Het was van Gijp. Dus verwacht niet teveel.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:31 schreef Tchock het volgende:
Ik wacht nog steeds op een goede matige grap over de voorzitter van PSV en een lift.
Kwaliteit.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:34 schreef Tchock het volgende:
Waarom krijgt Feyenoord nou vier goals om de oren vandaag? Ik begrijp er echt niets van. Tegen PSV stond het heel solide achterin. Overschatting? Mentale klap van verlies?
UITWEDSTRIJD!quote:Op zondag 24 januari 2016 18:34 schreef Tchock het volgende:
Waarom krijgt Feyenoord nou vier goals om de oren vandaag? Ik begrijp er echt niets van. Tegen PSV stond het heel solide achterin. Overschatting? Mentale klap van verlies?
Ik vond Feyenoord tegen PSV echt niet slecht, zeker in verdedigend opzicht. Nauwelijks kansen weggegeven.quote:
Dat zou kunnen. Dan is het gewoon mentaliteit dus (kutwoord).quote:
Geen nieuw stadion.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:34 schreef Tchock het volgende:
Van Beek, Nelom, Karsdorp en Vermeer? Nuff said.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:34 schreef Tchock het volgende:
Vermeer stond prima te keepen.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Van Beek, Nelom, Karsdorp en Vermeer? Nuff said.
Zonder Vermeer was het 8-2 geworden, minimaal.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Altijd die haat op Vermeer. Zielig.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Door de schorsing van Kazim is er geen goede jongen in de kleedkamer.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:34 schreef Tchock het volgende:
Zonder keeper wordt het inderdaad lastig.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zonder Vermeer was het 8-2 geworden, minimaal.
Dit is nu al je 4e keer dat je dit post.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zonder Vermeer was het 8-2 geworden, minimaal.
Schuld van de joden, natuurlijk.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:34 schreef Tchock het volgende:
Uh, nee.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit is nu al je 4e keer dat je dit post.
Badder heeft ook geen kijk op voetbal. Als het aan hem ligt koopt Feyenoord Havenaar. Jawel Havenaar.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:39 schreef Scrummie het volgende:
Badder dacht, laat ik mijzelf nog even voor lul zetten.
Je meent het.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Badder heeft ook geen kijk op voetbal. Als het aan hem ligt koopt Feyenoord Havenaar. Jawel Havenaar.
Haat? Ik vind gewoon dat hij niet bepaald vrijuit ging bij minimaal 2 goals.quote:
Mwah. PSV werd kampioen met Jeroentje Zoet. De positie is wel de laatste die prioriteit heeft.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Haat? Ik vind gewoon dat hij niet bepaald vrijuit ging bij minimaal 2 goals.
Leuke Eredivisie keeper hoor, maar als je voor het kampioenschap wilt spelen heb je iets beters nodig.
Vermeer is na Cillessen de beste keeper uit de Eredivisie.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Leuke Eredivisie keeper hoor, maar als je voor het kampioenschap wilt spelen heb je iets beters nodig.
Bedankt hansquote:Op zondag 24 januari 2016 18:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vermeer is na Cillessen de beste keeper uit de Eredivisie.
FRFC1908 gelovenquote:Op zondag 24 januari 2016 16:12 schreef Sunri5e het volgende:
Die is weg. Ik hoop niet dan van Geel Tapia als zijn opvolger ziet. Die vind ik namelijk niet zo sterk in de achterste linie.twitter:FRFC1908 twitterde op zondag 24-01-2016 om 16:10:09Van Beek zo lijkt het nu definitief verkocht aan AS Monaco. reageer retweet
Wel zonde dat hij met zijn slechte wedstrijd ooit in Feyenoord 1 afscheid moet nemen....
FRFC1908 gelovenquote:Op zondag 24 januari 2016 16:19 schreef Scrummie het volgende:
Ah, een van Geeltje: Gerucht dat Viergever naar de Kuip komt.
FRFC1908 die weer even laten zien dat ze anti-vermeer zijn. Gaapquote:Op zondag 24 januari 2016 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:FRFC1908 twitterde op zondag 24-01-2016 om 14:52:48Weet je wat pas een goede versterking zou zijn? Viergever van Ajax. Goede mentaliteit, past perfect bij club. Verstoord het proces ook niet. reageer retweet
Het ging al nergens meer over na afgelopen weekend.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
De kans is groter dat nu het nergens meer om gaat er wel weer wedstrijden gewonnen gaan worden, geheel volgens Feyenoordstijl.
Schuurmangod HMFiszijngrootstefangenotquote:Op zondag 24 januari 2016 17:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoop die Schuurman nou eens te gaan zien.
Zoet speelt ook om het kampioenschap en die is minder dan Vermeer.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, klopt. Was prima backup geweest voor Kuyt in de spits. Sowieso beter dan die Kramer en Kazim.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Badder heeft ook geen kijk op voetbal. Als het aan hem ligt koopt Feyenoord Havenaar. Jawel Havenaar.
Eens. En Hahn is de nummer drie als je het mij vraagt (al keept die geen Eredivisie dit seizoen).quote:Op zondag 24 januari 2016 18:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vermeer is na Cillessen de beste keeper uit de Eredivisie.
quote:Op zondag 24 januari 2016 18:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2016 18:39 schreef Scrummie het volgende:
Badder dacht, laat ik mijzelf nog even voor lul zetten.
Badder is dan ook een hele "speciale" jongen.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat is dan wel een beetje dom ja.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vermeer heeft wekelijkse 2-3 geweldige reddingen. Hij is goed genoeg om kampioen mee te worden. Verdediging leek pas nergens op.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je thuis alleen van PSV verliest en tegen Ajax gelijk speelt en uit moeizaam wint van de Graafschap, gelijk speelt tegen Roda en Groningen en verliest van PSV, ADO, NEC en AZ zie je wel waar het probleem zit.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Dan is het gewoon mentaliteit dus (kutwoord).
Aan het begin van het seizoen had ik je daarin gelijk gegeven, maar momenteel en vorig seizoen is hij veel degelijker dan Vermeer.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zoet speelt ook om het kampioenschap en die is minder dan Vermeer.
Oke Badder.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Aan het begin van het seizoen had ik je daarin gelijk gegeven, maar momenteel en vorig seizoen is hij veel degelijker dan Vermeer.
Het ziet er minder spectaculair uit, maar dat is vooral omdat Zoet meestal WEL goed opgesteld staat.
Hahn de nummer drie keeper van Nederlandquote:Op zondag 24 januari 2016 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. En Hahn is de nummer drie als je het mij vraagt (al keept die geen Eredivisie dit seizoen).
Wie dan?quote:Op zondag 24 januari 2016 18:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hahn de nummer drie keeper van Nederland
Complete onzin.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Aan het begin van het seizoen had ik je daarin gelijk gegeven, maar momenteel en vorig seizoen is hij veel degelijker dan Vermeer.
Het ziet er minder spectaculair uit, maar dat is vooral omdat Zoet meestal WEL goed opgesteld staat.
Nog meer middelmaatquote:Op zondag 24 januari 2016 18:46 schreef Caland het volgende:
Tapia: ''Ik ben blij als ik voor Feyenoord kan spelen'' http://www.fr12.nl/nieuws(...)feyenoord-kan-s.html
Jammer dat je nu geen naam durft te noemen zeg.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet de beste volleyballer van Zuid-Holland in ieder geval.
De 'mentaliteit' is het probleem ook niet. Juist datgene waardoor je thuis nog wat punten pakt.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Als je thuis alleen van PSV verliest en tegen Ajax gelijk speelt en uit moeizaam wint van de Graafschap, gelijk speelt tegen Roda en Groningen en verliest van PSV, ADO, NEC en AZ zie je wel waar het probleem zit.
Ja die komt.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:46 schreef Caland het volgende:
Tapia: ''Ik ben blij als ik voor Feyenoord kan spelen'' http://www.fr12.nl/nieuws(...)feyenoord-kan-s.html
quote:
Kunnen we alleen nog hopen dat het niet voor de hoofdprijs is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |