Syriërs pakken het niet zo slim aan als Joodse kolonisten. De Syriërs hier zouden gewoon nederzettingen moeten bouwen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:41 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Waarom niet? Moet je zie hoe die joodse asielzoekers uit de jaren 30 het hebben gedaan in Engeland en de VS.
Die zijn er in dit land nauwelijks. hypotheekeigenaren daarentegen.quote:
Zoals ik al eerder zei zijn de Syriërs, en met name die uit de grote steden, best een ontwikkeld volk.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Syriërs pakken het niet zo slim aan als Joodse kolonisten. De Syriërs hier zouden gewoon nederzettingen moeten bouwen.
Hmmm.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:46 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die zijn er in dit land nauwelijks. hypotheekeigenaren daarentegen.
Ben je daar vaak geweest?quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei zijn de Syriërs, en met name die uit de grote steden, best een ontwikkeld volk.
Zodoende rammen ze elkaar al 4 jaar de hersens in.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei zijn de Syriërs, en met name die uit de grote steden, best een ontwikkeld volk.
True.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:46 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zo trots bent op je recent verworven status. Hoe voelt dat nou, die eerste paar tientjes HRA?quote:
Welke blinde woont daar?quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:47 schreef Kaas- het volgende:
Plaatje uit de OP lijkt op een paracetamol waar een kwart uit is gesneden.
Geen hommohuis dus.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:47 schreef Kaas- het volgende:
Plaatje uit de OP lijkt op een paracetamol waar een kwart uit is gesneden.
Een soort tweederangs Turken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Volgens mij maar een handvol banken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:46 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een hypotheek in eigendom, dat is wat moeilijk.quote:
Wat je allemaal niet kan doen met 3% eigen vermogen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Volgens mij maar een handvol banken.
Het is zijn nu vooral Assad en de Russen die de hersens van IS en de FSA inrammen en die laatste twee doen dat ook nog onderling.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zodoende rammen ze elkaar al 4 jaar de hersens in.
Maar hoe vaak ben jij daar nou geweest?quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het is zijn nu vooral Assad en de Russen die de hersens van IS en de FSA inrammen en die laatste twee doen dat ook nog onderling.
Oh en "het westen" deelt ook nog een paar klapjes uit aan IS.
Daarom, alle hypotheken doorverhandelen in mooie producten en in pakketten aanbieden op de kapitaalmarkt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:50 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wat je allemaal niet kan doen met 3% eigen vermogen.
ik kreeg deze maand zomaar 36 van die tientjes.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zo trots bent op je recent verworven status. Hoe voelt dat nou, die eerste paar tientjes HRA?
Net zo vaak als jij gok ik.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:50 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Maar hoe vaak ben jij daar nou geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |