Ik dacht dat je je daar aan stoorde.quote:
Als het mensen boeit dan reageren ze wel, en anders niet. Mij boeit het wel.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je dan iets post waar men over wil en kan discussiėren.
Ik denk dat niemand zit te wachten op 28 topics zonder reacties.
Hoeft niet gecompenseerd te worden, maar zoals Danny ook wil: veel meer variatie. Of stoor jij je aan de variatie?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je daar aan stoorde.
Dat vluchtelingen/migranten het nieuws bezighouden lijkt me aardig verklaarbaar en logisch, gezien de grote getalen die op Europa afkomen?
Of moet dat gecompenseerd worden met klein binnenlands leed?
Ik compenseer niks, ik plaats nieuws wat anderen laten liggen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat vluchtelingen/migranten het nieuws bezighouden lijkt me aardig verklaarbaar en logisch, gezien de grote getalen die op Europa afkomen?
Veel van dat nieuws is wel erg 'man bijt hond', maar als dat je bezighoudt, soit.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoeft niet gecompenseerd te worden, maar zoals Danny ook wil: veel meer variatie.
Zie de discussie in FB. Er is een verschil tussen daadwerkelijk nieuws brengen en over elke scheet waarbij misschien een vluchteling betrokken is een topic openen om dezelfde posts weer voorbij te laten komen. En op dit moment slaat de balans door naar de tweede optie. Daar zou meer in gesnoeid mogen worden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is bij Hart van Nederland niet anders. En toch kijken mensen ernaar.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel van dat nieuws is wel erg 'man bijt hond', maar als dat je bezighoudt, soit.
Een verkrachting in arsloch-am-Rein ook, maar kennelijk bestaat daar ook behoefte aan hier. Beetje afhankelijk van het signalement van de dader, maar toch.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel van dat nieuws is wel erg 'man bijt hond', maar als dat je bezighoudt, soit.
Ik kan het gewoon lezen op de site van de Telegraaf, zonder betaalmuur. Ik zit mobiel, misschien maakt dat iets uit.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:33 schreef StaceySinger het volgende:
Er staat hier gewoon een Premium artikel uit de Telegraaf ?
geplaatst door een Mod ?
NWS / Joran van der Sloot hoopt op deal, toont berouw, interview
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon lezen op de site van de Telegraaf, zonder betaalmuur. Ik zit mobiel, misschien maakt dat iets uit.
volgens mij zijn daar geen regels tegen ofzo dus neequote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:22 schreef Rene_Froger het volgende:
Kan Gelly niet een NWS-ban krijgen? Hij opent alleen maar topics over Brabanders.
zal zo ff kijkonquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:48 schreef 99.999 het volgende:
Meneer probeert zoals gebruikelijk overal weer een moslimtopic van te maken. Is niet echt de bedoeling lijkt me. NWS / 9 Maanden cel voor bezwangeren 15-jarige
bedankt gezienquote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je had nog eens op de link geklikt en gezien dat het topic allang was aangepast....
Belachelijk! Moderators met een leven en een nachtrust. Zou mij niet overkomen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:05 schreef StaceySinger het volgende:
bedankt gezien
maar het complete Premium artikel stond er al vanaf - zaterdag 6 februari 2016 @ 02:53:30
en is pas om 10:59:52 aangepast - 8 uur later
Bericht 19% gewijzigd door Leandra op 06-02-2016 10:59:52 (Paywall content) ]
Prima, jij doet om 11.41 uur echter alsof het nog steeds om Paywall content gaat.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:05 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
bedankt gezien
maar het complete Premium artikel stond er al vanaf - zaterdag 6 februari 2016 @ 02:53:30
en is pas om 10:59:52 aangepast - 8 uur later
Bericht 19% gewijzigd door Leandra op 06-02-2016 10:59:52 (Paywall content) ]
Uit het feit dat Leandra het terecht aangepast heeft blijkt dat het niet mag.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Belachelijk! Moderators met een leven en een nachtrust. Zou mij niet overkomen.
Dan hebben we bij deze vastgesteld dat jij daar iig heel goed van op de hoogte bent.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:13 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Uit het feit dat Leandra het terecht aangepast heeft blijkt dat het niet mag.
nee hoor ik melde het om 10:33:09 > NWS / [NWS FeedBack]quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prima, jij doet om 11.41 uur echter alsof het nog steeds om Paywall content gaat.
En hee, er zijn ook mensen die proberen te slapen, of had ik vannacht iedere keer dat ik m'n zieke kleuter paracetamol of een glaasje water gaf ook nog even FOK! moeten modden?
Nou foei, het is idd schandalig allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |