Dit is de nummer 1 van Europa tegen de nummer 2 van Europa. Alles behalve een matige wedstrijd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:05 schreef TheArt het volgende:
Sjonge jonge wat spelen ze een matige wedstrijd maar godzijdank slepen ze 'm eruit.
Wij zijn de Olympisch kampioen, we moeten iedereen van het zwembad vegen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is de nummer 1 van Europa tegen de nummer 2 van Europa. Alles behalve een matige wedstrijd.
Uh neequote:Op donderdag 21 januari 2016 17:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij zijn de Olympisch kampioen, we moeten iedereen van het zwembad vegen.
Ehm... lees je eerst even goed in voor je dat soort dingen zegt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij zijn de Olympisch kampioen, we moeten iedereen van het zwembad vegen.
Dit is het gevaarquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:40 schreef Nattekat het volgende:
Italië wordt aardig weggespeeld
Dat wordt dus een finale tegen de ploeg waar eerder ruim van is gewonnen, eitje
Nederland 2 op TV zelfs.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:40 schreef Nattekat het volgende:
De ironie... door een waterpolotraining de eerste helft van de finale moeten missen...
Ehmm... dat gaat sowieso in het zwembad kijken worden.
Radio 2 er toevallig weer bij?
Ik zou lekker niet gaan trainen en de wedstrijd gaan kijkenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar heb je zo weinig aan in een zwembad tijdens de training.
Dan krijg ik ruzie. Ik ben zeg maar de persoon die iedereen steeds zegt dat ze moeten komen altijd, zou wat zijn als ik zelf laat afwetenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:57 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ik zou lekker niet gaan trainen en de wedstrijd gaan kijken
Dat is het plan ookquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:36 schreef Mark het volgende:
Ik zou in de kantine (als die er is) met zijn allen gaan kijken. Goed voor de teambuilding en wie weet steek je er nog wat van op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |