Ik deal geen roids.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:06 schreef V1z0R het volgende:
Dealbait mag in abuser SC trouwens niet, maar etha doet dat al jaren hier.
Gekke jongens die mods
zo moeilijk is dat toch nietquote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:09 schreef Drinky het volgende:
Godverdomme, helemaal vergeten een kostuum te kopen en carnaval is al 7 februari
Roids zijn dan ook vies duur, geen winst op te halenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik deal geen roids.
Maar je kunt altijd DM'en voor prijslijst.
Nederlandse winkels verkopen eigenlijk alleen maar troep, en dat voor een exorbitante prijs ook nog.quote:
quote:
Eh. Waarom ga je het niet wat professioneler aanpakken?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 06:04 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga tanktop black & flanell red black woodchopper hemd dragen op eindgesprek stage met 2 docentes
kan dan niet met dat beetje schaamhaar op mn pecs verschijnen natuurlijk
Haal voor 10 euro een paar meter witte stof, sla die om en je hebt een toga. Kun je lekker je pecs showen en het kost geen drol.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nederlandse winkels verkopen eigenlijk alleen maar troep, en dat voor een exorbitante prijs ook nog.
rebels hoorquote:
Jij nog hulp nodig met je werkstukje?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 07:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eh. Waarom ga je het niet wat professioneler aanpakken?
Het is af. Dank voor je hulp.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij nog hulp nodig met je werkstukje?
Wat een hosselpoging.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij nog hulp nodig met je werkstukje?
Dit lijkt me geen goed plan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 06:04 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga tanktop black & flanell red black woodchopper hemd dragen op eindgesprek stage met 2 docentes
Action, Lidl & co. zijn gewillig.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:09 schreef Drinky het volgende:
Godverdomme, helemaal vergeten een kostuum te kopen en carnaval is al 7 februari
Mwah, misschien niet als je bij de Big 4 (quote:
Er zit ook nog wel iets tussen een pak en een tanktop.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Mwah, misschien niet als je bij de Big 4 () stage loopt of een ander kantoor vol met hotemetoten waarbij het jasje belangrijker is dan de inhoud.
Hij doet er een houthakkershemd overheen als ik het goed begrijp. Kan prima op het gemiddelde kantoor. Maar goed, lekker belangrijk cijfer is toch al binnen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Er zit ook nog wel iets tussen een pak en een tanktop.
skinnyfit jeansquote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Converse chuck taylor ox dainty black
Icm skinnyfit jeans
90% van de vluchtelingen zijn SP-stemmers?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:55 schreef Faeroer het volgende:
http://www.welt.de/print/(...)-nicht-mehr-aus.html
Hey Beach
-
Hoe krijgt iemand die traint skinny jeans aan??
Dan snap je niet waar carnaval over gaat.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 07:52 schreef seto het volgende:
goed idee ser
maar sommige mensen willen er wel wat leuker uitzien dan een mongool die voor 10 euro witte stof heeft gekocht
heyquote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:55 schreef Faeroer het volgende:
http://www.welt.de/print/(...)-nicht-mehr-aus.html
Hey Beach
-
Hoe krijgt iemand die traint skinny jeans aan??
Weer die Calais apen. Gewoon verschepen naar Libië, kunnen ze daar lekker verder gaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:09 schreef Beach het volgende:
[..]
hey
ik raise je met een
https://www.rt.com/news/329787-rt-attacked-calais-gang/
wel super geloofwaardig dat hij er met 1 klein kleerscheurtje vanaf kwamquote:They pinned me against a wall and made a tiny cut in my jacket, but didn't manage to take anything,"
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:20 schreef Faeroer het volgende:
Samenvatting. Naïeve welkom wir schaffen das medewerkster was erg gemotiveerd om vluchtelingen te helpen, en nu heeft ze door haar ervaring de kennis verkregen dat het merendeel bestaat uit liegende, respectloze, agressieve rapefugees. The usual. Kots.
lol eigen schuldquote:
Togaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 07:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Haal voor 10 euro een paar meter witte stof, sla die om en je hebt een toga. Kun je lekker je pecs showen en het kost geen drol.
Ik heb blijkbaar genoeg zooi in mijn kast om er een Mad Max esque biker outfit van te maken, gewoon wat shit van voorgaande jaren + oude motorkleding. De kunst bij het creeren van een goede carnavals outfit is dat je iets pakt waarmee binnen in de warme kroeg niet stik en buiten niet crepeert van de kou.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:11 schreef Ethanolic het volgende:
Zelf een outfitje bedenken met wat cheape primark kleding is toch niet moeilijk. Kun je erna gelijk weggooien. Dat doe ik altijd. Oké twee keer gedaan.
Kou gwn bestrijden met drank toch.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Toga, jij weet hoe koud het wordt in Eindhoven tijdens carnaval?
[..]
Ik heb blijkbaar genoeg zooi in mijn kast om er een Mad Max esque biker outfit van te maken, gewoon wat shit van voorgaande jaren + oude motorkleding. De kunst bij het creeren van een goede carnavals outfit is dat je iets pakt waarmee binnen in de warme kroeg niet stik en buiten niet crepeert van de kou.
Ik had als klein vlutchelingetje ook een schijthekel aan de meeste mensen in onze opvangkamp. Agressieve apen waren het. Was altijd wel wat aan de hand op het kamp. Ik snap er de ballen van, gedraag je gewoon. Die kinderen daarvan waren vaak ook geen haar beter en maakten altijd ruzie als ze hun zin niet kregenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:20 schreef Faeroer het volgende:
Samenvatting. Naïeve welkom wir schaffen das medewerkster was erg gemotiveerd om vluchtelingen te helpen, en nu heeft ze door haar ervaring de kennis verkregen dat het merendeel bestaat uit liegende, respectloze, agressieve rapefugees. The usual. Kots.
Dat werkt tijdens het feest, maar als je daarna nog naar huis moet lopen of fietsen ben je hard de zak.quote:
Gewoon even op cursus bij the icemanquote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Toga, jij weet hoe koud het wordt in Eindhoven tijdens carnaval?
taxiquote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:58 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat werkt tijdens het feest, maar als je daarna nog naar huis moet lopen of fietsen ben je hard de zak.
Ben je vluchteling Drinky? Namen alle vluchtelingen maar genoegen met een 2e hands matras.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik had als klein vlutchelingetje ook een schijthekel aan de meeste mensen in onze opvangkamp. Agressieve apen waren het. Was altijd wel wat aan de hand op het kamp. Ik snap er de ballen van, gedraag je gewoon. Die kinderen daarvan waren vaak ook geen haar beter en maakten altijd ruzie als ze hun zin niet kregen. Destijds herinner ik me vooral Somaliërs e.d. die altijd wel wat stront aan de knikker hadden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Valt wel mee. Even doorfietsen, dan ben je weer half nuchter thuis.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:58 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat werkt tijdens het feest, maar als je daarna nog naar huis moet lopen of fietsen ben je hard de zak.
Ik koop halve liters voor een euro bij de nachtwinkel, denk je echt dat ik 20 euro voor een taxi hebquote:
Somaliërs is ook een vervelend volk. Driekwart hier zit in de bijstand, driekwart wat daar nog woont is piraat. In Zweden verkrachten ze ook vaak vrouwen. En ze ruiken naar dode vogels.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
Destijds herinner ik me vooral Somaliërs e.d. die altijd wel wat stront aan de knikker hadden.
Jep, politieke vluchteling. Niks mis met een 2e hands matras.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ben je vluchteling Drinky? Namen alle vluchtelingen maar genoegen met een 2e hands matras.
Haal dan halve liters Klok voor 0,51 cent als je dan toch skeer doet.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik koop halve liters voor een euro bij de nachtwinkel, denk je echt dat ik 20 euro voor een taxi heb?
Ja, maar dan moet je die halve liters gaan meeslepen, terwijl de nachtwinkel bij stratumseind om de hoek zit.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Haal dan halve liters Klok voor 0,51 cent als je dan toch skeer doet.
Maar goed, 20 piek voor een taxi? Ubertje betaal je max de helft.
Serieus? Ik dacht altijd in Nederland geboren met Marokkaanse ouders.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jep, politieke vluchteling. Niks mis met een 2e hands matras.
Yep, 1e hands vluchtelingquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht altijd in Nederland geboren met Marokkaanse ouders.
Ben niet meer zo van de ONS'jes, of het moet echt koud zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:16 schreef fathank het volgende:
beter gewoon een mokkeltje scoren dan die je de volgende dag even naar huis brengt.
Taxi is echt oplichters ja. Helemaal in Amsterdam. En dan vind er marktwerking plaats in de vorm van uber, gaat dat tuig protesterenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Haal dan halve liters Klok voor 0,51 cent als je dan toch skeer doet.
Maar goed, 20 piek voor een taxi? Ubertje betaal je max de helft.
Je wil niet weten hoe vaak ik dat al niet gedaan heb. Verwarde blikken iedere keer #nohomoquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:23 schreef fathank het volgende:
het doel heiligt de middelen
je kan ook gewoon met je dronken harses in slaap donderen voordat je je broek uit kan trekken
rock gewoon je borsthaar vriendquote:Op vrijdag 22 januari 2016 06:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Je kan toch gewoon slapen??quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Yep, 1e hands vluchteling
[..]
Ben niet meer zo van de ONS'jes, of het moet echt koud zijn
Jullie zijn de eerste 2 waar ik dit van hoor.quote:
hey vriendquote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
anerbolen ook maar je hebt gezien tog dez zomer
ff melden bij stormfront beachquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht altijd in Nederland geboren met Marokkaanse ouders.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:10 schreef Ethanolic het volgende:
Oh doe maar in de app.
De blauen houden mijn DM in de gaten. Ben namelijk de enige die winst maakt op fok
Boef.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:10 schreef Ethanolic het volgende:
Oh doe maar in de app.
De blauen houden mijn DM in de gaten. Ben namelijk de enige die winst maakt op fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |