Vast Figuren die fan zijn van Flodderquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:44 schreef Basekid_NZ het volgende:
Ok welke drie figuren van hier zijn rondje Maastricht Heerlen Sittard nogwat te doen? Foto's van locs en nummertjes zijn de onderwerpen geloof ik.
Maar ik lees hier dat ie gevonden is door een andere reiziger: http://www.rtvnoord.nl/ni(...)in-op-station-Beilenquote:Op zondag 24 januari 2016 02:35 schreef Monopoly het volgende:
Die gast afgelopen ochtend op Beilen is zijn been trouwens voorgoed kwijt. Die was dronken en wachtende op de stoptrein terug naar Assen. Zitten op de perronwand met je benen er over heen is niet echt bevoordelijk voor je fysieke gesteldheid.
Je moet sowieso dronken zijn om Beilen als overstapstation te beschouwen.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:35 schreef Monopoly het volgende:
Die gast afgelopen ochtend op Beilen is zijn been trouwens voorgoed kwijt. Die was dronken en wachtende op de stoptrein terug naar Assen. Zitten op de perronwand met je benen er over heen is niet echt bevoordelijk voor je fysieke gesteldheid.
Flodderspotters.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:05 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Vast Figuren die fan zijn van Flodder
Tsja, ik kan me wel voorstellen dat een machinist even in zijn cabine kijkt naar een metertje en dan vervolgens wat mist langs de baan. Zeker als je weet waar de seinen staan en je weet dat je dus even je hoofd kan afdraaien..quote:Op zondag 24 januari 2016 10:40 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maar ik lees hier dat ie gevonden is door een andere reiziger: http://www.rtvnoord.nl/ni(...)in-op-station-Beilen
Heeft de machinist dan niks gemerkt, of was het echt net gebeurd en was de reiziger er gewoon eerder bij dan het personeel van de aanrijdingstrein (die natuurlijk pas een paar honderd meter verderop stilstaat).
Dat weet ik.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:03 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Spoorwegovergang in Schin op Geul komt voor in de FilmEn half sittard
De IC knalt daar met 140 door heen. Het is donker en in een ICM zit je hoog. Zijn voet is blijven haken achter een treeplank van de ICM. Als machinist merk je dat niet.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:40 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maar ik lees hier dat ie gevonden is door een andere reiziger: http://www.rtvnoord.nl/ni(...)in-op-station-Beilen
Heeft de machinist dan niks gemerkt, of was het echt net gebeurd en was de reiziger er gewoon eerder bij dan het personeel van de aanrijdingstrein (die natuurlijk pas een paar honderd meter verderop stilstaat).
vroeger kon je er nog doorheen lopenquote:Op zondag 24 januari 2016 12:14 schreef Salatrel het volgende:
Bij een icm merk je het alleen alsie ervoor springt ja. Die doorloopkop is 1 holle klankkast
Ja inderdaadquote:
De Flevolijn was ook altijd DDAR. Toen zag je op Amersfoort nog vaak plan V rijden.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:23 schreef b2py het volgende:
Mijn vroeger bestaat uit met DDAR van Heerhugowaard naar Amsterdam in de IC, dat is inmiddels al jaren eenheidsworst VIRM.
Ja met stickers "Valleilijn" erop en ook toen al dichtgetimmerde WC's met een bordje "schoonmaakkast" erop. Lafbekkenquote:Op zondag 24 januari 2016 12:30 schreef Monopoly het volgende:
Toen zag je op Amersfoort nog vaak plan V rijden.
Achja, ik mag niet klagen nu in Enschede. Ieder half uur heb je wat andersquote:Op zondag 24 januari 2016 12:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De Flevolijn was ook altijd DDAR. Toen zag je op Amersfoort nog vaak plan V rijden.
Alleen als je in de spits tijdens een RET dienst moest splitsen of combineren dan was het vaak niet zo leukquote:
In de zomer als alles goed gaat naar Amersfoort verhuizen, keeps getting betterquote:Op zondag 24 januari 2016 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
En meer internationale treinen dan in Heerhugowaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |