abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 22 januari 2016 @ 14:40:03 #1
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_159305790


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

De New/Oldbierit!
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik




New/Oldbierit Apr 2014



:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P



Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.


Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.


Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 14:40:37 #2
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_159305796
M'n banden zijn nu wit in plaats van zwart... :+
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_159306137
:'(
V&A / [TK]Honda Transalp 600V

* Gummiebeer gaat voor een sjoppert :') Wel weer een Honda :7

[ Bericht 42% gewijzigd door Gummiebeer op 22-01-2016 15:05:54 ]
pi_159306350
Nog even een memorabel moment, ofniet Kneusteun! ;)



:'(
  vrijdag 22 januari 2016 @ 15:12:36 #5
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_159306372
Da's effe een overstap, van een Transalp naar een chopper! Van waar die keuze?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_159306464
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:12 schreef Geelman het volgende:
Da's effe een overstap, van een Transalp naar een chopper! Van waar die keuze?
Ik merk dat ik iets rustiger ben geworden, jong gezinnetje blablabla.. Eerst wou ik voor een TL1000 gaan maar ik ken mijzelf :+ Het geld kan ik beter gebruiken voor m'n gezin ipv snelheidsboetes. Offroad kost ook veel geld want vallen doe je geheid met alle kosten vandien. Komt nog bij dat ik vaak alleen offroad reed, en als er dan iets gebeurd ben je echt alleen zonder hulp.

Vandaar de keuze voor een gezapige brommert om rustig een rondje te toeren.

en ergens weet ik nu al dat ik spijt krijg zodra ik de uitlaat of steps over het asfalt laat schuren, omdat ik plat door de bocht ga :')
  vrijdag 22 januari 2016 @ 15:20:15 #7
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_159306501
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:18 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ik merk dat ik iets rustiger ben geworden, jong gezinnetje blablabla.. Eerst wou ik voor een TL1000 gaan maar ik ken mijzelf :+ Het geld kan ik beter gebruiken voor m'n gezin ipv snelheidsboetes. Offroad kost ook veel geld want vallen doe je geheid met alle kosten vandien. Komt nog bij dat ik vaak alleen offroad reed, en als er dan iets gebeurd ben je echt alleen zonder hulp.

Vandaar de keuze voor een gezapige brommert om rustig een rondje te toeren.
Wehe, logisch! Een chopper is leuk, maar wel wat minder 'allround'.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_159306776
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:18 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ik merk dat ik iets rustiger ben geworden, jong gezinnetje blablabla.. Eerst wou ik voor een TL1000 gaan maar ik ken mijzelf :+ Het geld kan ik beter gebruiken voor m'n gezin ipv snelheidsboetes. Offroad kost ook veel geld want vallen doe je geheid met alle kosten vandien. Komt nog bij dat ik vaak alleen offroad reed, en als er dan iets gebeurd ben je echt alleen zonder hulp.

Vandaar de keuze voor een gezapige brommert om rustig een rondje te toeren.

en ergens weet ik nu al dat ik spijt krijg zodra ik de uitlaat of steps over het asfalt laat schuren, omdat ik plat door de bocht ga :')
ouwe lul :P
pi_159306858
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:31 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ouwe lul :P
Ja, ik moet er helaas aan geloven :P
  vrijdag 22 januari 2016 @ 15:37:16 #10
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_159306925
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:34 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ja, ik moet er helaas aan geloven :P
Waarom geen naked dan? Kan je rustig mee touren, maar ook een mooi bochtje mee pakken.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_159307111
Ja joh, Gummie, bandit kopen? :+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 22 januari 2016 @ 15:50:17 #12
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_159307252
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:45 schreef mjan het volgende:
Ja joh, Gummie, bandit kopen? :+
Fijne motoren inderdaad! :D
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 16:02:07 #13
289768 Beastie_boys
Professor booty
pi_159307539
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Beastie_boys op 23-01-2016 12:52:32 ]
pi_159307953
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:45 schreef mjan het volgende:
Ja joh, Gummie, bandit kopen? :+
Teveel bandits hier :+
pi_159308062
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 16:17 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Teveel bandits hier :+
Ik heb nog een GSX600F en een XJ900 voor je staan :D Zijn in bijna even goede staat als je Alp :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 16:36:24 #16
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_159308417
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 16:22 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Ik heb nog een GSX600F en een XJ900 voor je staan :D Zijn in bijna even goede staat als je Alp :')
Een XJ900 heeft toch een cardan? Dan is het al een halve chopper!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_159308441
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 16:17 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Teveel bandits hier :+
Dit mag mij krijg je afgeleverd met verse olie en -filter. Vorig jaar nieuwe remschijven gehad, dit dat alles oO<
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_159309377
Ben vandaag ook gewoon met de brommert door de pekel gebaggerd. Viesbah en kouwe klauwen... ;( Daarna maar wel effies afgespoeld in de wasbox. :7
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_159309915
Ik heb al een week of twee niet meer gereden :r

Krijg dat lager niet uit het wiel en nou heb ik een stuk van de hub eraf geslagen in plaats van dat lager eruit :') Dus ik mag weer lekker een nieuwe hub gaan zoeken voordat de hele kutzooi weer in elkaar kan.

Volgende week haal ik de Bandit op. Bagger hem wel vol met ACF maar ik moet en ik zal rijden.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_159311681
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 16:36 schreef Geelman het volgende:

[..]

Een XJ900 heeft toch een cardan? Dan is het al een halve chopper!
Precies, zwaarste werk is al gedaan. Ding weegt ook nog eens een ton en ploft harder dan Wakker Dier kan protesteren 8-)
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 21:36:57 #21
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
  zaterdag 23 januari 2016 @ 07:54:08 #22
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159323289
Ik wil niet de ervaren motorrijder uit gaan hangen, maar ik heb zin om te rijden. Wil mijn motor alleen geen pekel aan doen.

Die winterfiets gaat er komen...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159323708
Woensdag wordt het Hok opgehaald ;(
Nog ff afmelden bij RDW want het wordt een onderdelenfiets.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 09:38:58 #24
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_159323800
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 07:54 schreef Catch22- het volgende:
Ik wil niet de ervaren motorrijder uit gaan hangen, maar ik heb zin om te rijden. Wil mijn motor alleen geen pekel aan doen.

Die winterfiets gaat er komen...
Gewoon even afspuiten na de rit? Ik heb mijn motor ingeolied met een of ander spul van Bel Ray. Zal wel goedkomen.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_159324035
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:10 schreef Gummiebeer het volgende:
Nog even een memorabel moment, ofniet Kneusteun! ;)

[ link | afbeelding
:'(
Soms mis ik hem :( maar ik hoop dit jaar nog weer iets erbij te halen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_159324051
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 07:54 schreef Catch22- het volgende:
Ik wil niet de ervaren motorrijder uit gaan hangen, maar ik heb zin om te rijden. Wil mijn motor alleen geen pekel aan doen.

Die winterfiets gaat er komen...
Wat heeft dat met ervaren te maken?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_159325451
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:18 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ik merk dat ik iets rustiger ben geworden, jong gezinnetje blablabla.. Eerst wou ik voor een TL1000 gaan maar ik ken mijzelf :+ Het geld kan ik beter gebruiken voor m'n gezin ipv snelheidsboetes. Offroad kost ook veel geld want vallen doe je geheid met alle kosten vandien. Komt nog bij dat ik vaak alleen offroad reed, en als er dan iets gebeurd ben je echt alleen zonder hulp.

Vandaar de keuze voor een gezapige brommert om rustig een rondje te toeren.

en ergens weet ik nu al dat ik spijt krijg zodra ik de uitlaat of steps over het asfalt laat schuren, omdat ik plat door de bocht ga :')
Ik dacht dat je ktm wou gaan? dit is wel weer een enorme ommekeer. En dat van boetes is echt iets wat je zelf in de hand hebt, volgens mij die discussie hier al vaker gehad met mensen ;)

Kids they fucs up your live, and if they don't there's still the wive ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_159326415
Mijn gashand heeft soms spastische neigingen ;)

Maar goed, ik wil gewoon rustig toeren en ktm centjes heb ik helaas niet. Dan kom ik al snel uit op een sjoppert, Shadow 1100 oid, of een toerbuffel. Een naked lijkt mij niks, paar keer op gereden maar nee.

Stiekum vind ik dit wel gaaf.. :@



En dan heel fout met leren zijtassen, highwaysteps en van die sliertjes aan het stuur :')
pi_159326445
Ow, en er komt vanmiddag al een mf'er kijken. Bied net iets meer dan de andere gegadigde *O*
pi_159327373
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 13:01 schreef Gummiebeer het volgende:
Mijn gashand heeft soms spastische neigingen ;)

Maar goed, ik wil gewoon rustig toeren en ktm centjes heb ik helaas niet. Dan kom ik al snel uit op een sjoppert, Shadow 1100 oid, of een toerbuffel. Een naked lijkt mij niks, paar keer op gereden maar nee.

Stiekum vind ik dit wel gaaf.. :@

[ afbeelding ]

En dan heel fout met leren zijtassen, highwaysteps en van die sliertjes aan het stuur :')
[ afbeelding ]
me schoonbroer heeft vorige week een schaduw 1100 gekocht en gechopped. leuk uiterlijk, , maar rijden vond zelfs mijn 50+ pa te saai voor woorden :')
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_159328039
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 13:01 schreef Gummiebeer het volgende:
Mijn gashand heeft soms spastische neigingen ;)

er zal maar een kind oversteken...
pi_159328980


En jahoor, de eerste is een feit!

De Honda NTV650. Op dit moment rijden we terug naar NH

Gelijk bij overschrijven kunnen schorsen, kosten incl. Overschrijven rond de ¤35

Alleen de voorrem die klemt, dus die moet schoongemaakt worden. Positie van de voor knipperlichten ben ik ook niet zo wild van, en een zijkap die geschuurd/gespoten moet worden.

Ik ben wel ffkes die drie maandjes zoet: genoeg tijd om het papiertje te halen 😉

[ Bericht 63% gewijzigd door Crazy-Al op 23-01-2016 15:53:45 ]
pi_159330734
* Gummiebeer is motorloos :'(

Gelukkig is het Hok goed terecht gekomen ipv naar een handelaar die het Hok toch uitelkaar zou trekken. Nu mag hij nog kilometers maken O+

Maar ik ben wel een beetje sipjes nu.. -O-
  zaterdag 23 januari 2016 @ 16:49:30 #34
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159330753
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:30 schreef Crazy-Al het volgende:
[ afbeelding ]

En jahoor, de eerste is een feit!

De Honda NTV650. Op dit moment rijden we terug naar NH

Gelijk bij overschrijven kunnen schorsen, kosten incl. Overschrijven rond de ¤35

Alleen de voorrem die klemt, dus die moet schoongemaakt worden. Positie van de voor knipperlichten ben ik ook niet zo wild van, en een zijkap die geschuurd/gespoten moet worden.

Ik ben wel ffkes die drie maandjes zoet: genoeg tijd om het papiertje te halen 😉
Kijk uit hij valt van de trailer :o
pi_159330761
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:37 schreef Salatrel het volgende:

[..]

er zal maar een kind oversteken...
Moeten de ouders het kind maar in de gaten houden :6
  zaterdag 23 januari 2016 @ 18:56:34 #36
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159334318
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 10:09 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Wat heeft dat met ervaren te maken?
Niet dat ik al heel lang rij en het in mijn systeem zit ofzo. Hoewel ik toch nog 1500km ofzo heb gemaakt tussen juni en november.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159334825
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 18:56 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Niet dat ik al heel lang rij en het in mijn systeem zit ofzo. Hoewel ik toch nog 1500km ofzo heb gemaakt tussen juni en november.
Dan ben je nog een broekie :*
Maar dan kan je alsnog wel voor een pekelfiets gaan hoor, ik had nog een mooie te koop staan *;
  zaterdag 23 januari 2016 @ 19:22:23 #38
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_159335161
Blijkt dat m'n Bandit ook incontinent is... :+

Olie aan de linkerzijde van het blok, wat kan de boosdoener zijn? Of zou ik de ketting te rijkelijk hebben gesmeerd?! :X
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 19:24:09 #39
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159335209
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 18:56 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Niet dat ik al heel lang rij en het in mijn systeem zit ofzo. Hoewel ik toch nog 1500km ofzo heb gemaakt tussen juni en november.
Dat doe ik in minder dan 3 weken :P
pi_159336401
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:22 schreef Geelman het volgende:
Blijkt dat m'n Bandit ook incontinent is... :+

Olie aan de linkerzijde van het blok, wat kan de boosdoener zijn? Of zou ik de ketting te rijkelijk hebben gesmeerd?! :X
Klepdeksel pakking?

(dat had ik dus vorig jaar, één week voordat ik op vakantie ging :s) )
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zaterdag 23 januari 2016 @ 20:12:10 #41
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_159336728
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 20:02 schreef mjan het volgende:

[..]

Klepdeksel pakking?

(dat had ik dus vorig jaar, één week voordat ik op vakantie ging :s) )
De olie zit echt helemaal onderaan het blok, ik zal morgen even een foto maken.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_159351114
Gaan er eigenlijk nog mensen naar de beurs?
  zondag 24 januari 2016 @ 11:21:21 #43
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159351146
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:18 schreef Salatrel het volgende:
Gaan er eigenlijk nog mensen naar de beurs?
Denk het wel, misschien nog eens kijken of ik goedkope verwarmde handschoenen kan scoren.
pi_159351857
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:48 schreef Gummiebeer het volgende:
* Gummiebeer is motorloos :'(

Gelukkig is het Hok goed terecht gekomen ipv naar een handelaar die het Hok toch uitelkaar zou trekken. Nu mag hij nog kilometers maken O+

Maar ik ben wel een beetje sipjes nu.. -O-
Al eens aan een motorscooter gedacht? Heb vanwege gezondheidsproblemen moeten overstappen van een BMW K100RS naar een Yamaha T-Max 500. Moet zeggen dat ik soms de BMW nog wel mis, maar wat rijdt zo'n T-Max goed.
Paar cijfers:
- 500cc liggende twin met balanszuiger
- 43 pk
- verbruik 1:18 tot 1:24
- acceleratie: waanzinnig door combinatie van automatische koppeling en CVT
- topsnelheid: loopt de teller uit (dus meer dan 180km/uur) met berijder van 1,90m en 117 kilo.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_159351902
Oh ja, en échte banden en remmen. 140 voor en 160 achter, dubbel geventileerde Brembo voor en enkel Brembo achter. Tevens voorzien van een heus echt frame, dus stuurt net zo strak als een motor.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_159352041
Mijn XT verbruikt ook tussen de 1:19 en 1:25 afhankelijk van snelheid :P
  zondag 24 januari 2016 @ 12:40:45 #47
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_159352722
Het feit dat je een scooter zo moet ophemelen zegt al genoeg ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_159352821
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:18 schreef Salatrel het volgende:
Gaan er eigenlijk nog mensen naar de beurs?
:N.

Hadden wij vorig jaar nou ook overgeslagen, of hebben wij jullie vorig jaar eventjes gezien? Of was dat dus het jaar ervoor?
  zondag 24 januari 2016 @ 13:11:44 #49
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_159353694
Bandit! :7



Probleempjes:

- Druklager kaduuk
- Afstelling kan beter
- Olielekkage aan onderblok

Rijdt verder wel goed... :+ Wat zal ik doen? Gewoon een half jaartje scheuren met dat ding, er verder niks aan doen en daarna een betere motor kopen, of deze opknappen?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zondag 24 januari 2016 @ 14:23:31 #50
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_159355961
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:22 schreef Geelman het volgende:
Blijkt dat m'n Bandit ook incontinent is... :+

Olie aan de linkerzijde van het blok, wat kan de boosdoener zijn? Of zou ik de ketting te rijkelijk hebben gesmeerd?! :X
Olie :+

Kan allebei, goed kijken waar het vandaan komt, desnoods alles schoon maken, een stukkie rijden en daarna weer kijken.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_159357314
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:11 schreef Geelman het volgende:
Bandit! :7

[ afbeelding ]

Probleempjes:

- Druklager kaduuk
- Afstelling kan beter
- Olielekkage aan onderblok

Rijdt verder wel goed... :+ Wat zal ik doen? Gewoon een half jaartje scheuren met dat ding, er verder niks aan doen en daarna een betere motor kopen, of deze opknappen?
In before Blacklining die zegt dat je hem sowieso helemaal uit elkaar moet trekken. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_159357640
quote:
10s.gif Op zondag 24 januari 2016 15:08 schreef Nero22 het volgende:

[..]

In before Blacklining die zegt dat je hem sowieso helemaal uit elkaar moet trekken. :+
Ik zou beginnen met dat rare stuk plastic van het stuur te halen :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_159358059
quote:
3s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:44 schreef Anne het volgende:

[..]

:N.

Hadden wij vorig jaar nou ook overgeslagen, of hebben wij jullie vorig jaar eventjes gezien? Of was dat dus het jaar ervoor?
vorig jaar zijn we (maegrim, deka en ik) naar Londen geweest. Vorig mij hebben we Utrecht overgeslagen dus zal het jaar ervoor al geweest zijn...
pi_159358837
utreg was ik vorig jaar wel maar niet met jullie :P
  zondag 24 januari 2016 @ 16:58:48 #55
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_159360052
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 15:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik zou beginnen met dat rare stuk plastic van het stuur te halen :+
Heeft niks met olie te maken! :o
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_159360263
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 15:39 schreef Salatrel het volgende:

[..]

vorig jaar zijn we (maegrim, deka en ik) naar Londen geweest. Vorig mij hebben we Utrecht overgeslagen dus zal het jaar ervoor al geweest zijn...
Ah ja, dat was het. Vorig jaar dus bewust ook al overgeslagen :P.
pi_159361327
Zat effe op de site van de beurs te kijken, en het ziet er totaaaaaalll niet interessant uit. Toen ik twee jaar geleden ging waren er tenminste nog wat "officiele" merken/importeurs...

Suzuki, Kawasaki, Ducati en Yamaha hadden hun eigen stand kan ik me heugen.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_159362927
quote:
15s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:57 schreef Nero22 het volgende:
Zat effe op de site van de beurs te kijken, en het ziet er totaaaaaalll niet interessant uit. Toen ik twee jaar geleden ging waren er tenminste nog wat "officiele" merken/importeurs...

Suzuki, Kawasaki, Ducati en Yamaha hadden hun eigen stand kan ik me heugen.
Die waren er vorig jaar ook allemaal nog, maar nu is de lijst met merken/importeurs wel erg kort. Mag toch hopen dat de rest er ook nog bij komt, anders valt het wel erg tegen :{
pi_159367406
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:40 schreef KneusTeun het volgende:
Het feit dat je een scooter zo moet ophemelen zegt al genoeg ;)
Interessant, verklaar je nader. Als je namelijk mijn eerste post gelezen had zou je zien dat ik om medische redenen geen motor meer kan rijden en dus overgestapt ben op een scooter.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
  zondag 24 januari 2016 @ 21:56:45 #60
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159367763
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 21:43 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Interessant, verklaar je nader. Als je namelijk mijn eerste post gelezen had zou je zien dat ik om medische redenen geen motor meer kan rijden en dus overgestapt ben op een scooter.
Don't mind the haterzzz
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159367769
Nee sorry.
Als ik een scooter wil rijden ga ik wel voor de plaatselijke turk/italiaan/surinaam werken.

Sterker nog, ik ga liever dood dan dat ik op een motorscooter wordt gevonden :D

Maar als jij baat hebt bij een motorscooter en zo nog je vrijheid kan beleven is dat mooi :)
pi_159367880
In plaats van een gare sjoppert vind ik dit ook wel nog steeds aantrekkelijk, zeg maar.



Dus niet die nieuwere modellen maar deze uit de '90's O+
pi_159367947
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 21:43 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Interessant, verklaar je nader. Als je namelijk mijn eerste post gelezen had zou je zien dat ik om medische redenen geen motor meer kan rijden en dus overgestapt ben op een scooter.
Kneusteun is een hipster met een baard die een caferacert rijd, dat zegt ook al genoeg.
garpje kneusteun :*
pi_159368697
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:58 schreef Geelman het volgende:

[..]

Heeft niks met olie te maken! :o
Dat komt later wel: prioriteiten stellen :{w
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_159368830
quote:
7s.gif Op zondag 24 januari 2016 22:00 schreef Gummiebeer het volgende:
In plaats van een gare sjoppert vind ik dit ook wel nog steeds aantrekkelijk, zeg maar.

[ afbeelding ]

Dus niet die nieuwere modellen maar deze uit de '90's O+
Die zijn inderdaad leuk. Hebben wel problemen met de naaldlagers van de schakelhevel, ook na vervanging heb ik begrepen. Je zal dus vaak wat olie op je linkerlaars krijgen, maar dan is dat leer ook weer ingev.... olied. :P
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_159368861
quote:
7s.gif Op zondag 24 januari 2016 21:56 schreef Gummiebeer het volgende:
Nee sorry.
Als ik een scooter wil rijden ga ik wel voor de plaatselijke turk/italiaan/surinaam werken.

Sterker nog, ik ga liever dood dan dat ik op een motorscooter wordt gevonden :D

Maar als jij baat hebt bij een motorscooter en zo nog je vrijheid kan beleven is dat mooi :)
Dacht ik eerst ook, tot ik op een paar gereden heb en bij deze T-Max uitkwam. En net wat je zegt, zo kan ik toch nog genieten.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
  zondag 24 januari 2016 @ 23:08:51 #67
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_159369606
quote:
7s.gif Op zondag 24 januari 2016 22:03 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Kneusteun is een hipster met een baard die een caferacert rijd, dat zegt ook al genoeg.
garpje kneusteun :*
Sowieso ;)
nee geen hipster wees niet bang. de baard is om mijn gezicht er niet uit te laten zien als een twaalfjarige :)
En er komt hopelijk snel nog wat naast de caferacert, want 3 motoren en geen schuur is niks, 4 motoren en geen schuur is beter :')

Maar een scooter is leuk als je wat wind door je vagina wil ;) geintje natuurlijk, maar vind zelf helemaal niks en die driewieler scooters vind ik helemaal een ramp!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zondag 24 januari 2016 @ 23:09:23 #68
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_159369618
quote:
4s.gif Op zondag 24 januari 2016 22:30 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat komt later wel: prioriteiten stellen :{w
Tot nu toe blijven er alleen maar problemen bijkomen met die Bandit... :( Had meer verwacht van die japanse topkwaliteit... :+
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  maandag 25 januari 2016 @ 00:10:06 #69
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_159371394
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 22:37 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Dacht ik eerst ook, tot ik op een paar gereden heb en bij deze T-Max uitkwam. En net wat je zegt, zo kan ik toch nog genieten.
Wat waren eigenlijk de problemen waardoor een motor niet meer kon? Als ik zo vrij mag zijn?
Dan is het natuurlijk wel ideaal als dit nog wel kan, en moet je me gebitch niet te serieus nemen natuurlijk :p
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 25 januari 2016 @ 00:20:59 #70
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159371594
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:24 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Dat doe ik in minder dan 3 weken :P
Ik woon op 1km van mijn werk, dus aan zulke kilometrages kom ik niet snel. Misschien met een vakantie alleen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159372423
Koop dan ook een vfr ipv zo'n knakensuziki :P
pi_159373126
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:09 schreef Geelman het volgende:

[..]

Tot nu toe blijven er alleen maar problemen bijkomen met die Bandit... :( Had meer verwacht van die japanse topkwaliteit... :+
Apart. Enige dat ik ooit aan mijn Bandit heb hoeven doen is een nieuwe ketting erop leggen.

Wellicht heeft het toch met dat stuk plastic te maken..
pi_159373161
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 01:17 schreef Maegrim het volgende:
Koop dan ook een vfr ipv zo'n knakensuziki :P
Deze man snapt het, VFR!!! ^O^
pi_159373406
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:07 schreef Maegrim het volgende:
utreg was ik vorig jaar wel maar niet met jullie :P
WAT????!?!?!?!??
pi_159373423
Wat denk je dat ik met al die gewonnen toegangskaarten doe elk jaar?
pi_159373434
quote:
10s.gif Op maandag 25 januari 2016 05:02 schreef Maegrim het volgende:
Wat denk je dat ik met al die gewonnen toegangskaarten doe elk jaar?
niet mij uitnodigen blijkt :(

Desalnietteplus prima motorrijweer :) gevoelstemperatuur enkele centimeters meer dan vorige week
pi_159373437
Het hele omkleden/rugzak/topkoffer om alle meuk mee te krijgen zorgt ervoor dat ik nog steeds de auto pak :(
  maandag 25 januari 2016 @ 07:53:14 #78
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_159373817
quote:
11s.gif Op maandag 25 januari 2016 03:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Apart. Enige dat ik ooit aan mijn Bandit heb hoeven doen is een nieuwe ketting erop leggen.

Wellicht heeft het toch met dat stuk plastic te maken..
Mja, ding wordt 20 jaar oud.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  maandag 25 januari 2016 @ 08:23:32 #79
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159373986
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 01:17 schreef Maegrim het volgende:
Koop dan ook een vfr ipv zo'n knakensuziki :P
Heb ik serieus overwogen. Maar ik wou graag rijden en kwam voor mijn budget geen vfr tegen die ik tof vond. Die oudere modellen vond ik niet zo heel tof.

Daarbij zou ik op een vfr geen kilometer meer rijden dan op de gsx. En ik wil al heel mijn leven een racer. Die heb ik nu en ik weet al wel vrij zeker dat mijn volgende motor geen racer gaat zijn. Niet dat ik er geen lol van heb, maar ik voel wel dat het niet de ideale motor is voor alle omstandigheden.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159374330
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 00:10 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Wat waren eigenlijk de problemen waardoor een motor niet meer kon? Als ik zo vrij mag zijn?
Dan is het natuurlijk wel ideaal als dit nog wel kan, en moet je me gebitch niet te serieus nemen natuurlijk :p
Kapotte linkerknie, waardoor opstappen steeds moeilijker werd. Nu vermeerderd met versleten nekwervels, waardoor de kracht uit mijn armen en handen gaat en ik géén druk meer op mijn polsen kan hebben voor langere tijd.

Neem het je niet kwalijk maar ben altijd benieuwd naar de reden voor zo'n reactie. En verkijk je niet op een T-Max, de laatste die dat deed was een Ducati Monstro rijder, die ik er met gemak uit trok en die later met veel geloei om me heen kwam omdat ik toch niet al te gek ver boven de maximum snelheid wilde rijden in de bebouwde kom.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_159374368
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 08:23 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Heb ik serieus overwogen. Maar ik wou graag rijden en kwam voor mijn budget geen vfr tegen die ik tof vond. Die oudere modellen vond ik niet zo heel tof.

Daarbij zou ik op een vfr geen kilometer meer rijden dan op de gsx. En ik wil al heel mijn leven een racer. Die heb ik nu en ik weet al wel vrij zeker dat mijn volgende motor geen racer gaat zijn. Niet dat ik er geen lol van heb, maar ik voel wel dat het niet de ideale motor is voor alle omstandigheden.
Hoewel de VFR een Supersport is en geen racer, zou je dat niet zeggen als je er op rijdt. Ik heb er eentje gehad rond 1994, en met zijn 100 pk liep de VFR toch op de teller door de 250 km/u. Bovendien heeft die V-4 een bijna vlakke koppelkromme, waardoor je vrijwel altijd maximale trekkracht hebt.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
  maandag 25 januari 2016 @ 09:33:04 #82
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159374682
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 09:09 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Hoewel de VFR een Supersport is en geen racer, zou je dat niet zeggen als je er op rijdt. Ik heb er eentje gehad rond 1994, en met zijn 100 pk liep de VFR toch op de teller door de 250 km/u. Bovendien heeft die V-4 een bijna vlakke koppelkromme, waardoor je vrijwel altijd maximale trekkracht hebt.
I know, maar een beetje leuke VFR zat rond de 2500 euro en ik wou het rond de 1500 houden en gauw rijden.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159375566
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 07:53 schreef Geelman het volgende:

[..]

Mja, ding wordt 20 jaar oud.
21 jaar, 135k op de klok, still going strong :7

Is het dus tóch dat rare stuk plastic :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 25 januari 2016 @ 11:07:46 #84
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_159376455
quote:
3s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:44 schreef Anne het volgende:

[..]

:N.

Hadden wij vorig jaar nou ook overgeslagen, of hebben wij jullie vorig jaar eventjes gezien? Of was dat dus het jaar ervoor?
In 2014 zijn wij elkaar daar in ieder geval tegengekomen. 2015 ben ik niet geweest
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_159376508
quote:
99s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:07 schreef Mickeys het volgende:

[..]

In 2014 zijn wij elkaar daar in ieder geval tegengekomen. 2015 ben ik niet geweest
Klopt ja. Toen keek SD mij nog raar aan toen ik riep "Hé, dat is Mickeys volgens mij!".
Volgens mij had ik je toen nog een code voor een kaartje gestuurd ofzo? :Y.
  maandag 25 januari 2016 @ 11:12:57 #86
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_159376582
quote:
14s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:09 schreef Anne het volgende:

[..]

Klopt ja. Toen keek SD mij nog raar aan toen ik riep "Hé, dat is Mickeys volgens mij!".
Volgens mij had ik je toen nog een code voor een kaartje gestuurd ofzo? :Y.
:Y
Ik was er maar wat blij mee _O_
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_159376813
quote:
99s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:12 schreef Mickeys het volgende:

[..]

:Y
Ik was er maar wat blij mee _O_
^O^.
pi_159376826
Dit jaar heb ik er helaas geen :P.
  maandag 25 januari 2016 @ 11:46:49 #89
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_159377330
quote:
3s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:22 schreef Anne het volgende:
Dit jaar heb ik er helaas geen :P.
sjammer ;(
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_159377395
quote:
11s.gif Op maandag 25 januari 2016 09:33 schreef Catch22- het volgende:

[..]

I know, maar een beetje leuke VFR zat rond de 2500 euro en ik wou het rond de 1500 houden en gauw rijden.
Yep, dan houdt het op. Ken dat probleem.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_159377902
quote:
3s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:22 schreef Anne het volgende:
Dit jaar heb ik er helaas geen :P.
Waaat geen wedstrijd -O-
pi_159378000
quote:
8s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:10 schreef Maegrim het volgende:

[..]

Waaat geen wedstrijd -O-
Nee :@. Het viel een beetje tegen aan deelnemers vorig jaar.
pi_159378153
Ik heb hier nog een keer kaarten gewonnen door het antwoord te copypasten van degene die boven me postte :@ Wel een leuke dag ermee gehad!

Vorig jaar ben ik verhuisd en nu grenst m'n achtertuin aan het parkeerterrein van de jaarbeurs :7 dus dikke kans dat ik er dit jaar weer ben
  maandag 25 januari 2016 @ 12:25:50 #94
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159378249
Ik ben even in Groningen naar de beurs geweest. Op zich is het wel grappig, ik zou er niet het halve land voor doorrijden, maar 10 minuten fietsen is het nog wel waard.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 25 januari 2016 @ 12:26:25 #95
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_159378266
Ik zit ook op loopafstand van de jaarbeurs maar mij niet gezien. Paar jaar geleden voor 't laatst geweest en toen waren er ook maar een paar nieuwe modellen te zien. Wel heel veel waanzinnig dure broodjes.

Neuh, kan m'n tijd wel leuker besteden.
Huilen dan.
pi_159384407
Same here. Viel laatste keer erg tegen. Weinig leuks en broodjes belachelijk duur.
  maandag 25 januari 2016 @ 16:42:04 #97
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159385134
Ik heb ook maar twee uurtjes rondgelopen, maar das prima tijdsbesteding als je toch brak bent.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 25 januari 2016 @ 16:43:02 #98
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_159385158
Iemand nog een handigheidje om te zorgen dat ik niet elk voorjaar mijn keerringen hoef te vervangen wegens uitdroging?

Die duc staat vaker stil dan dat ie rijd :@
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_159385627
quote:
11s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:25 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben even in Groningen naar de beurs geweest. Op zich is het wel grappig, ik zou er niet het halve land voor doorrijden, maar 10 minuten fietsen is het nog wel waard.
Als je er dit jaar geweest bent, dan hoef je ook niet weer. Die beurs is elk jaar hetzelfde. Standjes staan soms misschien op een andere plek, maar het zijn elk jaar dezelfde standhouders. En 90% van de standhouders daar staat ook op de motorexpo Assen, die heb je dan dus ook al ongeveer gezien :+

Zelfde geld eigenlijk voor de Motorbeurs Utrecht, maar daar heb ik tot nu toe elk jaar nog kaartjes voor gewonnen. Een keertje betalen kan ook wel eens, dus grote kans dat ik er wel heen ga :P
  maandag 25 januari 2016 @ 18:12:04 #100
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_159387375
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 10:26 schreef BlackLining het volgende:

[..]

21 jaar, 135k op de klok, still going strong :7

Is het dus tóch dat rare stuk plastic :+
Hmm, misschien haal ik 'm er dan toch af! :+

Ik heb nog eens goed gekeken en de olie lijkt uit de dynamo te lekken. Zou dat kunnen?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_159387460
:+
pi_159388346
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 18:12 schreef Geelman het volgende:

[..]

Hmm, misschien haal ik 'm er dan toch af! :+

Ik heb nog eens goed gekeken en de olie lijkt uit de dynamo te lekken. Zou dat kunnen?
In theorie wel. Daar zit ook geen pakking of iets tussen. Maar die zit erg hoog op het blok, daar hoort echt geen olie onder druk te komen, dus het lijkt mij heel sterk.

Als het echt daaruit komt dan zou ik eens kijken of je carter ontluchting niet ergens dicht geklemd zit ofzo. Zit helemaal bovenop je cilinders, zwarte slang die naar de airbox gaat.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 25 januari 2016 @ 18:58:19 #103
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_159388595
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 18:51 schreef BlackLining het volgende:

[..]

In theorie wel. Daar zit ook geen pakking of iets tussen. Maar die zit erg hoog op het blok, daar hoort echt geen olie onder druk te komen, dus het lijkt mij heel sterk.

Als het echt daaruit komt dan zou ik eens kijken of je carter ontluchting niet ergens dicht geklemd zit ofzo. Zit helemaal bovenop je cilinders, zwarte slang die naar de airbox gaat.
Volgens Haynes zit er wel een o-ring tussen heb ik net gezien, en die moet vervangen worden als de dynamo wordt losgehaald. Het zou dus het wel logisch zijn. Het gaat ook niet om plassen olie, maar genoeg druppels geven uiteindelijk ook een hoop troep.

De motor moet sowieso wat onderhoud hebben, dus dan moet dat ook maar worden meegenomen.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_159392753
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:43 schreef stinkie het volgende:
Iemand nog een handigheidje om te zorgen dat ik niet elk voorjaar mijn keerringen hoef te vervangen wegens uitdroging?

Die duc staat vaker stil dan dat ie rijd :@
Vaseline?

Smeert altijd lekker door :+
  maandag 25 januari 2016 @ 22:00:32 #105
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_159395069
Hmm als de voorspellingen zo blijven, dan donderdag maar weer eens met de motor naar werk.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 25 januari 2016 @ 22:03:39 #106
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_159395157
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 18:51 schreef BlackLining het volgende:

[..]

In theorie wel. Daar zit ook geen pakking of iets tussen. Maar die zit erg hoog op het blok, daar hoort echt geen olie onder druk te komen, dus het lijkt mij heel sterk.

Als het echt daaruit komt dan zou ik eens kijken of je carter ontluchting niet ergens dicht geklemd zit ofzo. Zit helemaal bovenop je cilinders, zwarte slang die naar de airbox gaat.
Dat ding wordt gewoon gekoeld door olie.. niet "onder druk" maar er stroomt wel een hoop langs. Als een keerring of pakking niet goed dicht dan gaat 'ie geheid lekken.

Verder geen idee over welke motor dit gaat :+ .
Huilen dan.
pi_159397082
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 18:58 schreef Geelman het volgende:

[..]

Volgens Haynes zit er wel een o-ring tussen heb ik net gezien, en die moet vervangen worden als de dynamo wordt losgehaald. Het zou dus het wel logisch zijn. Het gaat ook niet om plassen olie, maar genoeg druppels geven uiteindelijk ook een hoop troep.

De motor moet sowieso wat onderhoud hebben, dus dan moet dat ook maar worden meegenomen.
Hmm, die kan ik ne niet herinneren, en ik heb hem toch wel een paar keer eraf gehad. Nooit vervangen ook, maar het lekt geen druppel.

Als dat bij jou wel zo is, mooi dan, easy fix :)


Hij wordt in ieder geval niet gekoeld door olie zoals isdatzo zegt, dat weet ik 100% zeker.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 25 januari 2016 @ 23:39:01 #108
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_159397791
Welk type motor gaat 't over?
Huilen dan.
pi_159400234
Bandit met een raar stuk plastic
  dinsdag 26 januari 2016 @ 08:03:09 #110
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_159400654
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 23:04 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hmm, die kan ik ne niet herinneren, en ik heb hem toch wel een paar keer eraf gehad. Nooit vervangen ook, maar het lekt geen druppel.

Als dat bij jou wel zo is, mooi dan, easy fix :)

Hij wordt in ieder geval niet gekoeld door olie zoals isdatzo zegt, dat weet ik 100% zeker.
Dat tandwiel draait toch in de olie? Het gaat m.i. om de zwarte ring. Olie lijkt te lekken langs de bevestigingsbout.

Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_159400697
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 08:03 schreef Geelman het volgende:

[..]

Dat tandwiel draait toch in de olie? Het gaat m.i. om de zwarte ring. Olie lijkt te lekken langs de bevestigingsbout.

[ afbeelding ]
Die hangt in het carter ja, maar daar staan geen oliejets op. Loopt mee met een tandwiel net achter de koppeling. Ik kan me die zwarte ring niet heugen maar hij zal er ongetwijfeld zitten. Vervangen kan in ieder geval nooit kwaad :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 08:16:05 #112
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_159400755
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 08:07 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Die hangt in het carter ja, maar daar staan geen oliejets op. Loopt mee met een tandwiel net achter de koppeling. Ik kan me die zwarte ring niet heugen maar hij zal er ongetwijfeld zitten. Vervangen kan in ieder geval nooit kwaad :)
Hmm, dan zal ik nog eens goed kijken. De olie lijkt in ieder geval niet uit het cilinderblok te lekken.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_159403786
Rejoice! Vrijdag proefrit op een VFR750 *O*
Place your bets now voor wanneer die de pijp uitgaat _O-
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_159403984
Donderdag.
pi_159404779
vooral blijven shoppen aan de onderkant van de markt :')
pi_159405137
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:52 schreef Daantke het volgende:
Donderdag.
Dan hebben ze er nog een paar anderen staan :+
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:33 schreef Salatrel het volgende:
vooral blijven shoppen aan de onderkant van de markt :')
Ja, dit keer dus niet }:|
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_159405956
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:43 schreef stinkie het volgende:
Iemand nog een handigheidje om te zorgen dat ik niet elk voorjaar mijn keerringen hoef te vervangen wegens uitdroging?

Die duc staat vaker stil dan dat ie rijd :@
Meer rijden en niet zo zwaar zijn?
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:42:31 #118
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_159408172
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:33 schreef Salatrel het volgende:
vooral blijven shoppen aan de onderkant van de markt :')
Wat is daar mis mee?? Daar zijn juist de pareltjes te vinden ipv die nieuwe tupperware brommers :')
  dinsdag 26 januari 2016 @ 23:07:52 #120
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_159424904
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 14:49 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?? Daar zijn juist de pareltjes te vinden ipv die nieuwe tupperware brommers :')
Zoals olielekkende Bandits! :7
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_159426592
Godverdomme zeg.

Sta ik vannacht bij het tankstation, staat er zo'n snotaap in de winkel: "Oh, is dat een 1000cc?" Eerlijk als ik ben zeg ik dat het een 250 is, maar dat ik binnenkort een ander wil. "O, ook zo'n wegracer? Dat lijkt me ook wel gaaf! Maar dan wel minstens 1000cc hoor, anders kom ik niet vooruit." :') _! Kereltje was denk ik nog niet eens 17, en reed een verrotte scootert.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_159426651
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:54 schreef Nero22 het volgende:
Godverdomme zeg.

Sta ik vannacht bij het tankstation, staat er zo'n snotaap in de winkel: "Oh, is dat een 1000cc?" Eerlijk als ik ben zeg ik dat het een 250 is, maar dat ik binnenkort een ander wil. "O, ook zo'n wegracer? Dat lijkt me ook wel gaaf! Maar dan wel minstens 1000cc hoor, anders kom ik niet vooruit." :') _! Kereltje was denk ik nog niet eens 17, en reed een verrotte scootert.
Zonder 1000 cc tel je gewoon niet mee. Klaar.
pi_159430577
ik zou ook wel een 1000cc willen maar ik ken mezelf.....
pi_159430741
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:54 schreef Nero22 het volgende:
Godverdomme zeg.

Sta ik vannacht bij het tankstation, staat er zo'n snotaap in de winkel: "Oh, is dat een 1000cc?" Eerlijk als ik ben zeg ik dat het een 250 is, maar dat ik binnenkort een ander wil. "O, ook zo'n wegracer? Dat lijkt me ook wel gaaf! Maar dan wel minstens 1000cc hoor, anders kom ik niet vooruit." :') _! Kereltje was denk ik nog niet eens 17, en reed een verrotte scootert.
Als zelfs die figuren al op je motortje lopen te baggeren, is het echt tijd voor een andere _O-
Aan de andere kant, zo'n ventje vouwt zichzelf binnen 100 meter om een boom met zulke motoren.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_159431207
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:56 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:

[..]

Zonder 1000 cc tel je gewoon niet mee. Klaar.
Amen
  woensdag 27 januari 2016 @ 10:42:52 #126
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159432113
Sowieso minimaal 1000. Als ik gas geef op mijn 600 zit ik echt uren te wachten voor ik op snelheid ben. De meeste invoegstroken zijn te kort
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159432877
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 10:42 schreef Catch22- het volgende:
Sowieso minimaal 1000. Als ik gas geef op mijn 600 zit ik echt uren te wachten voor ik op snelheid ben. De meeste invoegstroken zijn te kort
Wat? :') Met mijn GSX600 zat ik voordat de oprit overgaat in de invoegstrook al op 120 :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  woensdag 27 januari 2016 @ 11:29:09 #128
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159433104
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:20 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Wat? :') Met mijn GSX600 zat ik voordat de oprit overgaat in de invoegstrook al op 120 :')
Het was een grap. Ik vind mijn 600 vooralsnog misselijkmakend snel. Zal ook wel gaan wennen, maar de motor kan harder dan ik durf.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159433496
quote:
11s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:29 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Het was een grap. Ik vind mijn 600 vooralsnog misselijkmakend snel. Zal ook wel gaan wennen, maar de motor kan harder dan ik durf.
Mijn humormeter is nog niet opgestart :@
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  woensdag 27 januari 2016 @ 11:51:50 #130
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159433571
quote:
9s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:48 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Mijn humormeter is nog niet opgestart :@
Zo'n broekie met een vlassnorretje die zijn 70cc snel vindt schrikt zich zelfs op de brommer van nero dood denk ik
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159435330
quote:
11s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:51 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Zo'n broekie met een vlassnorretje die zijn 70cc snel vindt schrikt zich zelfs op de brommer van nero dood denk ik
Laat staan wat er op mijn brommer zou gebeuren :)
pi_159436127
Heerlijk, dat soort pestjoch.

Sommige denken ook dat ze een kans hebben, en staan met hun scootertje op het fietspad naast je te revven als je met de motor voor het stoplicht staat _O- Altijd lachen om dan eerst te doen alsof je ze bijna niet bij kan houden, om dan ineens een sloot gas te geven :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 27 januari 2016 @ 13:38:49 #133
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159436366
Laatst dacht een gozer op een goldwing dat ik wou racen, die mafkees ging met 100 door de bebouwde kom _O-
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159436585
quote:
11s.gif Op woensdag 27 januari 2016 13:38 schreef Catch22- het volgende:
Laatst dacht een gozer op een goldwing dat ik wou racen, die mafkees ging met 100 door de bebouwde kom _O-
Boeiend, als 'ie uit de bocht vliegt en op een muur afgaat knalt hij daar dwars doorheen, aan de andere kant weer eruit en vervolgens vrolijk verder rijden :') 't Is dat ze geen rupsbanden hebben, verder zijn het gewoon tanks.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_159439294
Ja ja, ben al een beetje aan het shoppen. Probleem is dat ik zo vaak van mening verander. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 27 januari 2016 @ 18:26:29 #136
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_159444625
Een 250 lijkt mij juist wel mooi, lekker licht en wendbaar.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_159454060
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:26 schreef Geelman het volgende:
Een 250 lijkt mij juist wel mooi, lekker licht en wendbaar.
Och, het is perfect. Als het 2, 3x zoveel power had... :P
It's funny
But not ha-ha funny.
  donderdag 28 januari 2016 @ 07:57:04 #138
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_159457918
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2016 23:10 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Och, het is perfect. Als het 2, 3x zoveel power had... :P
Wehe, ik heb nog de grootste lol op een 70cc scooter. Maar met 80 pk schiet het meer op inderdaad.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_159459704
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2016 23:10 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Och, het is perfect. Als het 2, 3x zoveel power had... :P
dikke turbo erop jeweettog!
pi_159459796
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2016 23:10 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Och, het is perfect. Als het 2, 3x zoveel power had... :P
Trappers erop zetten, zit je al op 2x zoveel :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  donderdag 28 januari 2016 @ 12:30:17 #141
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159462780
Tijd om een andere hugger aan de achterkant te zoeken voor de DS. Heb het idee dat deze er alleen voor de sier zit zo snel heb ik een natte streep op m'n rug :')
  donderdag 28 januari 2016 @ 13:16:12 #142
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_159463795
Zo'n 1000cc supersport is wel lachen hoor.. als je daarna voor de grap weer eens even op een 600 stapt heb je 't gevoel alsof er niks gebeurt :') .
Huilen dan.
pi_159464014
quote:
7s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:16 schreef Isdatzo het volgende:
Zo'n 1000cc supersport is wel lachen hoor.. als je daarna voor de grap weer eens even op een 600 stapt heb je 't gevoel alsof er niks gebeurt :') .
Ik vond het altijd leuk om een literfiets te stangen met m'n vroegere 600cc in de stad. Die logge literfietsen kunnen niet zo snel in de binnenstad :P
  donderdag 28 januari 2016 @ 13:25:33 #144
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159464031
quote:
7s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:16 schreef Isdatzo het volgende:
Zo'n 1000cc supersport is wel lachen hoor.. als je daarna voor de grap weer eens even op een 600 stapt heb je 't gevoel alsof er niks gebeurt :') .
Dat geloof ik zo. Maar juist daarom is het denk ik wel goed om eerst even op een motor te zitten die net even wat minder fel is.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 28 januari 2016 @ 13:50:19 #145
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_159464613
Beter gewoon beginnen op een dikke vette 1-cil.

quote:
7s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:24 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ik vond het altijd leuk om een literfiets te stangen met m'n vroegere 600cc in de stad. Die logge literfietsen kunnen niet zo snel in de binnenstad :P
Wat doe je überhaupt met een motorfiets in een stad :') ?
Huilen dan.
pi_159464746
quote:
10s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:50 schreef Isdatzo het volgende:
Beter gewoon beginnen op een dikke vette 1-cil.

[..]

Wat doe je überhaupt met een motorfiets in een stad :') ?
Literfietsen pesten, wat doen die in de stad dan? :D
  donderdag 28 januari 2016 @ 15:17:42 #147
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_159466938
quote:
7s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:24 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ik vond het altijd leuk om een literfiets te stangen met m'n vroegere 600cc in de stad. Die logge literfietsen kunnen niet zo snel in de binnenstad :P
Met een motorscooter kan je liters en 600cc's pesten! })

Lijkt me vreselijk leuk voor de heb.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  donderdag 28 januari 2016 @ 15:18:48 #148
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_159466973
quote:
7s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:56 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Literfietsen pesten, wat doen die in de stad dan? :D
Geen idee, ik kom er nooit met de motor.
Huilen dan.
  donderdag 28 januari 2016 @ 15:19:13 #149
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_159466989
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:17 schreef Geelman het volgende:

[..]

Met een motorscooter kan je liters en 600cc's pesten! })

Lijkt me vreselijk leuk voor de heb.
En ik kan jou met je pleepot weer pesten.
Huilen dan.
  donderdag 28 januari 2016 @ 20:10:28 #150
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159474091
En ik kan jullie allemaal pesten :D
  donderdag 28 januari 2016 @ 20:25:53 #151
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_159474427
Denk niet dat je de ktm voorblijft heur.
Huilen dan.
pi_159474768
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 20:10 schreef Erasmo het volgende:
En ik kan jullie allemaal pesten :D
Sowieso want ik heb een gazelle als 2wieler op het moment :+
pi_159474822
quote:
10s.gif Op donderdag 28 januari 2016 20:25 schreef Isdatzo het volgende:
Denk niet dat je de ktm voorblijft heur.
Foto's?
  donderdag 28 januari 2016 @ 20:50:05 #154
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159475122
quote:
10s.gif Op donderdag 28 januari 2016 20:25 schreef Isdatzo het volgende:
Denk niet dat je de ktm voorblijft heur.
Wat doet die van jou 0-80?
pi_159479000
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 20:10 schreef Erasmo het volgende:
En ik kan jullie allemaal pesten :D
Maakt dat ding nou nog een beetje leuk geluid, of is het als een trein die wegrijdt?
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_159480816
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 20:10 schreef Erasmo het volgende:
En ik kan jullie allemaal pesten :D
geloof er niks van :+
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:12:32 #157
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_159481132
quote:
7s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:16 schreef Isdatzo het volgende:
Zo'n 1000cc supersport is wel lachen hoor.. als je daarna voor de grap weer eens even op een 600 stapt heb je 't gevoel alsof er niks gebeurt :') .
moet je eens van een 1300 teruggaan. Elke keer weer janken als ik gas geef.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:39:17 #158
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159482095
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:21 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Maakt dat ding nou nog een beetje leuk geluid, of is het als een trein die wegrijdt?
Hier een aardige impressie van het geluid, het is meer ty fighter achtig:

pi_159483355
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:39 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Hier een aardige impressie van het geluid, het is meer ty fighter achtig:

Doet me een beetje hier aan denken:
Geen referral hier.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:03:40 #160
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_159486445
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:39 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Hier een aardige impressie van het geluid, het is meer ty fighter achtig:

Vet! Jij hebt dus zo'n ding? :o
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 11:51:32 #161
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159488813
De 2015 versie er van :P
pi_159491680
Joe, ik parkeer mijn nieuwe brommert ook even.

Alleen nog even rijbewijs, maar dan is als het goed is de deal rond.

Doei :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_159492496
hoe hard gaat deze in z'n neutraal? :)
pi_159492814
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:18 schreef Maegrim het volgende:
hoe hard gaat deze in z'n neutraal? :)
:D

Gefeliciteerd, Nero! Ga je nog een lesje nemen om te kijken of je geen verkeerde gewoonten hebt aangeleerd of gewoon meteen op?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_159495069
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:18 schreef Maegrim het volgende:
hoe hard gaat deze in z'n neutraal? :)
lolwat :+
Maar inderdaad, geen grapjes meer vanaf dan.
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:29 schreef mjan het volgende:

[..]

:D

Gefeliciteerd, Nero! Ga je nog een lesje nemen om te kijken of je geen verkeerde gewoonten hebt aangeleerd of gewoon meteen op?
Ik heb maar 4 uurtjes les erbij genomen. Kleine investering, maar ik heb geen zin om te zakken. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_159495327
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:59 schreef Nero22 het volgende:

[..]

lolwat :+
Maar inderdaad, geen grapjes meer vanaf dan.
Maak je geen zorgen hoor, die grapjes blijven komen :D

Vanmorgen die proefrit gedaan; reed lekker, alles zag er netjes uit en hij startte direct, wat fijn was :P Minder fijn was de zithouding; die is duidelijk een stuk sportiever dan die XJ900, en dat ben ik niet meer helemaal gewend :') Het scheelt niet veel met de GSX600 die ik daarvoor reed, en daar had ik op zich geen problemen mee, maar toen deed ik nog geen 120km per dag.

Daarna nog op een Bandit uit 2001 gereden, wat natuurlijk achterlijk veel relaxter zat. Maar, de remschijven daarvan voelden aan als (en leken op) grijsgespeelde LP's, hij had een beetje moeite met doortrekken en starten, en was veel te goedkoop voor zijn leeftijd en kilometerstand, dus had daar geen goed gevoel bij. Daarnaast is de ledenlijst van de FOK!-Banditclub al lang genoeg :+

Vervolgens nog staan staren naar XJ900's die ze daar hadden, want cardan, maar ik vind ze wat saai rijden. Hele praktische motoren voor waar ik ze voornamelijk voor zal gebruiken, maar ik zou me kapot vervelen als ik een gewoon ritje maak. Dus uiteindelijk toch voor de VFR gegaan, met twee weken bedenktijd erop zodat ik kan wennen aan de houding. Bevalt het niet, dan kan ik hem gewoon terugbrengen.

Deze week wordt 'ie klaargemaakt, zaterdag pikt mijn broer hem daar op, brengt hem hierheen, neemt de inmiddels drie motoren die hier staan weer mee en dumpt de XJ900 weer bij hun :')

TLDR: Exit baggermotoren die hier staan, enter VFR750 *O*
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_159497728
Ik heb eindelijk weer eens een stukje op mijn Bandit gereden.

Man man man dat doet een mens goed zeg :D *O*
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_159498318
quote:
TLDR: Exit baggermotoren die hier staan, enter VFR750 *O*
Sowieso een goede keuze ;)
  vrijdag 29 januari 2016 @ 22:52:47 #169
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159506241
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:09 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb eindelijk weer eens een stukje op mijn Bandit gereden.

Man man man dat doet een mens goed zeg :D *O*
Ik heb net ook weer eens gereden! Op mijn nieuwe praktische fiets




BMW K75RT uit 1994 met 134dkm op de teller. Erg netjes onderhouden. Kappen mooi strak, startte mooi, loopt mooi. Ritje Emmeloord Groningen door de harde wind en regen ging prima.

Nu maar kijken of ik er mee kan worden. Denk het wel :) en voor deze prijs kan ik er nooit veel op verliezen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159507165
Ieder zijn ding...
  vrijdag 29 januari 2016 @ 23:29:15 #171
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159507445
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 23:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ieder zijn ding...
Ik wou iets praktisch naast de gixxer. Die wil ik sowieso geen pekel aandoen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159507452
Jeuzus - de halve groep een nieuwe fiets ineens.
It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 23:35:09 #173
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159507569
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 23:29 schreef Nero22 het volgende:
Jeuzus - de halve groep een nieuwe fiets ineens.
Geld moet rollen!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159507598
Ik vond het wel sneu om mijn brommert te laten staan. ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 23:48:05 #175
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159507858
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 23:36 schreef Nero22 het volgende:
Ik vond het wel sneu om mijn brommert te laten staan. ;(
geen motor dus tot je je rijbewijs hebt?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159507955
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 23:48 schreef Catch22- het volgende:

[..]

geen motor dus tot je je rijbewijs hebt?
Nah, hij is nog wel van mij, maar dit kwam logistiek even beter uit.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_159511449
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 23:29 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik wou iets praktisch naast de gixxer. Die wil ik sowieso geen pekel aandoen.
Ah je hebt deze gekocht als pekelfiets?
  zaterdag 30 januari 2016 @ 09:17:33 #178
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159511919
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 07:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ah je hebt deze gekocht als pekelfiets?
jajoh. Voor de kicks blijft de srad wel
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159512653
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 23:35 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Geld moet rollen!
dan heb je alleen maar muntjes. .. geld moet je vouwen
  zaterdag 30 januari 2016 @ 11:10:30 #180
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_159513237
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 22:52 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik heb net ook weer eens gereden! Op mijn nieuwe praktische fiets
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

BMW K75RT uit 1994 met 134dkm op de teller. Erg netjes onderhouden. Kappen mooi strak, startte mooi, loopt mooi. Ritje Emmeloord Groningen door de harde wind en regen ging prima.

Nu maar kijken of ik er mee kan worden. Denk het wel :) en voor deze prijs kan ik er nooit veel op verliezen
Zo'n lompe beamer is eigenlijk toch wel lekker! :+

Er is nog gekeken naar het 'olielek' van de Bandit, maar m'n vertrouwde monteur kon niets vinden na de boel te hebben schoongemaakt... :?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_159526594

Dit is hem. :9 Wel nog even die koffer eraf trekken, want zoveel zooi heb ik toch nooit.

Wil wel even Arie Molenaar promoten hier, want ze hebben me mooi geholpen. Een goede deal, en een ontzettend vriendelijke zaak. :Y

Ik was nog voordat ik uberhaupt de motor echt gezien had uit een leren jas gescheurd omdat ik de rits niet goed dicht gedaan had. _O- Sta je daar, met twee dames van de kledingafdeling die aan je jas leuren, en de heren maar toekijken... :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 21:31:13 #182
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159527264
Beiden gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!

@Nero22: Laat je wel het rekje erop?
pi_159527410
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 21:31 schreef Erasmo het volgende:
Beiden gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!

@Nero22: Laat je wel het rekje erop?
Nou ja, daar ben ik dus nú naar aan het kijken... Het liefst zou ik die er ook af hebben, maar het ziet er naar uit dat de passagier grab rails verwijderd moeten worden om dat rek te kunnen monteren (aldus de Givi handleiding). Da's wel zuur dat die er dus niet meer op zitten. Ik verwacht ze eerlijk gezegd niet terug te vinden in het koffertje. :{
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 21:37:33 #184
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159527473
Gewoon lekker de mounting erop laten, zo'n topkoffer is namelijk stiekem veel handiger dan een rugzak.
pi_159527499
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 21:37 schreef Erasmo het volgende:
Gewoon lekker de mounting erop laten, zo'n topkoffer is namelijk stiekem veel handiger dan een rugzak.
Och ja, inderdaad. Er gaan namelijk wel fucking veel diepvriesmaaltijden in van mijn moeder. :D
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 21:39:46 #186
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159527530
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 21:37 schreef Erasmo het volgende:
Gewoon lekker de mounting erop laten, zo'n topkoffer is namelijk stiekem veel handiger dan een rugzak.
Ik vind het nu al handig op de k75. 2 bakken in de kuip en 2 city koffers. Toch handig om daar je telefoon, portemonnee, slot etc in te stouwen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159527829
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 21:39 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik vind het nu al handig op de k75. 2 bakken in de kuip en 2 city koffers. Toch handig om daar je telefoon, portemonnee, slot etc in te stouwen
Die twee vakjes voorop naast de tank lijken me ook ideaal ja. Ik zag ze al eens bij Erasmo. Flikker je gewoon al je zooi in die je snel bij de hand wil hebben, maar niet in je zakken. Of je handschoenen na het rijden.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_159527887
Gefeliciteerd Nero! :D
Zou trouwens dat rekje gewoon laten zitten.
Het ziet er niet uit, maar stiekem is zo'n koffer echt heel handig wanneer je net wat meer meuk bij je hebt.
pi_159528008
Ik bind er wel een beer op of zo. :7

Ik kan met zo'n rekje natuurlijk ook 2 dames meenemen, in plaats van 1. oO<
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 22:12:36 #190
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159528466
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 21:58 schreef Nero22 het volgende:
Ik bind er wel een beer op of zo. :7

Ik kan met zo'n rekje natuurlijk ook 2 dames meenemen, in plaats van 1. oO<
Regel eerst maar een vrouw
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159531411
Dibs op een ritje in Nero's topkoffer.
Your opinion of me is none of my business.
pi_159532022
quote:
10s.gif Op zondag 31 januari 2016 00:05 schreef Sarasi het volgende:
Dibs op een ritje in Nero's topkoffer.
lol :D
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_159532435
quote:
17s.gif Op zondag 31 januari 2016 00:37 schreef Nero22 het volgende:

[..]

lol :D
Ja dat past wel toch, oniedan.
Your opinion of me is none of my business.
pi_159532893
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 21:38 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Och ja, inderdaad. Er gaan namelijk wel fucking veel diepvriesmaaltijden in van mijn moeder. :D
Doe je moeder de groeten :D


Mooie fiets hoor :Y
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_159534373
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:10 schreef Geelman het volgende:

[..]

Zo'n lompe beamer is eigenlijk toch wel lekker! :+

Er is nog gekeken naar het 'olielek' van de Bandit, maar m'n vertrouwde monteur kon niets vinden na de boel te hebben schoongemaakt... :?
Helemaal met je eens, jammer dat het geen K100 is, die zijn zo mogelijk nóg lomper maar hebben een bochtengedrag alsof ze op rails lopen. En door het extra vermogen een onwaarschijnlijke topsnelheid voor zo'n "eizenschwein". Mijn K100RS had een nat gewicht van maar liefst 265 kg, had maar 5 versnellingen maar perste er ondanks zijn 27 jaartjes toch nog met gemak zo'n 220 op de teller uit.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_159534492
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 21:11 schreef Nero22 het volgende:

Dit is hem. :9 Wel nog even die koffer eraf trekken, want zoveel zooi heb ik toch nooit.

Wil wel even Arie Molenaar promoten hier, want ze hebben me mooi geholpen. Een goede deal, en een ontzettend vriendelijke zaak. :Y

Ik was nog voordat ik uberhaupt de motor echt gezien had uit een leren jas gescheurd omdat ik de rits niet goed dicht gedaan had. _O- Sta je daar, met twee dames van de kledingafdeling die aan je jas leuren, en de heren maar toekijken... :+
Een volwassen fiets, gefeliciteerd! :D
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zondag 31 januari 2016 @ 10:22:25 #197
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159534838
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 09:18 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Helemaal met je eens, jammer dat het geen K100 is, die zijn zo mogelijk nóg lomper maar hebben een bochtengedrag alsof ze op rails lopen. En door het extra vermogen een onwaarschijnlijke topsnelheid voor zo'n "eizenschwein". Mijn K100RS had een nat gewicht van maar liefst 265 kg, had maar 5 versnellingen maar perste er ondanks zijn 27 jaartjes toch nog met gemak zo'n 220 op de teller uit.
Dat was ook leuk geweest, alleen is dit een probeersel en vind je voor het geld wat ik voor deze heb betaald geen k100 volgens mij :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159537862
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:22 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dat was ook leuk geweest, alleen is dit een probeersel en vind je voor het geld wat ik voor deze heb betaald geen k100 volgens mij :)
Ik weet niet wat je er voor hebt betaald, maar een K100 LT varieert nogal in prijs. Voor een net exemplaar vragen ze tussen de ¤1500 en ¤2000 (soms nog meer). Een minder net exemplaar met wat werk heb je soms al voor onder de ¤1000.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
  zondag 31 januari 2016 @ 13:41:15 #199
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159539164
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:58 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je er voor hebt betaald, maar een K100 LT varieert nogal in prijs. Voor een net exemplaar vragen ze tussen de ¤1500 en ¤2000 (soms nog meer). Een minder net exemplaar met wat werk heb je soms al voor onder de ¤1000.
Deze was 900 en is netjes. Dus dat scheelt wel iets.

Van wat ik zo lees zijn de meningen wat verdeeld over de k75 VS k100. Bedenk wel dat het voor mij een pekelfiets cq boodschappenfiets cq auto vervanger is
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159539731
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 13:41 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Deze was 900 en is netjes. Dus dat scheelt wel iets.

Van wat ik zo lees zijn de meningen wat verdeeld over de k75 VS k100. Bedenk wel dat het voor mij een pekelfiets cq boodschappenfiets cq auto vervanger is
Welke uitvoering van de K100 bedoel je? De 8V of de 16V.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
  zondag 31 januari 2016 @ 14:09:19 #201
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159540018
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 13:59 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Welke uitvoering van de K100 bedoel je? De 8V of de 16V.
In het algemeen. De 100 is iets logger toch?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159545382
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:09 schreef Catch22- het volgende:

[..]

In het algemeen. De 100 is iets logger toch?
Ja, de K100 heeft een iets langere wielbasis en is wat zwaarder. Die langere wielbasis zorgt er wel voor dat de motor echt als op rails door de bochten gaat. Het is geen gooi- en smijtfiets vanwege het gewicht, maar wel ongelofelijk stabiel waardoor je bochten met een hele hoge snelhied kan nemen.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
  zondag 31 januari 2016 @ 17:14:38 #203
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159546398
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:43 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Ja, de K100 heeft een iets langere wielbasis en is wat zwaarder. Die langere wielbasis zorgt er wel voor dat de motor echt als op rails door de bochten gaat. Het is geen gooi- en smijtfiets vanwege het gewicht, maar wel ongelofelijk stabiel waardoor je bochten met een hele hoge snelhied kan nemen.
Oke. Maar in krappere ruimtes in de file of stad dus wat lastiger? Blok is onderin wat luier dan de mijne zeker?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159548440
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:14 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Oke. Maar in krappere ruimtes in de file of stad dus wat lastiger? Blok is onderin wat luier dan de mijne zeker?
Ja, de K100 is niet van de snelle koerswijzigingen. Nee, het blok is zeker niet luier, heeft meer pk's (90 voor de 8V en 100 voor de 16V) en ook meer koppel.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
  zondag 31 januari 2016 @ 18:24:48 #205
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159548520
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 18:22 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Ja, de K100 is niet van de snelle koerswijzigingen. Nee, het blok is zeker niet luier, heeft meer pk's (90 voor de 8V en 100 voor de 16V) en ook meer koppel.
Ik vind t wel belangrijk dat hij goed is in de stad. Maar als ik eens op een 100 kan rijden wil ik het wel meemaken.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159548594
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 09:18 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Helemaal met je eens, jammer dat het geen K100 is, die zijn zo mogelijk nóg lomper maar hebben een bochtengedrag alsof ze op rails lopen. En door het extra vermogen een onwaarschijnlijke topsnelheid voor zo'n "eizenschwein". Mijn K100RS had een nat gewicht van maar liefst 265 kg, had maar 5 versnellingen maar perste er ondanks zijn 27 jaartjes toch nog met gemak zo'n 220 op de teller uit.
Ik weet niet wat voor rails er bij jou in de buurt ligt maar ik vond het bochtengedrag van mijn K100LT vrij beroerd. Althans vergeleken met een goeie streetbike.

Ze zijn ook niet gemaakt voor bochten, ze zijn gemaakt om met 200 over de snelweg te denken, onder het genot van een klassiek muziekje, een blokje kaas en een lekker rood wijntje. En daar zijn ze dan weer verdomde goed in.


Uiteindelijk een beetje een haat-liefdeverhouding. Ik sluit in ieder geval niet uit dat er ooit nog eentje terug komt :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_159548646
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 18:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor rails er bij jou in de buurt ligt maar ik vond het bochtengedrag van mijn K100LT vrij beroerd. Althans vergeleken met een goeie streetbike.

Ze zijn ook niet gemaakt voor bochten, ze zijn gemaakt om met 200 over de snelweg te denken, onder het genot van een klassiek muziekje, een blokje kaas en een lekker rood wijntje. En daar zijn ze dan weer verdomde goed in.
In mijn buurt liggen er dan prima rails, ik heb met mijn K100RS nooit het gevoel gehad dat ik een bocht niet zou halen en dat ging vaak behoorlijk hard.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_159548678
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 18:24 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik vind t wel belangrijk dat hij goed is in de stad. Maar als ik eens op een 100 kan rijden wil ik het wel meemaken.
Helaas heb ik mijn K100 vanwege gezondheidsredenen van de hand moeten doen, dus kan ik je niet helpen daarmee. En mijn K100RS was niet slecht in de stad, het was alleen wel hard werken, maar dan kan ook gedeeltelijk door het "race" stuurtje komen dat BMW standaard op de RS zette.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_159548760
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 18:29 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

In mijn buurt liggen er dan prima rails, ik heb met mijn K100RS nooit het gevoel gehad dat ik een bocht niet zou halen en dat ging vaak behoorlijk hard.
Ik had steeds het gevoel dat ie in een lowsider ging, erg irritant.

Moet wel gezegd dat ik niet de moeite heb genomen om de vering en het balhoofdlager aan te pakken, want volgens mij was daar nog wel wat te winnen.

En een LT is nog wel een stuk lomper dan een RS natuurlijk.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_159548820
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 18:33 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik had steeds het gevoel dat ie in een lowsider ging, erg irritant.

Moet wel gezegd dat ik niet de moeite heb genomen om de vering en het balhoofdlager aan te pakken, want volgens mij was daar nog wel wat te winnen.
Voorveren waren echt dramatisch ja, maar mijn 100 was dan ook van '88. Vervang je oude veren door een set progressieve veren en de voorkant is rotsvast in de bocht.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
  zondag 31 januari 2016 @ 21:11:15 #211
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159553670
Ik ben sowieso een angsthaas in bochten en rotondes dus ik heb nog niets gemerkt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159555560
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 21:11 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben sowieso een angsthaas in bochten en rotondes dus ik heb nog niets gemerkt.
Steeds klein beetje meer blijven pushen. Ik merk bij mijzelf dat ik wel steeds harder durf.

Misschien dat ik mjan zometeen bij kan houden op de afritjes. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_159555772
Ik ben de laatste dagen wat wezen kijken naar manieren om de nieuwe motor aanzienlijk gezonder te kunnen parkeren (als in, niet in de stromende regen met alleen een hoes erover), en dan kom je toch een stel gedrochten tegen :')

Superpraktisch en gemakkelijk, maar ik kom ogen tekort om uit te lepelen:


De Bike Barn. Gewoon, omdat het kan, blijkbaar.


En voor als ik hem altijd wil kunnen zien, maar toch droog wegzetten :D


Ik hou het misschien toch maar bij een simpele constructie van wat palen, dakje, houten muurtjes en een deur, in plaats van dit soort gevallen :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  zondag 31 januari 2016 @ 22:07:15 #214
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159555790
quote:
10s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:01 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Steeds klein beetje meer blijven pushen. Ik merk bij mijzelf dat ik wel steeds harder durf.

Misschien dat ik mjan zometeen bij kan houden op de afritjes. :9
Dat doe ik ook wel, maar echt hard gaat t niet. Helemaal niet als t vochtig is.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159556009
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:06 schreef Tunafish het volgende:
Ik ben de laatste dagen wat wezen kijken naar manieren om de nieuwe motor aanzienlijk gezonder te kunnen parkeren (als in, niet in de stromende regen met alleen een hoes erover), en dan kom je toch een stel gedrochten tegen :')

Superpraktisch en gemakkelijk, maar ik kom ogen tekort om uit te lepelen:
[ afbeelding ]

De Bike Barn. Gewoon, omdat het kan, blijkbaar.
[ afbeelding ]

En voor als ik hem altijd wil kunnen zien, maar toch droog wegzetten :D
[ afbeelding ]

Ik hou het misschien toch maar bij een simpele constructie van wat palen, dakje, houten muurtjes en een deur, in plaats van dit soort gevallen :')
Schijnt ook "maar" 1750 pond te kosten. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_159556185
quote:
10s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:12 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Schijnt ook "maar" 1750 pond te kosten. :')
Schijntje! :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_159556761
Trouwens... Deel 1200 en nog steeds geen Ducati 1200 gepost zoals ik dat in deel 1198 deed.


Zo. :7
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_159566169
quote:
10s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:31 schreef Nero22 het volgende:
Trouwens... Deel 1200 en nog steeds geen Ducati 1200 gepost zoals ik dat in deel 1198 deed.


Zo. :7
Jammer, nou gaat deeltje 1200 kapot. ;(
pi_159566193
* Gummiebeer denkt erover om tijdelijk ook een bmw hok aan te schaffen voor weinug. :@
  maandag 1 februari 2016 @ 12:59:53 #220
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159566267
quote:
7s.gif Op maandag 1 februari 2016 12:57 schreef Gummiebeer het volgende:
* Gummiebeer denkt erover om tijdelijk ook een bmw hok aan te schaffen voor weinug. :@
Ze zijn niet dik gezaaid, maar ik vind 900 niet duur voor een nette fiets. In die categorie kan ik naast de diversion weinig anders bedenken
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159566366
Ik blijf lekker bij mijn Yammie
  maandag 1 februari 2016 @ 15:13:02 #222
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159569648
quote:
7s.gif Op maandag 1 februari 2016 12:57 schreef Gummiebeer het volgende:
* Gummiebeer denkt erover om tijdelijk ook een bmw hok aan te schaffen voor weinug. :@
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Dat is wel een leuke.

Ik heb overigens wel een kale motor, geen ABS, Benzinemeter of elektrisch verstelbare ruit. Die laatste 2 boeien me weinig, ABS was wel fijn geweest
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159573442
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 12:59 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ze zijn niet dik gezaaid, maar ik vind 900 niet duur voor een nette fiets. In die categorie kan ik naast de diversion weinig anders bedenken
Ik had voor 700 euro een K100LT :7 En dat was met ABS, benzinemeter, verstelbare ruit en zelfs een radio :')

Na de winter voor 650 euro weer verkocht. Prima dealtje.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 1 februari 2016 @ 17:56:12 #224
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159574151
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:30 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik had voor 700 euro een K100LT :7 En dat was met ABS, benzinemeter, verstelbare ruit en zelfs een radio :')

Na de winter voor 650 euro weer verkocht. Prima dealtje.
Netjes. Wel werk aan gedaan of ook niet?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159581212
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:56 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Netjes. Wel werk aan gedaan of ook niet?
Nee, maar er gaat ook niks kapot aan zo'n ding.

Behalve de cardanshaft dan, maar da's gewoon een tikkende selfdestruct-tijdbom en doe je verder weinig aan.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_159583729
Meld zich ook in dit topic!! *O* Dinsdag rijbewijs gehaald en vandaag me motor (Honda Blackbird)! Hartstikke blij, alleen was het vandaag een meetje minder weer om te rijden met die wind...
pi_159584070
Gefeliciteerd. Zo'n Blackbird zijn geen verkeerde machines, haha.

Veel plezier, en wees er voorzichtig mee, volgens mij zijn ze niet zo vergevingsgezind.
  maandag 1 februari 2016 @ 23:19:09 #228
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159584535
Zieke eerste motor wel :)
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nee, maar er gaat ook niks kapot aan zo'n ding.

Behalve de cardanshaft dan, maar da's gewoon een tikkende selfdestruct-tijdbom en doe je verder weinig aan.
Ook niet lastig te fiksen toch?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159584721
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 23:04 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Gefeliciteerd. Zo'n Blackbird zijn geen verkeerde machines, haha.

Veel plezier, en wees er voorzichtig mee, volgens mij zijn ze niet zo vergevingsgezind.
Dankje !

Daar ben ik me zeker van bewust. Maar het is voor mijn lengte (2.03) een goede motor als ik de reviews mag geloven. :)

Mocht ik hem toch te gortig vinden dan kan ik een redelijke GSX600F voor een krat bier kopen om eerst te leren rijden. Maar dat zal de tijd leren ;)
pi_159585911
164 pk eerste motor, wel lef :D.
Geen referral hier.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 00:09:08 #231
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159586031
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 00:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
164 pk eerste motor, wel lef :D.
Dat gaat een hoop vieze boxershorts opleveren :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Catch22- op 02-02-2016 00:15:17 ]
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159586321
Je mag toch maar 130. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 00:23:02 #233
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159586337
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 00:22 schreef Nero22 het volgende:
Je mag toch maar 130. :+
Toch fijn als dat in zes seconden kan
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159586391
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 00:23 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Toch fijn als dat in zes seconden kan
Vier moet lukken :P
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_159620494
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 23:26 schreef ArieVederci het volgende:

[..]

Dankje !

Daar ben ik me zeker van bewust. Maar het is voor mijn lengte (2.03) een goede motor als ik de reviews mag geloven. :)

Mocht ik hem toch te gortig vinden dan kan ik een redelijke GSX600F voor een krat bier kopen om eerst te leren rijden. Maar dat zal de tijd leren ;)
Yep, daar zit je prima op. Net zoals op een ZZR-1100
pi_159620505
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 00:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
164 pk eerste motor, wel lef :D.
Ach, 164pk op de eerste motor of 125pk. Beide is rap
  woensdag 3 februari 2016 @ 13:33:39 #237
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159620617
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 13:29 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Yep, daar zit je prima op. Net zoals op een ZZR-1100
Mijn droomfiets...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159620641
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 13:33 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Mijn droomfiets...
Bijna mijn eerste fiets geweest alleen stond dit blok bekend op olie-circulatieproblemen die het einde van het blok betekenden rond 80k. Dan ga je geen fiets kopen met 77k op de teller :)
pi_159622033
Ik mag maandag examen doen...


Het gaat in elk geval niet vriezen. :')
Setje of twee extra paar handschoenen meenemen van de rijschool. _O-
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 3 februari 2016 @ 14:39:17 #240
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159622453
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 13:34 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Bijna mijn eerste fiets geweest alleen stond dit blok bekend op olie-circulatieproblemen die het einde van het blok betekenden rond 80k. Dan ga je geen fiets kopen met 77k op de teller :)
Mijn stiefvader had er 1 toen hij bij mijn moeder kwam. Sindsdien wou ik motorrijden. Hij wou alleen heel graag dat ik de ZZR NIET als eerste motor nam :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159625178
quote:
10s.gif Op woensdag 3 februari 2016 14:25 schreef Nero22 het volgende:
Ik mag maandag examen doen...
[ afbeelding ]

Het gaat in elk geval niet vriezen. :')
Setje of twee extra paar handschoenen meenemen van de rijschool. _O-
Perfect! Kan de examinator je ook niet goed betrappen op fouten als zijn zicht beperkt is door de zware regen. :9
pi_159625467
quote:
10s.gif Op woensdag 3 februari 2016 14:25 schreef Nero22 het volgende:
Ik mag maandag examen doen...
[ afbeelding ]

Het gaat in elk geval niet vriezen. :')
Setje of twee extra paar handschoenen meenemen van de rijschool. _O-
Misschien heb je meer aan een paraplu :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_159626349
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 23:26 schreef ArieVederci het volgende:

[..]

Dankje !

Daar ben ik me zeker van bewust. Maar het is voor mijn lengte (2.03) een goede motor als ik de reviews mag geloven. :)

Mocht ik hem toch te gortig vinden dan kan ik een redelijke GSX600F voor een krat bier kopen om eerst te leren rijden. Maar dat zal de tijd leren ;)
Met je 2 meter kom je echt niet weg op een gsx600f. Ik kreeg al krampen in m'n liezen na 5km op zo'n bakfiets.
  woensdag 3 februari 2016 @ 17:14:50 #244
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159626377
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2016 17:13 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Met je 2 meter kom je echt niet weg op een gsx600f. Ik kreeg al krampen in m'n liezen na 5km op zo'n bakfiets.
Ik ben 1.96 en zit op een '97 GSX-R600 wel goed. Maar ik heb niet zulke lange benen, dat kan wel net genoeg schelen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159626395
quote:
11s.gif Op woensdag 3 februari 2016 17:14 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik ben 1.96 en zit op een '97 GSX-R600 wel goed. Maar ik heb niet zulke lange benen, dat kan wel net genoeg schelen.
1.80 hier, zal wel door mijn lange stelten komen dan.
pi_159643938
Ik zat met mijn 1.86 prima op mijn Suzuki, maar dat zal inderdaad wel aardig afhankelijk zijn van hoe hoog je op de poten staat.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  donderdag 4 februari 2016 @ 22:21:19 #247
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159666251
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 18:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor rails er bij jou in de buurt ligt maar ik vond het bochtengedrag van mijn K100LT vrij beroerd. Althans vergeleken met een goeie streetbike.

Ze zijn ook niet gemaakt voor bochten, ze zijn gemaakt om met 200 over de snelweg te denken, onder het genot van een klassiek muziekje, een blokje kaas en een lekker rood wijntje. En daar zijn ze dan weer verdomde goed in.

Uiteindelijk een beetje een haat-liefdeverhouding. Ik sluit in ieder geval niet uit dat er ooit nog eentje terug komt :)
K75RT kopen? :P ¤600 :P

Volgende week maar eens langs een Louis.de winkel in het eggie gaan, zijn er hier lui wel eens geweest bij een bakstenen winkel van hun?
pi_159667357
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 22:21 schreef Erasmo het volgende:

[..]

K75RT kopen? :P ¤600 :P

Volgende week maar eens langs een Louis.de winkel in het eggie gaan, zijn er hier lui wel eens geweest bij een bakstenen winkel van hun?
Volgens mij wel, maar weet niet meer welke vestiging. Dacht dat ik wilde kijken naar tanktassen en dat ik het heel erg vond tegenvallen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  donderdag 4 februari 2016 @ 23:12:03 #249
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_159668287
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 00:25 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Vier moet lukken :P
2.5

Busa snelheden, blackbird was net iets trager.

Ondanks dat een r1 mee aan het janken gekregen :D
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 4 februari 2016 @ 23:13:11 #250
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_159668322
Een fucking transalp uit 89 voor 1600¤ wat denken ze wel...

De laatste die ik 10 jaar geleden kocht kwam nog niet aan de 1000 ....
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_159668842
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 23:13 schreef stinkie het volgende:
Een fucking transalp uit 89 voor 1600¤ wat denken ze wel...

De laatste die ik 10 jaar geleden kocht kwam nog niet aan de 1000 ....
Komt er een beunhok naast d'n Duc ja?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 00:20:07 #252
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_159670504
Vandaag mijn Suzuki GT250 Ram Air (jaja, de eerste :') ) Caferacer weggebracht. Ding stond al bijna 2 jaar stil dus er moet intern nog het e.e.a aan gebeuren, ook aan de carbs. Van buiten een prachtding en hopelijk binnenkort klaar voor de lente. Heerlijk 2takt walmen inademen.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  vrijdag 5 februari 2016 @ 07:39:25 #253
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_159672962
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 23:28 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Komt er een beunhok naast d'n Duc ja?
mss iets voor woon-week verkeer. Iets dat gewoon op de stoep kan blijven staan
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_159673771
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 07:39 schreef stinkie het volgende:

[..]

Iets dat gewoon op de stoep kan blijven staan
een bandit dus
pi_159675837
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 22:21 schreef Erasmo het volgende:

[..]

K75RT kopen? :P ¤600 :P

Volgende week maar eens langs een Louis.de winkel in het eggie gaan, zijn er hier lui wel eens geweest bij een bakstenen winkel van hun?
Diverse keren, wat wil je weten?
In ieder geval belangrijk is dat je verschillende soorten hebt. de FUN store´s hebben een kleiner assortiment dan de MEGA stores, maar nog wel een flink uitgebreide assortiment.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  vrijdag 5 februari 2016 @ 14:38:11 #256
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159679449
Heb een F650GS als leenmotor mee terwijl de Zero z'n power tank krijgt, gelukkig maar voor een dagje want het is toch wel een aardige wheelietrekker :P

quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 22:45 schreef mjan het volgende:

[..]

Volgens mij wel, maar weet niet meer welke vestiging. Dacht dat ik wilde kijken naar tanktassen en dat ik het heel erg vond tegenvallen.
Ik kom er net achter dat er één op maar iets van 40 km van m'n woonplaats is dus het is wel lekker dichtbij.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 11:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Diverse keren, wat wil je weten?
In ieder geval belangrijk is dat je verschillende soorten hebt. de FUN store´s hebben een kleiner assortiment dan de MEGA stores, maar nog wel een flink uitgebreide assortiment.
Het is een Fun store, hebben ze nog een beetje ruitjes liggen daar?
pi_159681174
Ugh. Vorige week die motor gekocht, zou deze week klaargemaakt worden zodat hij morgenochtend mee kan met mijn broer en ik zou gebeld worden als het zo ver was. Inmiddels is het al vrijdagmiddag en nog niet gebeld, dus heb zelf even gebeld, vaak genoeg meegemaakt dat mensen dat vergeten vanwege drukte ofzo. Maar nee, hij was gewoon nog niet aan de beurt geweest. 'Ja, morgenmiddag kom je hem ophalen toch?' Nee, morgenochtend... 'Oh, nou, bel morgen nog even, dan weet ik zeker of 'ie klaar is.'

Schiet gewoon op man, ik wil rijden }:|
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 16:24:15 #258
438762 -Richard-
Een 21 jarige allrounder.
pi_159681554
Paar kleine updates gedaan O+

Weet van alles een beetje maar net niets.
pi_159682178
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 14:38 schreef Erasmo het volgende:
Heb een F650GS als leenmotor mee terwijl de Zero z'n power tank krijgt, gelukkig maar voor een dagje want het is toch wel een aardige wheelietrekker :P

[..]

Ik kom er net achter dat er één op maar iets van 40 km van m'n woonplaats is dus het is wel lekker dichtbij.

[..]

Het is een Fun store, hebben ze nog een beetje ruitjes liggen daar?
Ruitjes weet ik niet, volgens mij niet. Sowieso hebben ze online het grootste assortiment. Maar zij kunnen het ook wel bestellen en evt. opsturen naar jou.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_159684134
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 16:24 schreef -Richard- het volgende:
Paar kleine updates gedaan O+

[ afbeelding ]
Mooi ding. :9
Vergeet de spiegels niet... Het ziet er wel beter uit, maar het valt wel op dat ze er niet op zitten. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 00:34:04 #261
438762 -Richard-
Een 21 jarige allrounder.
pi_159693850
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 18:54 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Mooi ding. :9
Vergeet de spiegels niet... Het ziet er wel beter uit, maar het valt wel op dat ze er niet op zitten. :+
Thanks :)
Klopt, ik mis ze ook hoor. Denk een setje barracuda's of iets in die trend. Wil graag een stel strakke spiegels, de originele zijn nogal lelijk :P
Weet van alles een beetje maar net niets.
pi_159694937
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 00:34 schreef -Richard- het volgende:

[..]

Thanks :)
Klopt, ik mis ze ook hoor. Denk een setje barracuda's of iets in die trend. Wil graag een stel strakke spiegels, de originele zijn nogal lelijk :P
Denk ook aan Rizoma. Nadeel van beide merken is alleen de prijs. :P
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 09:07:32 #263
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159697163
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 17:03 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ruitjes weet ik niet, volgens mij niet. Sowieso hebben ze online het grootste assortiment. Maar zij kunnen het ook wel bestellen en evt. opsturen naar jou.
Ach ik rij voor een euro heen en weer dus ik neem deze week sowieso wel een kijkje :P
pi_159698000
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 01:42 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Denk ook aan Rizoma. Nadeel van beide merken is alleen de prijs. :P
Koop een setje via alixpress. Exact hetzelfde als Rizoma, alleen een typfoutje op de achterkant van de spiegels. Ik geloof ¤30 voor een setje ipv ¤150 per spiegel
pi_159701590
Geen referral hier.
pi_159705229
quote:
ALAAF! dit is een lokquote....

jij pende laatst toch iets neer over oxford hotgrips die je te koop had? heb je die nog en zoja wat vraag je ervoor? DM staat open :P
pi_159705346
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 16:19 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ALAAF! dit is een lokquote....

jij pende laatst toch iets neer over oxford hotgrips die je te koop had? heb je die nog en zoja wat vraag je ervoor? DM staat open :P
Ik denk dat je nu, na het ge-alaaf, de dubbele prijs mag betalen. _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_159705551
quote:
Ik heb deze
Waren toen wel goedkoper, maar zijn echt ideaal.
pi_159705905
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 16:19 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ALAAF! dit is een lokquote....

jij pende laatst toch iets neer over oxford hotgrips die je te koop had? heb je die nog en zoja wat vraag je ervoor? DM staat open :P
¤25, maar met alaafbelasting ¤111 :{w


Moet ze wel nog ff testen aan de Bandit, GSX550 leverde er te weinig stroom voor.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 16:44:52 #270
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_159705926
Zo. Vandaag eens een nieuwe drijfriem tussen de poelies van m'n 72cc motorbrommer gehengeld. Kosten: 15 piek! :D

Maar aankomende maand is de Soes aan de beurt... :'(
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_159706245
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 16:44 schreef BlackLining het volgende:

[..]

¤25, maar met alaafbelasting ¤111 :{w

Moet ze wel nog ff testen aan de Bandit, GSX550 leverde er te weinig stroom voor.
test maar :P als het werkt wil ik ze wel hebben :P ik ga ervanuit dat het er gewoon nog goed uitziet :P kom ik ze wel ophalen oid
pi_159706437
zonder alaaftaks uiteraard!
  zaterdag 6 februari 2016 @ 17:37:07 #273
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159707107
Houdoe!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159732003

Die laatste :D
pi_159747730
Nou, de drie motoren zijn weg en de VFR is er voor in de plaats gekomen :7 En hij startte vanmorgen gewoon in een keer! :+

Alleen nog even wennen aan het alarm dat erop zit :') :@
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  maandag 8 februari 2016 @ 09:16:38 #276
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159747896
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 08:58 schreef Tunafish het volgende:
Nou, de drie motoren zijn weg en de VFR is er voor in de plaats gekomen :7 En hij startte vanmorgen gewoon in een keer! :+

Alleen nog even wennen aan het alarm dat erop zit :') :@
Och man, de eerste keer dat ik ging tanken met de srad kreeg ik hem ook niet aan. Best lullig
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159747999
Succes Nero! Lekker door de regen crossen :D
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  maandag 8 februari 2016 @ 09:36:15 #278
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159748191
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:24 schreef mjan het volgende:
Succes Nero! Lekker door de regen crossen :D
vanochtend is het nog droog als ik het zo zie :) Succes buddy
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159748211
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:16 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Och man, de eerste keer dat ik ging tanken met de srad kreeg ik hem ook niet aan. Best lullig
Ik ging gistermiddag nog even een stukje rijden om de achterband een beetje in te rijden en zodra ik het contact op ON zette begon dat ding te blèren joh _O- Als een malle op die knopjes drukken tot ie stopte :')

Blijkbaar zat er geen handleiding meer bij dat alarm, want het enige wat we meekregen waren de twee sleutels en remotes, zonder iconen of uitleg op die remotes zelf. Wel twee knoppen, maar nog geen echt patroon in gevonden hoe ze werken :P
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  maandag 8 februari 2016 @ 09:41:01 #280
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159748255
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:37 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Ik ging gistermiddag nog even een stukje rijden om de achterband een beetje in te rijden en zodra ik het contact op ON zette begon dat ding te blèren joh _O- Als een malle op die knopjes drukken tot ie stopte :')

Blijkbaar zat er geen handleiding meer bij dat alarm, want het enige wat we meekregen waren de twee sleutels en remotes, zonder iconen of uitleg op die remotes zelf. Wel twee knoppen, maar nog geen echt patroon in gevonden hoe ze werken :P
Ik heb dat systeem wat iedereen heeft, ben de naam kwijt. Zitten 2 knopjes op de remote, waarvan 1 iets verzonken. Die is voor het inlezen.

Dikke knop indrukken is voor het alarm aan en uitzetten. Branden de knipperlichten lang, zet je hem aan, branden ze kort, is hij uit. Na 30 seconden (ofzo) springt het alarm weer aan. Dus dan even op de knop drukken, korte knipper en je kan starten. Kan niet als je de sleutel in het slot hebt.

spyball dus

Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159748346
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:24 schreef mjan het volgende:
Succes Nero! Lekker door de regen crossen :D
quote:
11s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:36 schreef Catch22- het volgende:

[..]

vanochtend is het nog droog als ik het zo zie :) Succes buddy
Dank jullie wel! Het ziet er niet eens zo heel slecht uit nee. Gaat wel goed komen. :D

Al ben ik stiekem toch best zenuwachtig...
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 8 februari 2016 @ 09:46:20 #282
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159748359
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:45 schreef Nero22 het volgende:

[..]

[..]

Dank jullie wel! Het ziet er niet eens zo heel slecht uit nee. Gaat wel goed komen. :D

Al ben ik stiekem toch best zenuwachtig...
moest je om 13 uur?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159748443
quote:
11s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:41 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik heb dat systeem wat iedereen heeft, ben de naam kwijt. Zitten 2 knopjes op de remote, waarvan 1 iets verzonken. Die is voor het inlezen.

Dikke knop indrukken is voor het alarm aan en uitzetten. Branden de knipperlichten lang, zet je hem aan, branden ze kort, is hij uit. Na 30 seconden (ofzo) springt het alarm weer aan. Dus dan even op de knop drukken, korte knipper en je kan starten. Kan niet als je de sleutel in het slot hebt.

spyball dus


Precies die inderdaad! Zal er vanmiddag even wat mee kutten.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  maandag 8 februari 2016 @ 09:58:46 #284
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159748544
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:52 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Precies die inderdaad! Zal er vanmiddag even wat mee kutten.
[/quote]
Manuals staan wel online. Wel prettig systeem verder, maar je moet wel even weten hoe hij werkt
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159751487
Gisteren nog even geprobeerd een gevallen schroef onder de accubak vandaan te halen met een magneet. Niet gelukt :(
Binnenkort maar weer eens verder klooien, en anders moet die schroef er maar gewoon uit trillen.
Voor zover ik kan zien kan het geen kwaad.
  maandag 8 februari 2016 @ 12:53:38 #286
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159751508
Blijven hengelen :P
pi_159751559
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:53 schreef Erasmo het volgende:
Blijven hengelen :P
Kan ik nog heel lang blijven doen. Hij is buiten het bereik van de magneet gevallen.
Anders de accubak demonteren maar dat gaat aardig wat werk zijn.
  maandag 8 februari 2016 @ 13:02:26 #288
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159751717
Magneet aan een touwtje :P
pi_159752863
quote:
11s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:46 schreef Catch22- het volgende:

[..]

moest je om 13 uur?
Nope, over 10 min. Om 14:00. :o
Totaal geen regen (gehad)! :D
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 8 februari 2016 @ 13:53:07 #290
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159752892
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 13:52 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Nope, over 10 min. Om 14:00. :o
Totaal geen regen (gehad)! :D
Break a leg!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159754203
Geslaagd. Ik mag een grote mensen motor rijden! :D
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_159754288
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 14:45 schreef Nero22 het volgende:
Geslaagd. Ik mag een grote mensen motor rijden! :D
*O*
Waren er nog verbeterpunten?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_159754341
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 14:49 schreef mjan het volgende:

[..]

*O*
Waren er nog verbeterpunten?
Neuh, niet dat 'ie gezegd heeft. Al deed ik mijn halve draai wel een beetje valsspelend met de slippende koppeling, maar fuck it. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 8 februari 2016 @ 14:53:40 #294
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159754388
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 14:45 schreef Nero22 het volgende:
Geslaagd. Ik mag een grote mensen motor rijden! :D
congrats. Hopen dat er gauw een andere n00b met een brommer komt om te beschimpen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159754417
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 14:45 schreef Nero22 het volgende:
Geslaagd. Ik mag een grote mensen motor rijden! :D
Jeuj! *O*
Nu wachten op de volgende brommerrijder in dit topic, we hebben een nieuw pispaaltje nodig -O-
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_159754420
quote:
11s.gif Op maandag 8 februari 2016 14:53 schreef Catch22- het volgende:

[..]

congrats. Hopen dat er gauw een andere n00b met een brommer komt om te beschimpen.
Amoebais er nog ergens. Die heeft ook een beperkt rijbewijs geloof ik. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_159754444
Amoeba heeft toch al een Ducati ofzo?
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_159754499
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 14:55 schreef Tunafish het volgende:
Amoeba heeft toch al een Ducati ofzo?
Ik meen dat 'ie teruggedraaid is. :o
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_159754581
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 14:49 schreef mjan het volgende:

[..]

*O*
Waren er nog verbeterpunten?
de motor waarmee die naar het CBR kwam :P
  maandag 8 februari 2016 @ 15:01:18 #300
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159754612
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 14:45 schreef Nero22 het volgende:
Geslaagd. Ik mag een grote mensen motor rijden! :D
Gefeliciteerd *O*
pi_159754645
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 14:51 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Neuh, niet dat 'ie gezegd heeft. Al deed ik mijn halve draai wel een beetje valsspelend met de slippende koppeling, maar fuck it. :+
Goed gedaan hoor :* Ik kan nog steeds geen halve draai :') oO<
Heb je je motor al thuis staan?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')