Slecht vind ik wel een groot woord, maar het kan wel wat beter jaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze spelen eigenlijk gewoon slecht, net als gisteren tegen Spanje. Het is echt niet best wat ze laten zien.
Oke slecht was wat gechargeerd, maar goed is dit zeker niet. Er zijn er ook een paar die totaal niet in de wedstrijd zitten. En dat zijn in principe de toppers. Klaassen voorop, maar ook Megens en Stomphorst spelen niet best.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Slecht vind ik wel een groot woord, maar het kan wel wat beter ja
Of de tegenstander is iets sterker dan een Duitsland, waardoor je spel spelen veel lastiger is.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze spelen eigenlijk gewoon slecht, net als gisteren tegen Spanje. Het is echt niet best wat ze laten zien.
Dat sowieso, maar vooral aanvallend zijn er een paar totaal niet op schot.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of de tegenstander is iets sterker dan een Duitsland, waardoor je spel spelen veel lastiger is.
Klopt ja. Maar de verdediging is verder prima vind ik, dat scheelt een hoopquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oke slecht was wat gechargeerd, maar goed is dit zeker niet. Er zijn er ook een paar die totaal niet in de wedstrijd zitten. En dat zijn in principe de toppers. Klaassen voorop, maar ook Megens en Stomphorst spelen niet best.
Klopt, wat betreft damesteams wel jaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:21 schreef -0- het volgende:
Laatste halfjaar wordt Nederland ook alleen maar 2e op EK's en WK's geloof ik he.
Nou ja, de laatste maanden had je gewoon telkens in de finale dat je sowieso de underdog was en de tegenstander simpelweg een maatje te groot.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, wat betreft damesteams wel ja![]()
Als dat gebeurt, zou het niet meer dan een schande zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:23 schreef DeLuna het volgende:
En dan gaan we daar natuurlijk alsnog de Spelen missen
ja, weer gewoon in een kwartfinale tegen Italië...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:23 schreef DeLuna het volgende:
En dan gaan we daar natuurlijk alsnog de Spelen missen
Met dat verschil dat dit in eigen huis is en niet alles meer tegen je gefloten kan worden, zoals 4 jaar geleden wel gebeurde.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
ja, weer gewoon in een kwartfinale tegen Italië...
Met alle respect, maar Canada en Rusland, als je dat gelijk niveau noemt. Kom op, de enige ploegen waarvan je op dat toernooi zou mogen verliezen, zijn de VS, Italië en Spanje, maar echt niet van een ander land.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:29 schreef Riofan83 het volgende:
Met een beetje kutloting loop je zo de Spelen mis. VS, Canada, Spanje, Italië en Rusland zijn gewoon min of meer gelijkwaardig aan Nederland. Als je die dus in de kwartfinale treft, kan het alle kanten op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |