Scherp...quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:54 schreef Spezza19 het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je koffie drinkt bij de AH
"Ja, het is een stukje service."quote:
En die koekjes/plakjes cake en zo... waar iedereen met zijn tengels aan heeft gezeten... neh... daar doen we niet aanquote:
Er staan meestal dezelfde types bij dat ding, ik kom er niet voor koffie, ik grijp mijn zooi, en maak dat ik weg kom, hoe sneller, hoe beter...quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
"Ja, het is een stukje service."
Hoezo service? Je winkel vol paupervolk die te beroerd zijn om te betalen voor koffie.
Goed planquote:Op donderdag 21 januari 2016 12:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Ja, eigenlijk wel een beetje domper. Maar het is niet echt iets nieuws.... Past wel in het rijtje "maar wij hebben een jong team", "u heeft meer kennis dan onze leidinggevende en voorzien...."
Soms zit ik er echt aan te denken om de boel hier te verkopen en ergens in Zuid Spanje/Italie een B&B te beginnen. Ergens waar het warm is
Precies. De tijd die je daar moet rondlopen tot een absoluut minimum beperken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er staan meestal dezelfde types bij dat ding, ik kom er niet voor koffie, ik grijp mijn zooi, en maak dat ik weg kom, hoe sneller, hoe beter...
Kennissen van me hebben er 1 in de Spaanse binnen landen... Die hadden vorige jaar een Amerikaanse filmcrew over de vloer, omdat er een paar weken in het mooiste dorpje van Soanje 15 min. film werden geschotenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:01 schreef Spezza19 het volgende:
Mmm een B&B in Spanje. ..idee wel...
eh... ik doe niet meer aan "gedeelde" toestanden... heb ik mijn buik van volquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ga met haar mee, in Spanje red jij je prima. Een 40+ B&B
nah... die was lekker op tijd dan zal ik maar zeggenquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:30 schreef sacha het volgende:
zo, ze waren vannacht om 2 uur klaar met opereren, had geen dagje langer moeten duren zei de chirurg
tegen wie heb je het? tegen jezelf?quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Waarom neem jij niet op als iemand belt?
Tja, ik denk dat de batterij leeg was.....
Dat kreeg ik een uurtje geleden te horen.....quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:25 schreef FANN het volgende:
[..]
tegen wie heb je het? tegen jezelf?
Dat doet me deugt, ik had verwacht dat jij 'fan' van hem was.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:25 schreef FANN het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/4(...)gt-weer-zangles.html
Ik had liever gehad dat ie er mee stopte
ah..... okéquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kreeg ik een uurtje geleden te horen.....
het enige liedje wat ik wel een soort van ''leuk'' vond isquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat doet me deugt, ik had verwacht dat jij 'fan' van hem was.
Ik heb dat vaak, dan is de batterij leeg, gewoon omdat ik er niet op let, maar ik heb 2 foons en 2 nrs dus als ze me echt nodig hebben moeten ze maar een beetje meer moeite doen.quote:
En dat kom alleen omdat het een nummer is dat geschreven is door Henk & Henk.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:28 schreef FANN het volgende:
[..]
het enige liedje wat ik wel een soort van ''leuk'' vond is
''een eigen huis een plek onder de zon''
maar dat was vroeger....![]()
nah... nog steeds geen slecht liedje eigenlijk
ik heb al moeite om eraan te denken om die ene phone mee te nemen en op tijd op te laden,quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb dat vaak, dan is de batterij leeg, gewoon omdat ik er niet op let, maar ik heb 2 foons en 2 nrs dus als ze me echt nodig hebben moeten ze maar een beetje meer moeite doen.
Henk & Henk?quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat kom alleen omdat het een nummer is dat geschreven is door Henk & Henk.
Ik heb pas sinds 2009 een mobiel ding.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb al moeite om eraan te denken om die ene phone mee te nemen en op tijd op te laden,
dus daar hou ik het maar bij
Henk Westbroek en Henk Temming van Het Goede Doel, dat hoor je ook duidelijk aan het nummer.quote:
IK dacht dat je ze kende.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:31 schreef FANN het volgende:
ah... die Henk & Henk https://nl.wikipedia.org/wiki/Henk_en_Henk
Nu je het zegt..........quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Henk Westbroek en Henk Temming van Het Goede Doel, dat hoor je ook duidelijk aan het nummer.
Het is gewoon een Goede Doel, Henk & Henk nummer gezongen door Froger, de muziek is gewoon het Het Goede Doel.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu je het zegt..........je hebt gelijk
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat nummer van Froger is zelfs gewoon het Goede Doel featuring Froger.
En natuurlijk Zwarte (!!!!) Pietquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sinterklaas, wie kent hem niet!
Je stijgt in mijn achting.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:34 schreef FANN het volgende:
ja, ja ik snap het nunou ja dat was dus het enige liedje wat ik wel kon pruimen
van Froger en het was dus nog niet eens zijn liedje, kan je nagaan
Die vooral...quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En natuurlijk Zwarte (!!!!) Piet
Ik had gewoon verwacht dat jij dat wel leuk zou vinden, en dat mag ook best, maar ik vind het niks, op dat ene nummer na dan.quote:
Ik vind die hele Froger niks... het is dat ik de Toppers wel geinig vond, maar meer Joling en dingesquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had gewoon verwacht dat jij dat wel leuk zou vinden, en dat mag ook best, maar ik vind het niks, op dat ene nummer na dan.
Nee... Marsepeinquote:
Geer & Goorquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind die hele Froger niks... het is dat ik de Toppers wel geinig vond, maar meer Joling en dinges
die andere valse nicht, dat programma toen wat ze hadden ''over de vloer'' vond ik geweldig![]()
en nu zak ik weer in je achting
Nee, we krijgen eerst nog de paaseitjesquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:39 schreef chufi het volgende:
Reeds in januari al weer bezig met dat 5 dec. gedoe echt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |