quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:59 schreef tong80 het volgende:
M'n excuses. Moest het even kwijt.
NWS / Fucking Luttelgeest.
Ben er nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:59 schreef tong80 het volgende:
M'n excuses. Moest het even kwijt.
NWS / Fucking Luttelgeest.
Die discussie is vrij recent nog gevoerd:quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wordt het overigens geen tijd voor een subforum over de vluchtelingentoestand? Zodat de andere nieuwsfeiten ook weer een podium hebben zonder ondergesneeuwd te worden door het bruinhemdengebral waar dit soort topics vol mee staan? Een subforum onder NWS bedoel ik dan. In V&A heb je Vraag en Aanbod als aparte fora. Ik kan me hier voorstellen dat je Nieuws en Völkische Beobachter Vluchtelingencrisis krijgt als onderverdeling.
Sinds dinsdag is daar niks meer in gepost. En er is geen besluit.. Ik zie een hoop heen en weer gepraat, maar verder niks en de wildgroei gaat door.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die discussie is vrij recent nog gevoerd:
FB / VLU
Dan heb je denk ik wel een antwoord.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sinds dinsdag is daar niks meer in gepost. En er is geen besluit.. Ik zie een hoop heen en weer gepraat, maar verder niks en de wildgroei gaat door.
Notes zijn er voor de moderators en (forum) admins, niet voor de users.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:48 schreef Roland_Deschain het volgende:
Vraagje; Waarom moet een user betalen voor het bekijken van een verkregen note? Dat is toch wel een beetje vreemd?
Beangistend.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Notes zijn er voor de moderators en (forum) admins, niet voor de users.
Volgens mij zijn we wettelijk verplicht je inzage te geven in gegevens die we over je opslaan, maar daar mogen we wel administratiekosten voor vragen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:00 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Beangistend.
Zo'n beetje als The Third Reich dus?
We modereren, geven notes maar we vertellen niet waarom, BEHALVE als we betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |