Mag niks zeggen, ben Final Fantasy - Mystic Quest aan het spelen (van de SNES is diequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
enige nadeel aan 10 ten opzichte van 12 vind ik wel die fixed camerapositie, voelt meteen zo ouderwets
kreeg weer een melding dat het topic al bestond omdat ik alleen [KLB SC] wilde doenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet mijn probleem dat je met abo nog zo sloom bent
take a hint danquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
kreeg weer een melding dat het topic al bestond omdat ik alleen [KLB SC] wilde doen
quote:
nja daar boeit het me dan weer niet zo bij dat het oud is, maar als het zo half 'modern' is erger ik me er wel aanquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mag niks zeggen, ben Final Fantasy - Mystic Quest aan het spelen (van de SNES is die)
kloptquote:
Goed punt, herken dit wel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja daar boeit het me dan weer niet zo bij dat het oud is, maar als het zo half 'modern' is erger ik me er wel aan
heb je ooit Dark Chronicle gespeeld? is net uitgekomen op PS4, ik zie iedereen zeggen dat het een van de beste RPG's van de PS2 isquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja daar boeit het me dan weer niet zo bij dat het oud is, maar als het zo half 'modern' is erger ik me er wel aan
nee maar ik zag toevallig laatst ook dat ie voor de ps4 is uitgekomen en wil hem fucking graag spelenquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je ooit Dark Chronicle gespeeld? is net uitgekomen op PS4, ik zie iedereen zeggen dat het een van de beste RPG's van de PS2 is
ga het spelen danquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar ik zag toevallig laatst ook dat ie voor de ps4 is uitgekomen en wil hem fucking graag spelen
maar op PS4 is betere graphics :squote:Op woensdag 20 januari 2016 21:02 schreef deadprez het volgende:
alleen wil ik hem dan niet digitaal op ps4 hebben, maar gwn op ps2
zal niet veel verschil maken denk ikquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar op PS4 is betere graphics :s
wadafak heeft dat ermee te makenquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dacht dat je street edsje was
die zin kan alleen door een trippend persoon getypt wordenquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wadafak heeft dat ermee te maken
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
zal niet veel verschil maken denk ik
oh wow, das best een verschil idd. Maar dan nog, ik wil gewoon t doosje en shit hebben en niet alleen een gare downloadquote:
aight, veel plezierquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik ga offline... beetje film kiekn met de vrouw
"Netflix and chill"quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
maar je hebt nog 25 minutenquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hoeveel tijd spendeer jij per dag aan speldoosjes bezichtigen danquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh wow, das best een verschil idd. Maar dan nog, ik wil gewoon t doosje en shit hebben en niet alleen een gare download
niet, maar vind het wel leuk om gwn een verzameling in de kast te hebben staanquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoeveel tijd spendeer jij per dag aan speldoosjes bezichtigen dan
het spel downloaden en zelf de box-art uitprinten en in een leeg doosje doen, win-winquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet, maar vind het wel leuk om gwn een verzameling in de kast te hebben staan
Dan koop een leeg doosje en download 'm gewoon.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet, maar vind het wel leuk om gwn een verzameling in de kast te hebben staan
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het spel downloaden en zelf de box-art uitprinten en in een leeg doosje doen, win-win
hou je bakkesquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan koop een leeg doosje en download 'm gewoon.
ewaquote:
oh later manquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hey Calcio, er werd eerder hier gezegd dat jij geen leven hebt door je grote aantal posts per dagquote:
Tevens kwam ter sprake dat Calcio geen vrienden zou hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey Calcio, er werd eerder hier gezegd dat jij geen leven hebt door je grote aantal posts per dag
zekerquote:
gaat bij mij om wat goedkoper isquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:09 schreef deadprez het volgende:
maar ik ben toch vast niet de enige die een spel gewoon liever fysiek heeft?
Snap ik wel. Ik heb mn sex liever ook fysiek.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:09 schreef deadprez het volgende:
maar ik ben toch vast niet de enige die een spel gewoon liever fysiek heeft?
school is weer begonnen dus heb weer een levenquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey Calcio, er werd eerder hier gezegd dat jij geen leven hebt door je grote aantal posts per dag
pauperquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gaat bij mij om wat goedkoper is
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Snap ik wel. Ik heb mn sex liever ook fysiek.
Mwa met behulp van 2 antidepressiepillen ging her wel redelijkquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
zeker
ben je je ban een beetje goed doorgekomen?
whehehquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:10 schreef Calcio het volgende:
[..]
Mwa met behulp van 2 antidepressiepillen ging her wel redelijk
je noemt haas zo vaak dikzakquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is hetzelfde als ik die iemand anders een dikzak noemt
nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:11 schreef Calcio het volgende:
Hebben jullie al iets gekocht uit de fokshop?
is toch weer een kwart van een pakje sigaretten hequote:Op woensdag 20 januari 2016 21:11 schreef deadprez het volgende:
vind 24 euro per half jaar wel genoeg voor deze site eiglk
Misschien ga ik toch voor die beer, dan kan ik Fok! fysiek knuffelenquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:11 schreef Calcio het volgende:
Hebben jullie al iets gekocht uit de fokshop?
zo erg is het met de accijnzen ook nog niet in nederland hoorquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is toch weer een kwart van een pakje sigaretten he
zijn die peuken zo duur tegenwoordigquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is toch weer een kwart van een pakje sigaretten he
ja sorry, dat weet ik nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
zo erg is het met de accijnzen ook nog niet in nederland hoor
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja sorry, dat weet ik niet
weet je waarom
omdat ik dom ben
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja sorry, dat weet ik niet
weet je waarom
omdat ik STRAIGHT EDGE ben
haha hebben ze een beerquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien ga ik toch voor die beer, dan kan ik Fok! fysiek knuffelen
Plofkip dan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was ik maar zo'n miljoenenbedrijf
das waar maar toch gek als je bijv naar Duitsland gaat zie je voor elke tankstation 90% Nederlandse auto's en mensen met winkelkarren vol peuken de supermarkten uitkomen. Zal wel zo'n groot verschil zijn danquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
zo erg is het met de accijnzen ook nog niet in nederland hoor
Geen idee eigenlijk hoe groot dat verschil is, drank is in Duitsland iig wel veel goedkoper.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:15 schreef Calcio het volgende:
[..]
das waar maar toch gek als je bijv naar Duitsland gaat zie je voor elke tankstation 90% Nederlandse auto's en mensen met winkelkarren vol peuken de supermarkten uitkomen. Zal wel zo'n groot verschil zijn dan
oh ja drank ook inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk hoe groot dat verschil is, drank is in Duitsland iig wel veel goedkoper.
En om te tankenquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:16 schreef deadprez het volgende:
Luxemburg was altijd wel nice om peuken te kopen op weg naar vakantie
dat weet ik verder niet, daar hielden m'n ouders zich mee bezigquote:
Ik kan dit bevestigen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
even een klacht: nieuwe icoontje van Gyazo is wel gay
jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
even een klacht: nieuwe icoontje van Gyazo is wel gay
tweede kamerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |