quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik zie er in de grote kledingketens weinig van, als ze er liggen dan wordt er matig over gecommuniceerd.
Tsja, het leven is keuzes maken. Dat gaat volgens mij op voor elk budget.quote:Niet elke klant heeft een voldoende groot budget, als je maandelijks 2000 euro op je bankrekening krijgt bijgeschreven dan boeit het (hopelijk!) niet maar als je het met een klein budget moet doen...
Klopt, er ging (en gaat) iets mis met invoeren. Weet niet exact wat de oorzaak is, excuses.quote:Deze zinsconstructie begrijp ik niet. Ik denk dat er wat woorden ("voor de" voor euro's) zijn weggevallen.
Mooi. Is dat in Nederland?quote:
Het is erg gemakkelijk voor jou om dat te roepen met jouw inkomen wat ruim bovenmodaal is. Dan kan je inderdaad alles duurzaam kopen en alle groenten bij de biologische supermarkt kopen. Geweldig! Niet iedereen heeft die mogelijkheid, simpelweg omdat het budget ontoereikend is om dat te kunnen betalen ongeacht de keuzes die je maakt. Voor mij geldt dat momenteel ook nog, ik koop wel biologische eiëren maar ik moet helaas veel opofferingen maken (wat ik niet duurzaam en ecologisch verantwoord kan kopen) die me niet bevallen.quote:Tsja, het leven is keuzes maken. Dat gaat volgens mij op voor elk budget.
Waarom? Zijn die nog niet groot genoeg?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik had om de één of andere reden liever gezien dat Ahold het had overgenomen
Zeker, ik heb broeken van beide kledingmerken.quote:
Ook als student met < 500 euro probeerde ik bewust te leven.quote:Het is erg gemakkelijk voor jou om dat te roepen met jouw inkomen wat ruim bovenmodaal is.
Denk je niet dat ik keuzes moet maken die me niet bevallen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Voor mij geldt dat momenteel ook nog, ik koop wel biologische eiëren maar ik moet helaas veel opofferingen maken (wat ik niet duurzaam en ecologisch verantwoord kan kopen) die me niet bevallen.
Er zijn verwachtingen dat het boodschappen doen in de supermarkt veel meer gaat lijken op de foodmarkets die nu overal uit de grond schieten, dus inclusief horeca. Ook in dat opzicht is de overname van La Place een slimme zet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:51 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Meer korting op inkoop, omdat ze meer afnemen.
Op zich ben ik wel blij dat LaPlace is overgenomen door Nederlands bedrijf als Jumbo.
Im zie ook wel dat Jumbo LaPlace formule verbetert en mogelijk zelfs in eigen winkels toepast (in de grotere filialen of in winkelcentra waar een jumbo zit)
Inderdaad, ze "kopen" hiermee ervaring voor diverse (nog te openen) foodmarkts.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Er zijn verwachtingen dat het boodschappen doen in de supermarkt veel meer gaat lijken op de foodmarkets die nu overal uit de grond schieten, dus inclusief horeca. Ook in dat opzicht is de overname van La Place een slimme zet.
Zo een winkel hebben ze alquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad, ze "kopen" hiermee ervaring voor diverse (nog te openen) foodmarkts.
Jumbo gaat dit bouwen in Leidse Rijn:
[ afbeelding ]
Klopt, Breda en A'dam.quote:
Overigens wilden ze wel degelijk echt de slag aan met Appie, maar ze kregen het technisch niet voor elkaarquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, Breda en A'dam.
Maar deze wordt een stuk groter. Ze gaan flink opschalen.
Past in de trend van de Hallen in Amsterdam en de Markthal in Rotterdam.
Mensen willen "authentiek" en "eerlijk" voedsel. Pure branding.
Hoe bedoel je technischquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Overigens wilden ze wel degelijk echt de slag aan met Appie, maar ze kregen het technisch niet voor elkaar
De C1000 is hier in Eindhoven Noord gewoon een mooie, moderne Jumbo geworden. Niks opdoeken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:22 schreef Zelfscanner het volgende:
JumboDie willen alles hebben
En over 1 jaar doeken ze het zeker op, net als de C1000. (Die zou ook 100% blijven)
Dan is die C1000 toch weg?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De C1000 is hier in Eindhoven Noord gewoon een mooie, moderne Jumbo geworden. Niks opdoeken.
Ik ben trouwens wel blij met Jumbo. AH is veel te groot en te machtig (en dus te duur). Nadeel is alleen dat Jumbo qua prijzen ook akelig dicht naar AH schuift.quote:
Huh?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:22 schreef Zelfscanner het volgende:
JumboDie willen alles hebben
En over 1 jaar doeken ze het zeker op, net als de C1000. (Die zou ook 100% blijven)
Ja, en?quote:
Spar is het duurste.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel blij met Jumbo. AH is veel te groot en te machtig (en dus te duur). Nadeel is alleen dat Jumbo qua prijzen ook akelig dicht naar AH schuift.
De twee grootste ketens zijn ook de duurste. Dat is wel weer jammer. Zou me niks verbazen dat ze al prijsafspraken maken of dat binnenkort gaan doen.
Ok, die zie ik vooral op Mallorca en de Canarische Eilanden. Dat maakt alles misschien wat duurder.quote:
1e google resultaatquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:28 schreef hottentot het volgende:
[..]
Huh?
Waar hebben ze dan gesteld dat de C1000 als naam zou blijven, daar was volgens mij helemaal geen plan voor, men zou wat winkels doorverkopen en men zou de rest tot Jumbo ombouwen, waarom zou je een kutmerk als C1000 in de markt willen houden?
Even verder kijken graag...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, en?
C1000 is een hok waar je voer kan kopen en de Jumbo is ook een hok waar je voer kan kopen.
Zelfde baas, alleen een ander kleurtje en logootje. Je punt is?
Het is wel mogelijk dat een aantal C1000-winkels wordt omgebouwd tot Jumbo.quote:
Nou ja, ze houden alles nog in stand in de kleinere dorpen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, die zie ik vooral op Mallorca en de Canarische Eilanden. Dat maakt alles misschien wat duurder.
Minder kassa's geloof ik eigenlijk niet. De C1000 hier had 3 kassa's, waarvan meestal 1-2 open. De Jumbo heeft doorgaans een kassa of 8-10, waarvan vaak ook zeker de helft open.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:35 schreef Zelfscanner het volgende:
Jumbo heeft in elke plaats andere prijzenGeen goede aanbiedingen. (Weg euroweken, partijhandel, 1+3 gratis e.z.v.) En de prijzen liggen toch algemeen iets hoger. Daarnaast minder kassa's en het basismerk is weg.
Hier in idergeval. Van 8 naar 4+2 zelfscan. Dus eigenlijk gewoon 50% minder. En dat voor 2000m2quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Minder kassa's geloof ik eigenlijk niet. De C1000 hier had 3 kassa's, waarvan meestal 1-2 open. De Jumbo heeft doorgaans een kassa of 8-10, waarvan vaak ook zeker de helft open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |