Hoogvliet en is helemaal niet actueel.quote:
He verdomme nou.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:30 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Hoogvliet en is helemaal niet actueel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap zacht!quote:Op zondag 24 januari 2016 01:20 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik drink vanavond niet. Ga zo in slaap vallen bij The strangers denk ik.
Een verstandige zoon. Waaron kan Joran niet zoals jij zijn?quote:Op zondag 24 januari 2016 01:34 schreef Scuidward het volgende:
[..]![]()
Ik laat mijn vader altijd bier kopen.
Joran liep Nathalie tegen het lijf.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een verstandige zoon. Waaron kan Joran niet zoals jij zijn?
Welk lijf?quote:Op zondag 24 januari 2016 01:36 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Joran liep Nathalie tegen het lijf.
Waarom gaat het niet meer over bier.quote:
Kanon is anders wel 11.6%.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:37 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Waarom gaat het niet meer over bier.
Laat dit topic een ode zijn en blijven aan de magische 10% van een Gladiator a-la 87 ct.
Je bedoelt à, niet a-la. En waar kosten ze zo weinig?quote:Op zondag 24 januari 2016 01:37 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Waarom gaat het niet meer over bier.
Laat dit topic een ode zijn en blijven aan de magische 10% van een Gladiator a-la 87 ct.
Daarom Gladiator.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kanon is anders wel 11.6%.
En erg zoet.
En best wel duur.
Jumbo.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:39 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Je bedoelt à niet, a-la. En waar kosten ze zo weinig?
Nee Gladiator is niet zoet wou je zeggen.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kanon is anders wel 11.6%.
En erg zoet.
En best wel duur.
Godver.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:39 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Daarom Gladiator.
[..]
Jumbo.
2ct duurder dan het huismerk 8.5%
Moet ook wel met die laagste prijs-garantie.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:39 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Daarom Gladiator.
[..]
Jumbo.
2ct duurder dan het huismerk 8.5%
Als je niet weet waar je naar zoekt kan je kijken tot je een ons weegt.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Godver.
Ik heb een Jumbo op loopafstand. Hoe kan ik zo blind zijn?
Ik pluk er de blikken van.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:40 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Moet ook wel met die laagste prijs-garantie.
Ben jij dat in je plaatje?quote:Op zondag 24 januari 2016 01:40 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Moet ook wel met die laagste prijs-garantie.
En als je wel weet waar je moet kijken, maar je ziet het niet?quote:Op zondag 24 januari 2016 01:41 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je naar zoekt kan je kijken tot je een ons weegt.
[..]
Ik pluk er de blikken van.
Wil je met mn vriendin van bil? Ze kost niet duur.quote:
niet raar dat die zo dik is gezien de snelheid waarmee ze kauwt.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wil je met mn vriendin van bil? Ze kost niet duur.
M'n vriendin zie je in m'n plaatje.
Ben je blind.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En als je wel weet waar je moet kijken, maar je ziet het niet?
Ze slikt niet anders.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:44 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
niet raar dat die zo dik is gezien de snelheid waarmee ze kauwt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |