Dit was de beste van de 10quote:Op maandag 25 januari 2016 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ALLES in de zon, en wie slaagt erin om precies JUIST de trein iin de schaduw te krijgen...
Één troost: de camera was niet goed opgeladen en gaf na een minuut al commentaar dat de batterij bijna leeg was.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:47 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat is kut ja, heb ik ook al wel eens gehad
Nee, ook tweedelig. Gouda-Alphen heeft alleen maar tweedelige stellen, zes stuks.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:06 schreef Prins_Pils het volgende:
Dit was trouwens een tweedelige als ik het goed gezien heb, de vorige was een driedelige toch?
Ik vraag me nu opeens af of ze misschien eerder in dienst gaan komen dan december, nu ze al zo vroeg geleverd worden. Dat zou weer een heel klein beetje schelen voor het materieeltekort.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:12 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nee, ook tweedelig. Gouda-Alphen heeft alleen maar tweedelige stellen, zes stuks.
Als ze toegelaten worden denk ik wel, dat is weer het voordeel van 1 NS.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:18 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ik vraag me nu opeens af of ze misschien eerder in dienst gaan komen dan december, nu ze al zo vroeg geleverd worden. Dat zou weer een heel klein beetje schelen voor het materieeltekort.
Nou ja, een tweede stel is sowieso handig, dan kun je monteurs opleiden in Leidschendam terwijl je proefritten rijdt op de Hanzelijn.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:18 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ik vraag me nu opeens af of ze misschien eerder in dienst gaan komen dan december, nu ze al zo vroeg geleverd worden. Dat zou weer een heel klein beetje schelen voor het materieeltekort.
en proefritten met gekoppelde stellenquote:Op maandag 25 januari 2016 17:26 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nou ja, een tweede stel is sowieso handig, dan kun je monteurs opleiden in Leidschendam terwijl je proefritten rijdt op de Hanzelijn.
Zoiets?quote:Op maandag 25 januari 2016 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Één troost: de camera was niet goed opgeladen en gaf na een minuut al commentaar dat de batterij bijna leeg was.
Meer een gevalletje: Camera aan de usb van een in slaapstand zijnde computer oploaden doet het enkel de eerste 3 seconden. Daarna stopt ie ermee zonder dat je het door hebt.quote:
Goed idee voor in Delftquote:Op maandag 25 januari 2016 19:15 schreef James1988 het volgende:
Opvallend: in de tunnel worden perrondeuren geplaatst.
Leuk!quote:Op maandag 25 januari 2016 19:15 schreef James1988 het volgende:
Opvallend: in de tunnel worden perrondeuren geplaatst.
Dat dan de deuren op de goeie plek van de trein moeten zitten. En dat je dus moet opletten wat je voor treinen bestelt en dat je dan ook de goeie treinen op de goeie lijn moet inzetten.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:11 schreef b2py het volgende:
[..]
Leuk!
Wat is er opvallend aan perrondeuren?
Voor heavy rail is de aanwezigheid van perrondeuren redelijk opvallend, vind ik. Bij metro's (en bijvoorbeeld bij de tram in Dubai) is het gemeengoed, maar bij grootspoor zie ik ze eigenlijk nooit. Thameslink (Londen) krijgt ze bijvoorbeeld niet, maar Crossrail dan weer wel.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:11 schreef b2py het volgende:
[..]
Leuk!
Wat is er opvallend aan perrondeuren?
en dat je als machinist moet nadenken bij waar je stopt. Zal nog lastig zat worden als ze dat in Delft willen doenquote:Op maandag 25 januari 2016 20:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat dan de deuren op de goeie plek van de trein moeten zitten. En dat je dus moet opletten wat je voor treinen bestelt en dat je dan ook de goeie treinen op de goeie lijn moet inzetten.
Dat is wel opgelost. Op het Pendeltåg-netwerk rijden momenteel twee treintypes: de in 1983 door ASEA gebouwde treinen van het type X10 (2 losse bakken), en de sinds 2005 door Alstom geleverde Coradia Nordic X60's (6 bakken op Jacobsdraaistellen).quote:Op maandag 25 januari 2016 20:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat dan de deuren op de goeie plek van de trein moeten zitten. En dat je dus moet opletten wat je voor treinen bestelt en dat je dan ook de goeie treinen op de goeie lijn moet inzetten.
Kwestie van tijd dus, iets of iemand moet pionieren.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:30 schreef James1988 het volgende:
[..]
Voor heavy rail is de aanwezigheid van perrondeuren redelijk opvallend, vind ik. Bij metro's (en bijvoorbeeld bij de tram in Dubai) is het gemeengoed, maar bij grootspoor zie ik ze eigenlijk nooit. Thameslink (Londen) krijgt ze bijvoorbeeld niet, maar Crossrail dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |