Twix woog 3515 gram en was 49 cm lang bij geboorte. Maatje 50 paste hem goed, was wat ruim. Nu blijkt Twix niet zo'n snelle groeier en ik heb dus nog wat extra setjes in maat 50 gekocht/besteld toen bleek dat hij dat wel een tijdje zou dragen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:01 schreef onomatopee het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk wel! We hebben in maat 50 niet zo heel veel (3-4 setjes), maar in 56 ruim voldoende. Ik zie zelf dat 50-56 niet zo heel veel van elkaar scheelt, vandaar dat ik meer in 56 gekocht heb, maar twijfel nu een klein beetje of we niet toch meer in 50 moeten hebben..
Check! Een lade vol prachtigs in maat 50-56, maar mevrouw zat na 4 weken in maat 62. Sta je dan met je la vol!quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:15 schreef Malteser het volgende:
Moraal van het verhaal: er is zo wat gekocht als je meer nodig blijkt te hebben (online vanuit je kraambed bijvoorbeeld). Maar zou zonde zijn als je een hoop hebt wat ze amper aan kan hebben vanwege te klein.
Ik ga voor mijn juni-baby uit van een korte mouwen romper met een lange mouwen pakje! Denk dat lange mouwen in de kraamweek vaak nog echt nodig is. Al kan het hypothetisch gezien ook 33 graden zijn in juni, maar dat zien we dan weer. Wel wennen wordt het, m'n eerste is een winterkind!quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:28 schreef Arja het volgende:
Marjoleintje mooie echo. Ik heb ook een jongensgevoel bij je. Schattig hoe je dochter ermee omgaat.
Leuk die plopjes chanty.
Wij kopen vooral maat 56 en een beetje 50. Ik verwacht een groot kind omdat ik dat zelf ook was en mijn man is nu 1,95.
Mijn kind wordt in juni geboren. Zal ik een eerste pakje met korte of lange mouwen doen?
Mijn dochter werd 2,5 jaar geleden geboren in een hittegolf, maar lange mouwen was nog steeds wel erg fijn.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:34 schreef Svane het volgende:
[..]
Ik ga voor mijn juni-baby uit van een korte mouwen romper met een lange mouwen pakje! Denk dat lange mouwen in de kraamweek vaak nog echt nodig is. Al kan het hypothetisch gezien ook 33 graden zijn in juni, maar dat zien we dan weer. Wel wennen wordt het, m'n eerste is een winterkind!
Lange mouwen, een pasgeboren baby heeft dit over het algemeen nog wel nodig. Ik ben op 21 juli bevallen en het was ongeveer 25 graden die dag, maar de mijne heeft toen zelfs nog onder een deken met kruik geslapen (en hij had toch echt wel spekkies genoeg!).quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:28 schreef Arja het volgende:
Marjoleintje mooie echo. Ik heb ook een jongensgevoel bij je. Schattig hoe je dochter ermee omgaat.
Leuk die plopjes chanty.
Wij kopen vooral maat 56 en een beetje 50. Ik verwacht een groot kind omdat ik dat zelf ook was en mijn man is nu 1,95.
Mijn kind wordt in juni geboren. Zal ik een eerste pakje met korte of lange mouwen doen?
5e ziekte checken ze dat standaard? Ik heb namelijk geen idee of ik antistoffen heb, weet wel dat ik antistoffen heb voor waterpokken en rode hond.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:18 schreef ikke_84 het volgende:
Svane wij hebben het zelfde. Zoon is een winter kindje en nu krijgen wel een zomer kindje. Ik vind dat best even schakelen.
Gisteren werd mijn man gebeld door de vk dat ik geen antistoffen heb tegen de 5e ziekteals het nou heerst op het kdv mag Mats er niet naar toe.
Vandaag maar even terug bellen want mijn man is vergeten te vragen naar de waterpokken.
Marjolijntje wat een mooie echo
En wat lief van grote zus. Ik hoop maar voor haar dat het een broertje wordt![]()
Lamb met z'n 4e in bedwat een gezelligheid
Chanty wat fijn dat je nu wat voelt. Ik kan niet wachten tot het hier ook zover is. Mooiste gevoel ever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |