Ach, ik heb er te veel moeite in gestopt om hem niet meer terug te zienquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:49 schreef DeLuna het volgende:
Ik zit op de iPad dus bedankt voor het terugzetten van de OP
Uh, zeggen dat het fout gaat voor Nederland is dan juist goed he, niet in de war raken.quote:
Klein verschil: Dit is de halve finale pas.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:55 schreef Nober het volgende:
2010 Zuid-Afrika
2016 Servië
Dit gun je niemand.
Jij hebt er echt geen verstand van, he?quote:
JOuw stream loopt echt voorquote:
Was het toch ookquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:02 schreef Nattekat het volgende:
Hadden ze vanaf het begin al moeten doen, live
Ik zou proberen onderwater te gooien.quote:
Dit is de nummer 1 van Europa tegen de nummer 2 van Europa. Alles behalve een matige wedstrijd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:05 schreef TheArt het volgende:
Sjonge jonge wat spelen ze een matige wedstrijd maar godzijdank slepen ze 'm eruit.
Wij zijn de Olympisch kampioen, we moeten iedereen van het zwembad vegen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is de nummer 1 van Europa tegen de nummer 2 van Europa. Alles behalve een matige wedstrijd.
Uh neequote:Op donderdag 21 januari 2016 17:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij zijn de Olympisch kampioen, we moeten iedereen van het zwembad vegen.
Ehm... lees je eerst even goed in voor je dat soort dingen zegt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij zijn de Olympisch kampioen, we moeten iedereen van het zwembad vegen.
Dit is het gevaarquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:40 schreef Nattekat het volgende:
Italië wordt aardig weggespeeld
Dat wordt dus een finale tegen de ploeg waar eerder ruim van is gewonnen, eitje
Nederland 2 op TV zelfs.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:40 schreef Nattekat het volgende:
De ironie... door een waterpolotraining de eerste helft van de finale moeten missen...
Ehmm... dat gaat sowieso in het zwembad kijken worden.
Radio 2 er toevallig weer bij?
Ik zou lekker niet gaan trainen en de wedstrijd gaan kijkenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar heb je zo weinig aan in een zwembad tijdens de training.
Dan krijg ik ruzie. Ik ben zeg maar de persoon die iedereen steeds zegt dat ze moeten komen altijd, zou wat zijn als ik zelf laat afwetenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:57 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ik zou lekker niet gaan trainen en de wedstrijd gaan kijken
Dat is het plan ookquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:36 schreef Mark het volgende:
Ik zou in de kantine (als die er is) met zijn allen gaan kijken. Goed voor de teambuilding en wie weet steek je er nog wat van op
Gewoon lekker met z'n allen kijken met een kannetje bier. Ik zou het wel wetenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie. Ik ben zeg maar de persoon die iedereen steeds zegt dat ze moeten komen altijd, zou wat zijn als ik zelf laat afweten
Ik mis hooguit een kwartier, dus erg veel maakt het ook niet uit.
Had natuurlijk 100% moeten zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:22 schreef Nattekat het volgende:
De bookmakers geven Nederland 70% kans op de overwinning. Verschrikkelijk conservatief nog eigenlijk
Nah. Sowieso 90%. Ik zou in ieder geval heel verbaasd zijn als het anders ligt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Had natuurlijk 100% moeten zijn
Ach, het goede nieuws dan is dat ik een excuus heb om naar Gouda te gaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:37 schreef DeLuna het volgende:
Ik zou het wel weer typisch vinden als ze zouden verliezen
Ieuw, de beuk erinquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:33 schreef Pino112 het volgende:
Beetje trekken, niets mis mee.
Wat een kutsport is het toch ook.
Jammer dat Casanova niet meer meedoetquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:34 schreef noodgang het volgende:
Sow, die nr 12 van hongarije die op de bank zit zal wel goed blijven drijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer dat Casanova niet meer meedoet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze spelen eigenlijk gewoon slecht, net als gisteren tegen Spanje. Het is echt niet best wat ze laten zien.quote:
Slecht vind ik wel een groot woord, maar het kan wel wat beter jaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze spelen eigenlijk gewoon slecht, net als gisteren tegen Spanje. Het is echt niet best wat ze laten zien.
Oke slecht was wat gechargeerd, maar goed is dit zeker niet. Er zijn er ook een paar die totaal niet in de wedstrijd zitten. En dat zijn in principe de toppers. Klaassen voorop, maar ook Megens en Stomphorst spelen niet best.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Slecht vind ik wel een groot woord, maar het kan wel wat beter ja
Of de tegenstander is iets sterker dan een Duitsland, waardoor je spel spelen veel lastiger is.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze spelen eigenlijk gewoon slecht, net als gisteren tegen Spanje. Het is echt niet best wat ze laten zien.
Dat sowieso, maar vooral aanvallend zijn er een paar totaal niet op schot.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of de tegenstander is iets sterker dan een Duitsland, waardoor je spel spelen veel lastiger is.
Klopt ja. Maar de verdediging is verder prima vind ik, dat scheelt een hoopquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oke slecht was wat gechargeerd, maar goed is dit zeker niet. Er zijn er ook een paar die totaal niet in de wedstrijd zitten. En dat zijn in principe de toppers. Klaassen voorop, maar ook Megens en Stomphorst spelen niet best.
Klopt, wat betreft damesteams wel jaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:21 schreef -0- het volgende:
Laatste halfjaar wordt Nederland ook alleen maar 2e op EK's en WK's geloof ik he.
Nou ja, de laatste maanden had je gewoon telkens in de finale dat je sowieso de underdog was en de tegenstander simpelweg een maatje te groot.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, wat betreft damesteams wel ja![]()
Als dat gebeurt, zou het niet meer dan een schande zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:23 schreef DeLuna het volgende:
En dan gaan we daar natuurlijk alsnog de Spelen missen
ja, weer gewoon in een kwartfinale tegen Italië...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:23 schreef DeLuna het volgende:
Met dat verschil dat dit in eigen huis is en niet alles meer tegen je gefloten kan worden, zoals 4 jaar geleden wel gebeurde.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
ja, weer gewoon in een kwartfinale tegen Italië...
Met alle respect, maar Canada en Rusland, als je dat gelijk niveau noemt. Kom op, de enige ploegen waarvan je op dat toernooi zou mogen verliezen, zijn de VS, Italië en Spanje, maar echt niet van een ander land.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:29 schreef Riofan83 het volgende:
Met een beetje kutloting loop je zo de Spelen mis. VS, Canada, Spanje, Italië en Rusland zijn gewoon min of meer gelijkwaardig aan Nederland. Als je die dus in de kwartfinale treft, kan het alle kanten op.
Niks slecht gespeeld, gewoon een lastige tegenstander.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nou ja, de laatste maanden had je gewoon telkens in de finale dat je sowieso de underdog was en de tegenstander simpelweg een maatje te groot.
Vandaag is een ander verhaal, gewoon slecht gespeeld en een titel weggegeven.
Hoe kan het dan dat je in de groepsfase nog simpel met 4 doelpunten verschil wint van dezelfde tegenstander?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks slecht gespeeld, gewoon een lastige tegenstander.
OKT is in Gouda toch? Publiek gaat ze naar de Spelen schreeuwen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:23 schreef DeLuna het volgende:
Dit was een heel ander Hongarije dan we in de poulefase gezien hebben. Vergeet niet dat Italië ook niet de minste is.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat je in de groepsfase nog simpel met 4 doelpunten verschil wint van dezelfde tegenstander?
Met mij vooraanquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:55 schreef Nober het volgende:
[..]
OKT is in Gouda toch? Publiek gaat ze naar de Spelen schreeuwen.
Waarom zouden ze blij moeten zijn met zilver?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:11 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is geen blije zilverwinnaar, dit is puur een verloren gouden medaille.
De handbalsters stonden juichend op het podium na de verloren finale.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 06:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom zouden ze blij moeten zijn met zilver?
Wel even wat anders. Als totale outsider op het WK ineens de finale halen waarin je toch niet de favoriet bent en ja, dan verlies je wel eens. Of als een van de 2-3 topfavorieten voor de titel aan een toernooi beginnen en dan in de finale verliezen van een ploeg waar je eerder al van gewonnen hebt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De handbalsters stonden juichend op het podium na de verloren finale.
Australië dat zich eigenlijk niet eens hoeft te plaatsen is ook al zo'n onzin. Verder zou 12 landen prima kunnen zijn, maar zo makkelijk gaat dat natuurlijk niet. Die ruimte moet ergens vandaan komen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso tijd dat het vrouwentoernooi naar de 12 teams gaat. Er zijn vijf enorm sterke Europese landen, de VS, Australië en het gastland (dat kansloos ten onder gaat) -> 8 plekjes bezet.
Dan is het helaas niet zo dat Europa 5 plekken krijgt.
Australië is een topland, de andere landen uit die hoek stellen niks voor. Dus heel erg is het niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Australië dat zich eigenlijk niet eens hoeft te plaatsen is ook al zo'n onzin. Verder zou 12 landen prima kunnen zijn, maar zo makkelijk gaat dat natuurlijk niet. Die ruimte moet ergens vandaan komen.
Ik bedoel dat 12 ipv 8 teams betekent dat je 4 keer 13 meer sporters op de Spelen hebtquote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Australië is een topland, de andere landen uit die hoek stellen niks voor. Dus heel erg is het niet.
En hoe bedoel je ruimte? Het mannentoernooi is al 12 teams en bestaat uit ongeveer even veel wedstrijden door de grotere poules.
Ach... 52 op duizendenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel dat 12 ipv 8 teams betekent dat je 4 keer 13 meer sporters op de Spelen hebt
Dan nog moet die ruimte er zijn binnen de limietenquote:
Of je nou 1000 appartementen of 1010 appartementen nodig hebt...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan nog moet die ruimte er zijn binnen de limieten
Tot men in sport A dan ook wel wat extra plaatsen wil hebben, en in sport B ook. Het is gewoon niet zo makkelijk als even zeggen "ok, nu zijn het 12 teams ipv 8"quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of je nou 1000 appartementen of 1010 appartementen nodig hebt...
Zijn er andere sporten waar het toernooi gewoon veel te klein is en het vrouwentoernooi 1/3 van de teams mist tov de mannen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tot men in sport A dan ook wel wat extra plaatsen wil hebben, en in sport B ook. Het is gewoon niet zo makkelijk als even zeggen "ok, nu zijn het 12 teams ipv 8"
Geen idee. Dan nog neemt het niet weg dat je met een limiet zit. Je moet ruimte hebben voor die extra teams en dat is er niet zomaar.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn er andere sporten waar het toernooi gewoon veel te klein is en het vrouwentoernooi 1/3 van de teams mist tov de mannen?
VS, Australie, China, NL, Italie, Spanje, Hongarije, Griekenland, Rusland, en gastland zit je al op 10.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee. Dan nog neemt het niet weg dat je met een limiet zit. Je moet ruimte hebben voor die extra teams en dat is er niet zomaar.
Welke 12 landen zouden er trouwens mee moeten doen om uitslagen met 10 goals verschil redelijkerwijs te voorkomen? Of zou je met 12 teams (en van elk continent minstens 1, behalve dan wellicht Afrika) toch ook 3-4 teams hebben die er eigenlijk niks van bakken?
http://nos.nl/artikel/208(...)-groepsfase-okt.htmlquote:De waterplodames zijn bij de loting voor het OKT in Gouda (21-28 maart) gekoppeld aan Italië, Rusland, Frankrijk, Nieuw-Zeeland en Cuba. De beste vier van de groep gaan naar de kwartfinales, de winnaars van de kwartfinales naar Rio.
Oranje verloor zaterdag in de EK-finale van Hongarije en greep daardoor naast directe kwalificatie voor Rio. In Gouda gaat het in maart de strijd aan met de nummers drie (Italië), zes (Rusland) en zeven (Frankrijk) van de EK.
Nederland ontloopt in de groepsfase wereldkampioen Amerika en de onttroonde Europese kampioen Spanje. Die zitten in de andere groep, met Griekenland, Canada, Japan en Zuid-Afrika.
quote:Ook tegenstanders mannen bekend
De Nederlandse heren plaatsten zich dankzij hun twaalfde plaats op de EK ternauwernood voor het OKT in april in het Italiaanse Triëst. Bij de loting voor dat OKT werd Oranje gekoppeld aan Spanje, Italië, Duitsland, Kazachstan en Zuid-Afrika.
Spanje legde zaterdag bij de EK in Belgrado beslag op de vijfde plaats, Italië werd zesde en Duitsland was in de strijd om de elfde plaats te sterk voor Nederland.
De andere groep bestaat uit Hongarije (brons in Belgrado), Rusland (achtste), Roemenië (negende), Frankrijk (tiende), Slowakije (dertiende) en Canada. Ook bij de heren verdient de topvier een ticket voor de Spelen van Rio.
Griekenland en Canada moet je voor het thuispubliek gewoon altijd hebben. En zelfs Spanje moet je voor het thuispubliek kunnen verslaan. Je mag alleen geen 4e worden in de poule (niet dat dat gaat gebeuren), ervan uitgaande dat de VS de andere poule wint.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:33 schreef Nattekat het volgende:
Voor de mannen is het niet eens zo enorm kansloos, ze moeten wel voor een verrassing zorgen, maar een derde plek in de poule is mogelijk.
Voor de vrouwen goed nieuws dat de andere groep uit slechts twee potentiële verliezen bestaat, 1e of 2e in de poule leidt tot (waarschijnlijk) Griekenland of Canada.
Meer nieuws mag trouwens gewoon in het normale waterpolotopic vanaf nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |