En volgens mij wordt dat alleen maar erger als mini er straks daadwerkelijk isquote:Op zondag 24 januari 2016 14:34 schreef Quoi het volgende:
Iedereen moet doen wat hij/zij het beste vindt, dat staat voorop
Ik moet gewoon even wennen aan het feit dat mensen ineens ongezouten hun mening aan je meedelen en vinden dat je dingen zou 'moeten', gebaseerd op eigen ervaringen. Ik weet dat de bedoelingen vaak niet slecht zijn.
Kennis van me werd door een onbekende aan haar buik bevoeld. Die vrouw zei 'sorry hoor, als ik een zwangere buik zie moet ik er altijd even aan voelen'.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:40 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze ongevraagd aan je buik gaan zitten![]()
![]()
Dat vond ik veel erger als wat iedereens mening was
Leuk joh zwanger zijn![]()
![]()
quote:Op zondag 24 januari 2016 14:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Kennis van me werd door een onbekende aan haar buik bevoeld. Die vrouw zei 'sorry hoor, als ik een zwangere buik zie moet ik er altijd even aan voelen'.
Waarop die kennis in haar tieten kneep en zei 'sorry hoor, als ik tieten zie moet ik er altijd even aan voelen'.
quote:Op zondag 24 januari 2016 14:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb een heleboel babymeisjesspul in de aanbieiding. Mag weg voor weinig, prijzen staan erbij maar in overleg komen we er vast ook wel.
quote:Op zondag 24 januari 2016 14:40 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alleen sommigen hebben er nog anale fistels bijquote:Op zondag 24 januari 2016 14:53 schreef Crumpette het volgende:
Opinions are like assholes. Everybody's got one.
quote:Op zondag 24 januari 2016 14:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Alleen sommigen hebben er nog anale fistels bij
Verstandig welquote:Op zondag 24 januari 2016 14:59 schreef Crumpette het volgende:
[..]ik ga het niet googlen ook, ik heb al buikgriep
Don't go therequote:Op zondag 24 januari 2016 15:33 schreef Miezziej het volgende:
Ik ben ook nog geen enkele babywinkel in geweest, waarschijnlijk ga ik het meeste toch bestellen op internetMijn schoonzus vroeg wel of ik en mijn vriend meewilden naar de 9 maanden beurs, dus dat wordt waarschijnlijk mijn eerste ervaring
Vandaag weekwisseldag, 12 weken. Wij hebben het nog niet aan zoveel mensen verteld. Na de echo dinsdag zal ik het denk ik op werk vertellen.
Sommige dingen vind ik wel moeilijk om mee om te gaan, wanneer je zwanger bent heeft iedereen opeens een mening. Mijn schoonmoeder en schoonzus zeggen altijd dat ik te weinig eet. Nou geloof me, ik eet genoeg.. Meer dan genoeg![]()
. Ook zegt mijn schoonmoeder dat ik niet meer mag fietsen, of dingen pakken uit de bovenkastjes uit de keuken. Gelukkig is mijn moeder veel meer relaxed
Mijn moeder heeft mij wel alvast gewaarschuwd dat er straks ook vreemden aan je buik gaan zitten of opmerkingen kunnen gaan maken
. Meestal straal ik wel uit dat ik dat niet moet, dus ik ben benieuwd
Ik las nog iets over de bevalling, ik denk dat ik de bevalling alleen met mijn vriend wil doen. Mijn moeder wil er niet eens bijzijnMijn schoonmoeder wel, maar ik denk dat ik dat niet prettig vind. Het lijkt mij ook wel fijn om even een moment na de geboorte te hebben, zonder dat iedereen meteen de baby wil zien en vasthouden enzo. Ook al is dat moment maar van korte duur.
Zo erg? Dan ga ik er nog maar even over nadenken..quote:Op zondag 24 januari 2016 15:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Don't go thereik was er twee jaar geleden. Echt nooooooit meer! Al die hordes vrouwen pffff en te weinig zitplaatsen. Zit je met je dikke buik lekker op de grond. En qua stands vond ik het ook weinig bijzonders. T was gezellig met vriendinnen maar dan ga ik daar liever een middag mee winkelen.
Het is heel persoonlijk natuurlijk maar ik ben er het type niet voor. Ik hou ook niet echt van gezellig winkelen. Winkelen is voor mij een gerichte bezigheid die ik het liefst alleen doequote:Op zondag 24 januari 2016 16:05 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Zo erg? Dan ga ik er nog maar even over nadenken..
@ikke: Uit de 16e eeuwIk denk maar gewoon steeds dat het een cultuurdingetje is. Ik zeg gewoon ja is goed en fiets gewoon door
![]()
Handtastelijke mensenquote:Op zondag 24 januari 2016 14:50 schreef Quoi het volgende:
[..]
Een (mannelijke) kennis van me deed dat alSucces ermee hè? waren zijn woorden, terwijl hij mijn platte buik aanraakte. Wtf! Ook goed bedoeld, denk ik dan maar.
Moeten ze bij mij 1 keer proberenquote:Op zondag 24 januari 2016 14:40 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |