Daar heb ik het niet geregeld maar tijdens eerdere meets heb ik het voorgeschoten en later uitgerekend wie er nou geweest waren en die het bedrag laten overmaken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:41 schreef Cassandra87 het volgende:
In de herhaling
Hoe is dat vorige keer gegaan met ruimte betalen? Niet dat ik alles voorschiet en dat de helft op het laatste moment afhaakt, zodat ik met t restant van de kosten zit opgescheept
Jeuj.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:04 schreef pinquit het volgende:
Ik heb wel een groot zacht en dik-ish kleed, neem ik wel mee
Sorry, ik had je vraag niet eerder gezien. Ik heb het de vorige keer voorgeschoten (toen was het 50 euro) en de meesten hebben mij contant betaald op de meet, de rest heeft het overgemaakt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:41 schreef Cassandra87 het volgende:
In de herhaling
Hoe is dat vorige keer gegaan met ruimte betalen? Niet dat ik alles voorschiet en dat de helft op het laatste moment afhaakt, zodat ik met t restant van de kosten zit opgescheept
En bericht terugquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:24 schreef LuDann het volgende:
Ja, de wagen zou dan wel mee gaan als backup, maar ze vindt dat de wagenbak is om in te feesten en niet om te slapen.Om die reden gebruiken we hem eigenlijk nooit.
Ik heb Gevalletje een PM gestuurd.
heldinquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:57 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
En bericht terugIk kom met de auto en woon in de buurt, dat moet wel gaan lukken
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:57 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
En bericht terugIk kom met de auto en woon in de buurt, dat moet wel gaan lukken
Gelukkig dat je geen interesse hebt, je viel ook niet in de categorie 'welkom'quote:Op maandag 25 januari 2016 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, sorry, geen interesse. Veel plezier gewenst.
Nounou, niet zo onaardig zeg. Zal je nog 's veel plezier wensen!quote:Op maandag 25 januari 2016 09:27 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Gelukkig dat je geen interesse hebt, je viel ook niet in de categorie 'welkom'
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:28 schreef lunapuella het volgende:
Utrecht is leuk, je kan het slechter treffen.Maar wij hebben het nog steeds in de planning hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat had me ook heel erg leuk geleken! Om jullie weer te zien.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:31 schreef L-E het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen afhaken als ze de kans hebben de Grote Indrukwekkende Sticker irl te aanschouwen, maar oke. Hij doet zelfs een dansje!
Hahahaha, ik verheug me erop!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:31 schreef L-E het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen afhaken als ze de kans hebben de Grote Indrukwekkende Sticker irl te aanschouwen, maar oke. Hij doet zelfs een dansje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel jammer![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:33 schreef Malteser het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:37 schreef lunapuella het volgende:
[..]DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook! Gelukkig gaat Frits mee en samen kunnen we de hele wereld aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:48 schreef Malteser het volgende:
Andere vraag, om een beetje in de lijn van Fap's vraag te blijven. Wat kan ik verwachten zaterdag? Qua locatie? En hebben we voldoende eten en drinken? En parkeren was het handigst bij Praxis toch?
Ik kom met Twix maar zonder man en ¡ik vind het heel erg spannend.
SaskiaR komt daar langs met de trein.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:29 schreef Bloesem. het volgende:
Ik vind 't lastig om in m'n eentje zo'n eindje te reizen met m'n kleintje. Weet niet of ik 't al gevraagd had, maar komt er toevallig iemand uit de buurt van Leiden?
Twee jaar geleden hebben we daar dus ook al eens een Fok OUD meet gehouden, en dat ziet er dan ongeveer zo uit:quote:Op woensdag 27 januari 2016 04:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Oh ik ben dus niet de enige die het engig vind. Ben blij dat mijn man mij komt afzetten en installeren
Ik heb geen idee wat te verwachten, maar ...
Ik kan je op Utrecht centraal meeten, maar dat zet niet echt zoden aan de dijk denk ik?quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:29 schreef Bloesem. het volgende:
Ik vind 't lastig om in m'n eentje zo'n eindje te reizen met m'n kleintje. Weet niet of ik 't al gevraagd had, maar komt er toevallig iemand uit de buurt van Leiden?
Ik kan je op station Leiden ontmoeten. Of ergens bij je in de auto springen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:29 schreef Bloesem. het volgende:
Klopt ie zo nog? Omentielvo, Susie, volgens mij al even niet van gehoord?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:03 schreef Cassandra87 het volgende:
30 januari, vanaf tien uur, locatie is Eilandsteede in Utrecht. Alle OUD users zijn welkom, met of zonder kind
30 januari
SaskiaR appelcake en cola zero
Malteser icetea green
Krisvc mandarijntjes en soepstengels
MissBliss
Lunapuella iets bakken, bekers en servetjes
Gevalletje
Limone zak appels
Sicilia (afhankelijk van rustige buikbaby) soepstengels en rijstwafels
Pinquit neemt zacht kleed mee
Kazy
Bloesem
Selvaria
LuDann, hartige taartjes?
Snoenk
Kyara (waarschijnlijk niet)
Shandaly (waarschijnlijk niet)
L-E
Omentielvo
Cholula
FlyingFish
ferrarirood (onder voorbehoud, neemt dan arretjescake mee)
Cassandra87 icetea sparkling en ontbijtkoek
ESTRYSwijn
! En fris
Ik ben een ovbquote:Op woensdag 27 januari 2016 11:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Klopt ie zo nog? Omentielvo, Susie, volgens mij al even niet van gehoord?
quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:40 schreef Estrys het volgende:
pssst cassandra![]()
Ik breng de wijn mee, o wacht![]()
Ik gooi ook wel wat fris in mn tas
en een kleed, want ik leg hem niet bij Wibi op het kleed hoor![]()
![]()
Ja, das dus geen chocola hequote:Op woensdag 27 januari 2016 11:55 schreef SaskiaR het volgende:
Ik ook.... een vriendin komt morgen chocola brengen als bedankje voor iets; als ik me kan beheersen en er zaterdag nog wat over is, neem ik dat mee.![]()
![]()
geen koffie of thee , maar een theekoker lijkt me handiger?quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:31 schreef Cholula het volgende:
Was er koffie en thee?
Anders wil ik wel een thermosfles met thee (lees heet water en theezakjes) meenemen.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:59 schreef LuDann het volgende:
Een waterkoker bedoel je Cassandra?
Goed idee, maar ik kan hem niet meenemen. Het wordt al behoorlijk proppen in het autotje van Gevalletje.
Sorry, topic gemist. Maar ik ben Sjaak afhaak. Het was al niet zeker of ik zou komen trouwens. Veel plezier in ieder geval, dat gaat vast lukken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Klopt ie zo nog? Omentielvo, Susie, volgens mij al even niet van gehoord?
Daar heb je helemaal gelijk in hoor! Maar nu is het zo erg dat ik vandaag al 3 pakjes zakdoekjes en bijna een hele wcrol nodig had om alle snot en tranen in op te vangenquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik denk dat je dat bijna niet tegen houdt Sicilia. Als ik zelf bijv niet snotter, snotteren ze op het kdv wel. Ik houd in ieder geval zelf niet de deur dicht voor verkouden mensen maar misschien ben ik wel een slechte moeder wat dat betreft![]()
Ik ben zo vaak verkouden misschien moet ik met mond kapje voeden
Hier regio 040. Neem jij beide kindjes mee?quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Nog iemand die uit omgeving 040 komt om samen te rijden?
Denk het wel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:00 schreef Malteser het volgende:
[..]
Hier regio 040. Neem jij beide kindjes mee?
sorryquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:32 schreef faptist het volgende:
Zal ik mijn koffiezetapparaat + koffie en filters , papieren weggooi bekertjes, koffiemelk en suiker meenemen?
Nog voorkeur voor soorten? Ik heb nog een rood pak van Douwe Egberts, maar ik bedoel meer voor de koffiemelk. Zoetjes doe ik niet aan hoor.
Als in; ik kom ook cassandra.
Of werkt het na 3 keer roepen nog steeds 'als we haar negeren gaat ze vanzelf weg?'
Jezelf vergeten ?quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
sorrywas mentaal wel genoteerd, had al een intern vreugdedansje gedaan
![]()
Schrale troost, ik heb mijzelf er ook pas vandaag bij gezet
dat standaardquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:46 schreef faptist het volgende:
[..]
Jezelf vergeten ?
Gefeliciteerd. Nu ben je echt een moeder!
Da's 'n goed idee! Jij naar Leiden CS en ik pik je daar op met de auto? Alleen even kortsluiten met kinderwagens etceteraquote:Op woensdag 27 januari 2016 09:33 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik kan je op station Leiden ontmoeten. Of ergens bij je in de auto springen?
Gekkie! Ik kan niet knopen, dus van mij heb je sowieso geen lastquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind de meet wel spannend. Ik ben niet zo goed met mensen die ik niet ken. En ik denk half half dat ik veel fout doe met Guido en daar op gewezen word. Dat ik totaal verkeerd knoop ofzo![]()
Maar LuDann en Sicilia ken ik al, dan ga ik me daar wel achter verschuilen
Je doet NIKS fout met G, want jij bent zijn mama en daarmee zijn baken, zijn allerveiligste haven. Niet onzeker zijn hoor, je ventje doet het superquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat standaarddat je bij de bushalte staat, subtiel een haarlok wil wegvegen en alleen klitten tegenkomt omdat je bent vergeten je haren te borstelen
maar dat is een ander verhaal.
Ik vind de meet wel spannend. Ik ben niet zo goed met mensen die ik niet ken. En ik denk half half dat ik veel fout doe met Guido en daar op gewezen word. Dat ik totaal verkeerd knoop ofzo![]()
Maar LuDann en Sicilia ken ik al, dan ga ik me daar wel achter verschuilen
*boks*quote:Op donderdag 28 januari 2016 00:01 schreef Limone het volgende:
Ik verschuil me wel achter die ENORME puist op mijn gezicht.
Koffie.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:32 schreef faptist het volgende:
Zal ik mijn koffiezetapparaat + koffie en filters , papieren weggooi bekertjes, koffiemelk en suiker meenemen?
Nog voorkeur voor soorten? Ik heb nog een rood pak van Douwe Egberts, maar ik bedoel meer voor de koffiemelk. Zoetjes doe ik niet aan hoor.
Als in; ik kom ook cassandra.
Of werkt het na 3 keer roepen nog steeds 'als we haar negeren gaat ze vanzelf weg?'
Je hebt pmquote:Op donderdag 28 januari 2016 00:28 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Da's 'n goed idee! Jij naar Leiden CS en ik pik je daar op met de auto? Alleen even kortsluiten met kinderwagens etcetera
misschien doe ik het al zijn hele leven foutquote:Op donderdag 28 januari 2016 09:16 schreef LuDann het volgende:
Jij verkeerd knopen Cassandra, geloof je het zelf.
nee dan ben je wel beter hoop ik voor jequote:Op donderdag 28 januari 2016 15:12 schreef Mariposas het volgende:
Ik neem schriftjes + pennen mee zodat iedereen aantekeningen kan maken over Cassandra!
Mits ik zaterdag beter ben uiteraard.
Hij is nog steeds niet stuk?! Dan doe je het volgens mij helemaal prima!quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
misschien doe ik het al zijn hele leven foutde eerste foto die ik plaatste waren ook heel veel verbeter punten
![]()
![]()
Maar hij doet het nog haha
Wel rode pennen toch?quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:12 schreef Mariposas het volgende:
Ik neem schriftjes + pennen mee zodat iedereen aantekeningen kan maken over Cassandra!
Mits ik zaterdag beter ben uiteraard.
Zal ik een babybjorn meebrengen?quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
misschien doe ik het al zijn hele leven foutde eerste foto die ik plaatste waren ook heel veel verbeter punten
![]()
![]()
doen! En dan wel face forward dragen héquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zal ik een babybjorn meebrengen?ter afleiding
Achter de jouwe of de mijne?quote:Op donderdag 28 januari 2016 00:01 schreef Limone het volgende:
Ik verschuil me wel achter die ENORME puist op mijn gezicht.
En de beentjes zijn er ook nog niet afgevallen?quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Absoluut niet! Scheelt mij weer slepen met een liters water in de trein!quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:01 schreef FlyingFish het volgende:
Ik kan de waterkoker wel meenemen met theezakjes ed. Ik heb geen los koffiefilter en koffie, en de Senseo meeslepen vind ik teveel gedoe, dus alleen waterkoker, thee, oploskoffie en suiker regel ik dan. En koffieleutjes natuurlijk! Mochten er mensen zijn die echte koffie willen dan is een koffiefilter (en koffie) of thermosfles met koffie wel handig.
of pik ik nou jouw idee in Cholula?
Je zit op FOK! he? Je ziet zaterdag allemaal bleke mensen die voor het eerst sinds lange tijd weer eens van hun zolderkamer komen en de zon zien!quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:15 schreef Krisvc het volgende:
M'n moederskills maak ik me trouwens niet zo druk om, ik ben bang dat ik gigantisch door de mand ga vallen en jullie door hebben wat voor sociale retard ik ben.
Boks! Ik heb mijne ook al mijn halve leven.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:37 schreef pinquit het volgende:
Ik neem ook een thermosfleskje mee, maar das voor warm water voor de voeding van mn baby
En mja, sociaal awkward zijn we geloof ik allemaalIk kwam er deze week achter dat ik mijn nickname bijvoorbeeld al zo'n 15/16 jaar gebruik
![]()
Ja, hoe spreek je dat eigenlijk uit? Zooooo gênant als ik het verkeerd zeg.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:37 schreef pinquit het volgende:
Ik neem ook een thermosfleskje mee, maar das voor warm water voor de voeding van mn baby
En mja, sociaal awkward zijn we geloof ik allemaalIk kwam er deze week achter dat ik mijn nickname bijvoorbeeld al zo'n 15/16 jaar gebruik
![]()
Gewoon pinkut toch?quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:48 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja, hoe spreek je dat eigenlijk uit? Zooooo gênant als ik het verkeerd zeg.
ik vind het trouwens echt stoer hoe actief je nog bent met twee kinderen en de regelmatige harde buiken enzoquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:18 schreef Sicilia het volgende:
[..]
Hij is nog steeds niet stuk?! Dan doe je het volgens mij helemaal prima!
Ik vind het ook spannend hoor, maar we zitten volgens mij allemaal in het zelfde schuitje. Allemaal mama's met hun eigen onzekerheden en toch doen alle kindjes het nog prima.
Ik ben al weer een stukje opgeknapt, dus vooralsnog ben ik er gewoon bij!
Ha, ik zei het altijd goed in m'n hoofdquote:
Omentielvo niets van gehoord meer, Shandaly stond op de waarschijnlijk niet lijst, en Mariposas komt als ze beter is.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:03 schreef Cassandra87 het volgende:
30 januari, vanaf tien uur, locatie is Eilandsteede in Utrecht. Alle OUD users zijn welkom, met of zonder kind
30 januari
SaskiaR appelcake en cola zero
Malteser icetea green
Krisvc mandarijntjes en soepstengels
MissBliss
Lunapuella iets van de markt, bekers en servetjes
Gevalletje
Limone zak appels
Sicilia (afhankelijk van rustige buikbaby) soepstengels en rijstwafels
Pinquit neemt zacht kleed mee
Kazy
Bloesem
Selvaria
LuDann, hartige taartjes?
Snoenk
L-E vruchtensap
Omentielvo
Cholula
FlyingFish waterkoker met theezakjes
ferrarirood (onder voorbehoud, neemt dan arretjescake mee plus fanta pomelo)
Cassandra87 icetea sparkling en ontbijtkoek
ESTRYS fris
Faptist Koffie
Mineola
Kyara rozijntjes
Ja, keukenrol zou fijn zijn!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:52 schreef Lamb29 het volgende:
Ik kom ws kort even aanwaaien. Misschien met kleuter afhankelijk van hoe moe ze is. ( ze is uit logeren vanavond)
Mist er nog iets qua meenemen? Keukenrol / tissues oid handig gezien er al zoveel eten en drinken is??
En vanaf 10u toch?
ik ga even kijken, ik heb zelf wat gekocht maar dat hou ik graagquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:22 schreef Malteser het volgende:
Oproep
Mocht je nog wat hebben liggen wat bruikbaar is voor het Fok! prematurenpakket, dan is het wellicht handig dat morgen mee te nemen. Scheelt verzendkosten!
Ik ben die ene met dat korte pittige kapselquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:29 schreef Lamb29 het volgende:
Oh en ik ben die ronde
Keukenrol neem ik mee!
Voorproeven is heul belangrijk, dus ik geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:41 schreef LuDann het volgende:
Hartige taartjes.En ik heb er niet zoveel gemaakt omdat er nog genoeg ander spul komt, en niet iedereen zal er trek in hebben etc.
Morgen zijn er mogelijk nog maar 10 over.
Je vermoed nu al dat je onbewust gaat matchen? Dan moet dat wel heel vaak gebeuren.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:05 schreef Mineola het volgende:
LuDann, held!dat ziet er keilekker uit!
Leuk kyara! Wie mag er met je mee?
Ik neem alleen m'n baby mee trouwens. Vermoedelijk zijn we te herkennen aan onze onbewust gematchte outfithebben jullie dat ook? Dat je halverwege de dag in de spiegel kijkt en beseft dat jij en je kinderen ongeveer hetzelfde aan hebben?
Dat is liefquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik vind het trouwens echt stoer hoe actief je nog bent met twee kinderen en de regelmatige harde buiken enzoen gezellig dat je er bij bent als t goed is!
Thanksquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat zou jammer zijn MB! Beterschap voor J
man moet morgen werken dus ik gaf m t briljante idee dat ie op de zaak kon werken, dan komt ie namelijk langs Utrecht. Dus ik kan gewoon met hem mee rijdenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:23 schreef Sicilia het volgende:
[..]
Dat is liefNiet nodig hoor, ik heb alleen bij de zwangerschap van zoon gemerkt dat de laatste weken heel zwaar zijn als je gaat zitten wachten op de baby en niks meer onderneemt, dus dat wil ik nu anders doen
.
Wilde jij nog meerijden morgen of brengt je man je?
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
man moet morgen werken dus ik gaf m t briljante idee dat ie op de zaak kon werken, dan komt ie namelijk langs Utrecht. Dus ik kan gewoon met hem mee rijdenenige keer dat ik m in t weekend naar t wel stuur
zou eventueel terug wel een optie kunnen zijn in geval van nood? Hij wil nog wel eens lang door werken
anders moet ik in geval van nood met t ov maar dan is G hopelijk zo uitgeput dat ie de hele reis slaapt
![]()
Ik heb er wel zin in! Ondanks de spanning. Ik wist even niet hoe ik al mijn doeken mee moest nemen, dus nu heb ik een oude wijven trolley. Ik ben niet zo goed in vouwen
Ja, leuk jou ook weer te zien!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:05 schreef Mineola het volgende:
LuDann, held!dat ziet er keilekker uit!
Leuk kyara! Wie mag er met je mee?
Ik neem alleen m'n baby mee trouwens. Vermoedelijk zijn we te herkennen aan onze onbewust gematchte outfithebben jullie dat ook? Dat je halverwege de dag in de spiegel kijkt en beseft dat jij en je kinderen ongeveer hetzelfde aan hebben?
Een pakketje met kleding maat 44 of kleiner van Fokkers voor Fokkers. Voor als je overvallen wordt door een vroeggeboorte, dan is er een 'startpakketje' met kleine, neutrale kleertjes.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:28 schreef pinquit het volgende:
Ja Bloesem je saurus![]()
Wat is het Fok!prematurenpakket?
Eh te vaak jaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:14 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Je vermoed nu al dat je onbewust gaat matchen? Dan moet dat wel heel vaak gebeuren.![]()
Mijn komst staat weer op losse schroeven, vanmiddag kind met koorts van kdv gehaald.
Vreugdenhillaan 31; ik was het toevallig net aan het opzoeken op internetquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kijk er vast overheen. Maar welk adres moet ik in het navigatiesysteem invoeren?
Ja klopt, maar de parkeerplaats is dus op de Koeriersterlaan. Ging het daar fout de vorige keer met de tomtoms? Kyara, jij weet dit misschien?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:39 schreef kazy het volgende:
[..]
Vreugdenhillaan 31; ik was het toevallig net aan het opzoeken op internet
Mensen die op tijd zijn, willen jullie vast met vlaggen en spandoeken klaar gaan staan zodat de rest het in één keer kan vinden?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:45 schreef Kyara het volgende:
Nee, probleem was dat je iets eerder op een soort ventweggetje naar rechts moest wat op een fietspad leek. En eer je dat in de gaten hebt, ben je er al voorbij en kun je 2 extra rotondes doen
Ben benieuwd of het dit keer wel in 1 keer lukt
zalmwrapquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:46 schreef Selvaria het volgende:
Ik kom met zalmwraps(sorry Sicilia en evt andere zwangeren die ik vergeten ben, ik dacht te laat aan je/jullie
),appelsap en een boterham met pindakaas voor N.
Cassandra, trolleyboks!Ik heb mijn doeken en een kleed in een rolkoffer gestopt, ik wist het anders ook niet.
Oh, tof als je 'mijn' spulletjes meeneemt, die mogn wel in t pakket!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik ga even kijken, ik heb zelf wat gekocht maar dat hou ik graagen ik heb wat gekregen, dat laatste kan ik meenemen!
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:55 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Oh, tof als je 'mijn' spulletjes meeneemt, die mogn wel in t pakket!
Veel plezier allemaal morgen, wij zijn er niet...
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:05 schreef Omentielvo het volgende:
Ik kom morgen ook nog. Spannend en zin in.
Mehehehe :'Dquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:05 schreef Limone het volgende:
Mijn man tijdens het eten: 'dus jij gaat larpen morgen?'
ik heb al moeite met de Base in onze station, kun je de maxi cosi niet beter in de gordel doen?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 06:35 schreef LuDann het volgende:
Ik mocht uitslapen van Wolk, tot 05:30.![]()
![]()
Gevalletje en ik mikken op 10:30, maar we moeten ook nog een beetje klooien met de base van ons autostoeltje in haar autotje proppen enzo.
Larpen.
Ik heb geen Maxi Cosi maar een Nuna. Tis redelijk simpel als het goed is, maar we zien wel even. Anders idd gordels.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 07:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik heb al moeite met de Base in onze station, kun je de maxi cosi niet beter in de gordel doen?
Mijn camera gaat mee i.e.g.!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 08:21 schreef JufMariska het volgende:
Veel plezier! Wel foto's maken he?!
Hij slaapt nog even omdat hij nachtdienst heeft gehad.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 08:55 schreef pinquit het volgende:
Ik wil ook een vrolijke uitgeslapen baby
het is een complot!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:28 schreef LuDann het volgende:
Ze slaapt, net nu Gevalletje ieder moment voor de deur kan staan.
Dit.quote:
die lijkt nu afgezet? Iemand er al geweest?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:45 schreef Kyara het volgende:
Nee, probleem was dat je iets eerder op een soort ventweggetje naar rechts moest wat op een fietspad leek. En eer je dat in de gaten hebt, ben je er al voorbij en kun je 2 extra rotondes doen
Ben benieuwd of het dit keer wel in 1 keer lukt
mijn man lachte mij net uit toen ik vertelde dat ik ooit in Utrecht op de rondweg herhaaldelijk verkeerd voorsorteerde. U snapt: wij gaan nu voor poging drie om er te komen. Karmaquote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:16 schreef Cholula het volgende:
Frits en ik zijn er! Laat je niet afschrikken door een afgezette weg, want er staat een hele vriendelijke mevrouw die je door laat.
Wat een leuke meid! En zo openquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:36 schreef Lamb29 het volgende:
Wij zijn ook weer thuis!
Dank je Cassandra!
Kleuter is nog helemaal vol van al die lieve baby's
Vast als grapje bedoeld en ik probeer het ook zo te zien maar ik wilde jullie een paniekaanval besparen, er zijn mensen voor wie dit soort events op het randje zijn. Heeft niks met kluizenaarsbestaan te maken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:29 schreef Estrys het volgende:
Snel terug naar je zolderkamer![]()
Ik heb met Cassandra afgesproken om het over te maken.
Mijn aapje en ik mogen wel op internet
Ik ken hetquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:55 schreef Malteser het volgende:
[..]
Vast als grapje bedoeld en ik probeer het ook zo te zien maar ik wilde jullie een paniekaanval besparen, er zijn mensen voor wie dit soort events op het randje zijn. Heeft niks met kluizenaarsbestaan te maken.
Ikquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:50 schreef Estrys het volgende:
Mama met lang donker haar met groen jasje en heel mooi donkere baby met grijs broekje met knoopjes op de voorkant en gestreept truitje. Wie was dat?
Snappen we hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:55 schreef Malteser het volgende:
[..]
Vast als grapje bedoeld en ik probeer het ook zo te zien maar ik wilde jullie een paniekaanval besparen, er zijn mensen voor wie dit soort events op het randje zijn. Heeft niks met kluizenaarsbestaan te maken.
Miss_bliss denk ikquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:50 schreef Estrys het volgende:
Mama met lang donker haar met groen jasje en heel mooi donkere baby met grijs broekje met knoopjes op de voorkant en gestreept truitje. Wie was dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |