abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 januari 2016 @ 15:25:03 #126
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_159328881
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:15 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Je mening geven mag best, tot een bepaalde grens.
En het is heel goed dat er eens gekeken wordt naar wat er op internet allemaal lekker laf en soms anoniem gezegd wordt.
Heb je uberhaupt het linkje gelezen? Of vind je tweets als:

Het college van #Sliedrecht komt met een voorstel om de komende 2 jaar 250 vluchtelingen op te vangen. Wat een slecht plan! #KominVerzet”

of

„Dit laten we toch niet gebeuren!?”

Vallen onder haatzaaien of grof schelden? Die agenten hebben die vent op zijn werk opgezocht. Dat is gewoon een grove schending van de vrijheid van meningsuiting en heeft helemaal niets met haatzaaien te maken.

Maar toch fijn dat jij bepaalt wat wel en niet gezegd mag worden.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_159328899
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:25 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Heb je uberhaupt het linkje gelezen? Of vind je tweets als:

Het college van #Sliedrecht komt met een voorstel om de komende 2 jaar 250 vluchtelingen op te vangen. Wat een slecht plan! #KominVerzet”

of

„Dit laten we toch niet gebeuren!?”

Vallen onder haatzaaien of grof schelden? Die agenten hebben die vent op zijn werk opgezocht. Dat is gewoon een grove schending van de vrijheid van meningsuiting en heeft helemaal niets met haatzaaien te maken.

Maar toch fijn dat jij bepaalt wat wel en niet gezegd mag worden.
Ik bepaal dat niet hoor? :') Dat zeg ik ook nergens. Daar hebben we dus de politie voor. En niet een stelletje burgers die zich niet inlezen of niet alles weten.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 23 januari 2016 @ 15:26:43 #128
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_159328918
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:25 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik bepaal dat niet hoor? :') Dat zeg ik ook nergens. Daar hebben we dus de politie voor. En niet een stelletje burgers die zich niet inlezen of niet alles weten.
De politie voert alleen maar opdrachten uit, in dit geval van gemeentes die heel toevallig graag een AZC willen en geen tegenstand dulden.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_159328992
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:26 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

De politie voert alleen maar opdrachten uit, in dit geval van gemeentes die heel toevallig graag een AZC willen en geen tegenstand dulden.
Ja hoor. Zo kan ik ook wel vanalles verzinnen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 23 januari 2016 @ 15:33:11 #130
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_159329019
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:16 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

De enige partijpunten van de PVV die overeenkomen met die van de nazi's hebben ze gemeen met de SP, Partij van de Dieren en Groenlinks. Je bent een ongelofelijke dwaas als je de PVV gelijk zet aan Hitler. Je bent ook een ongelofelijke dwaas dat je zo'n emotionele lading aan de woordjes rechts/links hebt dat je niet kan zien dat de Nazipartij economisch eerder links dan rechts was.
Als we dan toch in links en rechts-denken blijven hangen ( ;( ) dan kan de PVV ook zeer zeker economisch links genoemd worden. Het partijprogramma spreekt boekdelen. Maar zoals gezegd dat hele links-rechts gezeur boeit me niet zo. Zowel de PVV als de NSDAP delen karakteristieken als een autoritaire geleide staat met een flinke ranzige nationalistische saus eroverheen, waarbij in de samenleving bepaalde groepen uitgesloten dienen te worden van normaal functioneren.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 23 januari 2016 @ 15:51:49 #131
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_159329397
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:10 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Je mening geven blijkbaar ook niet.
Van wat ik begreep ging het om die hashtag. De wijkagent is aan de deur geweest om hem erop te wijzen dat zo'n oproep onhandig is, en dat je alleen mag demonstreren met een vergunning. Betrokkene was het daar mee eens. Nou, groot drama.
mjhjongeneel twitterde op maandag 18-01-2016 om 15:26:16 Natuurlijk ik had de hashtag #KominVerzet beter niet kunnen gebruiken. Erg dat de overheid zo weinig vertrouwen heeft in zijn eigen burgers. reageer retweet
  zaterdag 23 januari 2016 @ 16:04:24 #132
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_159329712
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:31 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ja hoor. Zo kan ik ook wel vanalles verzinnen.
Blijf jij fijn de overheid vertrouwen dan doe ik dat steeds minder oke?
pi_159329741
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:04 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Blijf jij fijn de overheid vertrouwen dan doe ik dat steeds minder oke?
Maar heb je ook aanwijzingen dat de desbetreffende gemeente aandrong op een politiebezoek aan meneer?
  zaterdag 23 januari 2016 @ 16:20:04 #134
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159330048
Maar zijn die twitteraars opgepakt, opgesloten en berecht of zo. Is ze opgedragen om hun mening voor zich te houden? Waar worden ze van beschuldigd eigenlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_159330118
Als ze hier zonder enige vorm van overleg een AZC op de hoek bouwen krijgen ze ook stenen van mij door de ruiten, trouwens, hoeveel wethouders hebben al een asielzoeker in huis genomen?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_159330151
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:23 schreef raptorix het volgende:
Als ze hier zonder enige vorm van overleg een AZC op de hoek bouwen krijgen ze ook stenen van mij door de ruiten, trouwens, hoeveel wethouders hebben al een asielzoeker in huis genomen?
Volgens mij zijn ze er al tijden over aan het praten en woont er nog geen asielzoeker. Daarnaast zijn er zat beschaafde manieren om je mening kenbaar te maken. Dat hoeft echt niet met geweld...
pi_159330153
Ik hoop dat ze dezelfde moeite steken in de opsporing van de daders in Keulen.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_159330159
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:23 schreef raptorix het volgende:
Ze vragen jou toch ook niet om een asielzoeker in huis te nemen? Ze hebben jouw toestemming niet nodig om iets in de buurt te bouwen.
pi_159330167
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:20 schreef Re het volgende:
Maar zijn die twitteraars opgepakt, opgesloten en berecht of zo. Is ze opgedragen om hun mening voor zich te houden? Waar worden ze van beschuldigd eigenlijk
Moeten ze beschuldigd worden? Als bij jou op je werk een politiebusje voor de deur komt waarna agenten bij de receptie vragen waar je bent heeft je imago al een deuk.
pi_159330187
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:24 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

Ze vragen jou toch ook niet om een asielzoeker in huis te nemen? Ze hebben jouw toestemming niet nodig om iets in de buurt te bouwen.
Dat is precies de arrogantie, men doet lekker zonder de burger te raadpleggen, en dat werkt ze hier tegen, terrecht dat men zo tekeer is gegaan in Geldermalsen.
pi_159330403
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:25 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat is precies de arrogantie, men doet lekker zonder de burger te raadpleggen, en dat werkt ze hier tegen, terrecht dat men zo tekeer is gegaan in Geldermalsen.
In Geldermalsen was gewoon nog sprake van een stemming in de gemeenteraad.
pi_159330537
quote:

[..]

Gingen ze niet juist tekeer tijdens informatieavonden en raadsvergaderingen? Die zijn er juist om de burger te raadplegen. En de kans te bieden op een beschaafde wijze je onvrede kenbaar te maken. Dat hoeft echt niet door met stenen te gooien.
pi_159330706
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:21 schreef Falco het volgende:

[..]

Kortom, je had niks meer toe te voegen en besloot dan maar 'dat is complete onzin' te posten. Vind je het gek dat er daarna geen goede discussie meer mogelijk is?
Even voor de goede orde; hij poneert zelf een stelling zonder enige onderbouwing.

En hoezo niets meer aan toe te voegen? Dit was weer een nieuwe stelling, niet een herhaling van oude. Misschien moet je net even iets langer de tijd nemen om begrijpend te lezen. :) NOFI ;)
pi_159330711
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:40 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Gingen ze niet juist tekeer tijdens informatieavonden en raadsvergaderingen? Die zijn er juist om de burger te raadplegen. En de kans te bieden op een beschaafde wijze je onvrede kenbaar te maken. Dat hoeft echt niet door met stenen te gooien.
Raadplegen? Alsof ze ook maar iets aantrekken van de mening van de burger, 1 grote farce, waarom houd men niet een referendum?
pi_159330725
quote:

[..]

Oh ja joh? Dus geweld en bedreigingen en sabotage van het democratisch proces zijn prima als je je zin niet krijgt?
  zaterdag 23 januari 2016 @ 16:48:35 #146
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_159330733
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 13:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
Om ze een lintje te kunnen geven? Goede zaak.
:')

Sarcasme toch?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_159330802
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:47 schreef raptorix het volgende:

[..]

Raadplegen? Alsof ze ook maar iets aantrekken van de mening van de burger, 1 grote farce, waarom houd men niet een referendum?
Waarom zouden ze zich niks aantrekken van de burgers? In vele andere gemeenten gebeurde dit wel, waarom in Geldermalsen niet?
En waarom een referendum, we hebben toch gewoon een verkozen volksvertegenwoordiging?
pi_159338318
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:51 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Waarom zouden ze zich niks aantrekken van de burgers? In vele andere gemeenten gebeurde dit wel, waarom in Geldermalsen niet?
En waarom een referendum, we hebben toch gewoon een verkozen volksvertegenwoordiging?
Wat dacht je van een referendum op dit moment of de volksvertegenwoordiging voldoet?
pi_159338454
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:05 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Maar heb je ook aanwijzingen dat de desbetreffende gemeente aandrong op een politiebezoek aan meneer?
Zouden ze een huisdoorzoekings bevel bij zich gehad hebben?
Bij mij ik denk dat ik ze vriendelijk zou verzoeken om van mijn erf af te gaan?
pi_159347168
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Oh ja joh? Dus geweld en bedreigingen en sabotage van het democratisch proces zijn prima als je je zin niet krijgt?
Welk democratisch proces, dat de inwoners gestemd hebben om hun dorp prijs te geven aan vluchtelingen? Heeft er een referendum plaatsgevonden? Nee dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')