Mag niks zeggen, ben Final Fantasy - Mystic Quest aan het spelen (van de SNES is diequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
enige nadeel aan 10 ten opzichte van 12 vind ik wel die fixed camerapositie, voelt meteen zo ouderwets
kreeg weer een melding dat het topic al bestond omdat ik alleen [KLB SC] wilde doenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet mijn probleem dat je met abo nog zo sloom bent
take a hint danquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
kreeg weer een melding dat het topic al bestond omdat ik alleen [KLB SC] wilde doen
quote:
nja daar boeit het me dan weer niet zo bij dat het oud is, maar als het zo half 'modern' is erger ik me er wel aanquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mag niks zeggen, ben Final Fantasy - Mystic Quest aan het spelen (van de SNES is die)
kloptquote:
Goed punt, herken dit wel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja daar boeit het me dan weer niet zo bij dat het oud is, maar als het zo half 'modern' is erger ik me er wel aan
heb je ooit Dark Chronicle gespeeld? is net uitgekomen op PS4, ik zie iedereen zeggen dat het een van de beste RPG's van de PS2 isquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja daar boeit het me dan weer niet zo bij dat het oud is, maar als het zo half 'modern' is erger ik me er wel aan
nee maar ik zag toevallig laatst ook dat ie voor de ps4 is uitgekomen en wil hem fucking graag spelenquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je ooit Dark Chronicle gespeeld? is net uitgekomen op PS4, ik zie iedereen zeggen dat het een van de beste RPG's van de PS2 is
ga het spelen danquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar ik zag toevallig laatst ook dat ie voor de ps4 is uitgekomen en wil hem fucking graag spelen
maar op PS4 is betere graphics :squote:Op woensdag 20 januari 2016 21:02 schreef deadprez het volgende:
alleen wil ik hem dan niet digitaal op ps4 hebben, maar gwn op ps2
zal niet veel verschil maken denk ikquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar op PS4 is betere graphics :s
wadafak heeft dat ermee te makenquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dacht dat je street edsje was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |