over hoe oneerlijk de wereld is.
  maandag 25 januari 2016 @ 12:57:52 #83
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159378990
quote:

[..]

Jij krijgt hulp met je ASS, zei je laatst ergens. Praat je dan ook over dit soort dingen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_159379507
Hou dan ook eens op met het voeden van die twee !!!

Negeer gewoon iedere post van ze en help de andere helpen die wel iets met de hulp doen. Zo lang ze hun Autisme/ASS/Whatever niet eerst bij de bron aanpakken zitten ze wat dat betreft nog in "Stap 0: Hoe gedraag ik me als een normaal sociaal persoon".

Daarna kunnen ze hier weer terug komen bij stap 1.
pi_159379567
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:19 schreef j1nxnl het volgende:
Hou dan ook eens op met het voeden van die twee !!!

Negeer gewoon iedere post van ze en help de andere helpen die wel iets met de hulp doen. Zo lang ze hun Autisme/ASS/Whatever niet eerst bij de bron aanpakken zitten ze wat dat betreft nog in "Stap 0: Hoe gedraag ik me als een normaal sociaal persoon".

Daarna kunnen ze hier weer terug komen bij stap 1.
Lees anders de topictitel even.
Ja doei.
pi_159380722
Als je je Crush met iemand anders ziet praten is dat ook niet echt lekker voor je zelfvertrouwen..
pi_159380773
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 14:01 schreef Deezertje het volgende:
Als je je Crush met iemand anders ziet praten is dat ook niet echt lekker voor je zelfvertrouwen..
dat zou helemaal niets uit moeten maken
compact en kleverig.
pi_159380781
quote:
Ja toch kut als ze normale sociale interactie heeft ;(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_159380835
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 14:03 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja toch kut als ze normale sociale interactie heeft ;(
Als ze een paar keer flink lacht en zwoel beweegt wel ja.
  maandag 25 januari 2016 @ 14:05:32 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159380852
quote:
Want? Heb je zelf ooit een woord met je crush gewisseld? Hoe fragiel is je zelfvertrouwen als dit het al schaadt?
Echt, als jij in deze minderwaardige mindset blijft hangen, blijf je maagd tot je dood. Je zult echt baat kunnen hebben bij professionele hulp. Cognitieve therapie bijvoorbeeld.
  Moderator maandag 25 januari 2016 @ 14:12:16 #91
5428 crew  miss_sly
pi_159381071
quote:
je crush is iemand die jij van een afstandje wel ziet zitten en wel zou willen. Niemand weet dat, behalve jij. Zij al zeker niet.
Ze praat met iemand.

Als dat je zelfvertrouwen schaadt, is het echt heel erg tijd voor professionele hulp.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_159381665
quote:
5s.gif Op maandag 25 januari 2016 14:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Want? Heb je zelf ooit een woord met je crush gewisseld? Hoe fragiel is je zelfvertrouwen als dit het al schaadt?
Echt, als jij in deze minderwaardige mindset blijft hangen, blijf je maagd tot je dood. Je zult echt baat kunnen hebben bij professionele hulp. Cognitieve therapie bijvoorbeeld.
Nop, wel veel blikken.
pi_159381703
Ik ben er van overtuigd. Dit gaat nooit meer wat worden, en ik gun eigenlijk niemand het hier mee te moeten dealen.
Ja doei.
pi_159381712
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 14:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nop, wel veel blikken.
Waarom spreek je haar niet gewoon aan dan?
  maandag 25 januari 2016 @ 14:36:24 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159381738
quote:

Nop, wel veel blikken.
Dus ... Je zit op een afstandje een beetje jaloersig te simmen, maar zelf initiatief nemen?

En de rest van mijn post?
pi_159381806
quote:
7s.gif Op maandag 25 januari 2016 14:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dus ... Je zit op een afstandje een beetje jaloersig te simmen, maar zelf initiatief nemen?

En de rest van mijn post?
Heeft 'ie geen tijd voor om op te reageren; hij is namelijk druk met zijn scriptie bezig.
Ja doei.
  maandag 25 januari 2016 @ 14:40:55 #97
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159381881
quote:

[..]

Nop, wel veel blikken.
waarom moet ik dan altijd aan Ruben Vermeer denken ;(
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_159381909
quote:
Zou jouw toekomstige vriendin nog wel met mannen mogen praten, of gaat jouw zelfvertrouwen daar ook kapot van?
pi_159381953
quote:
3s.gif Op maandag 25 januari 2016 14:40 schreef Re het volgende:

[..]

waarom moet ik dan altijd aan Ruben Vermeer denken ;(
_O-

Geniaal was dat.

Maar Deezer, ik vind je wel erg claimerig hoor. Als je (toekomstige) vriendin al niet eens normaal met iemand anders mag praten, dan gaat die relatie niet lang duren.
pi_159381998
quote:
Daarom is het ook een bijzonder slecht idee om nu aan vrouwen, seks en relaties te denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')