abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159337654
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 20:13 schreef Kissinger89 het volgende:

[..]

Bloomberg is echt iemand die tussen de Republikeinen en de Democraten zweeft. Op sociale punten zoals Abortus en Homorechten is hij zeer progressief. Op economisch niveau ziet hij zichzelf meer als een Conservatief alhoewel kijkend naar zijn daadwerkelijke beleid hij zeker geen hardcore Republikein genoemd kan worden en ook hier progressiever is gaan denken met vooral zijn bezorgdheid omtrent de groeiende kloof tussen rijk en arm. Wat betreft buitenlands beleid is hij weer meer een Republikein was ook voorstander van de oorlog in Irak en zeer kritisch wat betreft Obama's deal met Iran.

Als independent, met een derde partij, mag hij zeker nog meedoen. Volgens mij is de deadline in veel staten zo'n 60 dagen voor de verkiezing.
Bedankt, had ook wel verwacht dat hij er tussen in zit. Echter acht ik niet dat hij gaat winnen omdat hij zo laat begint, maar het is een super interssante ontwikkeling. Ik hoop dan ook dat er meer partijen in het congres komen. Nu is het steeds weer dezelfde soorten kandidaten die zich verkiesbaar stellen.
pi_159337838
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 18:29 schreef martijnde3de het volgende:
http://www.vox.com/2016/1/21/10810624/michael-bloomberg-third-party-bid
http://morningconsult.com/2016/01/new-poll-could-bloomberg-win/

Dit is ook interessant:

[..]

[..]

Iets minder dan de helft van de Amerikanen heeft nog nooit van Bloomberg gehoord en hij neemt meer stemmen af van Clinton dan van Trump.
Dat zou leuk zijn, een strijd tusseen Bloomberg en Trump in het midden en op rechts en met Sanders op links. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_159339331
Mocht blijven dat Hillary Clinton nu echt documents boven top level secret heeft verstuurd zal ze dan wel vervolgd worden of?!
pi_159339356
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:13 schreef Slaro het volgende:
Mocht blijven dat Hillary Clinton nu echt documents boven top level secret heeft verstuurd zal ze dan wel vervolgd worden of?!
Tuurlijk niet. Het gaat om Hillary Clinton, niet David Petraeus.
pi_159339496
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:14 schreef DeKnuppel het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Het gaat om Hillary Clinton, niet David Petraeus.
Maar als ze naar buiten brengen dat ze het gedaan heeft dan zal er op z'n minst een enorme discussie losbarsten of ze vervolgd had moeten worden toch, dus dan kunnen ze dat nieuws in zo'n situatie niet eens naar buiten brengen, de FBI dus of de Commissie die dit onderzoekt.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 21:52:28 #258
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_159341242
Goh dit gevoel ik nou ook al een tijdje.

Trump: 'I could shoot somebody and I wouldn't lose voters.'
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 22:56:51 #259
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_159343833
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:52 schreef Mani89 het volgende:

Trump die z'n eigen supporters idioten noemt, het wordt steeds gekker. _O-
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_159349375

De anti-trump campagne is begonnen.

Ammunitie: "Trump is een hele redelijke politicus"

Nee dat gaat jullie helpen GOP :')

Ach ja, ze hebben nog een week om alle grapjes, alle uitspraken en alle controversie rond Trump naar voren te halen om hem in Iowa te verslaan.
pi_159349559
Een verslag van een Amerikaan die voor de lol een Trump-rally bezocht met z'n vrienden onder de invloed van LSD.

One bad trip

Trippers document their experience of taking LSD at a Donald Trump rally
  zondag 24 januari 2016 @ 09:31:51 #262
66825 Reya
Fier Wallon
pi_159350008
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:52 schreef Mani89 het volgende:

De realiteit haalt de parodie weer eens in.
  zondag 24 januari 2016 @ 10:47:24 #263
78918 SeLang
Black swans matter
pi_159350663
Ik heb gisteren even dat democratische debat van vorige week zitten kijken. Wat is die Hillary toch ontzettend nep! Al die ingestudeerde maniertjes, effectjes, holle kreten, zinloze namedropping, opportunisme.. Brrr! Daar gaan echt mijn nekharen van overeind staan. De VS zijn natuurlijk wel een andere cultuur maar ik kan me voorstellen dat het zelfs voor hun een tikkeltje te nep is allemaal. Bernie staat daarnaast als een beetje een kluns in een C&A pak (bij wijze van spreken) maar komt daarmee wel een stuk eerlijker, authentiek en oprecht over. Dat zal evengoed tactiek zijn maar ik begrijp wel waarom dat grote groepen mensen aanspreekt. En het is natuurlijk ook makkelijk scoren voor hem met tegenstanders die zeggen voor de middenklasse op te komen maar die door Goldman Sachs worden betaald.

Hij liet trouwens wel een dikke kans liggen toen Hillary begon over dat ze "tough" was op Wallstreet en dat ze zo trots is op de Dodd-Frank bill die Wallstreet reguleert. Dat is namelijk precies een mooi voorbeeld waar de schoen wringt in het huidige systeem. Tegen de tijd dat de wet werd getekend was het door lobbyen van de financiële sector al zo verwaterd dat het alweer een stuk minder tanden had. En dat verwateren gaat nog steeds door, dankzij lobby werk ($$$) van de financiële sector. Dodd-Frank gaat de volgende crisis niet voorkomen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_159350848
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 10:47 schreef SeLang het volgende:
Dat zal evengoed tactiek zijn
Nope, dat is hoe hij is. Hij heeft zich juist redelijk veel geconformeerd voor zijn doen.

Dat hij met zijn niet-economische achtergrond - om even terug te komen op een kritisch punt van jou - onvoldoende de nuances van de financiële markten begrijpt vind ik niet relevant, dat hij inziet waar de problemen zitten is voldoende, adviseurs kunnen hem helpen om ervoor te zorgen dat ze ook met goede oplossingen komen. Ik schat in dat hij prima in staat is om adviseurs om zich heen te verzamelen die niet een dubbele agenda hebben, er zijn een aantal prominente economen (inclusief Nobelprijs) die heel erg duidelijk hebben laten weten dat zij ook deze veranderingen willen en die een concreet en uitgewerkt plan hiervoor hebben.
Eignelijk dus een beetje het PVV-verhaal: dat Wilders niet weet hoe je de immigratie- en integratieproblematiek oplost is van ondergeschikt belang omdat eerst de problematiek voldoende hoog op de politieke agenda moet komen te staan alvorens die überhaupt kan worden opgelost.

quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 10:47 schreef SeLang het volgende:
Hij liet trouwens wel een dikke kans liggen toen Hillary begon over dat ze "tough" was op Wallstreet en dat ze zo trots is op de Dodd-Frank bill die Wallstreet reguleert. Dat is namelijk precies een mooi voorbeeld waar de schoen wringt in het huidige systeem. Tegen de tijd dat de wet werd getekend was het door lobbyen van de financiële sector al zo verwaterd dat het alweer een stuk minder tanden had. En dat verwateren gaat nog steeds door, dankzij lobby werk ($$$) van de financiële sector. Dodd-Frank gaat de volgende crisis niet voorkomen.
Het is niet de eerste keer dat hij haar hard had kunnen pakken en hij het niet deed. Ik denk dat hij wat te soft is.
#NoDAPL
pi_159350974
https://twitter.com/JillPickleLand/status/690992417537916929

Mensen marcheren in veel steden voor Bernie. _O_
pi_159351071
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:07 schreef robin007bond het volgende:
https://twitter.com/JillPickleLand/status/690992417537916929

Mensen marcheren in veel steden voor Bernie. _O_
Feel the Bern. B-)

Het is niet van een 'AAA'-ster zoals bij Obama maar hé, die zijn wellicht een beetje cynisch geworden aangezien de beloofde change uitbleef en slechts de hope overbleef.

[ Bericht 15% gewijzigd door Bram_van_Loon op 24-01-2016 11:25:17 ]
#NoDAPL
  zondag 24 januari 2016 @ 11:40:54 #267
78918 SeLang
Black swans matter
pi_159351458
De kans is trouwens niet eens zo klein dat een nieuwe recessie in de VS alweer is begonnen. Diverse indicatoren wijzen in die richting. Maar dat kom je dan pas deze zomer te weten want je moet volgens de definitie twee opeenvolgende kwartalen krimp hebben en die cijfers lopen sowieso altijd achter. Het falen van het economisch beleid (en de Fed) zou zomaar het middelpunt van de presidentsverkiezingen kunnen worden.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 24 januari 2016 @ 11:41:19 #268
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_159351472
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:34 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Hexagon is sindsdien met de noorderzon vetrokken :)
Nee, ik volg dit topic gewoon niet zo erg.

Ik had inderdaad niet voorzien dat Trump zo zou beklijven. Hijzelf denk ik ook niet.

Al denk ik nog steeds dat hij landelijk niet ver gaat komen bij de eindstrijd.
  zondag 24 januari 2016 @ 13:21:56 #269
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_159353977
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:41 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik had inderdaad niet voorzien dat Trump zo zou beklijven. Hijzelf denk ik ook niet.

We hebben je gemist :)
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  zondag 24 januari 2016 @ 13:35:11 #270
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_159354309
quote:

[..]

Dat is absoluut geen schande inderdaad, ik denk niet dat iemand dat verwacht had.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  zondag 24 januari 2016 @ 13:43:23 #271
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_159354554
Het is wel grappig Jeb Bush wanhopig bezig te zien door zijn moeder erbij te halen. :')
pi_159354604
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 20:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat zou leuk zijn, een strijd tusseen Bloomberg en Trump in het midden en op rechts en met Sanders op links. :)
Bloomberg zal zowel door de republikeinen als de democraten in het "andere kamp" worden geduwd. Niets zo mooi als een verdeelde tegenstander
pi_159354813
quote:

[..]

Vind jij de verkiezingen in de USA niet zo interessant of vind jij het gespeculeer hierover zinloos?
#NoDAPL
pi_159354845
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:44 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Bloomberg zal zowel door de republikeinen als de democraten in het "andere kamp" worden geduwd. Niets zo mooi als een verdeelde tegenstander
En ondertussen krijgt Sanders de stemmen van de independent voters. :)
Feel the Bern! >:)
#NoDAPL
  zondag 24 januari 2016 @ 13:52:31 #275
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_159354928
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Vind jij de verkiezingen in de USA niet zo interessant of vind jij het gespeculeer hierover zinloos?
Ik vind ze in grote lijnen wel interessant maar de overdaad aan aandacht ervoor hoeft voor mij niet zo. Wat mij betreft zou er meer aandacht Mogen zijn voor politiek in de ons omringende landen.
pi_159355068
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik vind ze in grote lijnen wel interessant maar de overdaad aan aandacht ervoor hoeft voor mij niet zo. Wat mij betreft zou er meer aandacht Mogen zijn voor politiek in de ons omringende landen.
Daar heb jij een punt mee, van die omringende landen hun politiek weten wij niet zo heel erg veel.
#NoDAPL
pi_159355078
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:43 schreef Hexagon het volgende:
Het is wel grappig Jeb Bush wanhopig bezig te zien door zijn moeder erbij te halen. :')
Of Rubio die ostentatief op kerstavond een vuurwapen koopt. :')
#NoDAPL
pi_159355252
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:40 schreef SeLang het volgende:
De kans is trouwens niet eens zo klein dat een nieuwe recessie in de VS alweer is begonnen. Diverse indicatoren wijzen in die richting. Maar dat kom je dan pas deze zomer te weten want je moet volgens de definitie twee opeenvolgende kwartalen krimp hebben en die cijfers lopen sowieso altijd achter. Het falen van het economisch beleid (en de Fed) zou zomaar het middelpunt van de presidentsverkiezingen kunnen worden.
Geen verrassing! Prominente eocnomen (waaronder die ene die de laatste crises goed had voorspeld) hadden al voorspeld dat we snel de volgende recessie zouden krijgen. Dit aangezien allerlei structurele problemen niet werden opgelost en er slechts weer opnieuw zeepbellen werden gecreëerd, in de USA nog wat meer (geldpers) dan hier. Ondertussen verrijken de Wall Street bedrijven nog steeds zichzelf ten koste van het gepeupen en hebben zij bijna alle kandidaten voor het presidentschap aan een lijntje. Bij de Clintons hebben ze ook nog eens diverse extra ingangen: via samenwerking met dat fonds van de Clintons, via dochterlief die voor zo'n hedgefund heeft gewerkt (nummer elf van de wereld) en via de schoonzoon die voor Goldman Sachs werkt of werkte (langdurig).

Voor welke kandidaat zou het goed uitpakken als het falen van de economie zo'n belangrijk punt wordt? Trump en Sanders? Eventueel ook Bloomberg?
#NoDAPL
pi_159355366
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Daar heb jij een punt mee, van die omringende landen hun politiek weten wij niet zo heel erg veel.
Ik denk dat het ook minder interssant is omdat het geen invloed heeft als we alles bijhouden van Luxemburg etc. En bijvoorbeeld Duitsland en Engeland worden meestal ook gewoon geanalyseerd in Nederland. En we volgen over vaak ook de verkiezingen in België. Het is dan algemeen vaak op het nieuws over hoe het daar gaat.

Amerika heeft heel veel invloed op alles, daarom is het dan ook belangrijker dan de verkiezingen in de rest van Europa.
pi_159357564
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Misschien dat Nederland toch wat meer trekt naar de Verenigde Staten dan een Verenigd Europa.
Algemene Voorwaarden
pi_159358129
Nog een stukje over de Democratische race in Iowa:
https://www.washingtonpos(...)4c3645405_story.html
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_159358568
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 15:42 schreef Monolith het volgende:
Nog een stukje over de Democratische race in Iowa:
https://www.washingtonpos(...)4c3645405_story.html
Boeiend artikel en het geeft ook duidelijk aan waar het probleem van Clinton zit; ze kan mensen niet enthousiasmeren om voor haar te stemmen (in meerdere opzichten - first time voters worden ook genoemd in het artikel). Ze heeft geen duidelijke uitspraken gedaan wat betreft beleid (lees: pro status quo) en als dat al zo was, dan kan ze direct worden neergehaald trouwens (in het verleden heeft ze af en toe discutabele posities ingenomen).

Maar waarom gaat ze alweer in de fout (net zoals in 2008), door negatief campagne te gaan voeren? Dat werkte de vorige keer ook al niet en dit keer werkt het ook eerder averechts, want hiermee versterkt ze juist haar zwakke en Sanders' sterke punten. De volgende link gaat daar wat meer op detailniveau op in en het beschrijft treffend waarom dit een slechte zet is; http://thehill.com/blogs/(...)-negative-a-bad-move
pi_159358798
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 15:59 schreef drexciya het volgende:

[..]

Boeiend artikel en het geeft ook duidelijk aan waar het probleem van Clinton zit; ze kan mensen niet enthousiasmeren om voor haar te stemmen (in meerdere opzichten - first time voters worden ook genoemd in het artikel). Ze heeft geen duidelijke uitspraken gedaan wat betreft beleid (lees: pro status quo) en als dat al zo was, dan kan ze direct worden neergehaald trouwens (in het verleden heeft ze af en toe discutabele posities ingenomen).

Maar waarom gaat ze alweer in de fout (net zoals in 2008), door negatief campagne te gaan voeren? Dat werkte de vorige keer ook al niet en dit keer werkt het ook eerder averechts, want hiermee versterkt ze juist haar zwakke en Sanders' sterke punten. De volgende link gaat daar wat meer op detailniveau op in en het beschrijft treffend waarom dit een slechte zet is; http://thehill.com/blogs/(...)-negative-a-bad-move
Het is nog maar de vraag of Bernie dat wel kan natuurlijk. In een aantal polls zie je wel duidelijk dat Hillary leidt onder de mensen die zeggen zeker te gaan stemmen, maar Bernie onder de mensen die zeggen waarschijnlijk te gaan stemmen.
pi_159359644
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 14:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Bij de Clintons hebben ze ook nog eens diverse extra ingangen: via samenwerking met dat fonds van de Clintons, via dochterlief die voor zo'n hedgefund heeft gewerkt (nummer elf van de wereld) en via de schoonzoon die voor Goldman Sachs werkt of werkte (langdurig).

Voor welke kandidaat zou het goed uitpakken als het falen van de economie zo'n belangrijk punt wordt? Trump en Sanders? Eventueel ook Bloomberg?
En dan heb je nog de grote commodity handelaren die ook flink investeren in de Clintons. http://nypost.com/2016/01(...)illions-off-friends/
pi_159359698
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 15:59 schreef drexciya het volgende:

[..]

Was ook eerder een zeer interessant artikel volgens mij in de Washington Post waarin haar publiek werd gevraagd om hun favoriete prestatie van Clinton op te noemen, wat heeft ze met al haar ervaring nu echt bereikt, ook dit blijkt een groot probleem te zijn voor de Clinton campagne want ze heeft een grote naam maar de daden blijven achter. Het is interessant dat haar campagne bijna geen aandacht besteed aan haar tijd als Secretary of State, verschillende theorieen waarom, misschien omdat dit toch niet haar veld van expertise is gebleken zo.
Algemene Voorwaarden
pi_159359731
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:38 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

En dan heb je nog de grote commodity handelaren die ook flink investeren in de Clintons. http://nypost.com/2016/01(...)illions-off-friends/
Ja, idem (soortgelijk) voor alle kandidaten bij de Republikeinen op Trump na maar Trump heeft dan weer zelf flink wat smeergeld gegeven in ruil voor diensten. :)
Inmiddels weet iedereen wel hoe corrupte dat kliekje van Bush was met honderdduizend dwarsverbanden tussen de bedrijven die profiteerden van de oorlogen in Irak en Afghanistan en de politici van toen. Hell, het is zelfs uitgebreid in een zeer populair videogame (Assassin's Creed 2, inclusief Brotherhood en Revelations). Aan deze vorm van corruptie is veel minder aandacht besteed, de laatste jaren beginnen mensen het pas echt in de gaten te krijgen en nog maar een minderheid van de mensen (ook in de USA zelf).
#NoDAPL
pi_159359820
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ja, idem (soortgelijk) voor alle kandidaten bij de Republikeinen op Trump na maar Trump heeft dan weer zelf flink wat smeergeld gegeven in ruil voor diensten. :)
Inmiddels weet iedereen wel hoe corrupte dat kliekje van Bush was met honderdduizend dwarsverbanden tussen de bedrijven die profiteerden van de oorlogen in Irak en Afghanistan en de politici van toen. Hell, het is zelfs uitgebreid in een zeer populair videogame (Assassin's Creed 2, inclusief Brotherhood en Revelations). Aan deze vorm van corruptie is veel minder aandacht besteed, de laatste jaren beginnen mensen het pas echt in de gaten te krijgen en nog maar een minderheid van de mensen (ook in de USA zelf).
Tja, het is sowieso een beetje een probleem van de politiek. Zo liep Obama weer aan de leiband van Wallstreet. Wat dat betreft is het ook echt lood om oud ijzer.
pi_159359891
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:47 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Tja, het is sowieso een beetje een probleem van de politiek. Zo liep Obama weer aan de leiband van Wallstreet. Wat dat betreft is het ook echt lood om oud ijzer.
Niet helemaal want Sanders loopt niet aan een leiband. Het probleem bij Sanders zou echter wel zijn dat als hij verkozen zou worden dat het slechts stap 1 in een revolutie zou zijn, vervolgens moeten er nog 2 cruciale stappen worden gezet om de revolutie te doen slagen: het senaat en het congres. Eerst maar eens zien of dat stap 1 lukt, daarna zien we wel weer verder. ;)

Aangezien jij het nu in het algemeen over de politiek hebt, in Nederland is laatst bekend geworden dat de VVD via schimmige constructies (stichtingen die hiervoor zijn opgericht etc.) veel meer geld ophaalde bij donors voor campagnes dan wat wettelijk is toegestaan (maximale gift per persoon/organisatie). Ook in Nederland gebeurt dit dus, gelukkig wel op een veel kleinere schaal. Hoe effectief het is weet ik niet maar ik had de laatste paar verkiezingen al de indruk dat de VVD haar campagnebudget groter was dan die van de meeste andere partijen.
#NoDAPL
pi_159359991
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Niet helemaal want Sanders loopt niet aan een leiband. Het probleem bij Sanders zou echter wel zijn dat als hij verkozen zou worden dat het slechts stap 1 in een revolutie zou zijn, vervolgens moeten er nog 2 cruciale stappen worden gezet om de revolutie te doen slagen: het senaat en het congres. Eerst maar eens zien of dat stap 1 lukt, daarna zien we wel weer verder. ;)

Aangezien jij het nu in het algemeen over de politiek hebt, in Nederland is laatst bekend geworden dat de VVD via schimmige constructies (stichtingen die hiervoor zijn opgericht etc.) veel meer geld ophaalde bij donors voor campagnes dan wat wettelijk is toegestaan (maximale gift per persoon/organisatie). Ook in Nederland gebeurt dit dus, gelukkig wel op een veel kleinere schaal. Hoe effectief het is weet ik niet maar ik had de laatste paar verkiezingen al de indruk dat de VVD haar campagnebudget groter was dan die van de meeste andere partijen.
Ik maakte idd niet de fout door het puur over Amerikaanse politiek te hebben. Macht corrumpeert, dat wisten ze in de oudheid al.

Over Sanders, die wordt geen president. Waarschijnlijk ook juist omdat hij geen leiband heeft.
pi_159360451
De democratische partij gaat zichzelf straks in de vingers snijden als ze voor Hillary kiezen die Sanders met dirty campaigning gaat uitschakelen. Dan roept hij zijn volgers op toch vooral niet te gaan stemmen of blanco te gaan stemmen of hij doet onafhankelijk mee met de verkiezingen.

Een ballot als:

Hillary (D), Trump (I), Rubio/Bush (GOP), Bloomberg (I), Sanders (I)

is niet uitgesloten en bij een verdeeld veld heeft zij het meeste te verliezen. Spannende politieke tijden in de VS zowel de GOP als de democratische partij kunnen zonder meer dit jaar splitsen in kleinere groepen als de publieksfavorieten benadeeld worden door het partijbestuur.
pi_159360592
Democratische Polls

pi_159360628
Republikeinse Polls

[ Bericht 91% gewijzigd door L3gend op 24-01-2016 17:34:20 ]
pi_159360707
http://nypost.com/2016/01/24/hillarys-team-copied-intel-off-top-secret-server-to-email/
quote:
The FBI is investigating whether members of Hillary Clinton’s inner circle “cut and pasted” material from the government’s classified network so that it could be sent to her private e-mail address, former State Department security officials say.
Niks aan de hand met die e-mail hoor mensen, gewoon een politiek spelletje van de GOP :')
  zondag 24 januari 2016 @ 17:40:46 #294
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_159361005
Ben benieuwd, indien Bloomberg meedoet of hij deze records gaat breken:

Best third party resultaat:

Stemmen: 19,743,821 Ross Perot 1992
Procentueel aantal stemmen: 27,39% Theodore Roosevelt 1912
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_159362453
Grappig, als je hier een Electoral Map van maakt:

krijg je een Trump landslide
pi_159362702
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 18:53 schreef Nintex het volgende:
Grappig, als je hier een Electoral Map van maakt:
[ afbeelding ]

krijg je een Trump landslide
[ afbeelding ]
Vrij marginale issue in de VS verder natuurlijk.
  zondag 24 januari 2016 @ 19:21:53 #297
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_159363102
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:22 schreef L3gend het volgende:
Democratische Polls

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Sanders loopt aardig in. Clinton begint al in paniek te raken.
  zondag 24 januari 2016 @ 19:24:42 #298
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_159363194
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:23 schreef L3gend het volgende:
Republikeinse Polls

[ afbeelding ]
Trump ligt weer lichtjaren voor op de rest. Ben benieuwd of er nog vele gaat veranderen tot Iowa. Als Trump Iowa, NH, Nevada en SC wint is het over voor de rest.
pi_159363387
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 19:21 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Sanders loopt aardig in. Clinton begint al in paniek te raken.
Nieuwe peiling?
Algemene Voorwaarden
  zondag 24 januari 2016 @ 19:35:34 #300
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_159363503
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 19:30 schreef Kissinger89 het volgende:

[..]

Nieuwe peiling?
Scrol even omhoog. Een post van L3gend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')