die zin kan alleen door een trippend persoon getypt wordenquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wadafak heeft dat ermee te maken
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
zal niet veel verschil maken denk ik
oh wow, das best een verschil idd. Maar dan nog, ik wil gewoon t doosje en shit hebben en niet alleen een gare downloadquote:
aight, veel plezierquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik ga offline... beetje film kiekn met de vrouw
"Netflix and chill"quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
maar je hebt nog 25 minutenquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hoeveel tijd spendeer jij per dag aan speldoosjes bezichtigen danquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh wow, das best een verschil idd. Maar dan nog, ik wil gewoon t doosje en shit hebben en niet alleen een gare download
niet, maar vind het wel leuk om gwn een verzameling in de kast te hebben staanquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoeveel tijd spendeer jij per dag aan speldoosjes bezichtigen dan
het spel downloaden en zelf de box-art uitprinten en in een leeg doosje doen, win-winquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet, maar vind het wel leuk om gwn een verzameling in de kast te hebben staan
Dan koop een leeg doosje en download 'm gewoon.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet, maar vind het wel leuk om gwn een verzameling in de kast te hebben staan
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het spel downloaden en zelf de box-art uitprinten en in een leeg doosje doen, win-win
hou je bakkesquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan koop een leeg doosje en download 'm gewoon.
ewaquote:
oh later manquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hey Calcio, er werd eerder hier gezegd dat jij geen leven hebt door je grote aantal posts per dagquote:
Tevens kwam ter sprake dat Calcio geen vrienden zou hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey Calcio, er werd eerder hier gezegd dat jij geen leven hebt door je grote aantal posts per dag
zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |