Het was van Gijp. Dus verwacht niet teveel.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:31 schreef Tchock het volgende:
Ik wacht nog steeds op een goede matige grap over de voorzitter van PSV en een lift.
Kwaliteit.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:34 schreef Tchock het volgende:
Waarom krijgt Feyenoord nou vier goals om de oren vandaag? Ik begrijp er echt niets van. Tegen PSV stond het heel solide achterin. Overschatting? Mentale klap van verlies?
UITWEDSTRIJD!quote:Op zondag 24 januari 2016 18:34 schreef Tchock het volgende:
Waarom krijgt Feyenoord nou vier goals om de oren vandaag? Ik begrijp er echt niets van. Tegen PSV stond het heel solide achterin. Overschatting? Mentale klap van verlies?
Ik vond Feyenoord tegen PSV echt niet slecht, zeker in verdedigend opzicht. Nauwelijks kansen weggegeven.quote:
Dat zou kunnen. Dan is het gewoon mentaliteit dus (kutwoord).quote:
Geen nieuw stadion.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:34 schreef Tchock het volgende:
Van Beek, Nelom, Karsdorp en Vermeer? Nuff said.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:34 schreef Tchock het volgende:
Vermeer stond prima te keepen.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Van Beek, Nelom, Karsdorp en Vermeer? Nuff said.
Zonder Vermeer was het 8-2 geworden, minimaal.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Altijd die haat op Vermeer. Zielig.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Door de schorsing van Kazim is er geen goede jongen in de kleedkamer.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:34 schreef Tchock het volgende:
Zonder keeper wordt het inderdaad lastig.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zonder Vermeer was het 8-2 geworden, minimaal.
Dit is nu al je 4e keer dat je dit post.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zonder Vermeer was het 8-2 geworden, minimaal.
Schuld van de joden, natuurlijk.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:34 schreef Tchock het volgende:
Uh, nee.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit is nu al je 4e keer dat je dit post.
Badder heeft ook geen kijk op voetbal. Als het aan hem ligt koopt Feyenoord Havenaar. Jawel Havenaar.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:39 schreef Scrummie het volgende:
Badder dacht, laat ik mijzelf nog even voor lul zetten.
Je meent het.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Badder heeft ook geen kijk op voetbal. Als het aan hem ligt koopt Feyenoord Havenaar. Jawel Havenaar.
Haat? Ik vind gewoon dat hij niet bepaald vrijuit ging bij minimaal 2 goals.quote:
Mwah. PSV werd kampioen met Jeroentje Zoet. De positie is wel de laatste die prioriteit heeft.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Haat? Ik vind gewoon dat hij niet bepaald vrijuit ging bij minimaal 2 goals.
Leuke Eredivisie keeper hoor, maar als je voor het kampioenschap wilt spelen heb je iets beters nodig.
Vermeer is na Cillessen de beste keeper uit de Eredivisie.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Leuke Eredivisie keeper hoor, maar als je voor het kampioenschap wilt spelen heb je iets beters nodig.
Bedankt hansquote:Op zondag 24 januari 2016 18:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vermeer is na Cillessen de beste keeper uit de Eredivisie.
FRFC1908 gelovenquote:Op zondag 24 januari 2016 16:12 schreef Sunri5e het volgende:
Die is weg. Ik hoop niet dan van Geel Tapia als zijn opvolger ziet. Die vind ik namelijk niet zo sterk in de achterste linie.twitter:FRFC1908 twitterde op zondag 24-01-2016 om 16:10:09Van Beek zo lijkt het nu definitief verkocht aan AS Monaco. reageer retweet
Wel zonde dat hij met zijn slechte wedstrijd ooit in Feyenoord 1 afscheid moet nemen....
FRFC1908 gelovenquote:Op zondag 24 januari 2016 16:19 schreef Scrummie het volgende:
Ah, een van Geeltje: Gerucht dat Viergever naar de Kuip komt.
FRFC1908 die weer even laten zien dat ze anti-vermeer zijn. Gaapquote:Op zondag 24 januari 2016 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:FRFC1908 twitterde op zondag 24-01-2016 om 14:52:48Weet je wat pas een goede versterking zou zijn? Viergever van Ajax. Goede mentaliteit, past perfect bij club. Verstoord het proces ook niet. reageer retweet
Het ging al nergens meer over na afgelopen weekend.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
De kans is groter dat nu het nergens meer om gaat er wel weer wedstrijden gewonnen gaan worden, geheel volgens Feyenoordstijl.
Schuurmangod HMFiszijngrootstefangenotquote:Op zondag 24 januari 2016 17:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoop die Schuurman nou eens te gaan zien.
Zoet speelt ook om het kampioenschap en die is minder dan Vermeer.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, klopt. Was prima backup geweest voor Kuyt in de spits. Sowieso beter dan die Kramer en Kazim.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Badder heeft ook geen kijk op voetbal. Als het aan hem ligt koopt Feyenoord Havenaar. Jawel Havenaar.
Eens. En Hahn is de nummer drie als je het mij vraagt (al keept die geen Eredivisie dit seizoen).quote:Op zondag 24 januari 2016 18:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vermeer is na Cillessen de beste keeper uit de Eredivisie.
quote:Op zondag 24 januari 2016 18:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2016 18:39 schreef Scrummie het volgende:
Badder dacht, laat ik mijzelf nog even voor lul zetten.
Badder is dan ook een hele "speciale" jongen.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat is dan wel een beetje dom ja.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vermeer heeft wekelijkse 2-3 geweldige reddingen. Hij is goed genoeg om kampioen mee te worden. Verdediging leek pas nergens op.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je thuis alleen van PSV verliest en tegen Ajax gelijk speelt en uit moeizaam wint van de Graafschap, gelijk speelt tegen Roda en Groningen en verliest van PSV, ADO, NEC en AZ zie je wel waar het probleem zit.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Dan is het gewoon mentaliteit dus (kutwoord).
Aan het begin van het seizoen had ik je daarin gelijk gegeven, maar momenteel en vorig seizoen is hij veel degelijker dan Vermeer.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zoet speelt ook om het kampioenschap en die is minder dan Vermeer.
Oke Badder.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Aan het begin van het seizoen had ik je daarin gelijk gegeven, maar momenteel en vorig seizoen is hij veel degelijker dan Vermeer.
Het ziet er minder spectaculair uit, maar dat is vooral omdat Zoet meestal WEL goed opgesteld staat.
Hahn de nummer drie keeper van Nederlandquote:Op zondag 24 januari 2016 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. En Hahn is de nummer drie als je het mij vraagt (al keept die geen Eredivisie dit seizoen).
Wie dan?quote:Op zondag 24 januari 2016 18:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hahn de nummer drie keeper van Nederland
Complete onzin.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Aan het begin van het seizoen had ik je daarin gelijk gegeven, maar momenteel en vorig seizoen is hij veel degelijker dan Vermeer.
Het ziet er minder spectaculair uit, maar dat is vooral omdat Zoet meestal WEL goed opgesteld staat.
Nog meer middelmaatquote:Op zondag 24 januari 2016 18:46 schreef Caland het volgende:
Tapia: ''Ik ben blij als ik voor Feyenoord kan spelen'' http://www.fr12.nl/nieuws(...)feyenoord-kan-s.html
Jammer dat je nu geen naam durft te noemen zeg.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet de beste volleyballer van Zuid-Holland in ieder geval.
De 'mentaliteit' is het probleem ook niet. Juist datgene waardoor je thuis nog wat punten pakt.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Als je thuis alleen van PSV verliest en tegen Ajax gelijk speelt en uit moeizaam wint van de Graafschap, gelijk speelt tegen Roda en Groningen en verliest van PSV, ADO, NEC en AZ zie je wel waar het probleem zit.
Ja die komt.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:46 schreef Caland het volgende:
Tapia: ''Ik ben blij als ik voor Feyenoord kan spelen'' http://www.fr12.nl/nieuws(...)feyenoord-kan-s.html
quote:
Kunnen we alleen nog hopen dat het niet voor de hoofdprijs is.quote:
Dat is de topper die Feyenoord nodig heeft.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:46 schreef Caland het volgende:
Niet zo dom doen, Feyenoord wint gewoon donderdag.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:48 schreef Helpmefok het volgende:
FF geld inzetten tegen Feyenoord komende donderdag. Gratis geld
Het scheelt dat ik woensdag naar LIssabon vlieg, kan ik even genezen van mijn oogkanker door te kijken naar Sporting en Benfica (uit).quote:Op zondag 24 januari 2016 18:49 schreef Scrummie het volgende:
Niet zo dom doen, Feyenoord wint gewoon donderdag.
Ik zou willen zeggen dat ze bij Twente ook niet achterlijk zijn, maar het recente verleden spreekt dat tegen.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:50 schreef Vasion het volgende:
Een swap deal met Vejeno zou een droom zijn. Maarja, Twente heeft knaakies nodig.
Ik zou het een hele goede aankoop vinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op zondag 24 januari 2016 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het een hele goede aankoop vinden.
Een beetje wat jij had met VejinovicJe kan dat SPOILER ook gewoon in het klein typen hoor, kk gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder begon die Veijinovic nog wel leuk aan het seizoen ook. Wat een bak ellende.
Maargoed, ik zal het lijstje spelers waar jij ooit fan van was maar niet plaatsen.![]()
Vejenovic deed het toch goed bij de middenmoot. Dan zeker bij Fc Twentahquote:Op zondag 24 januari 2016 18:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen dat ze bij Twente ook niet achterlijk zijn, maar het recente verleden spreekt dat tegen.
Wel man.quote:
Ik was nooit anti-Tonny.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel man.
Zit jij nog steeds in #teamJPB of ben je tegenwoordig ook gewoon, net als ieder weldenkend mens, #teamTonny?
Team #nuhijweggaatlaathijineensvanallesmooiszienquote:Op zondag 24 januari 2016 18:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel man.
Zit jij nog steeds in #teamJPB of ben je tegenwoordig ook gewoon, net als ieder weldenkend mens, #teamTonny?
Het biseswar effect.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Team #nuhijweggaatlaathijineensvanallesmooiszien
Dat zijn lekkere tripjes. Veel plezier alvastquote:Op zondag 24 januari 2016 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik woensdag naar LIssabon vlieg, kan ik even genezen van mijn oogkanker door te kijken naar Sporting en Benfica (uit).
Dit heb ik dit seizoen alweer na Ajax-thuis in de competitie.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:58 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens een goed teken dat ik weer het "schouder-ophaal" effect ervaar. Kan ik weer naar de wedstrijden kijken met zo'n laconieke houding. Altijd wel fijn als je je niet druk meer hoeft te maken om voetbal
Ik houd van principes. Ik zou je nog steeds uitlachen als je dat zei.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:58 schreef Typisch het volgende:
Ik weet nog dat hmf mij uitlachte toen ik zei dat ik liever Depay had dan Boetius. Dat was erg schattig.
Je presenteert de werkelijkheid niet helemaal. Maar dat geeft niet.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:58 schreef Typisch het volgende:
Ik weet nog dat hmf mij uitlachte toen ik zei dat ik liever Depay had dan Boetius. Dat was erg schattig.
Neuh, dat niet. Daar zijn we gewoon in ons rectum geneukt door een scheids met aids aan zijn oogballen.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit heb ik dit seizoen alweer na Ajax-thuis in de competitie.
Ook daar stond Karsdorp weer als een mongool te verdedigen. Ik roep al sinds vorig jaar dat die jongen geen verdediger is en dat men té positief is geweest over Karsdorp: fijn dat die hype nu een beetje instort.quote:
Nouen, daarna weet je gewoon al weer zeker dat je de rest van het seizoen voor jan lul mee gaat doen.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Neuh, dat niet. Daar zijn we gewoon in ons rectum geneukt door een scheids met aids aan zijn oogballen.
Daar moet ik je helaas gelijk in geven. Ik deed ook mee aan die hype, maar verdedigend, zeker nu Van Beek zijn foutjes niet meer hersteld omdat hij te druk is met zijn eigen fouten, is het dramatisch.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ook daar stond Karsdorp weer als een mongool te verdedigen. Ik roep al sinds vorig jaar dat die jongen geen verdediger is en dat men té positief is geweest over Karsdorp: fijn dat die hype nu een beetje instort.
Fijn? Persoonlijk hoop ik altijd ongelijk te hebben over dat soort dingen,quote:Op zondag 24 januari 2016 19:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ook daar stond Karsdorp weer als een mongool te verdedigen. Ik roep al sinds vorig jaar dat die jongen geen verdediger is en dat men té positief is geweest over Karsdorp: fijn dat die hype nu een beetje instort.
HMF vindt zijn eigen gelijk belangrijker dan alles.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Fijn? Persoonlijk hoop ik altijd ongelijk te hebben over dat soort dingen,
Jij roept dit vaker, maar dat is echt onzin. Het hangt niet op die ene wedstrijd tegen de neuzen. Sowieso zou ik me iets drukker maken om PSV dan, die worden dit jaar weer met overmacht kampioen.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nouen, daarna weet je gewoon al weer zeker dat je de rest van het seizoen voor jan lul mee gaat doen.
Ik vind de seks met je zus nog belangrijker, maar daarbuiten heb je wel gelijk.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
HMF vindt zijn eigen gelijk belangrijker dan alles.
Nou inderdaad, en in de jaren 80 toen JC bij ons speelde gebeurde dat ook al eens.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij roept dit vaker, maar dat is echt onzin. Uit mijn hoofd werden we in 98/99 weggeblazen met 6-0 door Ajax en speelden we thuis 2-2 gelijk. Ik hoef je niet te vertellen hoe goed dat seizoen verliep voor ons.
True that, maar dan nog.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:07 schreef Scrummie het volgende:
Die 6-0 in '99 waren we al kampioen natuurlijk.
Ik heb geen zus, maar verder was het een super grappige en scherpe opmerkingquote:Op zondag 24 januari 2016 19:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind de seks met je zus nog belangrijker, maar daarbuiten heb je wel gelijk.
Alles beter dan Kramer.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:04 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou Kazim overigens weer in genade aannemen en donderdag spitsje zetten.
5ton voor een half jaar gok ik.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:09 schreef Scrummie het volgende:
Maar, die Hansson he, schijnt dat ie Amerikaanse clubs heeft laten lopen voor ons. Hoeveel salaris zou ie krijgen?
Ach, destijds werd over Hiljemark ook gezegd dat hij City en Arsenal liet lopen voor PSV.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:09 schreef Scrummie het volgende:
Maar, die Hansson he, schijnt dat ie Amerikaanse clubs heeft laten lopen voor ons.
#Geelgodquote:Op zondag 24 januari 2016 19:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus anderhalf miljoen voor de anderhalf jaar dat ie tekent?
Netto.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die grensmongool heeft volle focus op die bal. Ergelijk was die een op een met Kazim en Cilly die mis ging. Maar fuck dat, die bekerwinst was te mooi.quote:
Ik roep ook maar wat. Heb er niks over gelezen, heb dit weekend leukere dingen gedaan dan mij bezig houden met Feyenoord.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja nou zeg echt fantastisch.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die grensmongool heeft volle focus op die bal. Ergelijk was die een op een met Kazim en Cilly die mis ging. Maar fuck dat, die bekerwinst was te mooi.
Als je die beker uiteindelijk zou winnen zou die winst een behoorlijke glans hebben.quote:
Een maat van me uit de Caribische landen die sinds een paar maanden in Nederland woont, had ik meegenomen naar die wedstrijd. Nooit in een stadion geweest. Hij wist niet wat hij meemaakte.quote:
--------quote:
Ik had mijn kaarten verkocht voor het driedubbele. Uiteindelijk via via nog een kaart gekregen, waarvoor eeuwig dankbaar.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Een maat van me uit de Caribische landen die sinds een paar maanden in Nederland woont, had ik meegenomen naar die wedstrijd. Nooit in een stadion geweest. Hij wist niet wat hij meemaakte.#coolstorybro
Dat is leuk.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Een maat van me uit de Caribische landen die sinds een paar maanden in Nederland woont, had ik meegenomen naar die wedstrijd. Nooit in een stadion geweest. Hij wist niet wat hij meemaakte.#coolstorybro
quote:Op zondag 24 januari 2016 19:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik had mijn kaarten verkocht voor het driedubbele. Uiteindelijk via via nog een kaart gekregen, waarvoor eeuwig dankbaar.
#joodsepraktijken
Dat was pas een échte cool story bro, huehuehuehuehuehuehuequote:Op zondag 24 januari 2016 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is leuk.
Ik had dat met een maat uit Curacao, die had nog nooit sneeuw gezien toen hij in een sneeuwballengevecht terecht kwam.
#nogeencoolstorybro
Feyenoord - NAC jaren terug?quote:Op zondag 24 januari 2016 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is leuk.
Ik had dat met een maat uit Curacao, die had nog nooit sneeuw gezien toen hij in een sneeuwballengevecht terecht kwam.
#nogeencoolstorybro
Ach, gun die man ook wat tijd.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:20 schreef cofox het volgende:
Ik begrijp niet waarom iedereen bij feyenoord de reet likt van van Bronkhorts. Gast bakt er niks een zelfde pannenkoek als van Basten. Beter gaan ze snel een nieuwe trainer zoeken!
Gewoon de schuld van al die gelukszoekers!quote:Op zondag 24 januari 2016 20:20 schreef cofox het volgende:
Ik begrijp niet waarom iedereen bij feyenoord de reet likt van van Bronkhorts. Gast bakt er niks een zelfde pannenkoek als van Basten. Beter gaan ze snel een nieuwe trainer zoeken!
quote:Op zondag 24 januari 2016 20:20 schreef cofox het volgende:
Schuld van de asielzoekers!quote:Op zondag 24 januari 2016 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon de schuld van al die gelukszoekers!
Nee, lekker laten zitten voorlopig. Cocu kreeg dat krediet gelukkig ook in zijn eerste seizoen als hoofdtrainer. Het is nu echt kut, maar laat hem nu maar even doorleren. Kampioenschap is toch al niet meer te redden. Nu wordt het een kwestie van denken aan de lange termijn.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:20 schreef cofox het volgende:
Eens hoor, al was het verschil met Cocu en de Boer wel dat er bij die twee na de eerste seizoenshelft een duidelijke stijgende lijn te zien was. Feyenoord gaat gedurende het seizoen alleen maar slechter spelen.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:27 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Nee, lekker laten zitten voorlopig. Cocu kreeg dat krediet gelukkig ook in zijn eerste seizoen als hoofdtrainer. Het is nu echt kut, maar laat hem nu maar even doorleren. Kampioenschap is toch al niet meer te redden. Nu wordt het een kwestie van denken aan de lange termijn.
Clubs die niet om de haverklap de coach een laars in de rug zetten doen het ook gewoon beter.
Ik moet eerlijk zeggen dat wat me het meeste zorgen baart het complete gebrek aan positiespel en tactisch idee achter het spel is momenteel. Dat leek er in de eerste seizoenshelft echt een beetje in te komen en ik dacht dat dat de hand van Gio was. Dat had hij immers gezegd, dat hij daar naartoe wilde.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eens hoor, al was het verschil met Cocu en de Boer wel dat er bij die twee na de eerste seizoenshelft een duidelijke stijgende lijn te zien was. Feyenoord gaat gedurende het seizoen alleen maar slechter spelen.
Maar dat alleen op Gio schuiven is veel te makkelijk. Hij heeft ook gewoon geen materiaal om mee te doen om de titel.
Soms is het beter niets te zeggen.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:20 schreef cofox het volgende:
Los van dit alles zou Feyenoord in uitwedstrijden veel defensiever moeten spelen. Topploegen scoren uit de 0-1 en houden het dan achterin dicht. Bij Feyenoord denken ze alleen maar aanvallend en er wordt nauwelijks als team verdedigd. Karsdorp denkt niet verdedigend en Nelom is een slappe miet, daar wil ik het niet eens over hebben. Als de rest van het team verzaakt komt alle druk op de laatste mensen en ja, die gaan dan fouten maken. Ik weet niet wat de technische staf allemaal uitspookt maar Gio, Van Gastel en Wouters bakken er met zijn 3en geen ene hol van.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:39 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat wat me het meeste zorgen baart het complete gebrek aan positiespel en tactisch idee achter het spel is momenteel. Dat leek er in de eerste seizoenshelft echt een beetje in te komen en ik dacht dat dat de hand van Gio was. Dat had hij immers gezegd, dat hij daar naartoe wilde.
Ik denk dat het probleem nu vooral op het middenveld ligt. Dat is compleet uit balans met twee dravers en geen spelverdeler. De verdediging is te onervaren of te slecht (Nelom...) om dit op te vangen.
Tel daarbij op dat er geen onbetwiste, goede spits is. Ik zie zelf het meeste in Achahbar, maar kan de twijfels over hem begrijpen. De alternatieven heten Kramer, die niet meevoetbalt, en Kazim, die onprettig gestoord is en ruzie met iedereen plus de bal heeft. Met een Guidetti of een Pellè, iemand met extra klasse, blijf je dan langer meedoen ondanks een matig team zonder een echte spelopvatting. Met een Kramer als eerste keus niet.
Ik neem Gio kwalijk dat er nog geen patronen ingesleten zijn en dat hij niet logisch wisselt. Ik neem Van Geel kwalijk dat hij Kazim verlengt en Vejinovic, Van der Heijden en Bilal aantrekt. Ik neem de club kwalijk dat een Vilhena niet eens meer wil bijtekenen.
Terwijl in andere competities ploegen met kleine begrotingen en veel pech altijd kampioen worden.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:39 schreef cofox het volgende:
Cocu en de Boer beide kampioen van de armoede geen overtuigende kampioenschappen voor beide niet. Kwestie van begroting en geluk in deze zwaar verwaarloosde competitie. Gewoon weer tijd dat er echte trainers opstaan dan dit soort uitgerangeerde ex-profvoetballers maar overal hoofdtrainer te maken zelfde geldt voor Bronko!
Die gaat na dit seizoen naar Utrecht, Europees voetbal spelen.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:04 schreef Caland het volgende:
Heb het interview met Kuyt na de wedstrijd gezien. Zelden zo pissig gezien, zonder uit zijn slof te schieten natuurlijk.
Misschien dat hij dan nu eindelijk een keer in de spits wil spelen.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:04 schreef Caland het volgende:
Heb het interview met Kuyt na de wedstrijd gezien. Zelden zo pissig gezien, zonder uit zijn slof te schieten natuurlijk.
Ja, of 4-4-2.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:28 schreef Tortugal het volgende:
Ik zou zelf in een 5-3-2 spelen in uitwedstrijden.
Of gewoon 4-3-3 met de punt naar achteren, zoals elke realistische club. En je backs uitleggen dat ze niet kunnen voetballen en zich op verdedigen moeten concentreren.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:28 schreef Tortugal het volgende:
Ik zou zelf in een 5-3-2 spelen in uitwedstrijden.
Ja, ik denk niet dat de KNVB daar toestemming voor gaat geven.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Of gewoon 4-4-3 met de punt naar achteren, zoals elke realistische club. En je backs uitleggen dat ze niet kunnen voetballen en zich op verdedigen moeten concentreren.
Haha, typfoutje.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat de KNVB daar toestemming voor gaat geven.
Helaas zit je dan voorin nog steeds met Michiel Kramer. Die concentreert zich niet op verdedigen én aanvallen.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Of gewoon 4-4-3 met de punt naar achteren, zoals elke realistische club. En je backs uitleggen dat ze niet kunnen voetballen en zich op verdedigen moeten concentreren.
Nou ja, Kuyt in de spits en Bilal op rechts. Beter een rechtsbuiten van het niveau Heerenveen, dan een spits van het niveau ADO.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas zit je dan voorin nog steeds met Michiel Kramer. Die concentreert zich niet op verdedigen én aanvallen.
Dat is echt enorme onzin.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Volgens Van Nijnatten ligt het aan de jeugdigheid van Feyenoord.
Man man man.
Nou, erg jeugdig inderdaad met een gemiddelde leeftijd van +/- 24.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Volgens Van Nijnatten ligt het aan de jeugdigheid van Feyenoord.
Man man man.
4-4-3, met vliegende keep is dat.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat de KNVB daar toestemming voor gaat geven.
En het PSV dat vorig jaar kampioen werd was nog jonger, net 22 jaar en was daarmee de jongste selectie van de eredivisie.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nou, erg jeugdig inderdaad met een gemiddelde leeftijd van +/- 24.
Volgens mij zijn zowel Ajax als PSV jonger.
Ik ben ook wel benieuwd, graag in 0/10 op de schaal van Krabby.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:26 schreef Pleun2011 het volgende:
In hoeverre is het gerucht op waarheid gebaseerd dat Monaco bezig is met Van Beek? Kan me nauwelijks voorstellen dat het waar is..
Is van Beek al 22? Ik dacht dat hij pas 19 of 20 was ofzo.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:26 schreef Pleun2011 het volgende:
In hoeverre is het gerucht op waarheid gebaseerd dat Monaco bezig is met Van Beek? Kan me nauwelijks voorstellen dat het waar is..
Ik begrijp dat ook niet. Achterin is er genoeg kwaliteit en wij hebben 2 verdedigende oud internationals in de technische staf. Daarnaast is Wouters erg ervaren, wat goed matched met een onervaren hoofdtrainer.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Los van dit alles zou Feyenoord in uitwedstrijden veel defensiever moeten spelen. Topploegen scoren uit de 0-1 en houden het dan achterin dicht. Bij Feyenoord denken ze alleen maar aanvallend en er wordt nauwelijks als team verdedigd. Karsdorp denkt niet verdedigend en Nelom is een slappe miet, daar wil ik het niet eens over hebben. Als de rest van het team verzaakt komt alle druk op de laatste mensen en ja, die gaan dan fouten maken. Ik weet niet wat de technische staf allemaal uitspookt maar Gio, Van Gastel en Wouters bakken er met zijn 3en geen ene hol van.
Waarom altijd zo zwart-wit?quote:Op maandag 25 januari 2016 00:47 schreef Henrys het volgende:
Dat mensen ooit dachten dat we met dit elftal kampioen zouden worden, PSV en Ajax zijn echt op elke positie beter
Niet op ingaan joh dat opportunistische gelul.quote:Op maandag 25 januari 2016 02:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom altijd zo zwart-wit?
Dat het team als geheel op dit moment niet functioneert (overigens is er elke januari een dip de afgelopen jaren) betekent niet gelijk dat alle 22 spelers van de concurrentie beter zijn dan elk van onze basiself. Voetbal is een teamsport en prestaties kunnen leiden onder spelers als Nelom en Kramer in het team. Tactisch is het verder ook een drama. Ik denk dat je Elia, Kuyt, Vilhena (in deze vorm), El Ahmadi, Kongolo, Van Beek (in z'n normale vorm) en Vermeer zonder dat ze uit de toon vallen in de basis van PSV of Ajax kan zetten. Alleen samen met de matig presterende rest en als team in z'n geheel is het op dit moment waardeloos.
Jij denkt dat je Kongolo en Van Beek, die zoveel goals tegen krijgen, moeiteloos in kunt wisselen voor het nauwelijks te passeren blok van Ajax of Moreno/Bruma?quote:Op maandag 25 januari 2016 02:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom altijd zo zwart-wit?
Dat het team als geheel op dit moment niet functioneert (overigens is er elke januari een dip de afgelopen jaren) betekent niet gelijk dat alle 22 spelers van de concurrentie beter zijn dan elk van onze basiself. Voetbal is een teamsport en prestaties kunnen leiden onder spelers als Nelom en Kramer in het team. Tactisch is het verder ook een drama. Ik denk dat je Elia, Kuyt, Vilhena (in deze vorm), El Ahmadi, Kongolo, Van Beek (in z'n normale vorm) en Vermeer zonder dat ze uit de toon vallen in de basis van PSV of Ajax kan zetten. Alleen samen met de matig presterende rest en als team in z'n geheel is het op dit moment waardeloos.
21. Maargoed, Veltman is 24 en die was vorig seizoen nog bij vlagen dramatisch. En Bruma nog ouder meen ik en die is ook aardig opgekrabbeld. Komt wel weer goed met die jongen denk ik.quote:Op maandag 25 januari 2016 00:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Is van Beek al 22? Ik dacht dat hij pas 19 of 20 was ofzo.
Op zich nog jong, maar van iemand van 22 mag je wel verwachten dat hij veel stabieler en constanter is.
Het ligt niet alleen aan de defensie, maar ook aan de middenvelders en aanvallers die hun man laten lopen.quote:Op maandag 25 januari 2016 06:18 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Jij denkt dat je Kongolo en Van Beek, die zoveel goals tegen krijgen, moeiteloos in kunt wisselen voor het nauwelijks te passeren blok van Ajax of Moreno/Bruma?
Juist die defensie van Feyenoord is een van de grote negatieve verschillen met PSV en Ajax.
Dus dat...... al maken ze laatste wedstrijden wel een enorm kansloze indruk.quote:Op maandag 25 januari 2016 07:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het ligt niet alleen aan de defensie, maar ook aan de middenvelders en aanvallers die hun man laten lopen.
Wat lul jij nou. Kongolo is een fantastische back. Honderd keer beter dan centraal.quote:Op maandag 25 januari 2016 07:52 schreef Toekito het volgende:
Kongolo en Beekkie moet je lekker samen laten staan. Al had een speler als Vlaar wel degelijk goed geweest voor ze. Je hebt GEEN backs dat is het grote probleem, Karsdorp kan redelijk verdedigen maar staat vaak verkeerd en Nelom kan niks.
quote:Op maandag 25 januari 2016 08:52 schreef Thunder0x het volgende:
We staan gewoon waar we horen, en dit soort wedstrijden zitten er gewoon tussen.
Wat zitten we nou raar te doen
En wat is hier anders dan de afgelopen 5 seizoenen?quote:Op maandag 25 januari 2016 08:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
Je verliest drie keer achter elkaar en wordt gisteren compleet afgedroogd door een middenmoter.
Man.quote:Op maandag 25 januari 2016 07:52 schreef Toekito het volgende:
Kongolo en Beekkie moet je lekker samen laten staan. Al had een speler als Vlaar wel degelijk goed geweest voor ze. Je hebt GEEN backs dat is het grote probleem, Karsdorp kan redelijk verdedigen maar staat vaak verkeerd en Nelom kan niks.
Gehoudenquote:Op maandag 25 januari 2016 08:57 schreef avotar het volgende:
Onbegrijpelijk overigens dat ze Vlaar niet gewoon hebben gehouden.
Hij trainde al mee... of beter... wilde al mee trainen.quote:
Nee, nee en nee.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:04 schreef avotar het volgende:
[..]
Hij trainde al mee... of beter... wilde al mee trainen.
Hij liep al rond.....
Heel erg mee eens! Is volgens mij de taak van El Ahmadi, maar die verzaakte.quote:Op maandag 25 januari 2016 08:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Man.
Karsdorp - Botteghin - Van Beek - Kongolo
Prima verdediging, met Karsdorp verdedigend als zwakste schakel. Het probleem is in die opstelling de verdediging niet, het probleem is de de druk die op de verdediging komt te staan.
Dan zeg jij misschien: hoe komt het dan dat we gisteren werden weggecounterd? Dat komt dus omdat er geen middenvelder in stond die de verdediging ondersteunt.
quote:Op maandag 25 januari 2016 08:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat lul jij nou. Kongolo is een fantastische back. Honderd keer beter dan centraal.
Nounou. Hij heeft dit seizoen erg goed gespeeld op de back. Ik dacht zelf van te voren dat het zonde was, maar hij is daar goed op zijn plek. Centraal ook wel, maar zeker ook op de back.quote:
Is dat ook weer uit de wereld. Gewoon geen geld om net-niet talenten toch de kans te geven.quote:Vincent Janssen velde zijn oude club Feyenoord zondagmiddag met een hattrick. ''Sportieve revanche'', noemde de AZ-spits, die uit de jeugdopleiding van Varkenoord komt, zijn optreden zondagmiddag. Giovanni van Bronckhorst baalt.
"Ik kende Vincent zelf heel goed, wist wat hij deed tot en met het elftal onder 19. Maar de financiële situatie liet niet toe om dit soort jongens, die nog niet rijp waren voor het eerste elftal, onder contract te houden. Wij hadden geen beloftenelftal waarin plek was voor zoveel contractspelers", zegt de trainer in De Telegraaf.
"Het kon niet anders. Maar ja, dat is wel een leemte in de opleiding. Al vind ik de ontwikkeling van Janssen ook juist een compliment voor onze opleiding", legt Van Bronckhorst verder uit in het Algemeen Dagblad.
quote:Feyenoord, PSV en Ajax zouden interesse hebben in Todd Kane van NEC. De gehuurde rechtsback, die afkomstig is van Chelsea, zou ook gevolgd worden door Southampton en Newcastle United, zo meldt De Gelderlander vandaag.
De Engelsman doet het uitstekend bij NEC en de Nijmegenaren willen de vleugelverdediger het liefst nog een seizoen huren. "Maar Chelsea stelt dat ik normaliter in de voorbereiding op het nieuwe seizoen bij de eerste selectie zit. Ik ben opgegroeid bij Chelsea en wil er ook graag doorbreken. Dat speelt een rol als ik mijn toekomst moet uitstippelen", zegt Kane.
Kane is blij dat de Nederlandse top achter hem aanzit. "Dat er zoveel opties zijn, is mooi. Ik kijk overal serieus naar. Ook naar NEC. Het is zaak alles goed te overdenken. Nederland is mooi, maar de Premier League is een grotere competitie. Het gaat er vervolgens om wat mijn perspectieven zijn. En wat Chelsea wil. De zomer wordt dus belangrijk"
Hij is een goede back ja. Maar als je dat afzet tegen het alternatief, Nelom, is iedereen een fantastische back. Alleen maar omdat ie daar noodgedwongen moet voetballen vanwege "goede versterkingen" als Botteghin & JJ weet HMF al niet meer hoe Kongolo in het centrum voetbalde.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nounou. Hij heeft dit seizoen erg goed gespeeld op de back. Ik dacht zelf van te voren dat het zonde was, maar hij is daar goed op zijn plek. Centraal ook wel, maar zeker ook op de back.
Ik vind hem links beter dan centraal. Daar is hij al jaren wisselvallig en onzeker.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nounou. Hij heeft dit seizoen erg goed gespeeld op de back. Ik dacht zelf van te voren dat het zonde was, maar hij is daar goed op zijn plek. Centraal ook wel, maar zeker ook op de back.
Waarom zou hij bijtekenen?quote:Op maandag 25 januari 2016 09:28 schreef H.FR het volgende:
Maar goed. Zo lang Van Geel niet zorgt dat hij bijtekent, kunnen we daar nog maar een paar maanden van genieten.
Omdat hij altijd in de basis mag spelen en zich in de Eredivisie nog altijd kan ontwikkelen.quote:
Feyenoord heeft wel ontzettend te klagen over de arbitrage inderdaadquote:
Omdat we liever veel geld aan net-niet figuren van buitenaf geven.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Is dat ook weer uit de wereld. Gewoon geen geld om net-niet talenten toch de kans te geven.
Precies.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omdat we liever veel geld aan net-niet figuren van buitenaf geven.
Nee. Zeker niet. Maar het is wel weer typisch Feyenoord dat op het moment dat er een beetje geld is, dit meteen weer wordt geïnvesteerd in pure middelmaat.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:51 schreef H.FR het volgende:
Vergeten jullie dat dit al een paar jaar geleden was? Toen was er daadwerkelijk weinig/geen geld.
Dat is zeker waar.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Zeker niet. Maar het is wel weer typisch Feyenoord dat op het moment dat er een beetje geld is, dit meteen weer wordt geïnvesteerd in pure middelmaat.
Met Vejinovic is het gewoon pech, want dat was gewoon een goede middenvelder bij Vitesse.
Maar wanneer je kijkt naar wat er voor de rest is gehaald, word je daar niet vrolijk van.
Een Jan Jood een Botteghin een Kramer een Kazim (zijn salaris) daar wordt Feyenoord niet beter van.
Ik ben wel benieuwd in welke periode dat dan was. Welke spelers er dat seizoen gekocht werden en wat voor salaris die kregen.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Is dat ook weer uit de wereld. Gewoon geen geld om net-niet talenten toch de kans te geven.
2,5 jaar geleden. Dus na het 1e jaar van Pellè.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd in welke periode dat dan was. Welke spelers er dat seizoen gekocht werden en wat voor salaris die kregen.
Dan zoek je dat toch opquote:Op maandag 25 januari 2016 10:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd in welke periode dat dan was. Welke spelers er dat seizoen gekocht werden en wat voor salaris die kregen.
Kazimpie past ook wel in dat rijtje..quote:Op maandag 25 januari 2016 09:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies.
Versterkingen als Botteghin/JJ/Kramertje.FAN-TAS-TISCH
Was dat die periode dat er een miljoen per jaar naar Mathijssen werd overgemaakt?quote:Op maandag 25 januari 2016 09:51 schreef H.FR het volgende:
Vergeten jullie dat dit al een paar (2,5 om precies te zijn) jaar geleden was? Toen was er daadwerkelijk weinig/geen geld.
Het was niet raar versterking te halen voor CV, aangezien we vorig jaar Kongolo, Van Beek, Mathijsen en Bouhla hadden, en de laatste twee wegvielen. Ik vind dat Botteghin ook niet slecht heeft gespeeld hoor, en denk momenteel dat Karsdorp-Van Beek-Botteghin-Kongolo nu wel onze beste achterste linie is. Dus een beetje raar om hem in het mislukkeling-rijtje te zetten.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Zeker niet. Maar het is wel weer typisch Feyenoord dat op het moment dat er een beetje geld is, dit meteen weer wordt geïnvesteerd in pure middelmaat.
Met Vejinovic is het gewoon pech, want dat was gewoon een goede middenvelder bij Vitesse.
Maar wanneer je kijkt naar wat er voor de rest is gehaald, word je daar niet vrolijk van.
Een Jan Jood een Botteghin een Kramer een Kazim (zijn salaris) daar wordt Feyenoord niet beter van.
Was ik aan het doen. Dat jaar werd Pelle overgenomen, na zijn eerste huurjaar en Armenteros kwam van Anderlecht. Verder kwam de clubloze Bakkal.quote:
Goedemorgen!quote:Op maandag 25 januari 2016 10:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Was ik aan het doen. Dat jaar werd Pelle overgenomen, na zijn eerste huurjaar en Armenteros kwam van Anderlecht. Verder kwam de clubloze Bakkal.
Weinig echte investeringen dat seizoen.
Doe dat ff lekker in de SCquote:
Het moet sowieso frustrerend zijn om met dit zooitje langzaam ten onder te gaan.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:00 schreef fathank het volgende:
Moet wel frustrerend zijn voor Kuyt dat je zo'n aartslui verwend jochie in de spits hebt lopen die geen klap uitvoert.
quote:Karim El Ahmadi ging zondag met Feyenoord hard onderuit bij AZ. De 30-jarige middenvelder merkt dat zijn ploeg moeite heeft met de druk van een topclub. "Ik denk dat dat verschil te maken heeft met de druk die er bij Feyenoord is. Als je bij deze club speelt moet je met die druk om kunnen gaan, maar dat lukt ons niet. Het vertrouwen is op dit moment ook helemaal weg."
"Het had bij rust al 4-1 kunnen staan. We speelden veel te open voor een uitwedstrijd en dus had de score veel groter kunnen uitvallen,'' zegt El Ahmadi in gesprek met NU.nl. ''Voor de winter hebben we het tegen NEC al een beetje weggegeven. En nu wordt het alleen maar erger. Deze nederlaag tegen AZ komt heel hard aan. Over het kampioenschap hoeven nu niet te praten. Binnen een paar weken hebben we het verprutst.
El Ahmadi had de hoop dit jaar iets te bereiken met Feyenoord. "Elk jaar hoop je weer dat het kan met Feyenoord. Maar ja, we hobbelen er nu weer achteraan. Dat is zuur voor mij, maar ook voor de rest van de club en de supporters. De derde plaats is nu waar we aan moeten denken. En hopelijk kunnen we nog iets moois bereiken in de KNVB-beker."
Scouting is toch ook gewoon zijn verantwoordelijkheid. Als hij vindt dat die niet functioneert, moet hij nieuwe mensen aannemen die wel functioneren.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op zich begrijp ik wel waarom V. Geel louter eredivisiespelers ophaalt want op de befaamde Feyenoord scouting kun je ook niet bouwen. Eind jaren 90 vond ik de transfers wel interessanter toen er nog allerlei onbekende Zuid-Amerikanen binnengehaald werden. Namen als Fernando Picun spraken toch meer tot de verbeelding dan een Jan-Arie uit Leiden die zich bij Vitesse al nauwelijks in positief opzicht heeft weten te onderscheiden.
Middenveld is al weken, op Tony na, een drama. Zowel Kramer wordt niet bereikt als achterin helpen ze nietquote:Op maandag 25 januari 2016 08:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Man.
Karsdorp - Botteghin - Van Beek - Kongolo
Prima verdediging, met Karsdorp verdedigend als zwakste schakel. Het probleem is in die opstelling de verdediging niet, het probleem is de de druk die op de verdediging komt te staan.
Dan zeg jij misschien: hoe komt het dan dat we gisteren werden weggecounterd? Dat komt dus omdat er geen middenvelder in stond die de verdediging ondersteunt.
Kong kan back maar denk dat die in centrum beter is op termijnquote:Op maandag 25 januari 2016 08:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat lul jij nou. Kongolo is een fantastische back. Honderd keer beter dan centraal.
Kramer niet bereikt? Kramer wordt, als hij al een keer de moeite neemt om vrij te lopen, gewoon overgeslagen ondat zijn teamgenoten ook weten dat het direct balverlies is. Daardoor wordt je aanvalsspel ook veel te voorspelbaal. Lekker alles over de flanken.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
Middenveld is al weken, op Tony na, een drama. Zowel Kramer wordt niet bereikt als achterin helpen ze niet
[..]
Kong kan back maar denk dat die in centrum beter is op termijn
Gouka geeft aan dat Van Geel juist erg tevreden is over de scouting... Dus op nieuwe scouts kunnen we lang wachtenquote:Op maandag 25 januari 2016 10:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Scouting is toch ook gewoon zijn verantwoordelijkheid. Als hij vindt dat die niet functioneert, moet hij nieuwe mensen aannemen die wel functioneren.
Ik vind dat zeker weten een grotere faal. Kramer heb je namelijk een hele tijd lang elke wedstrijd goed kunnen bekijken. En tijdens die wedstrijden kon je al zien dat het een matige spits is met weinig meevoetballende kwaliteiten.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Kramer niet bereikt? Kramer wordt, als hij al een keer de moeite neemt om vrij te lopen, gewoon overgeslagen ondat zijn teamgenoten ook weten dat het direct balverlies is. Daardoor wordt je aanvalsspel ook veel te voorspelbaal. Lekker alles over de flanken.
Ik vind het echt schrijnend dat zo'n speler een Feyenoordshirt aanheeft. Misschien wel een grotere faal dan het huren van Kazim toen aangezien hij precies hetzelfde liet zien bij ADO.
Oh nee he. We hebben weer te maken met een bijdehante puber die beweert dat Feyenoord geen topclub is in Nederland.quote:
Triest.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gouka geeft aan dat Van Geel juist erg tevreden is over de scouting... Dus op nieuwe scouts kunnen we lang wachten
Alleen het daadwerkelijk aanbieden van een contract aan Kazim (is er eigenlijk voor hem betaald?) was een grotere faal.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind dat zeker weten een grotere faal. Kramer heb je namelijk een hele tijd lang elke wedstrijd goed kunnen bekijken. En tijdens die wedstrijden kon je al zien dat het een matige spits is met weinig meevoetballende kwaliteiten.
Er schijnt niets voor hem betaald te zijn. Maar dat was een faal inderdaad. Geel had op dat moment al heel lang de tijd om een nieuwe spits te vinden.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Alleen het daadwerkelijk aanbieden van een contract aan Kazim (is er eigenlijk voor hem betaald?) was een grotere faal.
Als er uberhaupt al topclubs zijn in Nederland, dan beperkt zich dat tot de clubs die af en toe eens kampioen worden. Maar zelfs dat vind ik, in Europees licht, twijfelachtig om als topclub aan te duiden.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Oh nee he. We hebben weer te maken met een bijdehante puber die beweert dat Feyenoord geen topclub is in Nederland.
Zo ondertussen begint het ook wel lachwekkend te worden. Die Feijenoordspelers lullen teveel over een eventueel kampioenschap. Hetzelfde met wedstrijden tegen de Joden, allemaal babbels bijna nooit wat klaarspelen.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Oh nee he. We hebben weer te maken met een bijdehante puber die beweert dat Feyenoord geen topclub is in Nederland.
Jongens, houden we hier wel even rekening met de mening van Badderharing? We willen hem ook niet te kort doen natuurlijk.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als er uberhaupt al topclubs zijn in Nederland, dan beperkt zich dat tot de clubs die af en toe eens kampioen worden. Maar zelfs dat vind ik, in Europees licht, twijfelachtig om als topclub aan te duiden.
En toch heeft 'ie er al tien inliggen. Absurd eigenlijk.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Kramer niet bereikt? Kramer wordt, als hij al een keer de moeite neemt om vrij te lopen, gewoon overgeslagen ondat zijn teamgenoten ook weten dat het direct balverlies is. Daardoor wordt je aanvalsspel ook veel te voorspelbaal. Lekker alles over de flanken.
Ik vind het echt schrijnend dat zo'n speler een Feyenoordshirt aanheeft. Misschien wel een grotere faal dan het huren van Kazim toen aangezien hij precies hetzelfde liet zien bij ADO.
quote:Op maandag 25 januari 2016 10:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jongens, houden we hier wel even rekening met de mening van Badderharing? We willen hem ook niet te kort doen natuurlijk.
Hij zal ongetwijfeld flink wat tekengeld hebben gekregen.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Er schijnt niets voor hem betaald te zijn. Maar dat was een faal inderdaad. Geel had op dat moment al heel lang de tijd om een nieuwe spits te vinden.
Oke jij bent zo'n type die aan de hand van de ranglijst op teletekst bepaalt wat wel en niet een topclub is. Dus Leicester City is een topclub en Man United niet?quote:Op maandag 25 januari 2016 10:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zo ondertussen begint het ook wel lachwekkend te worden. Die Feijenoordspelers lullen teveel over een eventueel kampioenschap. Hetzelfde met wedstrijden tegen de Joden, allemaal babbels bijna nooit wat klaarspelen.
Waar heb je het nu over, Europese topclubs of landelijke topclubs? Zit nogal een klein verschil in.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als er uberhaupt al topclubs zijn in Nederland, dan beperkt zich dat tot de clubs die af en toe eens kampioen worden. Maar zelfs dat vind ik, in Europees licht, twijfelachtig om als topclub aan te duiden.
Niemand doet dat op basis van 1 jaar. Maar Feyenoord presteert structureel niet als topclub, dan moet je een keer durven zeggen dat je een fantastische subtopper bent.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Oke jij bent zo'n type die aan de hand van de ranglijst op teletekst bepaalt wat wel en niet een topclub is. Dus Leicester City is een topclub en Man United niet?
Europese topclub is Feyenoord natuurlijk zeker niet. Landelijk vind ik het zeer twijfelachtig.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:55 schreef Oldground het volgende:
[..]
Waar heb je het nu over, Europese topclubs of landelijke topclubs? Zit nogal een klein verschil in.
Dus volgens jou is Feyenoord geen topclub in Nederland? Ik denk dat je maar beter een nieuw account aan kunt maken want je hebt jezelf nu onsterfelijk belachelijk gemaakt.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niemand doet dat op basis van 1 jaar. Maar Feyenoord presteert structureel niet als topclub, dan moet je een keer durven zeggen dat je een fantastische subtopper bent.
Ja, dat vind ik ook altijd erg vervelend. Spelers hebben zeker nog nooit van 'geen woorden maar daden' gehoord.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zo ondertussen begint het ook wel lachwekkend te worden. Die Feijenoordspelers lullen teveel over een eventueel kampioenschap. Hetzelfde met wedstrijden tegen de Joden, allemaal babbels bijna nooit wat klaarspelen.
Dat die twee clubs en hun supporters graag circlejerken op hun eigen 'grootheid' dat weten we nu onderhand wel.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:58 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord is naast Ajax de enige topclub van Nederland.
quote:Vilhena haalde van grote afstand verwoestend uit en zag zijn schot via de onderkant van de lat in het doel van AZ belanden. Een fenomenale treffer, maar het hielp Feyenoord niet aan een goed resultaat. Vilhena 'vierde' zijn treffer door 'Hijo de puta!' te roepen en een gebaar erbij te maken.
Maar naar wie deed hij dat eigenlijk? ""Het was naar mezelf, ik was gewoon boos. Ik was gewoon boos op mezelf. Ikzelf en het team hebben alles laten vallen vandaag", zei de middenvelder na afloop.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)r_wie?#ixzz3yFV5h7b1
Niet zo boos doen Badderquote:Op maandag 25 januari 2016 11:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat die twee clubs en hun supporters graag circlejerken op hun eigen 'grootheid' dat weten we nu onderhand wel.
Waarom zou ik 'jerken' op de grootheid van Feyenoord?quote:Op maandag 25 januari 2016 11:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat die twee clubs en hun supporters graag circlejerken op hun eigen 'grootheid' dat weten we nu onderhand wel.
De ranglijst op teletekst? Ik sta nu zo'n 10 jaar in een stadion naar een vermeende topclub te kijken die er keer op keer naast grijpt:')quote:Op maandag 25 januari 2016 10:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Oke jij bent zo'n type die aan de hand van de ranglijst op teletekst bepaalt wat wel en niet een topclub is. Dus Leicester City is een topclub en Man United niet?
Nee, geen enkele Nederlandse club meer (helaas).quote:Op maandag 25 januari 2016 10:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Europese topclub is Feyenoord natuurlijk zeker niet. Landelijk vind ik het zeer twijfelachtig.
Natuurlijk, qua stadion, aantallen fans, historie wel. Maar als je in het heden leeft en er objectief naar kijkt, dan niet.
Ik proef de jaloezie hier nog Badder. Smaakt als een zure haring.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, PSV haalt het wat betreft populariteit niet bij Ajax en Feyenoord.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan zit je zeker achterstevoren op je stoel in het stadion. Feyenoord draait alweer jaren structureel mee in de top drie van de eredivisie hoor. Het is dat Fred Rutten zijn vak niet verstaat.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
De ranglijst op teletekst? Ik sta nu zo'n 10 jaar in een stadion naar een vermeende topclub te kijken die er keer op keer naast grijpt:')
Maar als we ieder jaar roepen dat we een topclub zijn, dan blijven we het hoor.
Waarom zou Leicester een topclub zijn? Omdat ze 1 half jaartje leuk meedoen in de PL?
Ik zie Kramer niet als speler maar als seizoenkaarthouder met de beste (zit)plaatsquote:Op maandag 25 januari 2016 10:00 schreef fathank het volgende:
Moet wel frustrerend zijn voor Kuyt dat je zo'n aartslui verwend jochie in de spits hebt lopen die geen klap uitvoert.
quote:eyenoord-spits Michiel Kramer weet vandaag definitief of hij de openingstreffer tegen AZ op zijn naam krijgt. Een apart panel van de KNVB zal de beelden van de goal nader bestuderen, meldt Voetbal International. Een woordvoerder van de KNVB gaf maandagochtend aan dat een speciaal team van de bond de beelden van het doelpunt maandag nader gaat bestuderen om tot een eindoordeel te komen.
De regels schrijven voor dat de scheidsrechter op zijn wedstrijdformulier een bindend oordeel geeft. Ook het oordeel van de betrokken spelers weegt zwaar. Als Kramer claimt de bal geraakt te hebben, lijkt de kans groot dat hij zijn tiende competitiedoelpunt gewoon behoudt. Haps zal immers weinig moeite doen de treffer op te eisen, aangezien het maken van een eigen doelpunt niet bepaald een eervolle vermelding op zijn cv is.
EN hij krijgt nog betaald ook.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:11 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zie Kramer niet als speler maar als seizoenkaarthouder met de beste (zit)plaats
kramer wordt niet bereikt omdat ie geen kut doet, heel de wedstrijd niet. Zelfs Romario met een kater deed nog meer in het veld dan Kramertjequote:Op maandag 25 januari 2016 10:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
Middenveld is al weken, op Tony na, een drama. Zowel Kramer wordt niet bereikt als achterin helpen ze niet
[..]
Kong kan back maar denk dat die in centrum beter is op termijn
Daarvoor haken ze toch iets te vaak vroegtijdig af in de race om het kampioenschap. Al 15 jaar.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dus volgens jou is Feyenoord geen topclub in Nederland? Ik denk dat je maar beter een nieuw account aan kunt maken want je hebt jezelf nu onsterfelijk belachelijk gemaakt.
Jij vind het structureel meedraaien reden om het een topclub te noemen. Ik vind het structureel vroeg afhaken (laatste strohalmpjes niet meegerekend) de reden om te zeggen dat het geen topclub meer is.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dan zit je zeker achterstevoren op je stoel in het stadion. Feyenoord draait alweer jaren structureel mee in de top drie van de eredivisie hoor. Het is dat Fred Rutten zijn vak niet verstaat.
Ik vond het ook wel tijd dat ie ging banken hoor, maar met hem voor de verdediging was het niet zo een ontzettende gatenkaas achterin. Aan zijn spel was het niet echt af te zien, maar zal hij dan toch de verdediging/El Ahmadi wat ontlasten?quote:Op maandag 25 januari 2016 11:15 schreef Grifte het volgende:
Vejinovic was bij Vitesse al niet bijzonder, maar had geluk dat hij met prima spelers om zich heen speelde.
Zou goed kunnen ja.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:29 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel tijd dat ie ging banken hoor, maar met hem voor de verdediging was het niet zo een ontzettende gatenkaas achterin. Aan zijn spel was het niet echt af te zien, maar zal hij dan toch de verdediging/El Ahmadi wat ontlasten?
Zoals het er nu tussen den 25e-65e minuut aan toe ging was wel echt schandalig, AZ had er nog wel een stuk of 4 kunnen maken in die fase, zou je er 8 tegen hebben gehad in een halve wedstrijd.... Ik snap echt niet hoe Van Beek continu zo uit positie liep, en wanneer in positie, zich zo gemakkelijk liet uitspelen.
Iets minder afgaan over wat er in de media komt.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Soms vraag ik me wel eens af hoeveel zelfreflectie die spelers hebben. De eerste seizoenshelft werd er week in weet uit geluld over het kampioenschap terwijl het spel niet om aan te zien was. Wedstrijden als tegen ADO werden beschouwd als incident en elke week hoorde je weer hetzelfde positieve riedeltje 'ja we moeten na de winterstop een serie neerzetten (oke daar zijn ze goed mee bezig.. 3x op rij verliezen is ook een serie), de competitie is nog lang en blablabla. Al die gasten lijken geen realistisch zelfbeeld te hebben, of ze zitten nog in de ontkenningsfase dat ze bijna allemaal beschikken over een matig talent en sommigen zelfs over matig talent gecombineerd met een beroerde instelling. Hoe die Kramer met zo'n mentaliteit ooit profvoetballer heeft kunnen worden is mij een raadsel.
Misschien wel, maar wat ik ook zag is dat de middenvelders allemaal als een kip zonder kop naar voren renden. Zeker een El Ahmadi moet goed om zich heen kijken en als hij een Karsdorp of Nelom te ver ziet opkomen moet hij daar wat van zeggen of zorgen dat die positie wordt opgevuld.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:33 schreef Scrummie het volgende:
Gister stonden de backs te hoog schijnbaar, waardoor die gatenkaas ontstond.
In de rust lieten ze dat goed zien bij FOX Sports, die Henriksen liep constant het gat in waar Karsdorp had moeten staan met als gevolg dat dat het centrale duo constant uit positie liepquote:Op maandag 25 januari 2016 11:33 schreef Scrummie het volgende:
Tja, kan gebeuren. Dan moet El Ahmadi hem op z'n flikker geven.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
In de rust lieten ze dat goed zien bij FOX Sports, die Henriksen liep constant het gat in waar Karsdorp had moeten staan met als gevolg dat dat het centrale duo constant uit positie liep
Niet alleen gisteren.. bijna niemand bij Feyenoord denkt verdedigend, ze lopen allemaal als F-jes blind naar voren. Ik zie geen enkele spelintelligentie of teamgedachte bij Feyenoordquote:Op maandag 25 januari 2016 11:33 schreef Scrummie het volgende:
Blijven roepen natuurlijk.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:44 schreef De_Pel het volgende:
Voor komend seizoen Koeman lief aankijken en De Pel en De Claas huren, kampioen in februari, Gr, Gr,
Het moet volgens mij eerst financieel helemaal mis gaan voordat die twee gewipt worden.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:45 schreef De_Pel het volgende:
Hoog tijd om de Geel en de Gud er uit te tyften overigens.
Dat gaat het al. Je hebt de afgelopen 2 jaar een voor Feyenoord-begrippen zeer hoog bedrag aan spelers uitgegeven die allemaal sportief weinig toevoegen maar financieel ook een strop zijn. Die miljoenen van Kramer, Bilal, Jens, Marko en Botteghin (samen gewoon zo'n 15 miljoen!) zie je nooit meer terug, terwijl je met een flink verhoogde salarispot ook een aantal dure contracten heb lopen. Ze voegen niets toe maar je kan amper nieuwe spelers halen. Deze selectie is minder waard dan de gratis teams van een paar jaar terug. In principe heb je vrijwel geen enkel perspectief om komend seizoen wel mee te doen. Je zal zien dat ze De Kong/Beekgod gaan verkopen voor 7 miljoen om de aanval te "versterken" met 2 spelers uit de standaard prijscategorie van 2,5-3,5 miljoen. Die gaan weer falen, waardoor je al helemaal geen kapitaal meer op het veld heb staan.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:46 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Het moet volgens mij eerst financieel helemaal mis gaan voordat die twee gewipt worden.
Ja, ik had toch liever 3x5 mln uitgegeven voor betere spelers. Als je dan ziet dat PSV De Jong voor 5mln heeft gehaald...quote:Op maandag 25 januari 2016 11:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat gaat het al. Je hebt de afgelopen 2 jaar een voor Feyenoord-begrippen zeer hoog bedrag aan spelers uitgegeven die allemaal sportief weinig toevoegen maar financieel ook een strop zijn. Die miljoenen van Kramer, Bilal, Jens, Marko en Botteghin (samen gewoon zo'n 15 miljoen!) zie je nooit meer terug, terwijl je met een flink verhoogde salarispot ook een aantal dure contracten heb lopen. Ze voegen niets toe maar je kan amper nieuwe spelers halen. Deze selectie is minder waard dan de gratis teams van een paar jaar terug. In principe heb je vrijwel geen enkel perspectief om komend seizoen wel mee te doen. Je zal zien dat ze De Kong/Beekgod gaan verkopen voor 7 miljoen om de aanval te "versterken" met 2 spelers uit de standaard prijscategorie van 2,5-3,5 miljoen. Die gaan weer falen, waardoor je al helemaal geen kapitaal meer op het veld heb staan.
Je krijgt bijna het idee dat ze express zo hard falen om het nieuwe stadion er door te drukken...
2,5mln. Maar wel een doorverkoop-% van 10%.quote:
Die wilde wij ook hebben, maar zoals altijd zijn er clubs met meer geld die in dat segment aan het vissen zijn. Kul vergelijking.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, ik had toch liever 3x5 mln uitgegeven voor betere spelers. Als je dan ziet dat PSV De Jong voor 5mln heeft gehaald...
Niet eens gehoord dat De Jong überhaupt moest kiezen. Terwijl er wel gewoon 5mln op de plank lag. Tuurlijk zijn er meer clubs aan het vissen. De taak van Geel is dat hij moet zorgen dat spelers snappen waarom ze dan juist voor ons moeten kiezen.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die wilde wij ook hebben, maar zoals altijd zijn er clubs met meer geld die in dat segment aan het vissen zijn. Kul vergelijking.
Feyenoord moest toen wachten op verkopen, PSV kon al handelen voor de transferwindow.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet eens gehoord dat De Jong überhaupt moest kiezen. Terwijl er wel gewoon 5mln op de plank lag. Tuurlijk zijn er meer clubs aan het vissen. De taak van Geel is dat hij moet zorgen dat spelers snappen waarom ze dan juist voor ons moeten kiezen.
Dan heb je niet goed geluisterd, Van Geel heeft al eens aangegeven dat Feyenoord De Jong ook wilde halen in de tijd dat Dost ook in beeld was.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet eens gehoord dat De Jong überhaupt moest kiezen. Terwijl er wel gewoon 5mln op de plank lag. Tuurlijk zijn er meer clubs aan het vissen. De taak van Geel is dat hij moet zorgen dat spelers snappen waarom ze dan juist voor ons moeten kiezen.
fixedquote:Op maandag 25 januari 2016 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord moest toen wachten op verkopen, PSV kon al handelen voor de transferwindow.
Appeltsjes en peertsjes zou Rutten zeggen.
Dat zou lachwekkend zijn.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
2,5mln. Maar wel een doorverkoop-% van 10%.
Sorry, je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel dat ik niet heb gehoord dat er onderhandelingen waren.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed geluisterd, Van Geel heeft al eens aangegeven dat Feyenoord De Jong ook wilde halen in de tijd dat Dost ook in beeld was.
Lachwekkend antwoord op een lachwekkende vraag.quote:
Kijk eens hoe oude de gemiddelde leeftijd van je verdediging is. Op het moment dat dan de pleuris uitbreekt en je hebt geen leider achterin staan, weet je gewoon hoe laat het is.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:29 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel tijd dat ie ging banken hoor, maar met hem voor de verdediging was het niet zo een ontzettende gatenkaas achterin. Aan zijn spel was het niet echt af te zien, maar zal hij dan toch de verdediging/El Ahmadi wat ontlasten?
Zoals het er nu tussen den 25e-65e minuut aan toe ging was wel echt schandalig, AZ had er nog wel een stuk of 4 kunnen maken in die fase, zou je er 8 tegen hebben gehad in een halve wedstrijd.... Ik snap echt niet hoe Van Beek continu zo uit positie liep, en wanneer in positie, zich zo gemakkelijk liet uitspelen.
Bron?quote:Op maandag 25 januari 2016 12:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
En het geld lag wel degelijk op de plank.
Ik denk inderdaad dat Van Geel De Jong heeft laten lopen om maar een gok te wagen met een of andere gekke Engelse Turk.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Sorry, je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel dat ik niet heb gehoord dat er onderhandelingen waren.
En inderdaad, Geel zei dat we moesten wachten met kopen tot er was verkocht, maar het was al tijden zeker dat Pellè weg zou gaan. En het geld lag wel degelijk op de plank.
Kun je het ze kwalijk nemen? De slechtste aanvaller en grootste brulaap (Kazim) rijdt in de grootste wagen (Bentley), de slechtste verdediger (Nelom) heeft miljoenen bij elkaar verdiend. Het is gewoon cultuur geworden in voetballand om het mannetje te zijn en te mogen zijn zonder te presteren.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Soms vraag ik me wel eens af hoeveel zelfreflectie die spelers hebben. De eerste seizoenshelft werd er week in weet uit geluld over het kampioenschap terwijl het spel niet om aan te zien was. Wedstrijden als tegen ADO werden beschouwd als incident en elke week hoorde je weer hetzelfde positieve riedeltje 'ja we moeten na de winterstop een serie neerzetten (oke daar zijn ze goed mee bezig.. 3x op rij verliezen is ook een serie), de competitie is nog lang en blablabla. Al die gasten lijken geen realistisch zelfbeeld te hebben, of ze zitten nog in de ontkenningsfase dat ze bijna allemaal beschikken over een matig talent en sommigen zelfs over matig talent gecombineerd met een beroerde instelling. Hoe die Kramer met zo'n mentaliteit ooit profvoetballer heeft kunnen worden is mij een raadsel.
Ik denk dat hij te laat belde en dat De Jong toen al zover met PSV was dat het geen zin meer had. Vervolgens had hij als back-up plan alleen nog 2 andere spelers die hij nog nooit had gesproken en waarvan hij niet wist of ze wel wilden komen.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Van Geel De Jong heeft laten lopen om maar een gok te wagen met een of andere gekke Engelse Turk.
Bossiequote:'En dan krijg je drie weken achter elkaar op je flikker', zegt oud-Feyenoorder en analist Jan Boskamp tegen SoccerNews. Na weer een nederlaag van Feyenoord slaat de moedeloosheid bij Boskamp weer toe, slechts weinigen voldoen op dit moment wél aan het niveau dat je moet hebben voor Feyenoord.
'Karsdorp deed het even heel goed, maar op de positie waar hij speelt, daar hoort ook het verdedigen bij. En als iedereen uit zijn positie gaat lopen word je helemaal weggespeeld. Vilhena speelt al een tijdje op een hoog niveau, maar de mensen eromheen moeten het ook doen. Vilhenaatje schoot hem binnen, dat was werelds, maar dan moeten de andere mensen, El Ahmadi en Gustafson, ook iets bijdragen.'
'En van voren, daar moeten we maar niet over praten. Ik snap het niet. Als je toch een beetje gif in je flikker hebt. Als je dan bij zo’n club speelt, elke wedstrijd 55.000 man … Bij Kramer heb ik dat nog niet gezien. Als Kramer geen goals maakt, dan schrik je je eigen kapot. Hij krijgt weinig fatsoenlijke ballen, maar hij mag wel de intentie hebben van: ik ga me helemaal het schompes lopen.'
1. Op 12-07-2014 transfereerden zowel De Jong als Pellè. Transfers duren altijd even en je krijgt al snel een idee of het gaat lukken (dus je wist al een week of 2 minstens dat Pellè zou vertrekken). Als je ruim van te voren zo'n jongen al hebt warmgemaakt komt dat wel goed.quote:
Ik geloof dat De Jong daarvoor al was vastgelegd door PSV. In de boeken alleen wat later.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
1. Op 12-07-2014 transfereerden zowel De Jong als Pellè. Transfers duren altijd even en je krijgt al snel een idee of het gaat lukken (dus je wist al een week of 2 minstens dat Pellè zou vertrekken). Als je ruim van te voren zo'n jongen al hebt warmgemaakt komt dat wel goed.
2. Twee dagen later was ook Janmaat weg. Ook die hing al een tijdje in de lucht.
3. Als klap op de vuurpijl was BMI al 2 weken eerder weg: http://www.nu.nl/sport/38(...)enoord-fc-porto.html
4. Er was sowieso al een kleine pot van +/- 3mln.
Een redelijke tijd daarvoor was hij al warm gemaakt en ze waren al persoonlijk rond voor de transfersom werd afgesproken. Maar die eerste 2 dingen kon Van Geel natuurlijk ook gewoon proberen. Kijk, als hij dan afhaakt dan kan dat gebeuren.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof dat De Jong daarvoor al was vastgelegd door PSV. In de boeken alleen wat later.
Feyenoord kan helemaal niks als er a) geen transferbudget is en b) er nog steeds een spits rondloopt die niet verkocht is.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een redelijke tijd daarvoor was hij al warm gemaakt en ze waren al persoonlijk rond voor de transfersom werd afgesproken. Maar die eerste 2 dingen kon Van Geel natuurlijk ook gewoon proberen. Kijk, als hij dan afhaakt dan kan dat gebeuren.
Geen, want dat wil Boskamp nietquote:Op maandag 25 januari 2016 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke rol zie jij voor Boskamp binnen de technische gelederen tijdens jouw mandaat?
Wat mis ik dat team zeg met Pelle,Clasie,De Vrij,BMIquote:Op maandag 25 januari 2016 12:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
1. Op 12-07-2014 transfereerden zowel De Jong als Pellè. Transfers duren altijd even en je krijgt al snel een idee of het gaat lukken (dus je wist al een week of 2 minstens dat Pellè zou vertrekken). Als je ruim van te voren zo'n jongen al hebt warmgemaakt komt dat wel goed.
2. Twee dagen later was ook Janmaat weg. Ook die hing al een tijdje in de lucht.
3. Als klap op de vuurpijl was BMI al 2 weken eerder weg: http://www.nu.nl/sport/38(...)enoord-fc-porto.html
4. Er was sowieso al een kleine pot van +/- 3mln.
Was het in november nog een selectie om kampioen mee te worden?quote:Op maandag 25 januari 2016 13:22 schreef Happel het volgende:
Het zijn een stelletje zwakzinnigen op het veld. Kan er gewoon niet bij dat ze keer op keer zulke wedstrijden weten te verneuken. Hoef al niet meer te kijken om te weten dat ze week in week uit gaan falen.
Nee, dat is het nooit geweest.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Was het in november nog een selectie om kampioen mee te worden?
Zolang Gio Nelom en Kramer blijft opstellen speel je met 1,5 man minder. Al waren ze gister collectief slecht. De enige 2 kleine voldoendes waren voor Vilhena en Vermeer.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:22 schreef Happel het volgende:
Het zijn een stelletje zwakzinnigen op het veld. Kan er gewoon niet bij dat ze keer op keer zulke wedstrijden weten te verneuken. Hoef al niet meer te kijken om te weten dat ze week in week uit gaan falen.
Nee natuurlijk niet, toen hadden we alleen de hoop dat het geluk nog 22 wedstrijden rond ons zou blijven en/of het ineens zou gaan lopen want stel dat én als dit en dat en hunnie dan ook nog eens ...quote:Op maandag 25 januari 2016 13:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Was het in november nog een selectie om kampioen mee te worden?
Inderdaad pas rondkijken als het noodzakelijk is en niet voorbereiden op hetgeen waarvan je al weet dat gaat komen.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord kan helemaal niks als er a) geen transferbudget is en b) er nog steeds een spits rondloopt die niet verkocht is.
Gaan speculeren op iets dat gaat gebeuren is zowaar nog riskanter.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Inderdaad pas rondkijken als het noodzakelijk is en niet voorbereiden op hetgeen waarvan je al weet dat gaat komen.
Dat zeg ik ook helemaal niet. Je kunt je wél zo goed mogelijk voorbereiden, zodat je direct kunt toeslaan als het geld wel definitief in het vooruitzicht staat.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan speculeren op iets dat gaat gebeuren is zowaar nog riskanter.
Dan haal je gewoon een debiel voorbeeld aan, kan ook.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal niet. Je kunt je wél zo goed mogelijk voorbereiden, zodat je direct kunt toeslaan als het geld wel definitief in het vooruitzicht staat.
Ik laat toch net al zien dat wij 2 weken voordat PSV rond was al rond waren over de verkoop van BMI. Dat zag je al minstens 2 weken aankomen, dus een kleine maand van te voren had je al rekening kunnen houden met die inkomsten. Vanaf de winterstop wist je dat Pellè weg zou gaan zodra die kans zich voor deed, dus vanaf dat moment kun je iemand al warm maken voor een overstap. Dat kun je vervolgens al in de zomer mondeling verder afstemmen, zodra je het bijna zeker weet en zodra je BMI (bijna) verkoopt kun je uitgebreid onderhandelen met de verkopende club. Zodra je hem dan helemaal hebt verkocht kun je ook de aankoop doen.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan haal je gewoon een debiel voorbeeld aan, kan ook.
Ik gun het die John van de Brom wel, gaf ook eerlijk toe dat Vilhena de mooiste goal maakte en hij daar echt van kon genieten. Is altijd realistisch in zijn interviews en draait er niet omheen.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:40 schreef DonRaja het volgende:
Maar goed, dat AZ weet ook weer waar het staat.
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik laat toch net al zien dat wij 2 weken voordat PSV rond was al rond waren over de verkoop van BMI. Dat zag je al minstens 2 weken aankomen, dus een kleine maand van te voren had je al rekening kunnen houden met die inkomsten. Vanaf de winterstop wist je dat Pellè weg zou gaan zodra die kans zich voor deed, dus vanaf dat moment kun je iemand al warm maken voor een overstap. Dat kun je vervolgens al in de zomer mondeling verder afstemmen, zodra je het bijna zeker weet en zodra je BMI (bijna) verkoopt kun je uitgebreid onderhandelen met de verkopende club. Zodra je hem dan helemaal hebt verkocht kun je ook de aankoop doen.
Er wordt vast nooit in het informele circuit voorbesproken of ze denken dat ze er uit kunnen komen.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort.
Maar je mag pas een speler een contract voorleggen nadat je akkoord bent met de club. Die financiele daadkracht had Feyenoord niet en PSV wel. Even los van de salariseisen van De Jong waar Feyenoord totaal niet aan kon voldoen. Simple as that.
quote:AZ-speler Ridgeciano Haps geeft duidelijkheid aan Voetbal International. ''De goal komt op naam van Kramer. Hij raakte de bal als laatste, met zijn knie.''
1.4 miljoen exclusief bonusjes.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Er wordt vast nooit in het informele circuit voorbesproken of ze denken dat ze er uit kunnen komen.
Bron?Volgens mij krijgt hij iets meer dan 1mln. Er zijn meerdere spelers van ons die dat schijnen te verdienen.
quote:
Hij krijgt bij PSV door wat omwegen een stuk meer.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Er wordt vast nooit in het informele circuit voorbesproken of ze denken dat ze er uit kunnen komen.
Bron?Volgens mij krijgt hij iets meer dan 1mln. Er zijn meerdere spelers van ons die dat schijnen te verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |