Het was van Gijp. Dus verwacht niet teveel.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:31 schreef Tchock het volgende:
Ik wacht nog steeds op een goede matige grap over de voorzitter van PSV en een lift.
Kwaliteit.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:34 schreef Tchock het volgende:
Waarom krijgt Feyenoord nou vier goals om de oren vandaag? Ik begrijp er echt niets van. Tegen PSV stond het heel solide achterin. Overschatting? Mentale klap van verlies?
UITWEDSTRIJD!quote:Op zondag 24 januari 2016 18:34 schreef Tchock het volgende:
Waarom krijgt Feyenoord nou vier goals om de oren vandaag? Ik begrijp er echt niets van. Tegen PSV stond het heel solide achterin. Overschatting? Mentale klap van verlies?
Ik vond Feyenoord tegen PSV echt niet slecht, zeker in verdedigend opzicht. Nauwelijks kansen weggegeven.quote:
Dat zou kunnen. Dan is het gewoon mentaliteit dus (kutwoord).quote:
Geen nieuw stadion.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:34 schreef Tchock het volgende:
Van Beek, Nelom, Karsdorp en Vermeer? Nuff said.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:34 schreef Tchock het volgende:
Vermeer stond prima te keepen.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Van Beek, Nelom, Karsdorp en Vermeer? Nuff said.
Zonder Vermeer was het 8-2 geworden, minimaal.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Altijd die haat op Vermeer. Zielig.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Door de schorsing van Kazim is er geen goede jongen in de kleedkamer.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:34 schreef Tchock het volgende:
Zonder keeper wordt het inderdaad lastig.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zonder Vermeer was het 8-2 geworden, minimaal.
Dit is nu al je 4e keer dat je dit post.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zonder Vermeer was het 8-2 geworden, minimaal.
Schuld van de joden, natuurlijk.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:34 schreef Tchock het volgende:
Uh, nee.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit is nu al je 4e keer dat je dit post.
Badder heeft ook geen kijk op voetbal. Als het aan hem ligt koopt Feyenoord Havenaar. Jawel Havenaar.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:39 schreef Scrummie het volgende:
Badder dacht, laat ik mijzelf nog even voor lul zetten.
Je meent het.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Badder heeft ook geen kijk op voetbal. Als het aan hem ligt koopt Feyenoord Havenaar. Jawel Havenaar.
Haat? Ik vind gewoon dat hij niet bepaald vrijuit ging bij minimaal 2 goals.quote:
Mwah. PSV werd kampioen met Jeroentje Zoet. De positie is wel de laatste die prioriteit heeft.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Haat? Ik vind gewoon dat hij niet bepaald vrijuit ging bij minimaal 2 goals.
Leuke Eredivisie keeper hoor, maar als je voor het kampioenschap wilt spelen heb je iets beters nodig.
Vermeer is na Cillessen de beste keeper uit de Eredivisie.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Haat? Ik vind gewoon dat hij niet bepaald vrijuit ging bij minimaal 2 goals.
Leuke Eredivisie keeper hoor, maar als je voor het kampioenschap wilt spelen heb je iets beters nodig.
Bedankt hansquote:Op zondag 24 januari 2016 18:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vermeer is na Cillessen de beste keeper uit de Eredivisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |