Het wordt tegenwoordig bij Grolsh in Enschede gebrouwen, maar oorspronkelijke recept komt wel uit een van de mooiste dorpen van Nederlandquote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:45 schreef Luuntje het volgende:
En dat vanuit een dorp genaamd Gulpen in Zuid Limburg
De blikken ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het wordt tegenwoordig bij Grolsh in Enschede gebrouwen, maar oorspronkelijke recept komt wel uit een van de mooiste dorpen van Nederland![]()
Gladiator![]()
Gulpener![]()
Gulpen
Gladiator is het enige wat niet in Gulpen gebrouwen word. Jammer dat ik de periode dat gladiator in fles vorm verkocht werd niet heb meegemaakt. Zou wel wat hebben om een krat gladiator in de koelkast te hebben liggen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:48 schreef Luuntje het volgende:
[..]
De blikken ja.
Weet dat de flessen in Gulpen gemaakt worden.
Ow.....zal eens even kijken of ik er nog aan kan komen, hier verkopen ze zelden Gulpener Bier in blik.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gladiator is het enige wat niet in Gulpen gebrouwen word. Jammer dat ik de periode dat gladiator in fles vorm verkocht werd niet heb meegemaakt. Zou wel wat hebben om een krat gladiator in de koelkast te hebben liggen.
Mwoah, 90 cent ofzo per halve liter.quote:
Word Gladiator dan nog in fles verkocht? Ik dacht dat ze dat een aantal jaren geleden eruit hadden geflikkerd. Zelfs bij Gulpener zelf is het niet in fles vorm te krijgen volgens mij.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:50 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ow.....zal eens even kijken of ik er nog aan kan komen, hier verkopen ze zelden Gulpener Bier in blik.
Volgens mij wordt het sinds altijd al bij Grolsch gemaakt. Het strookt in ieder geval niet met de kwaleit van het bier uit Gulpen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het wordt tegenwoordig bij Grolsh in Enschede gebrouwen, maar oorspronkelijke recept komt wel uit een van de mooiste dorpen van Nederland![]()
Gladiator![]()
Gulpener![]()
Gulpen
Sowieso die flesjes drinken.quote:
Dat wel, van al het bier dat een sticker met Gulpener erop is Gladiator wel het minst lekkere biertje, maar het is nog altijd beter dan alle bagger die bij de overige Nederlandse merken vandaan komt en je wordt er lekker snel dronken vanquote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:56 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het sinds altijd al bij Grolsch gemaakt. Het strookt in ieder geval niet met de kwaleit van het bier uit Gulpen.
Ja, bagger zoals grolsch kanon. Drink 10 keer zo graag een heineken als die gore zoete shit.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat wel, van al het bier dat een sticker met Gulpener erop is Gladiator wel het minst lekkere biertje, maar het is nog altijd beter dan alle bagger die bij de overige Nederlandse merken vandaan komt en je wordt er lekker snel dronken van
Dat niet lekker vinden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:54 schreef MrSalazar het volgende:
Dat lekker vinden.![]()
Die shit drink je alleen om zat te worden en ja, ik drink het ook.
Al die troep: gladiator, amsterdam maximator ed, grolsch kanon, atlas etc is zwerversbier. Die worden gemaakt voor lui om zat te worden. Niet voor mensen die van lekker bier houden.quote:
Zwerversbier noemen en dan toch zelf drinken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:07 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Al die troep: gladiator, amsterdam maximator ed, grolsch kanon, atlas etc is zwerversbier. Die worden gemaakt voor lui om zat te worden. Niet voor mensen die van lekker bier houden.
Dus?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:07 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Al die troep: gladiator, amsterdam maximator ed, grolsch kanon, atlas etc is zwerversbier. Die worden gemaakt voor lui om zat te worden. Niet voor mensen die van lekker bier houden.
Niks. Maar ga niet net doen alsof die shit lekker is.quote:
Niks mis mee vind ik.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:11 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Niks. Maar ga niet net doen alsof die shit lekker is.
Toegeven dat je Heineken graag drinktquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:04 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja, bagger zoals grolsch kanon. Drink 10 keer zo graag een heineken als die gore zoete shit.
Pff Liever een lichtzoete en frisse heineken dan zo'n mierzoete 'gerstewijn'quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toegeven dat je Heineken graag drinktDan heb je gewoon geen smaak pupillen
![]()
'Hollands Bier"
Ach ja. Ik drink vanavond niet. Anders zat ik er nu ook aan.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:14 schreef Abed het volgende:
MrSalazar niet zo partypoopen man.
Iedereen met Gladiator in zijn klauwen, JUICHEN!
MrSalazar zit aan de ranja.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:15 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ach ja. Ik drink vanavond niet. Anders zat ik er nu ook aan.
Zwerversbier drinken dat je niet eens lekker vindt. Misselijke trol ben je.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:15 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ach ja. Ik drink vanavond niet. Anders zat ik er nu ook aan.
Ik heb Heineken staan op het moment maar alleen omdat dat de enige halve liter blikken waren in de AHquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
'Hollands Bier"
Ben je niet goed ofzo? Ik drink gewoon om zat te worden. Deal with it.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:17 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Zwerversbier drinken dat je niet eens lekker vindt. Misselijke trol ben je.
Godver. Ga jij naar de AH ToGo of wat.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb Heineken staan op het moment maar alleen omdat dat de enige halve liter blikken waren in de AH
Nee maar t kan niet iedere dag feest zijn. Was donderdag en vrijdag al zat.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:17 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
MrSalazar zit aan de ranja.![]()
Niet iedere dag zat zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:20 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee maar t kan niet iedere dag feest zijn. Was donderdag en vrijdag al zat.
Het is zaterdagavond man. Moet je er morgen vroeg uit ofzo?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:20 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee maar t kan niet iedere dag feest zijn. Was donderdag en vrijdag al zat.
Ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:21 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond man. Moet je er morgen vroeg uit ofzo?
Nee de AH hier om de hoek is gewoon tyfuskleinquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:19 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Godver. Ga jij naar de AH ToGo of wat.
Ach, dat kerkbezoek kun je toch wel een keer overslaan?quote:
Hadden ze niet eens AH Pils?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee de AH hier om de hoek is gewoon tyfusklein
Heineken is het smerigste piswater wat ik ooit geproefd hebquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:13 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Pff Liever een lichtzoete en frisse heineken dan zo'n mierzoete 'gerstewijn'
Weet niet, wilde wel een merkquote:
Luiheid slaat wederom toequote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Weet niet, wilde wel een merk
En had geen zin om 2 sixpacks mee te nemen dus maar halve liters gepakt
Koelkast is te volquote:
Heb je geen aparte bier koelkastquote:
In dat hok van mij? Nee zou niet weten waar ik 'm kwijt moet!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je geen aparte bier koelkast
In Eindhoven heb ik een gezamelijke koelkast in de keuken waar ik al mijn etenswaar bewaar en op mijn kamer heb ik een aparte half lange koelkast waar alleen maar bier, vodka en fris in staat. Zoals van een echte barbaas verwacht wordtquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:27 schreef renwan het volgende:
[..]
In dat hok van mij? Nee zou niet weten waar ik 'm kwijt moet!
Die Extreme heb je zeker in de aanbieding bij de AH gehaald.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:49 schreef DeHovenier het volgende:
Heb Kanon en dit biertje in de koelkast staan.
[ afbeelding ]
Tevens 3 flesjes van deze, want gratis glas erbij, en die had ik nog niet:
[ afbeelding ]
Ik kom de avond wel door
Die extreme koop ik ook wel eens, maar is duurder dan gladiator.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:49 schreef DeHovenier het volgende:
Heb Kanon en dit biertje in de koelkast staan.
[ afbeelding ]
Tevens 3 flesjes van deze, want gratis glas erbij, en die had ik nog niet:
[ afbeelding ]
Ik kom de avond wel door
Er is alleen een Jumbo bij mij in de buurt. Voor de AH moet ik toch een stukkie langer fietsen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:51 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Die Extreme heb je zeker in de aanbieding bij de AH gehaald.
Gladiator heb ik nog nooit geprobeerd.... hoe duur is een halve liter?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:51 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Die extreme koop ik ook wel eens, maar is duurder dan gladiator.
Moet je nu of morgen naar de AH gaan want in de bonus. Goedkoper dan Gladiator!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:51 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Die extreme koop ik ook wel eens, maar is duurder dan gladiator.
Tegenwoordig 92 cent (coop)quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gladiator heb ik nog nooit geprobeerd.... hoe duur is een halve liter?
Jesis. Morgen ns kijken hoeveel het bij de Jumbo is, ben ik wss goedkoper uit.quote:
Scheelt nauwelijks. Overigens is Gladiator van alle zware bieren het goedkoopst per unit alcohol.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jesis. Morgen ns kijken hoeveel het bij de Jumbo is, ben ik wss goedkoper uit.
Alcoholist!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:01 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Scheelt nauwelijks. Overigens is Gladiator van alle zware bieren het goedkoopst per unit alcohol.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:14 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Nee, ik had eens wat tijd over en Excel stond toevallig open...
Ik luister....quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:50 schreef caspert79 het volgende:
Gulpener Gladiator is 100% alcoholisten bier. Vandaar ook die 10% icm halve liter. In blik nog wel. Jammer, want Gulpener maakt daarnaast ook prima bier. Maar mijn relaas is vast tegen dovemansoren gericht, vooral wanneer het mensen boven de grote rivieren betreft.
Als je het topic leest zie je dat ik het daarmee eens ben. Maar ook dat gladiator stiekem helemaal geen bier van gulpener is.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:50 schreef caspert79 het volgende:
Gulpener Gladiator is 100% alcoholisten bier. Vandaar ook die 10% icm halve liter. In blik nog wel. Jammer, want Gulpener maakt daarnaast ook prima bier. Maar mijn relaas is vast tegen dovemansoren gericht, vooral wanneer het mensen boven de grote rivieren betreft.
8.6... daar doe ik het niet voor. Als het ranzig is, moet het wel sterk zijn. De extreme versie dus. 10,5%quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:07 schreef Geelman het volgende:
Wehe, ik haalde ook wel eens Gladiator, maar echt lekker is het niet. Veel te zoet. Bavaria 8.6 is m.i. beter te pruimen. Tevens heb je ook nog Atlas 12%, daar word je letterlijk ranzig dronken van.
Pak dan Atlas 12%!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:10 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
8.6... daar doe ik het niet voor. Als het ranzig is, moet het wel sterk zijn. De extreme versie dus. 10,5%
Maar dan heb je geen halve liter voor een euro...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:15 schreef caspert79 het volgende:
Als het om de alcohol gaat kun je beter een fles wijn kopen die goed te nassen is. En in België maken ze goed zwaar bier.
Wehe!quote:Can at home. Aroma of sweet pale malt, dried fruity notes, sugar, alcohol. Flavour is cloying sweetness with some bitterness in the aftertaste. Body is medium. Nasty boozy sweet maltbomb. (http://www.ratebeer.com/beer/gulpener-gladiator/3939/)
EXTREME TO THE MAXXXXXXquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:10 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
8.6... daar doe ik het niet voor. Als het ranzig is, moet het wel sterk zijn. De extreme versie dus. 10,5%
Weet je wat pas klachtwaardig is?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:49 schreef Abed het volgende:
BIER 7: Gulpener Gladiator
Alcohol: 10%
Inhoud: 0,5L
Prijs: ¤0,84
Ewout: Nee, dit is hem niet. Het smaakt naar een knutsellokaal waar men met papier-maché in de weer is.
Twan: Wow, goed bier. Dit is echt het type bier dat ideaal is na een kinderfeestje in de mergelgrotten van Gulpen.
Lisette: Ik begin een beetje problemen te krijgen met beoordelen, alles begint prima te smaken.
Wiegertje: Dit smaakt naar een trambank! Dit is dus het bewijs dat bier boven de 8,6% niet te zuipen is.
Pippi: Zit hier as in?
Cijfer: 6.5
VICE-oordeel:
Gulden draak met die troep vergelijken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:47 schreef Geelman het volgende:
Nog wat leesvoer voor de echte zwervers: http://www.vice.com/nl/re(...)ieme-zwerverbier-432
[ afbeelding ]
Haha inderdaad.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:54 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Weet je wat pas klachtwaardig is?
Wiegertje.
wordt gebrouwen door Grolsch. Gulpener heeft het van de hand gedaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:45 schreef Luuntje het volgende:
En dat vanuit een dorp genaamd Gulpen in Zuid Limburg
gulpener brouwt deze dus niet meerquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:50 schreef caspert79 het volgende:
Lees t topic eens.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:02 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
gulpener brouwt deze dus niet meer
Verder de beste brouwerij van NL idd
kenner gespot.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:07 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:10 schreef Fer het volgende:
Sterk bier is vies. Doe mij maar gewoon pils, blond bier, Grolsch 2.5, Chinees bier.
baasquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:10 schreef Fer het volgende:
Sterk bier is vies. Doe mij maar gewoon pils, blond bier, Grolsch 2.5, Chinees bier.
Zo heel af en toe doen ze in kleine pratijtjes nog op aanvraag.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word Gladiator dan nog in fles verkocht? Ik dacht dat ze dat een aantal jaren geleden eruit hadden geflikkerd. Zelfs bij Gulpener zelf is het niet in fles vorm te krijgen volgens mij.
Daar heb je wel kans op. Denk toch maar dat ik het ook bij de blikjes houd voor als ik lekker snel en goedkoop dronken wil worden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:14 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Zo heel af en toe doen ze in kleine pratijtjes nog op aanvraag.
Maar dat is vaak promotiemateriaal.
Denk dat als ik de Gladiator in fles wil dat het nier niet te zuipen is en vanzelf begint te lopen
Mergelgrotten van Gulpen?????quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:49 schreef Abed het volgende:
BIER 7: Gulpener Gladiator
Alcohol: 10%
Inhoud: 0,5L
Prijs: ¤0,84
Ewout: Nee, dit is hem niet. Het smaakt naar een knutsellokaal waar men met papier-maché in de weer is.
Twan: Wow, goed bier. Dit is echt het type bier dat ideaal is na een kinderfeestje in de mergelgrotten van Gulpen.
Lisette: Ik begin een beetje problemen te krijgen met beoordelen, alles begint prima te smaken.
Wiegertje: Dit smaakt naar een trambank! Dit is dus het bewijs dat bier boven de 8,6% niet te zuipen is.
Pippi: Zit hier as in?
Cijfer: 6.5
VICE-oordeel:
Ik dronk al La Chouffe toen het nog door kabouters werd gebrouwen!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:16 schreef Djeez het volgende:
Ik drink nu een La Chouffe Blond.
Overigens dronk ik in 1996 al Gladiator, had er zelfs een glas van omdat het bier toen net nieuw op de markt kwam
Ja spuit 11.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:00 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
wordt gebrouwen door Grolsch. Gulpener heeft het van de hand gedaan.
Kun je naar Het Bierhuis, tegenover de brouwerij, is van Gulpener zelf.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:22 schreef Abed het volgende:
Tijd voor een excursie naar Gulpen, cultuursnuiven.
Ik dronk het al toen het nog McChouffe heettequote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:17 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik dronk al La Chouffe toen het nog door kabouters werd gebrouwen!
Niks mis met Grand Prestigequote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:58 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Gulden draak met die troep vergelijken.Zullen we dan maar gelijk hertog jan grand prestige erbij doen?
picsquote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:16 schreef Djeez het volgende:
Ik drink nu een La Chouffe Blond.
Overigens dronk ik in 1996 al Gladiator, had er zelfs een glas van omdat het bier toen net nieuw op de markt kwam
Je snapt t weer nietquote:Op zondag 24 januari 2016 00:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Niks mis met Grand Prestige
met je hoofd
Dan snap ik het prima.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:01 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Je snapt t weer nietgrand prestige is goed en hoort net als gulden draak niet in dat rijtje van zwerversbier.
Als dat kon. Heb niks gegeten vanavond.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan snap ik het prima.
Excuses voor het misverstand.
Kan ik U een snack aanbieden?
En waarom niet, als ik zo vrij mag zijn?quote:Op zondag 24 januari 2016 01:03 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Als dat kon. Heb niks gegeten vanavond.
Heb niks. Alleen een zak spruitjes, bulgur, bonen en andere shit in pot en blik. Maar ik moet er altijd iets vets bijhebben. Vlees of vis dus.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En waarom niet, als ik zo vrij mag zijn?
Bestel wat?quote:Op zondag 24 januari 2016 01:07 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Heb niks. Alleen een zak spruitjes, bulgur, bonen en andere shit in pot en blik. Maar ik moet er altijd iets vets bijhebben. Vlees of vis dus.
Slaap denk ik al voordat de bezorger hier is.quote:
Stomp wat in de frituurpan?quote:Op zondag 24 januari 2016 01:11 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Slaap denk ik al voordat de bezorger hier is.
Kheb geen friteuse meer sinds ie kapot ging, en ik zou 200 kilo wegen als ik een nieuwe zou kopen. Iedere dag bier en krokettenquote:
Drink dan wat meer bier.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:11 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Slaap denk ik al voordat de bezorger hier is.
Picsquote:Op zondag 24 januari 2016 01:16 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Kheb geen friteuse meer sinds ie kapot ging, en ik zou 200 kilo wegen als ik een nieuwe zou kopen. Iedere dag bier en kroketten
Ik drink vanavond niet. Ga zo in slaap vallen bij The strangers denk ik.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Drink dan wat meer bier.
Ben jij nou een man
[..]
Pics
Hoogvliet en is helemaal niet actueel.quote:
He verdomme nou.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:30 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Hoogvliet en is helemaal niet actueel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap zacht!quote:Op zondag 24 januari 2016 01:20 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik drink vanavond niet. Ga zo in slaap vallen bij The strangers denk ik.
Een verstandige zoon. Waaron kan Joran niet zoals jij zijn?quote:Op zondag 24 januari 2016 01:34 schreef Scuidward het volgende:
[..]![]()
Ik laat mijn vader altijd bier kopen.
Joran liep Nathalie tegen het lijf.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een verstandige zoon. Waaron kan Joran niet zoals jij zijn?
Welk lijf?quote:Op zondag 24 januari 2016 01:36 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Joran liep Nathalie tegen het lijf.
Waarom gaat het niet meer over bier.quote:
Kanon is anders wel 11.6%.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:37 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Waarom gaat het niet meer over bier.
Laat dit topic een ode zijn en blijven aan de magische 10% van een Gladiator a-la 87 ct.
Je bedoelt à, niet a-la. En waar kosten ze zo weinig?quote:Op zondag 24 januari 2016 01:37 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Waarom gaat het niet meer over bier.
Laat dit topic een ode zijn en blijven aan de magische 10% van een Gladiator a-la 87 ct.
Daarom Gladiator.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kanon is anders wel 11.6%.
En erg zoet.
En best wel duur.
Jumbo.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:39 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Je bedoelt à niet, a-la. En waar kosten ze zo weinig?
Nee Gladiator is niet zoet wou je zeggen.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kanon is anders wel 11.6%.
En erg zoet.
En best wel duur.
Godver.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:39 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Daarom Gladiator.
[..]
Jumbo.
2ct duurder dan het huismerk 8.5%
Moet ook wel met die laagste prijs-garantie.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:39 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Daarom Gladiator.
[..]
Jumbo.
2ct duurder dan het huismerk 8.5%
Als je niet weet waar je naar zoekt kan je kijken tot je een ons weegt.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Godver.
Ik heb een Jumbo op loopafstand. Hoe kan ik zo blind zijn?
Ik pluk er de blikken van.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:40 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Moet ook wel met die laagste prijs-garantie.
Ben jij dat in je plaatje?quote:Op zondag 24 januari 2016 01:40 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Moet ook wel met die laagste prijs-garantie.
En als je wel weet waar je moet kijken, maar je ziet het niet?quote:Op zondag 24 januari 2016 01:41 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je naar zoekt kan je kijken tot je een ons weegt.
[..]
Ik pluk er de blikken van.
Wil je met mn vriendin van bil? Ze kost niet duur.quote:
niet raar dat die zo dik is gezien de snelheid waarmee ze kauwt.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wil je met mn vriendin van bil? Ze kost niet duur.
M'n vriendin zie je in m'n plaatje.
Ben je blind.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En als je wel weet waar je moet kijken, maar je ziet het niet?
Ze slikt niet anders.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:44 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
niet raar dat die zo dik is gezien de snelheid waarmee ze kauwt.
Ze heeft altijd honger en dorst. Ik zou je bier maar achter slot en grendel bewaren.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:44 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
niet raar dat die zo dik is gezien de snelheid waarmee ze kauwt.
ik weet zeker dat ze veel poept. wat een smerig wijf.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ze heeft altijd honger en dorst. Ik zou je bier maar achter slot en grendel bewaren.
Misschien kan je dr je eerstgeborene offeren aan dr, als verzoensoffer. Jeweetwel, het ijs een beetje breken.
Ik weet zeker dat ze je leuk vindt.
Ze poept in je mond als je wil.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:49 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
ik weet zeker dat ze veel poept. wat een smerig wijf.
ik wil haar wel helemaal onderschijten voor 30 cent.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ze poept in je mond als je wil.
Kost 50 euro.
Ik weet wel een adresje, momentquote:Op zondag 24 januari 2016 01:55 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
ik wil haar wel helemaal onderschijten voor 30 cent.
Laten we maar ophouden met dit gesprek.quote:
Dat onderschijten gaat je wel meer kosten dan 30 cent, helaas.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:59 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Laten we maar ophouden met dit gesprek.
quote:Op zondag 24 januari 2016 02:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat onderschijten gaat je wel meer kosten dan 30 cent, helaas.
Maar dan heb je ook waar voor je geld
quote:Op zondag 24 januari 2016 01:59 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Laten we maar ophouden met dit gesprek.
Ik drink vanavond niet en ga zo slapen.quote:
Slaap zachtquote:Op zondag 24 januari 2016 02:12 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik drink vanavond niet en ga zo slapen.
Probeer dr eens uit, zou ik zeggen!quote:Op zondag 24 januari 2016 02:19 schreef MrSalazar het volgende:
High class professional escort eh ... lol dacht t niet.
Jezelf zo noemen terwijl je kilo's schijt eet.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Probeer dr eens uit, zou ik zeggen!
Ze vindt dat geil. Wie ben jij om te zeggen dat ze geen goed lid is van de samenleving?quote:Op zondag 24 januari 2016 02:28 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Jezelf zo noemen terwijl je kilo's schijt eet.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:20 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja spuit 11.
En Keizerskroon wordt in Gulpen gebrouwen (baggerbier).
Het recept komt vanuit Gulpen dus niet zeuren.
quote:Op zondag 24 januari 2016 08:28 schreef sinadOH het volgende:
Ok. Gisteren dus die Bavaria Extreme 10.5 gehad. Als je het over ZOET hebt.
Dat nooit meer.
Zulk bier drink je ook niet voor de smaakquote:Op zondag 24 januari 2016 09:34 schreef Beursaap het volgende:
Gesuikerde paardenzeik zeg
Doe mij maar een 5% pilsje, dit is gwn pure suiker
Neus dicht en hele grote slokken nemen.quote:Op zondag 24 januari 2016 09:34 schreef Beursaap het volgende:
dit met een 5% vergelijkenquote:Op zondag 24 januari 2016 09:34 schreef Beursaap het volgende:
Als zo'n flesje maar 10% vol zit hoef ik t echt niet. Zeker niet voor die prijs.quote:
Vergeleken met de troep in dit topic is dat echt wel kwaliteit hoor.quote:
Ja dat is 2/10. En als ik dan blikbier wil in dat kaliber dan maar Alfa superstrongquote:Op zondag 24 januari 2016 15:05 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Vergeleken met de troep in dit topic is dat echt wel kwaliteit hoor.
Je hebt toch ook alfa strong ofzo? Met 7,5% oid. Want ik heb die 9,2% nog nooit gezien, anders had ik em wel gekocht.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:38 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja dat is 2/10. En als ik dan blikbier wil in dat kaliber dan maar Alfa superstrong
quote:Op zondag 24 januari 2016 15:39 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Je hebt toch ook alfa strong ofzo? Met 7,5% oid. Want ik heb die 9,2% nog nooit gezien, anders had ik em wel gekocht.
Haters gonna hatequote:Op zondag 24 januari 2016 15:05 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Vergeleken met de troep in dit topic is dat echt wel kwaliteit hoor.
Ja maar die was al eerder in het topic te zien bij die proeftest met Wiegertje. Als ik het me goed herinner was die sterke alfa eerst ergens in de 7% wat ik altijd kut vond, aangezien dat te weinig is. Dat was mijn vraag dus. Of die nog bestaat.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
wees dan duidelijk jij hebt 9,2 nooit gezien zeg je
Ja, nu weten we het wel, vriend. Morgen ga ik lekker een krat halve liters pils of kölsch halen in Duitsland.quote:
Lekkerquote:Op zondag 24 januari 2016 15:55 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja, nu weten we het wel, vriend. Morgen ga ik lekker een krat halve liters pils of kölsch halen in Duitsland.
Ik probeer het bij 1-2 avonden te houden aangezien ik geen maat kan houden en de volgende dag nog dingen moet doen.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:56 schreef Abed het volgende:
[..]
Lekker![]()
Hoe vaak drink je in de week? Aangezien je aangaf gister niet te drinken bijvoorbeeld?
Weet je wat het is met die Wiegertje? Ze is eigenlijk best lekker. Alleen.... het is zo'n verrekte feministe.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:47 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja maar die was al eerder in het topic te zien bij die proeftest met Wiegertje. Als ik het me goed herinner was die sterke alfa eerst ergens in de 7% wat ik altijd kut vond, aangezien dat te weinig is. Dat was mijn vraag dus. Of die nog bestaat.
eens zou niet rakenquote:Op zondag 24 januari 2016 17:45 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, maar dit is dus echt niet lekker.
Ja slechte foto.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:45 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuke meid !quote:Op zondag 24 januari 2016 17:45 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tis: 'smaakPApillenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
'Hollands Bier"
hihaho wat een giller.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:29 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Als zo'n flesje maar 10% vol zit hoef ik t echt niet. Zeker niet voor die prijs.
Deze man weet.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:59 schreef trippleh het volgende:
Gladiator is voor echte bazen![]()
Gewoon 3 blikken atten en dan lekker gamen
tik dan een paar Rochefort 10 weg..quote:Op maandag 25 januari 2016 21:21 schreef sinadOH het volgende:
Ze hadden geen Gladiator vandaag bij de AH. Ook veel van het andere zwerversbier was op. Zijn de uitkeringen soms overgemaakt of zo?
Nu moet ik het stellen met een paar Tripels.
Da's weer het andere uiterste a 2,50 per flesje.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
tik dan een paar Rochefort 10 weg..
Gulpener wintervrund dan, topper hoor.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:41 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Da's weer het andere uiterste a 2,50 per flesje.
Beter, beter! Nog nooit live gezien overigens... bij de AH te krijgen?quote:Op maandag 25 januari 2016 21:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Gulpener wintervrund dan, topper hoor.
nu in de bonus!quote:Op maandag 25 januari 2016 21:56 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Beter, beter! Nog nooit live gezien overigens... bij de AH te krijgen?
Mijn AH app zegt van niet... ?quote:Op maandag 25 januari 2016 22:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
geloof je het niet. Vandaag gehaald.
ook niet verkeerdquote:Op maandag 25 januari 2016 21:21 schreef sinadOH het volgende:
Ze hadden geen Gladiator vandaag bij de AH. Ook veel van het andere zwerversbier was op. Zijn de uitkeringen soms overgemaakt of zo?
Nu moet ik het stellen met een paar Tripels.
* MrSalazar kijkt geschoktquote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:49 schreef Roland_Deschain het volgende:
[ afbeelding ]
Nu bij Dirk, 4 voor 3 euro.
Ik had 8.6 Extreme nog nooit gehad. Ben het nu aan het proberen en ik moet zeggen dat het beter smaakt dan Gladiator.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:55 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
* MrSalazar kijkt geschokt
Jammer dat die winkels hier niet zitten.
Ik vind em ook wel aardig. Allebei vies, maar die extreme is zeker niet viezer dan gladiator.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:58 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Ik had 8.6 Extreme nog nooit gehad. Ben het nu aan het proberen en ik moet zeggen dat het beter smaakt dan Gladiator.![]()
Dat is ook lekker zeg een pilsje pakken om 12:44!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:44 schreef MrSalazar het volgende:
Kzit nu aan de Diebels Alt. Geen pils dus maar erg goed. En ik heb em nog bijna gratis ook omdat de kassamevrouw alleen 1 flesje heeft aangeslagen.
Jep. Geen fuck te doen vandaag.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat is ook lekker zeg een pilsje pakken om 12:44!
Dat niet doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat is ook lekker zeg een pilsje pakken om 12:44!
Ik rook nietquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:47 schreef Straatcommando. het volgende:
Kanon is goor man. Gladiator + jonko + gamen = fun.
Dan moet je dat ook vooral zou houdenquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik rook niet
Welk spel speel je?
Ken ik niet. Leuk spel?quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan moet je dat ook vooral zou houden![]()
Ik speel van alles, van BF4 tot Fallout 4 en alles er tussenin. Speel momenteel veel men of war.. als je dat al kent
Civilizationquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ken ik niet. Leuk spel?
Ik speel vooral FM13, Civ5, FO3 en CKII.
Ik speel soms ook WoT, lekker met tankjes kloten,quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Civilizationalleen het geduld niet voor
Ja het is een WW2 RTS met een shitload aan micromanagement, tjek maar eens wat filmpjes op youtube. Als RTS, ww2 en direct control je ding zijn is het een spel voor je. Niets leukers om met een paar mannetjes die je zelf bestuurt een naab die hele squads op je afstuurt te nakken.
Of met een Panther een Sherman te sniperen van een tiefesend weg.
Is dat nou wat? Ik ben gek op tanks.. en het concept leek me ontzettend nice maar ben afgehaakt na wat filmpjes want het leek me wel erg houterig en de geluiden kloppen ook van geen kant.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik speel soms ook WoT, lekker met tankjes kloten,
Maar alleen als ik aanschoten ben
Qua variatie is het leuk, veel verschillende tanks die je kan doorontwikkelen/upgraden, met een crew die je kan verbeteren. Ik speel wel met de laagste niveau qua tank, dus samenwerken met medespelers is er weleens nietquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Is dat nou wat? Ik ben gek op tanks.. en het concept leek me ontzettend nice maar ben afgehaakt na wat filmpjes want het leek me wel erg houterig en de geluiden kloppen ook van geen kant.
Inderdaad want hier gaat het over BIERquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:53 schreef DeHovenier het volgende:
Kijk anders hier ff GAM / [WoT #23] Bromwell het scheurijzer
wat heb je nu weer achterovergeklaptquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Inderdaad want hier gaat het over BIER
Pils. Lekker hoor zo'n gladiator, maar wil je dat vergelijken met een Sloeber of weet ik veel wat?quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Inderdaad want hier gaat het over BIER
Thanks lad!quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Qua variatie is het leuk, veel verschillende tanks die je kan doorontwikkelen/upgraden, met een crew die je kan verbeteren. Ik speel wel met de laagste niveau qua tank, dus samenwerken met medespelers is er weleens niet
Maar op dat niveau maakt het ook allemaal niet zoveel uit. Je kan wel overleggen met teamchat, en vaak zijn er wel 2 of 3 mensen die open staan voor je suggsties.
Je kan het altijd downloaden en uitproberen, kost niks, maar als je wil kan je credits kopen en vlugger nieuwe modellen/upgrades kopen.
Kijk anders hier ff GAM / [WoT #23] Bromwell het scheurijzer
Ik wil een opgestookt pilsje geen bier noemen. Bier is een speciaaldrank.quote:
Voor hoeveel haal je die?quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
Alcoholistentopic.
Ik zweer bij Bavaria 8.6, ijskoud wel.
¤1,09 zie ik nu op AH staan, eerst was het ¤1,05quote:
Pussyquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
Alcoholistentopic.
Ik zweer bij Bavaria 8.6, ijskoud wel.
Gewoon pislauwe geschudde blikken uit je naar shag rokende werkbus trekken en meteen attenquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gewoon pislauwe geschudde blikken uit je naar shag rokende werkbus trekken en meteen atten
Pislauw bierquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gewoon pislauwe geschudde blikken uit je naar shag rokende werkbus trekken en meteen atten
Dat moet je leren drink'n mien jong. Vaak uit noodzaakquote:Op donderdag 28 januari 2016 00:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Pislauw bier
En helemaal als t sterk is, dan ga ik over mn nek.
Heb toch een koelkast thuis. Zolang mn electriciteit niet afgesloten wordt drink ik mn bier koud.quote:Op donderdag 28 januari 2016 00:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat moet je leren drink'n mien jong. Vaak uit noodzaak
Dan moet je ook geduld hebben en dat heb ik niet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 00:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb toch een koelkast thuis. Zolang mn electriciteit niet afgesloten wordt drink ik mn bier koud.
Dan gooi je m ff in de vriezer.quote:Op donderdag 28 januari 2016 00:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan moet je ook geduld hebben en dat heb ik niet.
Legende heeft het dat je nu nog steeds dronken bent.quote:Op donderdag 28 januari 2016 00:19 schreef MrSalazar het volgende:
Ik heb een heel krat Diebels gezopen zonder de flessen te koelen.
Klopt, maar het probleem met pislauw krachtbier drinken is dat je na een uur vrij makkelijk vergeet dat je er een in de vriezer hebt. Frikandellen gaan goed samen met bier, maar niet letterlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2016 00:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan gooi je m ff in de vriezer.
Doe ik ook. Na een half uurtje is ie goed koud.
Mja, dat is waar. Voor je het weet open je de vriezer omdat een koud biertje toch wel lekker is, en dan zien je een opengebarsten blik bier.quote:Op donderdag 28 januari 2016 00:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Klopt, maar het probleem met pislauw krachtbier drinken is dat je na een uur vrij makkelijk vergeet dat je er een in de vriezer hebt. Frikandellen gaan goed samen met bier, maar niet letterlijk.
kan zijn, ik hou me graag bij de feiten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik wil een opgestookt pilsje geen bier noemen. Bier is een speciaaldrank.
Ja. Bij COOP ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:57 schreef sinadOH het volgende:
De Gladiator kost ineens 99ct bij de AH! Van 84 naar 92 naar 99 in korte tijd.
Skere tatta.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:57 schreef sinadOH het volgende:
De Gladiator kost ineens 99ct bij de AH! Van 84 naar 92 naar 99 in korte tijd.
Bazige baas ben je, heb er net twee op dat spul doet magische dingen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:34 schreef TUFKAL het volgende:
Genieten zeg ik heb er één opengeklikt.
Waterige zooi...quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:42 schreef wenfer2 het volgende:
Gewoon Alfa Super Strong 9.2 klappen ja toch niet dan?
9.2quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:42 schreef wenfer2 het volgende:
Gewoon Alfa Super Strong 9.2 klappen ja toch niet dan?
wat een baas ben je toch.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:07 schreef MrSalazar het volgende:
En ook ik trek er weer eens eentje open. uurtje gekoeld.
Valt wel mee. Ben een gewone jonge.quote:
Alles goed verder, medeheld in een brei van schijtusers op fok! ?quote:
Ik neem aan dat ze vooral hele grote hoeveelheden wiet rookten?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:40 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat in het begin van NWA, geen van die lui alcohol zopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |