Ik vergoedelijk niets, en nee ik weet niet hoe vervelend het precies is. Ik ben geen vrouw, maar het was vast niet zo vervelend als het gedrag was in Keulenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:53 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Kijk dit kan ik nu ook vergoeilijken noemen, maar dat is te makkelijk. Je hebt blijkbaar geen idee hoe vervelend die dronken dropjes kunnen zijn, zeker als ze zich in een groep bevinden die dit soort "irritant" gedrag aanmoedigt. Ik denk dat het in Keulen daarom ook mis is gegaan.
Je hecht toch niet serieus waarde aan wat een paar willekeurige voorbijgangers op straat staan te roepen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:59 schreef Glazenmaker het volgende:
Op het filmpje van de schreeuwende man is de context hiervan wat duidelijker. Hij zegt dat deze feministische vrouwen graag de verkrachters willen binnenhalen, wat vanuit zijn wereldbeeld ook zo is en daaruit blijkt dat ze graag een piemel willen hebben. Een van de vrouwelijke omstanders was het hier ook mee eens en roept het ook.
Niet alleen de massaliteit maar ook de mate van agressie was ongekend.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De organisatie, mate en schaal waarop dit gebeurde was inderdaad nieuw, daar hoeft geen discussie over gevoerd te worden, noch hoeft dit afgezwakt te worden.
Ik heb er ook vrij veel over gelezen maar daarbij geconstateerd dat er vrij veel onbetrouwbare berichten waren. Bijv:quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb daar toch iets meer belangstelling voor als vrouw. Ik wil heel graag weten wat de achtergrond is, en daarom lees ik wat erover bekend raakt.
Je hebt geen idee wat er in Keulen gedaan is? Dat was systematisch en zeer goed georganiseerd met uitkijken en tunnels van mannen gemaakt die gericht waren op zoveel mogelijk vrouwen aan te randen waarbij honderden mannen betrokken waren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:53 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Kijk dit kan ik nu ook vergoeilijken noemen, maar dat is te makkelijk. Je hebt blijkbaar geen idee hoe vervelend die dronken dropjes kunnen zijn, zeker als ze zich in een groep bevinden die dit soort "irritant" gedrag aanmoedigt. Ik denk dat het in Keulen daarom ook mis is gegaan.
Nee. Alleen wegkijkers roepen dat nu nog. De politie in Keulen heeft nauwgezet een reconstructie uitgevoerd en heeft volledig beeld gekregen over de schaal, de mate en de manier van opereren van de daders. Hier hoeft verder geen discussie over gevoerd te worden, puur de identiteit van de daders is nog een vraagstuk wat men aan het invullen is. De rest is overduidelijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:03 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is volgens mij veel te vroeg om nu al te zeggen wat er precies is gebeurd.
Waar kan ik die dan nalezen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee. Alleen wegkijkers roepen dat nu nog. De politie in Keulen heeft nauwgezet een reconstructie uitgevoerd en heeft volledig beeld gekregen over de schaal, de mate en de manier van opereren van de daders. Hier hoeft verder geen discussie over gevoerd te worden, puur de identiteit van de daders is nog een vraagstuk wat men aan het invullen is. De rest is overduidelijk.
Ik heb eigenlijk het idee dat die menselijke tunnels niet eens tot doel waren om ongestoord ongewenste sexuele handelingen te kunnen verrichten, maar dat dat een leuk rookgordijn is voor de ware intentie van die varkens, het beroven van de slachtoffers, geld, telefoons, sieraden, dat soort dingen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat er in Keulen gedaan is? Dat was systematisch en zeer goed georganiseerd met uitkijken en tunnels van mannen gemaakt die gericht waren op zoveel mogelijk vrouwen aan te randen waarbij honderden mannen betrokken waren.
Hoe kom je erbij dat dit maar in enige mate lijkt op een dronken groep mannen in het uitgaansleven?
Zo vroeg is het niet meer, januari loopt alweer op zijn eind. Zoals ik het begreep, waren er onder de opgepakte daders overwegend Marokkanen maar ook drie Syriërs. Verder denk ik niet dat de politie uit het veld liegt of dingen verzint; zij waren het immers die het uit de doofpot haalden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:03 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik heb er ook vrij veel over gelezen maar daarbij geconstateerd dat er vrij veel onbetrouwbare berichten waren. Bijv:
http://www.nu.nl/buitenla(...)elzoekers-syrie.html
Nu geeft de politie duidelijk aan dat de verdachten Noord-Afrikanen zijn uit Marokko en Algerije. Het bericht toen is ontstaan omdat de politie aangaf dat er geen aanwijzingen waren dat de daders vluchtelingen waren. Een anonieme agent gaf aan dat er wel personen waren gecontroleerd en daar onder waren dus veel vluchtelingen uit Syrië. De kranten maakten daarvan dat onder de daders dus vluchtelingen uit Syrié waren maar personen die aanwezig waren hoeven natuurlijk niet de daders te zijn. Ook dat georganiseerde vind ik nog erg onduidelijk, er werd gezegd dat er georganiseerd werd gewerkt in groepjes van 2 tot 20 man, dat werd weer gebracht alsof het een totaal georganiseerd aanrandingsgebeuren was met honderden daders.
Het is volgens mij veel te vroeg om nu al te zeggen wat er precies is gebeurd.
Ja dat weet ik. Dit soort uitwassen zijn walgelijk en het is goed dat er massaal tegen geprotesteerd wordt en er duidelijk wordt gemaakt dat dit in onze maatschappij niet geaccepteerd wordt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat er in Keulen gedaan is? Dat was systematisch en zeer goed georganiseerd met uitkijken en tunnels van mannen gemaakt die gericht waren op zoveel mogelijk vrouwen aan te randen waarbij honderden mannen betrokken waren.
Hoe kom je erbij dat dit maar in enige mate lijkt op een dronken groep mannen in het uitgaansleven?
Op diverse websites die je zelf frequent ook bezoekt.quote:
Ik schreef ook niet dat die anonieme agente loog. die verklaring kan heel goed waar zijn alleen is er een groot verschil tussen een identiteit controleren en constateren dat het een Syrische vluchteling is en verklaren dat de daders van een aanranding een Syriër is. Als die agent dat laatst had geconstateerd was die persoon immers wel aangehouden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo vroeg is het niet meer, januari loopt alweer op zijn eind. Zoals ik het begreep, waren er onder de opgepakte daders overwegend Marokkanen maar ook drie Syriërs. Verder denk ik niet dat de politie uit het veld liegt of dingen verzint; zij waren het immers die het uit de doofpot haalden.
Typisch toch, altijd maar beweringen en nooit geen bewijs.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Op diverse websites die je zelf frequent ook bezoekt.
Er zijn toch ook drie Syriërs aangehouden?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:13 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik schreef ook niet dat die anonieme agente loog. die verklaring kan heel goed waar zijn alleen is er een groot verschil tussen een identiteit controleren en constateren dat het een Syrische vluchteling is en verklaren dat de daders van een aanranding een Syriër is. Als die agent dat laatst had geconstateerd was die persoon immers wel aangehouden.
Voor iemand die claimt goed ingelezen te zijn is het raar dat je het nieuwsfeit over het hoofd hebt gezien dat de zaak is overgedragen naar de afdeling Georganiseerde Misdaad van het OM van Keulen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Typisch toch, altijd maar beweringen en nooit geen bewijs.
Dit is het laatste nieuws dat ik heb gelezen en daaruit blijkt toch dat men nog volop aan het onderzoeken is:
http://www.presseportal.de/blaulicht/pm/12415/3232330
Daar was wel spraken van maar blijkbaar zijn die ook weer vrijgelaten. Het is volgens mij allemaal vrij onduidelijk, overigens zijn drie Syriërs op een groep van 30 verdachten natuurlijk ook niet de "meeste daders".quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn toch ook drie Syriërs aangehouden?
Ik ben al langer bang dat criminele groepen in Duitsland en Nederland illegalen via de vluchtelingenstroom aantrekken om hun te helpen met hun activiteiten. De gebeurtenissen in Keulen passen daar wat mij betreft redelijk bij. Volgens mij heeft het niets met vluchtelingen te maken maar moeten we erg oppassen voor veel meer criminaliteit.quote:Damit dürfte auch die nun öffentlich gewordene hohe Kriminalitätsrate von Nordafrikanern ein Thema bleiben. Laut einem Bericht der Kölner Polizei wurden in der Stadt 2015 rund 2000 Tatverdächtige ermittelt, die aus Nordafrika stammten. 40 Prozent der aufgegriffenen „Illegalen“ aus dieser Region werden demnach innerhalb eines Jahres straffällig. Bei Syrern sind es laut dem Bericht nur 0,5 Prozent.
Het is ook georganiseerde misdaad volgens mij maar wat heeft dat met de berichten te maken?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Voor iemand die claimt goed ingelezen te zijn is het raar dat je het nieuwsfeit over het hoofd hebt gezien dat de zaak is overgedragen naar de afdeling Georganiseerde Misdaad van het OM van Keulen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)erde_misdaad___.html
Maar ik heb toch niet betoogd dat het hier om vluchtelingen gaat? Ik vermoed slechts dat cultuur een rol heeft gespeeld in deze aanvallen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:24 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Daar was wel spraken van maar blijkbaar zijn die ook weer vrijgelaten. Het is volgens mij allemaal vrij onduidelijk, overigens zijn drie Syriërs op een groep van 30 verdachten natuurlijk ook niet de "meeste daders".
Laatst las ik nog een algemener stuk over de problemen in Duitsland:
http://www.tagesspiegel.d(...)chland/12822844.html
[..]
Ik ben al langer bang dat criminele groepen in Duitsland en Nederland illegalen via de vluchtelingenstroom aantrekken om hun te helpen met hun activiteiten. De gebeurtenissen in Keulen passen daar wat mij betreft redelijk bij. Volgens mij heeft het niets met vluchtelingen te maken maar moeten we erg oppassen voor veel meer criminaliteit.
De cultuur onder criminele groepen is de bepalende factor, de vraag is welke cultuur dat precies is.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:27 schreef Disana het volgende:
Ik vermoed slechts dat cultuur een rol heeft gespeeld in deze aanvallen.
Jammer dat je gaat zitten knippen. Je doet het voorkomen dat ik van alles beweer dat ik niet heb gezegd, en dat we het op de een of andere manier oneens zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:28 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De cultuur onder criminele groepen is de bepalende factor, de vraag is welke cultuur dat precies is.
Dat was niet mijn intentie, ik was het ook met je eens.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer dat je gaat zitten knippen. Je doet het voorkomen dat ik van alles beweer dat ik niet heb gezegd, en dat we het op de een of andere manier oneens zijn.
Ik denk ook dat we het grotendeels wel met elkaar eens zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:32 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat was niet mijn intentie, ik was het ook met je eens.
Scherpe analysequote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:28 schreef Kijkertje het volgende:
Ik denk dat de boel in Keulen behoorlijk uit de hand is gelopen.
Er staan hier al 12 pagina's aan tekst over. Jij kijkt ook in dit topic.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hecht toch niet serieus waarde aan wat een paar willekeurige voorbijgangers op straat staan te roepen?
Ik bedoel: welke waarde hecht je aan wat die man roept?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Er staan hier al 12 pagina's aan tekst over. Jij kijkt ook in dit topic.
De cultuur waar het over ging, een cultuur waarin vrouwen achtergesteld worden en erger dan dat. Culturen die heersen in het overgrote deel van het Midden-Oosten, daar waar het op legio plekken een puinhoop is omdat er blijkbaar geen opbouw plaats hoeft te vinden, maar uitsluitend afbraak. Oorlog voeren, jaar in jaar uit. Hoe verder je naar het oosten komt, hoe beroerder het wordt qua beschaving. En dergelijke middeleeuwse opvattingen en praktijken mogen van mij daar blijven ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Over welke cultuur heb je het nu? Die van Syriërs, allochtonen, moslims hier, of daar? Ik ken in Nederland geen cultuur 'met middeleeuwse praktijken'. Over het algemeen kunnen we hier prima over straat als vrouw.
Niet zoveel, maar als je toch 12 pagina's wil vullen op de gemene woorden van 1 random omstander dan is het wel fijn imho om te weten wat er gebeurd is afgezien van een sappige quote van een random twitteraar.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel: welke waarde hecht je aan wat die man roept?
Eigenlijk heb je het dus over moslims. Of neem je India ook mee in je beschrijving van achterlijkheid. Het probleem dat ik hiermee heb is dat je mensen onmogelijk over een kam kunt scheren. Ik denk dat de gemiddelde moslim in pakweg Egypte niet zoveel vrouwvijandiger is dan de gemiddelde moslim in Nederland. Als ik het over cultuur heb, denk ik aan een machocultuur. En dat komt ook veel voor in Zuid-Amerika.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:42 schreef empa1010 het volgende:
[..]
De cultuur waar het over ging, een cultuur waarin vrouwen achtergesteld worden en erger dan dat. Culturen die heersen in het overgrote deel van het Midden-Oosten, daar waar het op legio plekken een puinhoop is omdat er blijkbaar geen opbouw plaats hoeft te vinden, maar uitsluitend afbraak. Oorlog voeren, jaar in jaar uit. Hoe verder je naar het oosten komt, hoe beroerder het wordt qua beschaving. En dergelijke middeleeuwse opvattingen en praktijken mogen van mij daar blijven ja.
Oh, ik zit er niet mee dat de discussie is verplaatst naar wat inhoudelijkere meningen. Wat zo'n vent staat te roepen is triest en kansloos, maar wat kan ik er verder over zeggen behalve dan dat hij het gezicht van de PVV wel goed laat zien.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:43 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Niet zoveel, maar als je toch 12 pagina's wil vullen op de gemene woorden van 1 random omstander dan is het wel fijn imho om te weten wat er gebeurd is afgezien van een sappige quote van een random twitteraar.
Ik noem nergens 'achterlijkheid', ik zeg: achtergesteld. En je loopt een beetje achter vwb Egypte vrees ikquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je het dus over moslims. Of neem je India ook mee in je beschrijving van achterlijkheid. Het probleem dat ik hiermee heb is dat je mensen onmogelijk over een kam kunt scheren. Ik denk dat de gemiddelde moslim in pakweg Egypte niet zoveel vrouwvijandiger is dan de gemiddelde moslim in Nederland. Als ik het over cultuur heb, denk ik aan een machocultuur. En dat komt ook veel voor in Zuid-Amerika.
Het is een simpele gast, maar als je deze topic titel ziet, dan denk je dat die PVV hetzelfde denkt als die gasten in Keulen. Ik denk juist het tegenovergestelde na het filmpje gezien te hebben.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik zit er niet mee dat de discussie is verplaatst naar wat inhoudelijkere meningen. Wat zo'n vent staat te roepen is triest en kansloos, maar wat kan ik er verder over zeggen behalve dan dat hij het gezicht van de PVV wel goed laat zien.
Achtergesteld houdt voor mij in dat mensen bewust klein en ongeïnformeerd worden gehouden. Misschien zie jij dat ook wel zo.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:50 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ik noem nergens 'achterlijkheid', ik zeg: achtergesteld. En je loopt een beetje achter vwb Egypte vrees ik
Vind jij 'daar moet een piemel in' en 'jullie vragen erom verkracht te worden' geen uitspraken die duiden op hatelijkheid jegens vrouwen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het is een simpele gast, maar als je deze topic titel ziet, dan denk je dat die PVV hetzelfde denkt als die gasten in Keulen. Ik denk juist het tegenovergestelde na het filmpje gezien te hebben.
Ik sla mannen vol op hun bek, als ze mij aanranden. Zie je hoe deze uitspraak heel anders is als je de context weglaat?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind jij 'daar moet een piemel in' en 'jullie vragen erom verkracht te worden' geen uitspraken die duiden op hatelijkheid jegens vrouwen?
Sorry, de vergelijking ontgaat me ten enenmale. Dus ik herhaal mijn vraag.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik sla mannen vol op hun bek, als ze mij aanranden. Zie je hoe deze uitspraak heel anders is als je de context weglaat?
Als je vanuit het niets tegen random vrouwen op straat gaat schreeuwen dat er een piemel in moet en ze erom vragen verkracht te worden dan duidt dat op hatelijkheid tegen vrouwen. In dit geval kwam de beste man echter op voor zijn dochter. Dat is volgens mij het tegenovergestelde van vrouwenhaat.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, de vergelijking ontgaat me ten enenmale. Dus ik herhaal mijn vraag.
Hij gaat zelfs door met schreeuwen als zijn kind in huilen is uitgebarsten. Dat zegt toch wel iets over zijn houding jegens (die) vrouwen, mijns inziens.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je vanuit het niets tegen random vrouwen op straat gaat schreeuwen dat er een piemel in moet en ze erom vragen verkracht te worden dan duidt dat op hatelijkheid tegen vrouwen. In dit geval kwam de beste man echter op voor zijn dochter. Dat is volgens mij het tegenovergestelde van vrouwenhaat.
Die vrouwen maken hem uit voor racist. Zijn die vrouwen nu mannenhaters? Het feit dat je nare dingen zegt tegen iemand van de andere sekse betekend niet dat je hatelijk naar die sekse kijkt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij gaat zelfs door met schreeuwen als zijn kind in huilen is uitgebarsten. Dat zegt toch wel iets over zijn houding jegens (die) vrouwen, mijns inziens.
Nee, die vrouwen zijn geen mannenhaters omdat 'racist' niets over mannen zegt. Seksueel getinte opmerkingen over piemels en verkrachting zeggen echter wel iets over vrouwen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Die vrouwen maken hem uit voor racist. Zijn die vrouwen nu mannenhaters? Het feit dat je nare dingen zegt tegen iemand van de andere sekse betekend niet dat je hatelijk naar die sekse kijkt.
Ja, maar deze opmerking kwam niet uit het niets. Hij zei het omdat die vrouwen voor maatregelen aan het demonstreren waren waarvan deze man denkt dat ze verkrachting in de hand werken. Als er dan toch iemand slachtoffer moet worden dan maar liever deze feministen. Als je denkt dat deze logica alleen gebruikt wordt tegen vrouwen en dat deze man daardoor overduidelijk vrouwen haat, moet je eens gaan kijken op een random VS schietpartij topic. De kans is groot dat je daar iets aantreft in de trant van ik hoop dat iemand de NRA of een pro vuurwapen republikein doodschiet. Dat geeft niet een negatieve houding tegen mannen aan, maar een aversie tegen die personen om wat ze denken over een bepaald onderwerp. Zo ook in deze situatie tegen deze feministische vrouwen. Context en nuance. Als je dat niet aankan kun je beter PVV gaan stemmen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, die vrouwen zijn geen mannenhaters omdat 'racist' niets over mannen zegt. Seksueel getinte opmerkingen over piemels en verkrachting zeggen echter wel iets over vrouwen.
Voor welke maatregelen die verkrachting in de hand werken waren deze vrouwen precies aan het demonstreren?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja, maar deze opmerking kwam niet uit het niets. Hij zei het omdat die vrouwen voor maatregelen aan het demonstreren waren waarvan deze man denkt dat ze verkrachting in de hand werken. Als er dan toch iemand slachtoffer moet worden dan maar liever deze feministen. Als je denkt dat deze logica alleen gebruikt wordt tegen vrouwen en dat deze man daardoor overduidelijk vrouwen haat, moet je eens gaan kijken op een random VS schietpartij topic. De kans is groot dat je daar iets aantreft in de trant van ik hoop dat iemand de NRA of een pro vuurwapen republikein doodschiet. Dat geeft niet een negatieve houding tegen mannen aan, maar een aversie tegen die personen om wat ze denken over een bepaald onderwerp. Zo ook in deze situatie tegen deze feministische vrouwen. Context en nuance. Als je dat niet aankan kun je beter PVV gaan stemmen.
Nou inderdaad zeg een mening hebben mag best afgestraft worden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:30 schreef Glazenmaker het volgende:
Als er dan toch iemand slachtoffer moet worden dan maar liever deze feministen.
30 criminelen die minimaal 1000 aanrandingen plegen... Misschien dat er meer dan dertig verdachten zijn, maar met een beetje rekenen kom je er wel achter dat waarschijnlijk de helft (zo niet meer) van die aangiftes niet kloppen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:28 schreef Kijkertje het volgende:
Ik denk dat de boel in Keulen behoorlijk uit de hand is gelopen. Zowel wat betreft het gedrag van de groep mannen als achteraf de reacties van mensen daarop.
Wat er gebeurd is zal voor een aantal vrouwen behoorlijk bedreigend en ingrijpend zijn geweest. Maar ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat er ook een soort massa-hysterie achteraf heeft plaatsgevonden. Het zou me niets verbazen als een deel van de aangiften onterecht is geweest.
Gewoon een vrouwenhater dus.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja, maar deze opmerking kwam niet uit het niets. Hij zei het omdat die vrouwen voor maatregelen aan het demonstreren waren waarvan deze man denkt dat ze verkrachting in de hand werken. Als er dan toch iemand slachtoffer moet worden dan maar liever deze feministen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |