Ik deal geen roids.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:06 schreef V1z0R het volgende:
Dealbait mag in abuser SC trouwens niet, maar etha doet dat al jaren hier.
Gekke jongens die mods
zo moeilijk is dat toch nietquote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:09 schreef Drinky het volgende:
Godverdomme, helemaal vergeten een kostuum te kopen en carnaval is al 7 februari
Roids zijn dan ook vies duur, geen winst op te halenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik deal geen roids.
Maar je kunt altijd DM'en voor prijslijst.
Nederlandse winkels verkopen eigenlijk alleen maar troep, en dat voor een exorbitante prijs ook nog.quote:
quote:
Eh. Waarom ga je het niet wat professioneler aanpakken?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 06:04 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga tanktop black & flanell red black woodchopper hemd dragen op eindgesprek stage met 2 docentes
kan dan niet met dat beetje schaamhaar op mn pecs verschijnen natuurlijk
Haal voor 10 euro een paar meter witte stof, sla die om en je hebt een toga. Kun je lekker je pecs showen en het kost geen drol.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nederlandse winkels verkopen eigenlijk alleen maar troep, en dat voor een exorbitante prijs ook nog.
rebels hoorquote:
Jij nog hulp nodig met je werkstukje?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 07:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eh. Waarom ga je het niet wat professioneler aanpakken?
Het is af. Dank voor je hulp.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij nog hulp nodig met je werkstukje?
Wat een hosselpoging.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij nog hulp nodig met je werkstukje?
Dit lijkt me geen goed plan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 06:04 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga tanktop black & flanell red black woodchopper hemd dragen op eindgesprek stage met 2 docentes
kan dan niet met dat beetje schaamhaar op mn pecs verschijnen natuurlijk
Action, Lidl & co. zijn gewillig.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:09 schreef Drinky het volgende:
Godverdomme, helemaal vergeten een kostuum te kopen en carnaval is al 7 februari
Mwah, misschien niet als je bij de Big 4 (quote:
Er zit ook nog wel iets tussen een pak en een tanktop.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Mwah, misschien niet als je bij de Big 4 () stage loopt of een ander kantoor vol met hotemetoten waarbij het jasje belangrijker is dan de inhoud.
Hij doet er een houthakkershemd overheen als ik het goed begrijp. Kan prima op het gemiddelde kantoor. Maar goed, lekker belangrijk cijfer is toch al binnen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Er zit ook nog wel iets tussen een pak en een tanktop.
skinnyfit jeansquote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Converse chuck taylor ox dainty black
Icm skinnyfit jeans
90% van de vluchtelingen zijn SP-stemmers?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:55 schreef Faeroer het volgende:
http://www.welt.de/print/(...)-nicht-mehr-aus.html
Hey Beach
-
Hoe krijgt iemand die traint skinny jeans aan??
Dan snap je niet waar carnaval over gaat.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 07:52 schreef seto het volgende:
goed idee ser
maar sommige mensen willen er wel wat leuker uitzien dan een mongool die voor 10 euro witte stof heeft gekocht
heyquote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:55 schreef Faeroer het volgende:
http://www.welt.de/print/(...)-nicht-mehr-aus.html
Hey Beach
-
Hoe krijgt iemand die traint skinny jeans aan??
Weer die Calais apen. Gewoon verschepen naar Libië, kunnen ze daar lekker verder gaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:09 schreef Beach het volgende:
[..]
hey
ik raise je met een
https://www.rt.com/news/329787-rt-attacked-calais-gang/
wel super geloofwaardig dat hij er met 1 klein kleerscheurtje vanaf kwamquote:They pinned me against a wall and made a tiny cut in my jacket, but didn't manage to take anything,"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |