Plofkip dan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was ik maar zo'n miljoenenbedrijf
das waar maar toch gek als je bijv naar Duitsland gaat zie je voor elke tankstation 90% Nederlandse auto's en mensen met winkelkarren vol peuken de supermarkten uitkomen. Zal wel zo'n groot verschil zijn danquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
zo erg is het met de accijnzen ook nog niet in nederland hoor
Geen idee eigenlijk hoe groot dat verschil is, drank is in Duitsland iig wel veel goedkoper.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:15 schreef Calcio het volgende:
[..]
das waar maar toch gek als je bijv naar Duitsland gaat zie je voor elke tankstation 90% Nederlandse auto's en mensen met winkelkarren vol peuken de supermarkten uitkomen. Zal wel zo'n groot verschil zijn dan
oh ja drank ook inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk hoe groot dat verschil is, drank is in Duitsland iig wel veel goedkoper.
En om te tankenquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:16 schreef deadprez het volgende:
Luxemburg was altijd wel nice om peuken te kopen op weg naar vakantie
dat weet ik verder niet, daar hielden m'n ouders zich mee bezigquote:
Ik kan dit bevestigen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
even een klacht: nieuwe icoontje van Gyazo is wel gay
jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
even een klacht: nieuwe icoontje van Gyazo is wel gay
tweede kamerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |