abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 januari 2016 @ 14:41:01 #226
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159356501
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 14:34 schreef Quoi het volgende:
Iedereen moet doen wat hij/zij het beste vindt, dat staat voorop :Y

Ik moet gewoon even wennen aan het feit dat mensen ineens ongezouten hun mening aan je meedelen en vinden dat je dingen zou 'moeten', gebaseerd op eigen ervaringen. Ik weet dat de bedoelingen vaak niet slecht zijn.
En volgens mij wordt dat alleen maar erger als mini er straks daadwerkelijk is :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 24 januari 2016 @ 14:42:52 #227
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159356559
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 14:40 schreef ikke_84 het volgende:

[..]

Wacht maar tot ze ongevraagd aan je buik gaan zitten :X o|O
Dat vond ik veel erger als wat iedereens mening was

Leuk joh zwanger zijn ;) :D :P
Kennis van me werd door een onbekende aan haar buik bevoeld. Die vrouw zei 'sorry hoor, als ik een zwangere buik zie moet ik er altijd even aan voelen'.
Waarop die kennis in haar tieten kneep en zei 'sorry hoor, als ik tieten zie moet ik er altijd even aan voelen'.

_O_
pi_159356611
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 14:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Kennis van me werd door een onbekende aan haar buik bevoeld. Die vrouw zei 'sorry hoor, als ik een zwangere buik zie moet ik er altijd even aan voelen'.
Waarop die kennis in haar tieten kneep en zei 'sorry hoor, als ik tieten zie moet ik er altijd even aan voelen'.

_O_
_O- _O-
Die moet ik onthouden :D
pi_159356640
Voordat ik bijlees spam ik hier ook even m'n mega-zolderopruiming-erkomteendakkapel-doeibergruimte-allesmoetweg-babymeisjeskleren-sale ;) . Hier de link naar V&A:

quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 14:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb een heleboel babymeisjesspul in de aanbieiding. Mag weg voor weinig, prijzen staan erbij maar in overleg komen we er vast ook wel ;) .

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2016 14:46:17 ]
  zondag 24 januari 2016 @ 14:50:56 #230
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159356788
quote:

[..]

:D

Een (mannelijke) kennis van me deed dat al :o Succes ermee hè? waren zijn woorden, terwijl hij mijn platte buik aanraakte. Wtf! Ook goed bedoeld, denk ik dan maar.

@Molo: Whoea! We kunnen altijd nog emigreren als beide families dat gaan doen :+
pi_159356865
Opinions are like assholes. Everybody's got one. :')
  zondag 24 januari 2016 @ 14:53:59 #232
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159356895
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 14:53 schreef Crumpette het volgende:
Opinions are like assholes. Everybody's got one. :')
Alleen sommigen hebben er nog anale fistels bij :+
pi_159357039
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 14:53 schreef Molo het volgende:

[..]

Alleen sommigen hebben er nog anale fistels bij :+
-O- ik ga het niet googlen ook, ik heb al buikgriep :')
  zondag 24 januari 2016 @ 14:59:47 #234
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159357060
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 14:59 schreef Crumpette het volgende:

[..]

-O- ik ga het niet googlen ook, ik heb al buikgriep :')
Verstandig wel O+

En beterschap!
pi_159357175
Babywinkels, ik vind ze handig voor basisdingen, koop toch veel neutraal dus prima! En dan kleinere accesoires via internet of MP.

Ongevraagd advies: vriendelijk lachen en dan EOIAOU ;)

En aan m'n buik zitten, huuu :{ .. Ik zeg dan vriendelijk: "Ik vind het niet prettig als je dat doet." En soms schrikken mensen daar zelfs van! Pff.

Beterschaps Crump :*

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2016 15:04:49 ]
pi_159357541
Iedereen heeft ook ineens een mening over mijn buik. De een vindt hem bescheiden, de ander vindt dat ik rond draag, een bolle toet heb gekregen of over de hele linie voller ben.

Pardon sinds wanneer is het leuk om te horen dat je vadsig wordt en een dikke kop krijgt?
:')
  zondag 24 januari 2016 @ 15:22:33 #237
426379 elamanilo
elämänilo
pi_159357701
Hihi, ik heb altijd een hele enge uitstraling denk ik, want mensen zitten nooit aan mij of mijn buik en ze durven ook nooit wat tegen mij te zeggen :D

Oja wel, laatst vond een vrouw het zo lief dat mijn grote kleine peuter sliep in de draagdoek *;
pi_159357923
Ik ben ook nog geen enkele babywinkel in geweest, waarschijnlijk ga ik het meeste toch bestellen op internet :P Mijn schoonzus vroeg wel of ik en mijn vriend meewilden naar de 9 maanden beurs, dus dat wordt waarschijnlijk mijn eerste ervaring :+

Vandaag weekwisseldag, 12 weken. Wij hebben het nog niet aan zoveel mensen verteld. Na de echo dinsdag zal ik het denk ik op werk vertellen.
Sommige dingen vind ik wel moeilijk om mee om te gaan, wanneer je zwanger bent heeft iedereen opeens een mening. Mijn schoonmoeder en schoonzus zeggen altijd dat ik te weinig eet. Nou geloof me, ik eet genoeg.. Meer dan genoeg :@ :P. Ook zegt mijn schoonmoeder dat ik niet meer mag fietsen, of dingen pakken uit de bovenkastjes uit de keuken. Gelukkig is mijn moeder veel meer relaxed :+ Mijn moeder heeft mij wel alvast gewaarschuwd dat er straks ook vreemden aan je buik gaan zitten of opmerkingen kunnen gaan maken :P. Meestal straal ik wel uit dat ik dat niet moet, dus ik ben benieuwd :+

Ik las nog iets over de bevalling, ik denk dat ik de bevalling alleen met mijn vriend wil doen. Mijn moeder wil er niet eens bijzijn :+ Mijn schoonmoeder wel, maar ik denk dat ik dat niet prettig vind. Het lijkt mij ook wel fijn om even een moment na de geboorte te hebben, zonder dat iedereen meteen de baby wil zien en vasthouden enzo. Ook al is dat moment maar van korte duur.
  zondag 24 januari 2016 @ 15:43:56 #239
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159358168
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 15:33 schreef Miezziej het volgende:
Ik ben ook nog geen enkele babywinkel in geweest, waarschijnlijk ga ik het meeste toch bestellen op internet :P Mijn schoonzus vroeg wel of ik en mijn vriend meewilden naar de 9 maanden beurs, dus dat wordt waarschijnlijk mijn eerste ervaring :+

Vandaag weekwisseldag, 12 weken. Wij hebben het nog niet aan zoveel mensen verteld. Na de echo dinsdag zal ik het denk ik op werk vertellen.
Sommige dingen vind ik wel moeilijk om mee om te gaan, wanneer je zwanger bent heeft iedereen opeens een mening. Mijn schoonmoeder en schoonzus zeggen altijd dat ik te weinig eet. Nou geloof me, ik eet genoeg.. Meer dan genoeg :@ :P. Ook zegt mijn schoonmoeder dat ik niet meer mag fietsen, of dingen pakken uit de bovenkastjes uit de keuken. Gelukkig is mijn moeder veel meer relaxed :+ Mijn moeder heeft mij wel alvast gewaarschuwd dat er straks ook vreemden aan je buik gaan zitten of opmerkingen kunnen gaan maken :P. Meestal straal ik wel uit dat ik dat niet moet, dus ik ben benieuwd :+

Ik las nog iets over de bevalling, ik denk dat ik de bevalling alleen met mijn vriend wil doen. Mijn moeder wil er niet eens bijzijn :+ Mijn schoonmoeder wel, maar ik denk dat ik dat niet prettig vind. Het lijkt mij ook wel fijn om even een moment na de geboorte te hebben, zonder dat iedereen meteen de baby wil zien en vasthouden enzo. Ook al is dat moment maar van korte duur.
Don't go there :') ik was er twee jaar geleden. Echt nooooooit meer! Al die hordes vrouwen pffff en te weinig zitplaatsen. Zit je met je dikke buik lekker op de grond. En qua stands vond ik het ook weinig bijzonders. T was gezellig met vriendinnen maar dan ga ik daar liever een middag mee winkelen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159358208
Ik ga waarschijnlijk ook naar de hhb en 9maandenbeurs :@ nu heb ik een reden :') en zo ver ben ik dan nog niet, zou moeten lukken. En ik ga met een vriendin die de zelfde reumatische aandoening heeft als ik dus 't is toch veel uitrusten waarschijnlijk.
pi_159358243
Niet meer fietsen? :? Uit welke eeuw komt jou schoonmoeder?

Luister gewoon naar je eigen gevoel want die zit heel vaak gewoon goed. Dat geldt voor nu maar zeker ook voor als de baby er is.

Wisseldag *O*

Molo _O-
Mooi verwoord :D

Crump Beterschap

Wij willen ook niemand extra bij de bevalling. Vorige keer konden we ook pas een paar uur na de bevalling iedereen op bellen en eigenlijk beviel me dat wel heel goed. Lekker samen van dat moment genieten en rustig aan doen.
Ik heb mijn moeder wel helemaal op de hoogte gehouden via WhatsApp wat er allemaal gebeurde en hoever ik was tijdens de bevalling. Wel grappig om nu terug te lezen.
pi_159358582
Ik wil het eigenlijk ook snel verteld hebben. Gisteren gedaan aan mijn ouders (ben nu 5 weken). Vorige keer wist niemand ervan (behalve ouders en 2 vriendinnen, ging mis rond 6 weken) en dat is nu 2 jaar later nog niet bekend... Vond en vind dat zo eenzaam, dat ik 'moest' doen alsof er niks gebeurd is. Aan de andere kant vind ik het ook lastig om te vertellen. Ik zou het ook niet leuk vinden om dat soort verhalen te horen tijdens zwangerschap (vind dit lezen al vervelend genoeg :') ). Dat heeft ook meegespeeld met niet openbaar maken toentertijd.
Denk dat ik het nu wat doseer en dan met echo maar groot openbaar maak.
pi_159358781
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 15:43 schreef Chanty het volgende:

[..]

Don't go there :') ik was er twee jaar geleden. Echt nooooooit meer! Al die hordes vrouwen pffff en te weinig zitplaatsen. Zit je met je dikke buik lekker op de grond. En qua stands vond ik het ook weinig bijzonders. T was gezellig met vriendinnen maar dan ga ik daar liever een middag mee winkelen.
Zo erg? Dan ga ik er nog maar even over nadenken.. :+

@ikke: Uit de 16e eeuw :+ Ik denk maar gewoon steeds dat het een cultuurdingetje is. Ik zeg gewoon ja is goed en fiets gewoon door :@ :P
pi_159358870
Wij hebben het ook vroeg verteld, met 5 weken aan familie. Het was kerst, het perfecte moment. Achteraf nog geen moment spijt van gehad, het is gewoon fijn dat iedereen meeleeft en het snapt als ik kotsmisselijk ben. Mocht ik vrijdag een goede echo krijgen (10 weken ben ik dan) dan gaan we het denk ik ook maar verder vertellen. En sowieso ergens aan werkgever want die wil de vakantie rond gaan maken. Maar dan ben ik met verlof :') dat vind ik nog het lastigste, want ik ben bang dat ze er niet blij mee gaat zijn.
pi_159359034
Leuk joh de NMB! Ik sta er als standhouder op zaterdag :P

Bij de bevalling wil ik alleen mn vriend hebben, en liefst daar omheen zo min mogelijk mensen :P Ok, mn vk mag er zijn, maar die is heerlijk hands-off. Stiekem hoop ik dat F slaapt en als ze wakker wordt, de baby er dan is O+ Maar ik vermoed dat ze bij mijn ouders logeert dan ;)
Ik vind het trouwens prima als zij met zijn drieën als eerste bij de baby komen kijken. Ik weet dat mijn ouders F. de ruimte gunnen die ze nodig heeft. Mijn schoonouders is een ander verhaal, maar gelukkig wonen die niet om de hoek :D
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_159359719
Ow leuk marjolijntje! waar sta je mee op de nmb?
Komen we gewoon allemaal even langs :D

Uni dat lijkt me zo vervelend dat je je er eenzaam in voelt. Dat zou niet moeten :*
Maar als het voor jou beter voelt om het niet met iedereen te delen dan moet je dat ook niet doen. Ieder zijn eigen mening.

Haha miezziej heb je goed. Ene oor in andere oor uit. En idd het is vaak goed bedoeld

Nazil vrijdag een echo. Leuk!
En jammer dan voor je werkgever.
Al snap ik het wel want ik vond het ook moeilijk want er waren al 6 zwangeren die in de zomer allemaal met verlof zijn :7 nu dus 7 *O*
pi_159360043
Tof Marjolijntje! Ik ga vrijdag helaas.
Ikke flinke babyboom dan deze zomer bij jullie op het werk!
  zondag 24 januari 2016 @ 16:59:42 #248
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159360082
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:05 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Zo erg? Dan ga ik er nog maar even over nadenken.. :+

@ikke: Uit de 16e eeuw :+ Ik denk maar gewoon steeds dat het een cultuurdingetje is. Ik zeg gewoon ja is goed en fiets gewoon door :@ :P
Het is heel persoonlijk natuurlijk maar ik ben er het type niet voor. Ik hou ook niet echt van gezellig winkelen. Winkelen is voor mij een gerichte bezigheid die ik het liefst alleen doe :@ Ik hou ook niet van veel mensen zoals op een markt Brrr. En dan viel de 9 maandenbeurs nog mee qua drukte in verhouding met de huishoudbeurs ernaast. Maar het was voor mij een once in a lifetime experience waarin een berg stereotiepen bevestigd is :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159361654
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 14:50 schreef Quoi het volgende:

[..]

Een (mannelijke) kennis van me deed dat al :o Succes ermee hè? waren zijn woorden, terwijl hij mijn platte buik aanraakte. Wtf! Ook goed bedoeld, denk ik dan maar.
Handtastelijke mensen :r
pi_159361747
Jeetje wat gaan jullie snel!!

quote:

[..]

Moeten ze bij mij 1 keer proberen }:|

Hebben jullie trouwens jullie VKafspraken onder werktijd?
Ik wilde heel graag buiten werktijd, maar moeilijk moeilijk.. Anders zou m'n eerste echo pas met 10,5 week zijn? Nu 9,5 week en ik vind dat ik nu al lang moet wachten ;)

Maar goed.. Moet dus wel iets aan m'n werkgever vertellen..
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')