Een mening ja dat staat een ieder vrij niet toch?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze er al tijden over aan het praten en woont er nog geen asielzoeker. Daarnaast zijn er zat beschaafde manieren om je mening kenbaar te maken. Dat hoeft echt niet met geweld...
Ik vraag me toch echt af of die burgemeester ook maar voor een moment heeft overwogen om niet de veiligheid van het gemeentebestuur te bewaken. Zou ze er mee wegkomen als een groep, (al dan niet terechte) boze mensen gaat rellen en zij het advies om de politie in te schakelen in de wind slaat?quote:Op zondag 24 januari 2016 00:31 schreef john2406 het volgende:
Ik vraag me toch echt af of die rellen zo waren geėscaleerd als de politie er niet geweest was?
Mij is altijd gezegd of voorgehouden actie vraagt voor reactie.
Dat geldt alleen voor antisemitische pro-Palestina protesten. Op dit (Geldermalsen) soort protesten wordt het halve leger afgestuurd. Progressief racisme is dat.quote:Op zondag 24 januari 2016 00:31 schreef john2406 het volgende:
Ik vraag me toch echt af of die rellen zo waren geėscaleerd als de politie er niet geweest was?
Mij is altijd gezegd of voorgehouden actie vraagt voor reactie.
Tsja, maar wanneer ben je een verzetsheld ? Als je schreeuwt dat je geen asielzoekers wil omdat die geen respect hebben voor vrouwen - om vervolgens zelf "daar moet een piemel in!" naar vrouwen te gaan schreeuwen ?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:46 schreef Elzies het volgende:
[..]
Belachelijk. De gemiddelde criminele allochtoon wordt in de media onherkenbaar gemaakt om stigmatisering te voorkomen en deze verzetshelden worden als criminelen herkenbaar in beeld gebracht? Het moet niet veel gekker worden. Het is landverraad pur sang.
Waarom roep je op tot zwaardere straffen dan normaal gangbaar zijn?quote:Op zondag 24 januari 2016 09:50 schreef Ceberut het volgende:
Terecht. Nu nog keihard straffen, liefst lange gevangenisstraffen.
Waarop slaat de 10% in jou stelling anders?quote:Op zondag 24 januari 2016 10:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gezien de stijging van populariteit van de PVV denk ik dat het iets hoger is dan 10 procent.
wellicht op het aantal asielzoekers in geldermalsen al weet ik de aantallen daar nietquote:Op zondag 24 januari 2016 10:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarop slaat de 10% in jou stelling anders?
We hebben geen 1.700.000 miljoen asielzoekers dus dat kan het niet zijn.
Omdat dit een aanval is op de reschtsstaat. Een directe aanval op de democratie en het democratisch proces. Als dat niet stevig bestraft wordt, bestaat het gevaar dat dit vaker gebeurt en dat brengt de interne veiligheid van het land in gevaar.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waarom roep je op tot zwaardere straffen dan normaal gangbaar zijn?
Dan is het maar goed dat het rechtssysteem daarover gaat en niet een of andere linkse onderbuiktokkie die op internet oproept tot zware straffen!quote:Op zondag 24 januari 2016 10:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Omdat dit een aanval is op de reschtsstaat. Een directe aanval op de democratie en het democratisch proces. Als dat niet stevig bestraft wordt, bestaat het gevaar dat dit vaker gebeurt en dat brengt de interne veiligheid van het land in gevaar.
[/PVV-modus]
Hoezo zwaarder dan normaal? Ik vind het mild voor dit soort terroristische daden. Het door middel van geweld een overheid dwingen om iets te doen of na te laten: terrorisme dus.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waarom roep je op tot zwaardere straffen dan normaal gangbaar zijn?
Geldermalsen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarop slaat de 10% in jou stelling anders?
We hebben geen 1.700.000 miljoen asielzoekers dus dat kan het niet zijn.
Lees de reacties onder dit artikel eens: http://www.telegraaf.nl/b(...)_om_doodstraf__.htmlquote:Op zondag 24 januari 2016 10:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat het rechtssysteem daarover gaat en niet een of andere linkse onderbuiktokkie die op internet oproept tot zware straffen!
En die keer op keer ellende geven, ze zijn er nog niet eens gevestigd maar bepaalde lieden weten al weer meteen dat dit in hun dorp meteen het geval zal zijn.quote:
Je snapt toch zelf ook wel dat even 10% bevolkingsgroei in een maand tijd tot problemen lijd? Die mensen hebben geen geld, krijgen geen toelagen, en vervelen zich de tyfusquote:Op zondag 24 januari 2016 10:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En die keer op keer ellende geven, ze zijn er nog niet eens gevestigd maar bepaalde lieden weten al weer meteen dat dit in hun dorp meteen het geval zal zijn.
Wat moeten we als Nederland met deze ellende gevende gewelddadige tokkies die nog nooit van het woord zelfreflectie gehoord hebben?
maar dat rechtvaardigt geen geweldquote:Op zondag 24 januari 2016 10:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf ook wel dat even 10% bevolkingsgroei in een maand tijd tot problemen lijd? Die mensen hebben geen geld, krijgen geen toelagen, en vervelen zich de tyfus
Vooralsnog komen de grootste problemen van dit soort tokkies.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf ook wel dat even 10% bevolkingsgroei in een maand tijd tot problemen lijd? Die mensen hebben geen geld, krijgen geen toelagen, en vervelen zich de tyfus
Steeds meer mensen komen erachter dat brutaal zijn en geweld meer effect hebben als een steeds maar voortdurende dialoog en slappe compromissen. Dat is al lang aan de gang en steeds meer mensen gaan helaas die methodes gebruiken om hun zin door te drijven.quote:
ja en als maatschappij dient dat gewoon te worden aangepakt, we zitten niet in donker Afrika of iets.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Steeds meer mensen komen erachter dat brutaal zijn en geweld meer effect hebben als een steeds maar voortdurende dialoog en slappe compromissen. Dat is al lang aan de gang en steeds meer mensen gaan helaas die methodes gebruiken om hun zin door te drijven.
Kun je een aantal concrete voorbeelden noemen waarbij geweld een constructief effect sorteerde?quote:Op zondag 24 januari 2016 10:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Steeds meer mensen komen erachter dat brutaal zijn en geweld meer effect hebben als een steeds maar voortdurende dialoog en slappe compromissen. Dat is al lang aan de gang en steeds meer mensen gaan helaas die methodes gebruiken om hun zin door te drijven.
Dus we moeten de toelages voor deze asielzoekers invoeren en dan komt het goed.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
En hoe moet men dan wel in opstand komen?quote:
Dat aanpakken is het probleem juist, dat gebeurt niet. Dus mensen gaan steeds verder im hun gedrag omdat het de laatste 30 jaar nooit gecorrigeerd is.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:54 schreef Re het volgende:
[..]
ja en als maatschappij dient dat gewoon te worden aangepakt, we zitten niet in donker Afrika of iets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |